Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Test Bikes - Orbea Alma 2010

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
99 απαντήσεις στο θέμα

#61
GASer

GASer

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.897 Δημοσιεύσεις

... Θα θέλαμε λίγο περισσότερες φωτογραφίες μόνο...



Εδώ είμαστε! ;)



Το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ RockShox SID WorldCup XX με remote lock out και carbon crown. Ποίημα! Το δέσιμο στο σωληνάκι με zip είναι απαράδεκτο για πηρούνι με τέτοιο κόστος.

Δημοσίευση Εικόνας





Δημοσίευση Εικόνας



Δημοσίευση Εικόνας




Εκπληκτική απόδοση από την SRAM XX και τα Avid. Οι μανέτες είναι carbon. To o-ring στο καλάμι μετράει την βύθιση (sag). Σημαντική απλούστευση και μείωση βάρους το ένα clamp για φρένα και αλλαγές.

Δημοσίευση Εικόνας





Παρατηρήστε τις γωνίες του σκελετού και το Direct Cable Routing με το οποίο μειώνονται οι αποστάσεις και οι γωνίες των καλωδίων.

Το clamp του παλουκόσελου ακολουθεί την λογική χαμηλού βάρους του συνόλου (φοριέται και σαν κόσμημα ;o).

To carbon παλουκόσελο αποσβένει εμφανώς κραδασμούς όταν ποδηλατούμε καθιστοί σε ανηφόρα. Σε ευθείες και κατηφορικά η λογική είναι να είσαι όρθιος.

Δημοσίευση Εικόνας



Πολύ καλοί οι τροχοί (Fulcrum Red Metal XL) άντεξαν όλες τις καγκουριές και σε συνεργασία με τα Hutchinson κυλάνε πολύ αποδοτικά. ΠΡοσοχή χρειάζεται στις στροφές καθώς τα XC racing ελαστικά δεν έχουν threads στις άκρες.

Δημοσίευση Εικόνας

Δημοσίευση Εικόνας

#62
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Συνηθισμένος ένα χρόνο τώρα στα 29ers και ένα μήνα πριν δοκιμάσω το Alma 29er που αναμένω από την Ισπανία είπα να κάνω ένα τέστ για κάποιες μέρες στο κλασσικό Alma που έχουμε ως Test Bike. Δεν έχω ολοκληρώσει το review μιας και θα χρειαστώ 4-5 βόλτες ακόμα αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι ανάμεικτες. Το ποδήλατο είναι όσο πιο απόλυτο γίνεται και φτιαγμένο για κάποιον που ξέρει τι κάνει και πως να το κάνει. Αν είσαι τέτοιος, αυτό το ποδήλατο θα σε πάει εκεί που θες πιο γρήγορα απ΄οποιοδήποτε άλλο, όποιο και να είναι το τερραιν (μιλώντας πάντα για XC). Αν δεν είσαι τέτοιος, τότε τα λάθη σου δεν θα συγχωρεθούν. Αν το Superfly είναι η μητέρα Τερέζα, το Alma είναι ο Heinrich Himler. Πριν πω περισσότερα, πρέπει να ρυθμίσω τις αναρτήσεις του και μετά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το έπαιρνε ο Carlos για βόλτες όλο το τελευταίο διάστημα και ποιος του είχε ρυθμίσει τις αναρτήσεις. Θεωρώντας (λάθος) ότι μιας και είμαστε στα ίδια κιλά, το ποδήλατο θα είναι ΟΚ σήμερα κατάλαβα ότι κανείς δεν είχε ασχοληθεί μαζί του! Το πηρούνι του εντελώς λάθος ρυθμισμένο για τα 65 κιλά μου και δυστυχώς από αμέλεια δεν φρόντισα να το τσεκάρω. Επιφυλλάσομαι λοιπόν για νέο test. Ωστόσο, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το ποδήλατο ανεβαίνει σαν κατσίκι, δεν χαμπαριάζει τίποτα και νοιώθεις ότι είσαι πάνω σε κούρσα! Είναι απίστευτα ελαφρύ και το νοιώθεις να μην σε κουράζει. Με κούρασε όμως στις κατηφόρες μιας και το λάθος ρυθμισμένο πηρούνι δεν μάζευε τίποτα με αποτέλεσμα τα μάτια μου να μην μπορούν να δούν τι έχω μπροστά μου απο τους κραδασμούς και να χρειάζεται να κόβω ταχύτητα. Επίσης, τα φρένα του είναι απίστευτα δυνατά. Δεν είναι του στυλ μου. Μπλοκάρουν πολύ εύκολα και θέλουν προσοχή. Απόλυτα και αυτά δηλαδή. Γενικά, όπως προείπα η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι κάτω από κάποιον που ξέρει και μπορεί, το ποδήλατο αυτό είναι ότι καλύτερο και πιο γρήγορο. Αυτόν που δεν ξέρει ή δεν μπορεί δεν θα τον βοηθήσει αλλά θα του κλείσει το μάτι. Είναι ένα ποδήλατο φτιαγμένο για αγώνες. Δεν είναι για αρχάριους. Περισσότερα στην επόμενη βόλτα.

#63
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις

Συνηθισμένος ένα χρόνο τώρα στα 29ers και ένα μήνα πριν δοκιμάσω το Alma 29er που αναμένω από την Ισπανία είπα να κάνω ένα τέστ για κάποιες μέρες στο κλασσικό Alma που έχουμε ως Test Bike.

Δεν έχω ολοκληρώσει το review μιας και θα χρειαστώ 4-5 βόλτες ακόμα αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι ανάμεικτες.

Το ποδήλατο είναι όσο πιο απόλυτο γίνεται και φτιαγμένο για κάποιον που ξέρει τι κάνει και πως να το κάνει. Αν είσαι τέτοιος, αυτό το ποδήλατο θα σε πάει εκεί που θες πιο γρήγορα απ΄οποιοδήποτε άλλο, όποιο και να είναι το τερραιν (μιλώντας πάντα για XC). Αν δεν είσαι τέτοιος, τότε τα λάθη σου δεν θα συγχωρεθούν. Αν το Superfly είναι η μητέρα Τερέζα, το Alma είναι ο Heinrich Himler.

Πριν πω περισσότερα, πρέπει να ρυθμίσω τις αναρτήσεις του και μετά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το έπαιρνε ο Carlos για βόλτες όλο το τελευταίο διάστημα και ποιος του είχε ρυθμίσει τις αναρτήσεις. Θεωρώντας (λάθος) ότι μιας και είμαστε στα ίδια κιλά, το ποδήλατο θα είναι ΟΚ σήμερα κατάλαβα ότι κανείς δεν είχε ασχοληθεί μαζί του! Το πηρούνι του εντελώς λάθος ρυθμισμένο για τα 65 κιλά μου και δυστυχώς από αμέλεια δεν φρόντισα να το τσεκάρω. Επιφυλλάσομαι λοιπόν για νέο test.

Ωστόσο, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το ποδήλατο ανεβαίνει σαν κατσίκι, δεν χαμπαριάζει τίποτα και νοιώθεις ότι είσαι πάνω σε κούρσα!

Είναι απίστευτα ελαφρύ και το νοιώθεις να μην σε κουράζει.

Με κούρασε όμως στις κατηφόρες μιας και το λάθος ρυθμισμένο πηρούνι δεν μάζευε τίποτα με αποτέλεσμα τα μάτια μου να μην μπορούν να δούν τι έχω μπροστά μου απο τους κραδασμούς και να χρειάζεται να κόβω ταχύτητα.

Επίσης, τα φρένα του είναι απίστευτα δυνατά. Δεν είναι του στυλ μου. Μπλοκάρουν πολύ εύκολα και θέλουν προσοχή. Απόλυτα και αυτά δηλαδή.

Γενικά, όπως προείπα η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι κάτω από κάποιον που ξέρει και μπορεί, το ποδήλατο αυτό είναι ότι καλύτερο και πιο γρήγορο.

Αυτόν που δεν ξέρει ή δεν μπορεί δεν θα τον βοηθήσει αλλά θα του κλείσει το μάτι. Είναι ένα ποδήλατο φτιαγμένο για αγώνες. Δεν είναι για αρχάριους.

Περισσότερα στην επόμενη βόλτα.


Οι δύο δίσκοι μπροστά και η ανάπτυξη πώς σου φάνηκαν;
Εμένα πέρυσι που το είχα στον αγώνα της Χαλκίδας με είχαν ενθουσιάσει.

#64
dim2565

dim2565

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.519 Δημοσιεύσεις
Οι δύο δίσκοι μπροστά είναι μια χαρά και το 39άρι και το 26άρι(;) Αν υπήρχε κάτι σε πιο οικονομικό θα την έκανα την αναβάθμιση, που τη χρειάζομαι.

#65
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις

Οι δύο δίσκοι μπροστά είναι μια χαρά και το 39άρι και το 26άρι(;)

Αν υπήρχε κάτι σε πιο οικονομικό θα την έκανα την αναβάθμιση, που τη χρειάζομαι.


x.7 ή x.9 με εννιάρι 11-34 πίσω.

#66
dim2565

dim2565

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.519 Δημοσιεύσεις
Ναι βάλε με στη μπρίζα!:D Παω να το ψαξω!

#67
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.026 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα

Συνηθισμένος ένα χρόνο τώρα στα 29ers και ένα μήνα πριν δοκιμάσω το Alma 29er που αναμένω από την Ισπανία είπα να κάνω ένα τέστ για κάποιες μέρες στο κλασσικό Alma που έχουμε ως Test Bike.

Δεν έχω ολοκληρώσει το review μιας και θα χρειαστώ 4-5 βόλτες ακόμα αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι ανάμεικτες.

Το ποδήλατο είναι όσο πιο απόλυτο γίνεται και φτιαγμένο για κάποιον που ξέρει τι κάνει και πως να το κάνει. Αν είσαι τέτοιος, αυτό το ποδήλατο θα σε πάει εκεί που θες πιο γρήγορα απ΄οποιοδήποτε άλλο, όποιο και να είναι το τερραιν (μιλώντας πάντα για XC). Αν δεν είσαι τέτοιος, τότε τα λάθη σου δεν θα συγχωρεθούν. Αν το Superfly είναι η μητέρα Τερέζα, το Alma είναι ο Heinrich Himler.

Πριν πω περισσότερα, πρέπει να ρυθμίσω τις αναρτήσεις του και μετά. Το πηρούνι του εντελώς λάθος ρυθμισμένο για τα 65 κιλά μου και δυστυχώς από αμέλεια δεν φρόντισα να το τσεκάρω. Επιφυλλάσομαι λοιπόν για νέο test.

Ωστόσο, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το ποδήλατο ανεβαίνει σαν κατσίκι, δεν χαμπαριάζει τίποτα και νοιώθεις ότι είσαι πάνω σε κούρσα!

Είναι απίστευτα ελαφρύ και το νοιώθεις να μην σε κουράζει.

Με κούρασε όμως στις κατηφόρες μιας και το λάθος ρυθμισμένο πηρούνι δεν μάζευε τίποτα με αποτέλεσμα τα μάτια μου να μην μπορούν να δούν τι έχω μπροστά μου απο τους κραδασμούς και να χρειάζεται να κόβω ταχύτητα.

Επίσης, τα φρένα του είναι απίστευτα δυνατά. Δεν είναι του στυλ μου. Μπλοκάρουν πολύ εύκολα και θέλουν προσοχή. Απόλυτα και αυτά δηλαδή.

Γενικά, όπως προείπα η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι κάτω από κάποιον που ξέρει και μπορεί, το ποδήλατο αυτό είναι ότι καλύτερο και πιο γρήγορο.

Αυτόν που δεν ξέρει ή δεν μπορεί δεν θα τον βοηθήσει αλλά θα του κλείσει το μάτι. Είναι ένα ποδήλατο φτιαγμένο για αγώνες. Δεν είναι για αρχάριους.

Περισσότερα στην επόμενη βόλτα.


εισαι ακριβως στα λεγομενα μου(δημοσιευση 29)για τον πολυ καλο χαρακτηρα του ποδηλατου αυτου.
απαιτει καλη ρυθμιση απο την αναρτηση οπως και προσοχη στο πανω και κατω rebound με τον αερα ωστε να σου δωσει τα παντα.
εγω σε αυτη τη περιπτωση ειχα κατεβασει ολο το τεχνικο manual της εταιρειας και ασχοληθηκα αρκετα με το sag και με τη τρομπιτσα των αναρτησεων.

τα υπολοιπα σα ρυθμισεις εντος του τερραιν...

το πλαισιο παιρνει αριστα παντου και ειναι πραγματικα ελαφρυ και γρηγορο.

τα φρενα επισης ρυθμιζονται στην αποσταση της μανετας αν και πιστευω οτι μολις τα συνηθισεις δε θα εχεις ψεγαδι γι'αυτα(εχεις συνηθισει τα φρενα της κουρσας που δυστυχως εχουν αλλη αισθηση απο αυτα που ειναι αμμεσα και ακαριαια).

θεωρα οτι κατηφορικα πηγαινα καλυτερα απο το σκληροουρο 29αρι με πολυ περισσοτερη προσοχη ισως στα πατηματα μου.

οταν πλεον θα κανεις την αλλαγη σε 29 να εισαι σιγουρος οτι θα πεθυμησεις τη γρηγοραδα του 26 και την αδρεναλινη που σου προσφερει εναντι του 29(μη γελαστεις ομως γιατι σε ιδιες διαδρομες οι χρονοι ειναι πολυ κοντα αν οχι σε ιδια επιπεδα).

ομως ξερω και απο τον εαυτο μου οτι πλεον δεν εχω επιστροφη....

;););)

#68
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Συνηθισμένος ένα χρόνο τώρα στα 29ers και ένα μήνα πριν δοκιμάσω το Alma 29er που αναμένω από την Ισπανία είπα να κάνω ένα τέστ για κάποιες μέρες στο κλασσικό Alma που έχουμε ως Test Bike.

Δεν έχω ολοκληρώσει το review μιας και θα χρειαστώ 4-5 βόλτες ακόμα αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι ανάμεικτες.

Το ποδήλατο είναι όσο πιο απόλυτο γίνεται και φτιαγμένο για κάποιον που ξέρει τι κάνει και πως να το κάνει. Αν είσαι τέτοιος, αυτό το ποδήλατο θα σε πάει εκεί που θες πιο γρήγορα απ΄οποιοδήποτε άλλο, όποιο και να είναι το τερραιν (μιλώντας πάντα για XC). Αν δεν είσαι τέτοιος, τότε τα λάθη σου δεν θα συγχωρεθούν. Αν το Superfly είναι η μητέρα Τερέζα, το Alma είναι ο Heinrich Himler.

Πριν πω περισσότερα, πρέπει να ρυθμίσω τις αναρτήσεις του και μετά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το έπαιρνε ο Carlos για βόλτες όλο το τελευταίο διάστημα και ποιος του είχε ρυθμίσει τις αναρτήσεις. Θεωρώντας (λάθος) ότι μιας και είμαστε στα ίδια κιλά, το ποδήλατο θα είναι ΟΚ σήμερα κατάλαβα ότι κανείς δεν είχε ασχοληθεί μαζί του! Το πηρούνι του εντελώς λάθος ρυθμισμένο για τα 65 κιλά μου και δυστυχώς από αμέλεια δεν φρόντισα να το τσεκάρω. Επιφυλλάσομαι λοιπόν για νέο test.

Ωστόσο, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το ποδήλατο ανεβαίνει σαν κατσίκι, δεν χαμπαριάζει τίποτα και νοιώθεις ότι είσαι πάνω σε κούρσα!

Είναι απίστευτα ελαφρύ και το νοιώθεις να μην σε κουράζει.

Με κούρασε όμως στις κατηφόρες μιας και το λάθος ρυθμισμένο πηρούνι δεν μάζευε τίποτα με αποτέλεσμα τα μάτια μου να μην μπορούν να δούν τι έχω μπροστά μου απο τους κραδασμούς και να χρειάζεται να κόβω ταχύτητα.

Επίσης, τα φρένα του είναι απίστευτα δυνατά. Δεν είναι του στυλ μου. Μπλοκάρουν πολύ εύκολα και θέλουν προσοχή. Απόλυτα και αυτά δηλαδή.

Γενικά, όπως προείπα η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι κάτω από κάποιον που ξέρει και μπορεί, το ποδήλατο αυτό είναι ότι καλύτερο και πιο γρήγορο.

Αυτόν που δεν ξέρει ή δεν μπορεί δεν θα τον βοηθήσει αλλά θα του κλείσει το μάτι. Είναι ένα ποδήλατο φτιαγμένο για αγώνες. Δεν είναι για αρχάριους.

Περισσότερα στην επόμενη βόλτα.


Σήμερα με το ρυθμισμένο σωστά πηρούνι δεν είχα τα προβλήματα της προηγούμενης φοράς. Συνήθισα και τα φρένα και όλα ΟΚ. Επίσης ο διπλός δίσκος είναι το κάτι άλλο!

Όλα αυτά που έγραψα την πρώτη φορά ισχύουν στο ακέραιο, όμως............ας μην κρυβόμαστε....ΔΕΝ είναι 29άρι!

Έχοντας την τύχη να καβαλήσω ίσως δύο από τα κορυφαία MTB των δύο κατηγοριών, ψηφίζω 29" χωρίς δισταγμό. Η ετυμηγορία μου είναι αυτή και χαίρομαι επιτέλους που τα ξεκαθάρισα απολύτως μέσα μου, γιατί είχα αμφιβολίες ακόμα και εγώ, αφού δεν είχα καβαλήσει ένα τέτοιο ποδήλατο όπως το Alma και δεν μπορούσα να είμαι 100% σίγουρος.
Στην ερώτηση Alma 26 vs Superfly 29 η απάντηση είναι ...Μύγα.

Νικητής το 29αρι. Τέλος!

Περιμένω με αγωνία το Alma carbon 29 που θα είναι και demo.

#69
jkapa

jkapa

    Cyclist Friend

  • Banned
  • 767 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΚως

Σήμερα με το ρυθμισμένο σωστά πηρούνι δεν είχα τα προβλήματα της προηγούμενης φοράς. Συνήθισα και τα φρένα και όλα ΟΚ. Επίσης ο διπλός δίσκος είναι το κάτι άλλο!

Όλα αυτά που έγραψα την πρώτη φορά ισχύουν στο ακέραιο, όμως............ας μην κρυβόμαστε....ΔΕΝ είναι 29άρι!

Έχοντας την τύχη να καβαλήσω ίσως δύο από τα κορυφαία MTB των δύο κατηγοριών, ψηφίζω 29" χωρίς δισταγμό. Η ετυμηγορία μου είναι αυτή και χαίρομαι επιτέλους που τα ξεκαθάρισα απολύτως μέσα μου, γιατί είχα αμφιβολίες ακόμα και εγώ, αφού δεν είχα καβαλήσει ένα τέτοιο ποδήλατο όπως το Alma και δεν μπορούσα να είμαι 100% σίγουρος.
Στην ερώτηση Alma 26 vs Superfly 29 η απάντηση είναι ...Μύγα.

Νικητής το 29αρι. Τέλος!

Περιμένω με αγωνία το Alma carbon 29 που θα είναι και demo.




Τάκη,
επειδή με έχεις βάλει στην πρίζα με αυτά που γράφεις, πότε θα μπορούσα να δοκιμάσω τη Μύγα για να δω τι κάνει αυτό το 29αρι?
Κανόνισε το...;)

#70
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Τάκη,
επειδή με έχεις βάλει στην πρίζα με αυτά που γράφεις, πότε θα μπορούσα να δοκιμάσω τη Μύγα για να δω τι κάνει αυτό το 29αρι?
Κανόνισε το...;)


Δημήτρη αυτή την εποχή δεν υπάρχει διαθέσιμο Superfly για Test. Δεν έχει μείνει τίποτα! Πουλήθηκαν και τα demo.

Ανέμενε όμως το Alma 29 carbon. Θα δείς πολλά! Μόλις το έχουμε διαθέσιμο θα σου πω. :D

#71
jkapa

jkapa

    Cyclist Friend

  • Banned
  • 767 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΚως

Δημήτρη αυτή την εποχή δεν υπάρχει διαθέσιμο Superfly για Test. Δεν έχει μείνει τίποτα! Πουλήθηκαν και τα demo.

Ανέμενε όμως το Alma 29 carbon. Θα δείς πολλά! Μόλις το έχουμε διαθέσιμο θα σου πω. :D



Οκ Τάκη,
όταν φέρεις το Alma 29" ειδοποίησέ με θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω...;)


Υ.Γ.: Να μην ξεχάσω να σου πω ότι ήμουν ο πρώτος που καβάλησε το Alma Carbon 26" στην Ελλάδα...:)

#72
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Οκ Τάκη,
όταν φέρεις το Alma 29" ειδοποίησέ με θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω...;)


Υ.Γ.: Να μην ξεχάσω να σου πω ότι ήμουν ο πρώτος που καβάλησε το Alma Carbon 26" στην Ελλάδα...:)


Yes, I Know!

Εσύ που έχεις καβαλήσει το πρώτο θα καταλάβεις πολλά όσον αφορά την εξέλιξη με τα χρόνια.

#73
jkapa

jkapa

    Cyclist Friend

  • Banned
  • 767 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΚως

Yes, I Know!

Εσύ που έχεις καβαλήσει το πρώτο θα καταλάβεις πολλά όσον αφορά την εξέλιξη με τα χρόνια.


Περιμένω...;)

#74
bikebazz

bikebazz

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 231 Δημοσιεύσεις

Περιμένω...;)


Φίλε JKapa αν ανέβεις καμιά φορά Θεσ/νικη να στην δώσω την μύγα για καμιά βόλτα.Θα μείνης στο σειχ σου για αρκετές ώρες...:)

Μονοπατίαση την λέω εγώ.Ενω αναρρώνα απο μικρό ράγισμα στον αντίχειρα,ανέβηκα για μια βόλτα,μόνο στο δασικό στρωτό κομμάτι,είπα!για να μην το ζορίσω το χέρι
Δεν μπορούσα όμως,δειλά στην αρχή, μπήκα τελικά μέχρι και στα πιο κακοτράχηλα κομμάτια, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει το χέρι μου απο το τιμόνι(αφού είχα τον αντίχειρα να ξεκουράζεται απο πάνω).
Έφαγα μια τούμπα 360 μοιρών και προσγειώθηκα με την πλάτη.
Την γλύτωσα φτηνά.Κακώσεις και στραμπούλιγμα στον αστράγαλο.
Φτηνά την γλύτωσε και το superfly,ενα επιφανειακό γδάρσιμο στο τιμόνι.
Το έστειλα κάτω στο cyclist να το δούν τα παιδιά,αλλά και για κάποια άλλη εργασία που έπρεπε να κάνουν.Να τοποθετήσουν μια ξεχασμένη ροδέλα στο bottom bracket,και αλλαγή ελαστικών σε tubeless.

Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω το cyclist που για τον επαγγελματισμό και το support που παρέχουν σε εμάς τους μακρυνούς πελάτες.
Με καθησυχάζει που το θέμα 'απόσταση" δεν είναι τελικά κάτι για να ανησυχώ.

#75
Scorpion

Scorpion

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.144 Δημοσιεύσεις
Το Alma το πήρα για ένα τεστ των 3 ημερών και 110χλμερίπου σε χώμα και λίγο άσφαλτο. έκανα την κλασική διαδρομή που κάνω πάντα ξεκινώντας από Ζωγράφου χαμηλά και ανεβαίνοντας Καλοπουλα και φθάνοντας σπηλαίο Παιανίας. Το ποδήλατο σε όλη την διαδρομή του ήταν γρήγορο σε ανηφόρα και κατηφόρα (ειδικά στην ανηφόρα). Το πλαίσιο τρομερό και ελαφρύ. Δεν μου έδειξε έστω και στα λίγα χλμ που του έκανα σημεία αδυναμίας. Στιβαρό όσο πρέπει, αγωνιστικό στήσιμο που δεν με κούρασε καθόλου για πρώτη βόλτα. Αντιθέτως το συνήθισα αμέσως. Το πλαίσιο είναι και πολύ όμορφο σχεδιάστηκα. Ο συνδιασμός carbon πλαισίου και carbon παλουκόσελο αποροφούν πολύ καλά τις ανωμαλίες και τις πέτρες του δρομου. Τα φρένα άγκυρες και ιδανικά για xc/racing καταστάσεις. Ελαφριά και ικανοποιητικά. Το μόνο μειονέκτημα είναι η αίσθηση τους. Όταν κατέβαινα μια απότομη κατηφόρα σκλήραιναν και όταν ανέβαινα μια απότομη ανηφόρα μαλάκωναν κάτι πού δεν μου άρεσε λόγω ότι από απότομη ανηφόρα σε κατηφόρα μου άφηνε μια ψεύτικη αίσθηση. Το αμορτισέρ ιδανικό και παναλαφρο. Κλασικό Rock Shox Sid αμορτισέρ για αγώνες και γρήγορη χρήση. Ακόμα ένα μειονέκτημα και τελευταίο είναι η ρύθμιση του rebound της ανάρτησης. Πολύ σκληρή. Τα λάστιχα υπεραρκετά, καταπληκτικά. Δεν ένοιωσα πουθενά απειλή και γλίστρημα. Απλά ένα πιο λεπτό λάστιχο πίσω θα ήταν πιο ιδανικό σε τέτοιο ποδήλατο. Π.Χ. το XR1 ή XR0. Το σύστημα μετάδοσης ήταν το καλύτερο κομμάτι του ποδηλάτου. Αυτός ο διπλός 26/39 δίσκος μπροστά και 11/36 πίσω είναι ότι ακριβώς θες και χρειάζεσαι σε ένα τέτοιο ποδήλατο. Απίστευτη αίσθηση και επιλογή ταχύτητας. Η κλιμάκωση φανταστική. Ειδανική για xc racing χρηση. Οι ζάντες πολύ ανθεκτικές, καλές στο ρολαρισμα και όμορφες σχεδιαστικά. Και με τη καινοτομία της Fulcrum 2:1. Στο ποδήλατο την μόνη τροποποίηση που θα έκανα είναι το πίσω λάστιχο και το βαθμολογώ με άριστα το 10,9.5/10. με εντυπωσίασε παρά πολύ. Υ.Σ. Την διαδρομή που έκανα και είχα μετρήσει με αλλά ποδήλατα σε γρήγορα αλλά όχι racing ρυθμό την έκανα 2 ώρες και 26 λεπτά. Ενώ με το Alma την έκανα 2ωρες και 10 λεπτά αλλά με λίγο πιο γρήγορο tempo. Δεν ξέρω, πήγαινα πιο γρήγορα αλλά έκανα 16 λεπτά πιο λίγο? έστω 10 λεπτά αν πήγαινα και με το άλλο ποδήλατο πιο γρήγορα? Αυτήν η μεγάλη διάφορα και το πώς ανέβαινε τις ανηφόρες με ενθουσίασε υπερβολικά.

#76
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Thanks Scorpion!:D

#77
Scorpion

Scorpion

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.144 Δημοσιεύσεις

Thanks Scorpion!:D

Ανυπομονω να τεσταρω το 29er

#78
Toolman

Toolman

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 4.570 Δημοσιεύσεις
Η ιδέα της δοκιμής του μου είχε καρφωθεί εδώ και αρκετούς μήνες, αλλά πάντα ήμουν διστακτικός στο ότι ήταν ένα ΗΤ με αγωνιστική γεωμετρία. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει τέτοιο ποδήλατο και δεν ήξερα τι να περιμένω.

Μάλλον... Ήξερα ή ακόμα σωστότερα… Νόμιζα ότι ήξερα….

Μετά τις απαραίτητες ρυθμίσεις σε σέλα,τιμόνι, πιρούνι κτλ έφυγα για την πρώτη βόλτα. Στους δασικούς και στον ανήφορο το χαμηλό βάρος και η άμεση μεταφορά δύναμης κάνουν αμέσως την διαφορά. Το ποδήλατο σε κάθε πίεση του πεταλιού έχει άμεση αντίδραση και σε πηγαίνει μπροστά. Η δε αίσθηση επιτάχυνσης είναι απίστευτη! Το εξαιρετικό πλαίσιο και οι πολύ άκαμπτοι τροχοί Fulcrum Red Metal 1 είναι υπεύθυνοι για αυτή την ιδιοτητα. Πραγματικά έχω την εντύπωση ότι επιταχύνει καλύτερα από οποιαδήποτε άλλο ποδήλατο έχω καβαλήσει.

Εκεί όμως που πραγματικά με εξέπληξε είναι η συμπεριφορά στο μονοπάτι. Επέλεξα να κατέβω ένα το οποίο στο πρώτο του κομμάτι έχει πολύ πέτρα, αλλά όχι ιδιαίτερα μεγάλη κλίση. Ακόμα και με το FS μου τρώω κοπάνημα. Και όμως! Με το Alma στην πρώτη μου προσπάθεια είχα σχεδόν την ίδια ταχύτητα και κατά έναν μαγικό τρόπο δεν με «κλώτσαγε» σχεδόν καθόλου η ουρά!!!

Τελειώνοντας την πρώτη βόλτα είχα αναθεωρήσει πλέον σχεδόν τα πάντα σε ότι έχει σχέση με τα ΗΤ.

Το δοκίμασα στα Βασιλικά και στα γεμάτα λάσπη μονοπάτια του. Βρέθηκα να κινούμε σε επίπεδους δασικούς δρόμους με 35++ χλμ/ωρα χωρίς να ζορίζομαι, να ανεβαίνω μονοπάτια χωρίς να φτάνω σκασμένος στην κορυφή τους και να κατεβαίνω τα μονοπάτια σχεδόν σαν να το είχα καιρό…

Δεν ξέρω πως το καταφέρνει, αλλά το ALMA έχει έναν μαγικό τρόπο να σε κάνει να το πας όλο και ποιο γρήγορα. Η φοβερή γεωμετρία του μαζί με την ακαμψία και την στιβαρότητα που έχουν ο συνδυασμός πλαίσιο-πιρούνι-τροχοί είναι αυτό που χρειάζεσαι. Από την στιγμή που θα το εμπιστευτείς και θα το πιέσεις , το ποδήλατο θα μείνει καρφωμένο στο έδαφος. Όσο ποιο γρήγορα το πας τόσο καλύτερη κύλιση έχεις. Αυτό είναι που «χρειάζεται» το ALMA για το ευχαριστηθείς και για να το νοιώσεις να δουλεύει. Θέλει πίεση , ταχύτητα και εμπιστοσύνη. Όλα τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει το ποδήλατο. Πέρναγα πάνω από βραχόκηπους και έβλεπα το ποδήλατο καρφωμένο στο έδαφος!!! Μεγάλο ρόλο σε αυτή την αίσθηση παίζει το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πιρούνι της Rock Shox το SID XX World Cup. Είχα ακούσει τα καλύτερα για την σειρά SID αλλά πραγματικά είναι σε άλλο επίπεδο από τα FOX. Άκαμπτο και πλήρως ρυθμίσιμο. Όταν βρείς τις σωστές πιέσεις στον θετικό και αρνητικό θάλαμο η πληροφόρηση και η αίσθηση που έχεις για τον εμπρός τροχό σου, σου επιτρέπει να περάσεις από διάφορα εμπόδια με ταχύτητες που δεν το περίμενες.

Υπήρξαν στιγμές που αναρωτιόμουν που είχε κρυμμένο το πίσω αμορτισέρ. Τρομερή δουλειά στο πλαίσιο από τους Βάσκους. Ακαμψία στην περιοχή του λαιμού για αυτοπεποίθηση στις στροφές και στα δύσκολα κομμάτια, ενδοτικότητα στον πίσω άξονα για απόσβεση των κραδασμών ενώ ταυτόχρονα έχει πλήρη ακαμψία (σημαντική η προσθήκη της ΒΒ30 μεσαίας τριβής) στα ψαλίδια για την άμεση μεταφορά δύναμης.

Το όλο πακέτο με την ΧΧ σειρά (μετάδοση,πιρούνι,φρένα) και τους Red Metal 1 είναι εξαιρετικό! Προσωπικά το καλύτερο ποδήλατο που έχω καβαλήσει. Βέβαια κάνενα από όλα τα υπόλοιπα δεν ήταν τόσο ολοκληρωμένο. Κορυφαίο πλαίσιο με κορυφαία περιφερειακά. Πραγματικά, αν είχα την δυνατότητα θα το έκανα δικό μου!

Το Orbea Alma G Team είναι ένα αγωνιστικό ποδήλατο και όντως στους τρείς αγώνες που πήρα μέρος έδειξε τον προορισμό του. Από την άλλη, μου άρεσε και με διασκέδασε τόσο πολύ που άνετα θα το είχα και ως μοναδικό ποδήλατο βουνού :P Υστερεί φυσικά σε μονοπάτια DH αλλά προσωπικά αυτόν τον συμβιβασμό θα τον δεχόμουν έυκολα ;)

Ένα εξαιρετικό ποδήλατο από όλες τις απόψεις!

#79
pusherman

pusherman

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.777 Δημοσιεύσεις
Βγαίνει και σε αλουμίνιο ;)

#80
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Βγαίνει και σε αλουμίνιο ;)


Ναι, και υπάρχει και σε 29άρι και μερικοί το περιμένουν πως και πως το κάρβουνο, μιας και το αλουμίνιο είναι ήδη εδώ.

#81
vista

vista

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.751 Δημοσιεύσεις
βγαίνει και σε silver carbon (s) και στο καλύτερο χρώμα απ'όλα τα alma που έχω δει.
alma s 30
Κάντε ζουμ να δείτε την λεπτομέρεια. Για περισσότερη λεπτομέρεια, απο κοντά στο cyclist του Χολαργού.

#82
nikolakist

nikolakist

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 130 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαathens
"Θνητοί" ποδηλάτες μπορούν να κάνουν τεστ το συγκεκριμένο ποδήλατο και να γράψουν τη γνώμη τους; Θα βοηθούσε να καταλάβουν τι πραγματικα έχουν και τι μπορεί να χάνουν... Η καλή εμπειρία είναι εφόδιο γνώσης. Όπως και να έχει αυτή η δυνατότητα της δοκιμής ποδηλάτων είναι κάτι εξαιρετικό που κάνει το Cyclist!

#83
hellequine

hellequine

    War Pig

  • Cyclist Friends
  • 5.564 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαSmolikas
Δοκιμή Orbea Alma G Team Fulcrum Edition Πρόσφατα είχα την τύχη να δοκιμάσω το κορυφαίο μοντέλο της Orbea – το Alma Fulcrum Edition – στο πλαίσιο ενός αγώνα ποδηλάτου βουνού. Μερικές μέρες μετά, προσπαθώ ακόμα βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου να καταγράψω τις εντυπώσεις μου, κάτι που μου είναι αρκετά δύσκολο πρώτον διότι για μένα ήταν η πρώτη μου επαφή με ένα ποδήλατο αυτής της κλάσης και δεύτερον διότι η διαφορά με οτιδήποτε είχα οδηγήσει έως τώρα είναι χαοτική. Προσπαθώντας λοιπόν να περιγράψω την εμπειρία μου, αποφάσισα να μην μπω σε λεπτομέρειες καθότι ούτε τεχνικά επαρκώς καταρτισμένος αναβάτης είμαι αλλά και η περιορισμένη μου εμπειρία σε αγωνιστικές συνθήκες προσδίδει στα λεγόμενά μου την εγκυρότητα του καφενόβιου που αναλύει τις συνθήκες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Αντίθετα θα προσπαθήσω απλά να σας μεταφέρω την αίσθηση που αποκόμισα. Αρχίζοντας από το αισθητικό κομμάτι, με την πρώτη ματιά, αντιλαμβάνεται κανείς ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό και πανέμορφο ποδήλατο. Το αυτό επιβεβαίωναν τα βλέμματα θαυμασμού (αλλά και ζήλιας ☺) που εισέπραττα όπου κυκλοφορούσα τόσο από ποδηλάτες όσο και από ‘κοινούς θνητούς’. Μόλις το πάρεις στα χέρια σου αντιλαμβάνεσαι πόση οικονομία στον τομέα του βάρους έχει γίνει – εις βάρος της οικονομίας της τσέπης σου βέβαια!!! Το ανθρακονημάτινο πλαίσιο ντυμένο με αντίστοιχα κορυφαία περιφερειακά δηλώνει ευθαρσώς τις βλέψεις του για το βάθρο και σε προετοιμάζει για αυτό που περιμένεις να συμβεί. Μόλις το καβαλήσεις, αμέσως τοποθετείσαι σε ετοιμοπόλεμη θέση και με τις πρώτες πεταλιές αντιλαμβάνεσαι τις επιπτώσεις στην κύλιση του ελάχιστου –αναρτώμενου και μη – βάρους που έχεις κάτω από τα πόδια σου. Το πλαίσιο μου φάνηκε αρκετά σκληρό και άκαμπτο και η άμεση απόκριση του σε οδηγεί να συγκρίνεις την εμπειρία της οδήγησης του Alma με αυτή μιας κούρσας. Σε κακοτράχαλα μονοπάτια θα μεταφέρει παραπάνω πληροφόρηση απ’ ότι θα ήθελες στα μαλακά σου μόρια και θέλει αρκετή προπόνηση για να συνηθίσεις την καταπόνηση. Επίσης σε δύσκολα τεχνικά μονοπάτια, αν οδηγηθεί αποφασιστικά θα διοχετεύσει όλη τη δύναμη εκεί που πρέπει και θα περάσει τα εμπόδια αλώβητο και χωρίς δεύτερη σκέψη. Το πλαίσιο σε συνδυασμό με τη Rock Shox SID WC XX που φοράει συνεργάζεται ιδανικά και η ανάρτηση αναλαμβάνει να ‘διαβάσει’ τέλεια το έδαφος και να κρατήσει τη μπροστινή ρόδα εκεί ακριβώς που θέλει να πατήσει ο αναβάτης. Σε απότομα κατηφορικά μονοπάτια και σε παρατεταμένους βραχόκηπους η ανάρτηση δουλεύει άψογα και μετά από κάποια ώρα οδήγησης απλά δεν σε απασχολεί καθόλου το μπροστινό σου και το τι εμπόδια έχεις να περάσεις. Σε καμία περίπτωση και παρά τα 90 κιλά μου δεν τερμάτισε η διαδρομή της ούτε παρατήρησα κάποια στρέβλωση στα καλάμια από την πίεση. Η SRAM XΧ μετάδοση μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι τραχιά στην λειτουργία της αλλά κατά τ’ άλλα άψογη. Οι αλλαγές γίνονται άμεσα και με ακρίβεια κάτω απ’ όλες τις συνθήκες. Ακόμα και όταν οι εκτροχιαστές και ο δισκοβραχίονας είχαν γεμίσει λάσπη, οι αλλαγές γινόντουσαν κανονικότατα και χωρίς καμία περίεργη αίσθηση. Η δυνατότητα που σου δίνεται να κατεβάσεις δύο γρανάζια μαζί, αποδεικνύεται σωτήρια όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με απρόσμενους τοίχους ή απλά ανηφορίζοντας έχεις κάνει λάθος επιλογή ταχύτητας. Ακόμα και σε πολύ δύσκολες συνθήκες λειτουργίας (πηλώδης λάσπη και απότομες αλλαγές) η μετάδοση δεν έδειξε κανένα σημάδι κόπωσης. Την άψογη μετάδοση συμπληρώνουν τα εξίσου άψογα Avid XX φρένα. Όσο κι αν τα ζόρισα, όσο γεμάτα λάσπη να ήταν, ούτε μία στιγμή δεν μου άφησαν την παραμικρή αμφιβολία ότι θα δουλέψουν εκεί που πρέπει και όπως πρέπει. Σε μονοπάτια/γκρεμούς, αρκούσε ένα μόνο δάχτυλο στη μανέτα και όλη η δύναμη ήταν εκεί. Σε παρατεταμένες κατηφόρες, δεν έδειξαν σημάδια κόπωσης ούτε και άλλαξε καθόλου η συμπεριφορά τους λόγω υπερθέρμανσης. Αν μπορούσα να επισημάνω δύο αρνητικά όσον αφορά τα φρένα, θα ήταν η απουσία σωληνακίων υψηλής πίεσης και η μεγάλη διαδρομή της μανέτας μέχρι να αρχίσει να φρενάρει το ποδήλατο – αν και το τελευταίο υποθέτω επιδέχεται ρύθμιση. Κάτι που δεν μου άρεσε στο σετάρισμα του ποδηλάτου ήταν το τιμόνι καθώς ήταν αρκετά στενό και σε συνδυασμό με τον λαιμό των 90mm προσέδιδε στον χειρισμό του ποδηλάτου μία νευρικότητα στα μονοπάτια χωρίς να επηρεάζει όμως της σταθερότητα του ποδηλάτου σε γρήγορες καταβάσεις σε δασικούς. Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ και στη σέλα – Selle Italia SLR XC Gel Flow - η οποία παρά τη μινιμαλιστική της σχεδίαση, δεν με κούρασε όσο θα περίμενα και με εντυπωσίασε με την εργονομία του σχεδιασμού της η οποία σε διευκολύνει να βγαίνεις μπροστά αλλά και πίσω της ανάλογα με τις ανάγκες του μονοπατιού. Συνολικά αν μπορούσα να συνοψίσω σε μερικές γραμμές τι αίσθηση μου άφησε αυτή η εμπειρία με το Alma, θα έλεγα ότι πρόκειται για ένα ποδήλατο φτιαγμένο για να κερδίζει αγώνες και απαιτεί από τον αναβάτη να είναι έτοιμος να το ανεβάσει στο βάθρο. Τον απροπόνητο σε δύσκολες συνθήκες αναβάτη, θα τον κουράσει η απόλυτη συμπεριφορά του πλαισίου αλλά ταυτόχρονα θα τον ανταμείψει η απίστευτη ευκολία με την οποία ‘σκαρφαλώνει’ στις ανηφορικές διαδρομές. Τελειώνω την καταγραφή των εντυπώσεών μου με μερικές φωτογραφίες από το Alma στο φυσικό του περιβάλλον και με ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Cyclist.gr που μου έδωσε τη δυνατότητα να προσθέσω αυτή την εμπειρία στο ποδηλατικό μου βιογραφικό.

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#84
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Να υποθέσω ότι το πλαίσιο σου ήταν μικρό;

#85
hellequine

hellequine

    War Pig

  • Cyclist Friends
  • 5.564 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαSmolikas

Να υποθέσω ότι το πλαίσιο σου ήταν μικρό;


Καλημέρα,

Large ήταν αλλά όντως μου έδωσε την αίσθηση οτι ήταν λίγο μικρό (το ύψος μου είναι 1,90).

Από το ύψος της σέλας το κατάλαβες;

#86
Guideus

Guideus

    Ο Scottσέζος

  • Cyclist Friends
  • 2.369 Δημοσιεύσεις

Καλημέρα,

Large ήταν αλλά όντως μου έδωσε την αίσθηση οτι ήταν λίγο μικρό (το ύψος μου είναι 1,90).

Από το ύψος της σέλας το κατάλαβες;


Σίγουρα θες το XL. Κάθεσαι πολυ ψηλά. Αν και θα μπορούσες να φέρεις τούμπα και τον λαιμό για μεγαλύτερη ανεση.

BTW ωραίο review!

#87
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις

Καλημέρα,

Large ήταν αλλά όντως μου έδωσε την αίσθηση οτι ήταν λίγο μικρό (το ύψος μου είναι 1,90).

Από το ύψος της σέλας το κατάλαβες;


Ναι....

#88
hellequine

hellequine

    War Pig

  • Cyclist Friends
  • 5.564 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαSmolikas

Σίγουρα θες το XL. Κάθεσαι πολυ ψηλά. Αν και θα μπορούσες να φέρεις τούμπα και τον λαιμό για μεγαλύτερη ανεση.

BTW ωραίο review!


Το σκέφτηκα αλλά είπα να μην το πειράξω καθώς δεν είχα τον χρόνο. Επίσης θα ήθελα τις μανέτες και τα χειριστήρια των αλλαγών λίγο πιο κάτω αλλά ούτε αυτά τα πείραξα τελικά.

#89
George K.

George K.

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.106 Δημοσιεύσεις

Το σκέφτηκα αλλά είπα να μην το πειράξω καθώς δεν είχα τον χρόνο. Επίσης θα ήθελα τις μανέτες και τα χειριστήρια των αλλαγών λίγο πιο κάτω αλλά ούτε αυτά τα πείραξα τελικά.


Eίσαι γεννημένος για 29άρι!

Ωραίο review και πολύ ωραίες photo!

Σε ποια περιοχή έγινε η φωτογράφηση;

#90
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις

Eίσαι γεννημένος για 29άρι!

Ωραίο review και πολύ ωραίες photo!

Σε ποια περιοχή έγινε η φωτογράφηση;


+φωνώ , εκτός και άν το γυρίσει στο Freeride/DH