Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Test Bikes - Orbea Alma 2010

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
99 απαντήσεις στο θέμα

#1
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Το κορυφαίο όπλο της Orbea στο ΜΤΒ ua είναι φέτος στο οπλοστάσιο των Cyclist.gr Test Bikes. Εδώ θα μπορούμε να διαβάζουμε τα σχετικά reviews.
  • Ο/Η Traiskisa, Traiskisar, Tiarahoith και 20 άλλοι τους αρέσει αυτό

#2
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Θα είναι!!! Από πότε;;

#3
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Είναι ήδη.
Στα χέρια του Alessio και περιμένουμε το πρώτο review.

Μιας και το έφερε η κουβέντα, φέτος η γκάμα των ΜΤΒ test bikes περιλαμβάνει αρκετές χιλιάδες ευρώ, δηλαδή τα:

Top Fuel 8
Alma G Team
Superfly 100

Οι δοκιμές τους θα μπορούν να γίνουν σε σχετικά events που θα διοργανωθούν, καθώς και σε "σοβαρές δοκιμαστικές προτάσεις", όπου ο δοκιμαστής θα είναι υποχρεωμένος να γράψει review για το ποδήλατο ενώ θα είναι υπεύθυνος και για την καλή του κατάσταση κατά την επιστροφή του.

Σύντομα θα ανοιχτούν και τα αντίστοιχα thread.

#4
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις

Είναι ήδη.
Στα χέρια του Alessio και περιμένουμε το πρώτο review.

Μιας και το έφερε η κουβέντα, φέτος η γκάμα των ΜΤΒ test bikes περιλαμβάνει αρκετές χιλιάδες ευρώ, δηλαδή τα:

Top Fuel 8
Alma G Team
Superfly 100

Οι δοκιμές τους θα μπορούν να γίνουν σε σχετικά events που θα διοργανωθούν, καθώς και σε "σοβαρές δοκιμαστικές προτάσεις", όπου ο δοκιμαστής θα είναι υποχρεωμένος να γράψει review για το ποδήλατο ενώ θα είναι υπεύθυνος και για την καλή του κατάσταση κατά την επιστροφή του.

Σύντομα θα ανοιχτούν και τα αντίστοιχα thread.


Και σε αγώνες θα έλεγα με την υποχρέωση να φέρει Αιολομετάλιο!

#5
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Και σε αγώνες θα έλεγα με την υποχρέωση να φέρει Αιολομετάλιο!


το δίχως άλλο!

#6
mech5107

mech5107

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 225 Δημοσιεύσεις
Να ερθώ από Πάτρα να πάρω το Alma και να σας το φέρω μετά από κανα 2 μέρες?:P

#7
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Να ερθώ από Πάτρα να πάρω το Alma και να σας το φέρω μετά από κανα 2 μέρες?:P


Όπως ανέφερα και παραπάνω η διαδικασία δεν είναι ακριβώς "να έρθω να το πάρω και να το φέρω". Χρειάζεται συννενόηση για να δούμε πότε είναι διαθέσιμο το κάθε μοντέλο, κάτι που μπορείς να κάνεις τηλεφωνικά επικοινωνόντας με το Cyclist ενώ ο δοκιμαστής δεσμεύεται με τους όρους που ανέφερα ήδη. Το ποδήλατο αυτή τη στιγμή είναι σε δοκιμή.

#8
mech5107

mech5107

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 225 Δημοσιεύσεις
Πλάκα έκανα βρε...προφανώς και δεν τρελάθηκα να έρθω από το πουθενα να πάρω το alma των 6000 ευρώ...βέβαια αν έρθω καμμια μέρα για ψώνια, και είναι εκει, θα ζητήσω να το κάνω μια μικρή βολτα στην περιόχη...αλήθεια, τι νουμερα είναι τα test bike?

#9
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Πλάκα έκανα βρε...προφανώς και δεν τρελάθηκα να έρθω από το πουθενα να πάρω το alma των 6000 ευρώ...βέβαια αν έρθω καμμια μέρα για ψώνια, και είναι εκει, θα ζητήσω να το κάνω μια μικρή βολτα στην περιόχη...αλήθεια, τι νουμερα είναι τα test bike?


Κι όμως όλα είναι δυνατά αν υπάρχει καλή θέληση.

Τα νούμερα είναι: 19.5 για το Alma και 17.5 για τα άλλα δύο.
Α....να μην ξεχάσω και τo medium Session 88 που θα προσφέρεται για δοκιμές υπό την καθοδήγηση και εποπτεία του Alessio.

#10
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις

Κι όμως όλα είναι δυνατά αν υπάρχει καλή θέληση.

Τα νούμερα είναι: 19.5 για το Alma και 17.5 για τα άλλα δύο.
Α....να μην ξεχάσω και τo medium Session 88 που θα προσφέρεται για δοκιμές υπό την καθοδήγηση και εποπτεία του Alessio.


Η έξοδος του Μεσολογγίου θα γίνει στο Μεσολόγγι!!!!!!!

#11
Alessio

Alessio

    Ark Rider__DH+

  • Cyclist Friends
  • 148 Δημοσιεύσεις
http://www.cyclist-f...&pictureid=7615

Sorry if i write is English, traslation soon!
Today i had the possibility to ride the AMAZING ALMA G TEAM
Fantastic bike FULL SRAM XX !
As everybody knows i'm more in to downhill, but i can see if a bike is good, and believe me I NEVER BEEN SO FAST UPHILL !!! this bike is so light, so FAST, at the end of my βολτα i was not even tired.
:wave:
http://www.cyclist-f...&pictureid=7626

#12
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις

http://www.cyclist-friends.gr/picture.php?albumid=625&pictureid=7615

Sorry if i write is English, traslation soon!
Today i had the possibility to ride the AMAZING ALMA G TEAM
Fantastic bike FULL SRAM XX !
As everybody knows i'm more in to downhill, but i can see if a bike is good, and belive me I'VE NEVER WENT SO FAST UPHILL !!! this bike is so light, so FAST, at the end of my βολτα i was not even tired.
:wave:
http://www.cyclist-f...&pictureid=7626


Ανυπομονώ να το δοκιμάσω!Σε αγωνιστικό mood!;)

#13
nabokov

nabokov

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.853 Δημοσιεύσεις
περιμένουμε με ανυπομονησία το review! επίσης θα ένιωθα υπόχρεος αν σε κάποιο event μου δίνατε την ευκαιρία να το καβαλήσω έστω και για 200 μέτρα!

#14
Alessio

Alessio

    Ark Rider__DH+

  • Cyclist Friends
  • 148 Δημοσιεύσεις
Alma second day

more specific review, remember, is from a downhiller :jump:
what is it?
is a top level racing spec cross country bicycle and....YES!!! IT WILL BRING YOU UP TO THE PODIUM!!!

made of?
there is more carbon fiber here than in a jet fight... not only the frame, but also most of the components.

components:
one name SRAM XX !!!!!!! the best out there ! you don't need more than 20 speeds ! the 26 teeth with the 10 speeds cassette are more than enough uphill! the changing of gear is almost telepatic.
the brakes are sometime too powerfull for a bike so light, you must be very gentle!
all the XX is so nice, carbon made and light, impossible not living it!

Fork: Rock Shox Sid XX world cup Blackbox....do you need to know more!' is just the best, light and smouth, can be locked from the handle bar hydraulically!!

saddle: Selle Italia SLR kevlar, is light but for me a bit unconfortable ( remember i'm a downhiller, i'm never confortable on a saddle ;) )
wheels: Fulcrum red metal XL. very fast and light, they are perfect for this bike.

seatpost and handle bar are Orbea carbon, just perfect , a little bit too small the bar, but perfect fot racing...and this is what is the bike for no???

Hutchinson tubeless tires are good and they roll fast. not perfect in braking , but the surface was wet!

how doas it goes....?
FAST, is very rigid, reactive and stable, rides like a road bike on the asphalt, very reactive uphill in the single track too,it is so light that any time you are thinking i will not make it...you find yourself already up there. Downhill is rigis and you can not speed, but the fork is working good and you really feel the lightness of the all machine, just i'm always very worried with this kind of bicycles so... i was going like trial :oops:
http://www.cyclist-f...&pictureid=7631

σύντομα μεταφράσει στα Eλληνικά.....;)

#15
GASer

GASer

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.897 Δημοσιεύσεις
Το θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Κανα πρόγραμμα competitive swap-out θα κάνουμε;;;

#16
spk

spk

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 208 Δημοσιεύσεις

Το θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω


Κανα πρόγραμμα competitive swap-out θα κάνουμε;;;


Τι είν τούτου???:eek::rolleyes:

#17
GASer

GASer

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.897 Δημοσιεύσεις

Τι είν τούτου???:eek::rolleyes:


πάρε το' να δώσε τ'αλλο :D

#18
spk

spk

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 208 Δημοσιεύσεις

πάρε το' να δώσε τ'αλλο :D


Ααα...εμείς στου χουριό το λέμε...αλλαξο...τέτοιες.:rolleyes::D

#19
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις
Καλά, όταν έρθει η ώρα της υπερμύγας 100, βάλτε με στην σειρά μαζί με τον Τούλη. Back to back. Έχω ήδη το όνομα του τεστ, GL relentless 100....... Τώρα εάν τα εκατόστ είναι εκατοστά, εκατό χλμ ή εκατό μίλλια, μένει να το μάθετε...... Ένα λέω, θα τεστάρω νυχθημερόν! σσ. τα πνευματικά δικαιώματα του ριβιού θα κατοχυρωθούν!

#20
Toolman

Toolman

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 4.570 Δημοσιεύσεις

Καλά, όταν έρθει η ώρα της υπερμύγας 100, βάλτε με στην σειρά μαζί με τον Τούλη. Back to back. Έχω ήδη το όνομα του τεστ, GL relentless 100....... Τώρα εάν τα εκατόστ είναι εκατοστά, εκατό χλμ ή εκατό μίλλια, μένει να το μάθετε...... Ένα λέω, θα τεστάρω νυχθημερόν!

σσ. τα πνευματικά δικαιώματα του ριβιού θα κατοχυρωθούν!



Έχω ήδη σειρά για 21/2 :P

#21
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις

Έχω ήδη σειρά για 21/2 :P


Άντε ρε, δεν μετράς εσύ, είσαι της οικογένειας!
21/2 έχεις να κολλήσεις κάτι θερμοσίφωνες!

#22
Toolman

Toolman

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 4.570 Δημοσιεύσεις

Άντε ρε, δεν μετράς εσύ, είσαι της οικογένειας!
21/2 έχεις να κολλήσεις κάτι θερμοσίφωνες!



Δεν κατάλαβες! Θα το πάρω για δοκιμή στις 21/2 και μερικές ημέρες νωρίτερα για να δώ πως θα πάει και να σε προετοιμάσω καλύτερα! :P

Αν θέλεις, μπορώ να σου υπαγορεύω το ρίβιου και εσύ που είσαι ποιητής να το γράψεις!

#23
spk

spk

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 208 Δημοσιεύσεις
ΘΕΛΩΩΩΩ και εγώ να κάνω ΑLMA τέστ.:cool:

#24
thanos_ktm

thanos_ktm

    ΕnduroΠοδηλατοδ ρομέας

  • Cyclist Friends
  • 3.893 Δημοσιεύσεις
Τι θα γίνει...θα πάρουμε καμμιά σειρά και εμείς?:rolleyes: ΑΚΟΜΑ ο Μαρίνος το έχει?:cool:

#25
thanos_ktm

thanos_ktm

    ΕnduroΠοδηλατοδ ρομέας

  • Cyclist Friends
  • 3.893 Δημοσιεύσεις
Τελικά αφού καταφέραμε να το ξεκολλήσουμε από τα χέρια του Μαρίνου:) πήρα και εγώ το Absalonεργαλείο για δοκιμή. Δυστυχώς ο καιρός δεν μου έκανε το χατήρι και λόγω της βροχής ουσιαστικά έκανα μόνο μια προπόνηση.:( Βέβαια δεν χρειάζεται να ζήσεις μαζί του αρκετά για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται.Με το που θα ανέβεις πάνω του και κάνεις τις πρώτες πεταλιές,κοιτάς από κάτω σου να δείς μπάς και έκανες λάθος και πήρες την Orca αντί για το Alma.:eek: Aυτό το ποδήλατο είναι μια κούρσα σε σώμα(σκελετό)ΜΤΒ,τόσο σκληρό ακριβές και αμεσο είναι. Σε αγροτικούς δρόμους με πατημένο χώμα,ειδικά στην ανηφόρα,είναι σαν να κλέβεις εκκλησία,είναι τόσο ελαφρύ και με το που πατάς πετάλι εκτοξεύεται σαν σφαίρα. Στην κατηφόρα ακόμα καλύτερα.Κάναμε ένα τέστ με έναν φίλο μου με Trek,πηγαίναμε δίπλα -δίπλα σε ελαφρύ κατηφορικό χωματόδρομο και αφήναμε το πετάλι.Eεε όσες φορές και αν το δοκιμάσαμε,εκανε αμέσως διαφορά πολλά μέτρα,δείγμα της ποιότητας κύλισης του. Στα μονοπάτια δεν το πολύ πήγα για να έχω πλήρες συμπέρασμα αλλά το λίγο που το δοκίμασα καλό μου φάνηκε. Στα περιφεριακά τώρα...η Sram XX είναι όλα τα λεφτά.Οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.Μου πήρε λίγο να συνηθίσω το τρόπο που αλλάζουν(ανάποδα) σχεδόν με την σκέψη οι ταχύτητες, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποιος περισσότερες από τις 20 που σου παρέχει. To πηρούνι της Rock Shox με μια λέξη....ΤΟΥΜΠΑΝΟ....αλλάζει και υδραυλικά από το τιμόνι το κλείδωμα που είναι πολύ βολικό. Οι τροχοί της Fulcrum πολύ καλοί όπως και τα λάστιχα τις Hutchinson. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά για τόσο ελαφρύ ποδήλατο αλλά στριγλίζαν τόσο πολύ:rolleyes:ήταν και ανάποδα (εχω πάντα το μπροστινό φρένο δεξιά όπως και στις μηχανές)που προσπαθούσα να τα πατάω όσο λιγότερο γινόταν.:cool: Το τιμόνι θα ήθελα να ηταν λίγο μεγαλύτερο και λίγο ποιό ανετο. Αυτό που δεν μου αρεσε καθόλου ήταν η σέλα,είναι η ιδανική για να πάθεις προστάτη σε μια μέρα.:D Συμπέρασμα...με δύο αλλαγούλες(για τα δικά μου δεδομένα)αυτό το ποδήλατο θα ήταν το απόλυτο πολεμικό εργαλείο,ιδανικό για να βοηθήσει κάποιον να ανέβει "κατηγορία",ακόμα και να ανέβει στο podium των νικητών. Αχχ να ήταν και ποιό φτηνό.!!! Τάκη μ'ακούς??? Σκέφτομαι να το κρατήσω για κανα μήνα.....δεν πειράζει εεε υπέροχε Takxu??:-)

#26
GASer

GASer

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.897 Δημοσιεύσεις

Τ


Τάκη μ'ακούς???
Σκέφτομαι να το κρατήσω για κανα μήνα.....δεν πειράζει εεε υπέροχε Takxu??:-)



Αρκεί να μην το χαλάσεις... :rolleyes:

#27
thanos_ktm

thanos_ktm

    ΕnduroΠοδηλατοδ ρομέας

  • Cyclist Friends
  • 3.893 Δημοσιεύσεις

Αρκεί να μην το χαλάσεις... :rolleyes:


Επειδή είμαι καλό παιδί το πρόσεχα όσο δεν πήγαινε παραπάνω,και το γύρισα και πίσω στην ώρα του,για να το χαρείς και κάποιος άλλος.:cool:

Ασε που αν το κράταγα περισσότερο δεν θα μπορούσα να ξανακαβαλήσω το δικό μου.:rolleyes::P

#28
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Επειδή είμαι καλό παιδί το πρόσεχα όσο δεν πήγαινε παραπάνω,και το γύρισα και πίσω στην ώρα του,για να το χαρείς και κάποιος άλλος.:cool:

Ασε που αν το κράταγα περισσότερο δεν θα μπορούσα να ξανακαβαλήσω το δικό μου.:rolleyes::P


Ήσουν καλό παιδί
άριστος μαθητής.

#29
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.026 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα
4 μερες-150 χιλιομετρα τελευταιος στη λιστα κι εγω το παρελαβα τη δευτερα και θα το παραδωσω σημερα στο σπιτι του!!! τα συναισθηματα αναμικτα με το συγκεκριμενο ποδηλατο αλλα η 5μηνη περιπου παρουσια στο ροστερ μου της σουπερμυγας επρεπε να περασει στην ακρη ωστε να μπορεσω να δω ''πραγματα''. η εμπειρια μου ως βολταδορου/αναζητητη μονοπατιων και ωραιων διαδρομων απο το 1996 μου εχει χαρισει στιγμες με τα ποδηλατα βουνου και αμμεσα μπορω να κρινω αν ενα ποδηλατο μπορει να μου βγαλει ωρες η αρκετο κομματι της ημερας σε διαδρομη. ξεκιναω με το πρωτο look και ξεχωριζω τον διαγωνιο σωληνα/λασπωτηρα με τη πολυ ιδιαιτερη τρεσα βαφης απο πανω που αποτελειται απο τη λεξη alma σε πολλες μικρες μεσα σε ενα πλαισιο που κανει τη διαφορα στο ματι. μαυρο κοκκινη αντιθεση στη βαφη το καθιστουν σα κλασικο χρωματισμο. τιμονι αρκετα φαρδυ στο κεντρο και λεπτοτερο στα ακρα με γκριπ υπερμεγεθη που ομως κανουν δουλεια απορροφησης στο κοπανημα του εκαστοτε υμηττου/πετροτοπου. το μηκος του ειναι αγωνιστικο και φυσικα ηθελε καποιο χρονο προσαρμογης(προσαρμοστηκα ομως). παλουκοσελλο επισης καρβουνο και δεσιμο με το σκελετο με διπλη ασφαλεια/βιδα οπως και για τη παναλαφρη σελλα οπου ακομα και σε πολυ σκληρα κοπανηματα δε θα ξεβιδωσει/χαλαρωσει ποτε. κοιτωντας τα πισω καθετα ψαλιδια μου θυμιζουν τη συζητηση που γινεται εδω με τη καινουργια orca. ομολογω οτι το νουμερο μου δεν ειναι το 19,5 και χρειαστηκα περιπου 1+ ωρα ωστε να φερω τα χειριστηρια φρενων και αλλαγων ταχυτητων στα μετρα μου ωστε να μη μου αποσπουν τη προσοχη ψαχνοντας τα και μη μου πληγιαζουν τον αντιχειρα(αληθεια ο προηγουμενος δε πρεπει να ειχε αντιχειρα στο δεξι χερι αφου το λεβιεδακι καλυπτε το μισο γκριπ). επισης ο λογος που πηρα το συγκεκριμενο ποδηλατο ηταν για να δω τα ΧΧ σε αντιπαραθεση με τα Χ0/Χ9. αερας στα λαστιχα και παμε(ομολογω οτι η tubeless εκδοχη απαιτει αραιοτερα διαστηματα ελεγχου). η γνωστη διαδρομη προς το μοναστηρι του καρεα και αμμεσες συγκρισεις με το τι κανω μεχρι σημερα εκει. πλαινα μονοπατακια ημιανηφορικα/εντελως κατηφορικα συνθετουν τη διαδρομη πλαι στο φαρδυ χωματοδρομο. το ποδηλατο φωναζει αμμεσα επιθεση. παιρνω το μηνυμα απο τη θεση που ειμαι πανω του και ορμαω. αμμεσες ακραιες αντιδρασεις,περισσοτερο πεταλαρισμα και πιο πολλη προσοχη σε λουκια και σπαρμενες πετρες. ομως εκει ειναι η εμπρος αναρτηση που αν της εχετε βαλει τον αερα που πρεπει πανω/κατω και παιξετε με τις 2 αποσβεσεις(συμπιεσης και επαναφορας/rebound) θα δειτε πραγματα. ειναι σιγουρο οτι οι σημερινες ανρτησεις σε πολλους φανταζουν σαν sudoku αλλα με λιγο καλο διαβασμα η παλαιοτερη εμπειρια σε συστηματα μοτο ολα αυτα φαινονται γνωριμα. σουζαρει ευκολα σε πιεση στην ανηφορα ακομα και κλειδωμενη(αυτο το υδραυλικο κλειδωμα ηταν ενα ονειρο). οι χρονοι μου σε καποια 9,5 χιλιομετρα αναβασης πολυ κοντα στα συνηθη μου λογω μαθησης της πρωτης μερας και φυσικα γνωριμιας(οποιος πει οτι σε μια μερα μπορει απο το ενα ποδηλατο στο αλλο να κανει ακριβως τα ιδια ειναι ψευτης). τις επομενες μερες με λιγο ακομα μαλακοτερο χωμα πεταγα. το πλαισιο κανει τα πραγματα πολυ ευκολα στις αποσβεσεις χωρις διαμαρτυρια. ειναι απιστευτο το τι μπορουν και κανουν τα σημερινα καρβουνοπλαισια οπως και το παιχνιδι με τις γεωμετριες περασμενα ολα αυτα στο χωμα και στην γρηγορη οδηγηση. δε ξερω τι θα μπορουσα να κανω σε αντιστοιχο χωμα με διπλη αναρτηση αλλα ακομα δεν ειμαι ετοιμος. μπορω να οδηγησω hardtail αρκετα γρηγορα και δε θελω ακομα να αποσπομαι απο ασταθεια πεταλαρισματος. σιγουρα θα πειτε οτι καποια ποδηλατα σημερα εχουν ξεπερασει αυτο το θεμα αλλα ακομα οι αγωνες στηριζονται στη σκληρη ουρα. δε ξεχνω τη φοβερη εξελιξη των πλαισιων αφου οδηγησα σε αντιπαραθεση τα 2 κορυφαια παγκοσμιως ποδηλατα μονο και μονο για προσωπικη ευχαριστηση. ξανα και ξανα αφου αυτη τη βδομαδα βοηθησε και ο καιρος τα απογευματα και επιτελους μπορω και πηγαινω γρηγορα. το ποδηλατο ειναι αγωνιστικη μηχανη και μεσα σε λιγες μερες μπορει ανετα να μεταμορφωσει αναβατη οπου στο χερι του ειναι να παρει τα περισσοτερα που προσφερει. πολυ ασφαλες σε κατηφορικα κομματια οπου και με τα φρενα(δε με ενοχλει το τριξιμο τους αφου το εχω συνηθισει με τα avid)κανεις οτι θελεις αφου η αναρτηση καταπινει οτι βρει(αφου εχετε πειραματιστει με τις ρυθμισεις). η θεση οδηγησης θα ξενισει στην αρχη αφου εισαι σε αγωνιστικη σταση και η σελλα δεν ειναι για πολλα χιλιομετρα(εμενα δε με ενοχλησε τοσο πολυ αφου εχω συνηθισει πολυ σκληροτερες 130αρες). για του λογου το αληθες εκανα και μια καγκουροβολτα στη παραλιακη απο αγιο κοσμα μεχρι και σεφ μεσα απο το παραλιακο πεζοδρομο/ποδηλατοδρομο με πολυ χαλαρο πεταλι ωστε να δω αν τελικα μπορει αυτο το ποδηλατο να εκπληρωσει διπλο ρολο. ανετα και εκει αλλα ειπαμε η χρηση του κατα 70% ειναι το χωμα. εκει νιωθει ανετα κι εκει θα σας ευχαριστησει. επιασα τον εαυτο μου να προσπερναω στο βουνο σε διαδρομη cross country αρκετα ποδηλατα και ειναι σιγουρο οτι μπορει και λογω βαρους να κουβαληθει σε μονοπατια δυσβατα ωστε να καλυψει επομενη διαδρομη χωρις να δυσαναχετει τον αναβατη του αφου το βαρος του ειναι στα αγωνιστικα επιπεδα. τα λαστιχα του ειναι αρκετα καλα αλλα σε επιπεδο λασπων και χαλικιου που βυθιζεσαι υπαρχουν αλλες επιλογες. στο χωμα που εγω συνηθως γυρναω ηταν κατα 90% τελεια και οπως ειπα χωρις αεροθαλαμους αποπνεουν μια μεγαλυτερη ασφαλεια ακομα και σε ενδεχομενα σκασιματα. τα συστηματα ταχυτητων τωρα και η αμμεση συγκριση τους. ο διπλος δισκος με τη 10αρα κασσετα πισω εχει οτι θελησεις απο σχεσεις. τα λεβιεδακια εχουν πιο απαλη αισθηση και κλικ απο οτι προηγουμενο της SRAM και η πληροφορηση στον αντιχειρα σε σχεση με τα Χ0/Χ9 ειναι πιο μαλακη. ο μικρος δισκος με το μικρο γραναζι της κασσετας οπως και με τα 2 πιο πανω ειναι απαγορευτικος αφου η αλυσιδα εκει εχει μεγαλο τζογο αναγκαστικα και ειναι επιφοβη μια κοπη σε σκληρα πεταλαρισματα. τα τριπλα συστηματα εχουν περισσοτερες επιλογες και σε περισοτερο πλαγιασμα της αλυσιδας αντεχουν θα ελεγα πιο πολυ. προσοχη λοιπον στο συστημα ΧΧ που πρεπει να δουλευει σα συστημα δρομου 10πλων κασσετων. ομως δεν υπαρχει θεμα χασιματος επιλογων αφου η πληθωρα των πλεον 12-15 επιλογων ειναι αρκετη για ολα τα τερραιν. ειναι σιγουρο οτι θα ακολουθησουν και αλλοι κατασκευαστες την SRAM στο χωμα και φυσικα δεν ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα πολυ ακριβα ποδηλατα σημερα εχουν ΧΧ. θα το σκεφτω σε ενδεχομενη αλλαγη στο μελλον αφου ειναι σιγουρο οτι απλουστευει και μειωνει το χρονο σε αλλαγες. καταληγω επειτα απο 4 μερες οδηγησης οτι αν καποιος ασχολειται και οδηγει αρκετα σε χωμα ενα τετοιο ποδηλατο θα τον κανει ακομα καλυτερο και θα δωσει ευχαριστηση που δε βρισκεται ευκολα. μη φοβηθειτε να το αγορασετε αφου ανετα σε 1-2 μερες θα το οδηγατε πολυ γρηγορα. αυτος ειναι ο σκοπος του αφου προερχεται εμφανεστατα απο αγωνες και εχει εξελιχθει εκει απο τους καλυτερους. ολα αυτα τα βρισκετε ακομα και με μια απλη βολτα στο χωμα σε ενα πολυ ασφαλες και εξαιρετικο πακετο,το alma. αν αγοραζα σημερα 26αρι το alma θα ηταν μεσα στις 2-3 επιλογες μου αφου ομως εχει το πλεονεκτημα εντος της ελληνικης αγορας του test ride. θελω αν ευχαριστησω τον takxu που ανταποκριθηκε αμμεσα στην ερωτηση μου οπως και τα παιδια που φροντισαν το ποδηλατο να ειναι τελειο στη παραδοση!!! επιφυλασσομαι για το μελλον σε καποια αλλη αγωνιστικη σουπερ...τετοια. :thumbup::thumbup::thumbup: ***δε θελω να συγκρινω superfly/alma αφου η λογικη του καθε ποδηλατου ειναι αλλου σε κοινο ομως στοχο. η προσεγγιση η θεση οδηγησης μεσα η πανω σε συνδυασμο με γεωμετριες πλαισιων δινει πληροφορηση διαφορετικη με παραπλησιους ομως χρονους στις ιδιες διαδρομες. :cool::cool::cool:

#30
thanos_ktm

thanos_ktm

    ΕnduroΠοδηλατοδ ρομέας

  • Cyclist Friends
  • 3.893 Δημοσιεύσεις

ομολογω οτι το νουμερο μου δεν ειναι το 19,5 και χρειαστηκα περιπου 1+ ωρα ωστε να φερω τα χειριστηρια φρενων και αλλαγων ταχυτητων στα μετρα μου ωστε να μη μου αποσπουν τη προσοχη ψαχνοντας τα και μη μου πληγιαζουν τον αντιχειρα(αληθεια ο προηγουμενος δε πρεπει να ειχε αντιχειρα στο δεξι χερι αφου το λεβιεδακι καλυπτε το μισο γκριπ).


Αααα όλα κ όλα....και εγώ έτσι το παρέλαβα.:D