Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Gary Fisher Collection Kaitai Review - Free Your Mind

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
34 απαντήσεις στο θέμα

#1
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Πολλές φορές η μικρή μας ποδηλατική βιομηχανία παίρνει σημαντικά μαθήματα από τα αντίστοιχα, πολύ μεγαλύτερα ξαδέρφια της, την αυτοκινητοβιομηχανία και την αντίστοιχη των μοτοσυκλετών.

"Μα τί είδους εισαγωγή είναι αυτή;", θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος και με το δίκιο του.

Εδώ και αρκετά χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου έχει εμφανιστεί μία νέα κατηγορία. Αυτή των SUV ή Sport Utility Vehicle. Προέκυψαν από την ανάγκη ενός αυτικινήτου που μπορεί να τα κάνει όλα. Για τον αγοραστή που θέλει ένα αυτοκίνητο για την οικογένεια, για την μετακίνηση, για την εκδρομή, με καλή συμπεριφορά που να μην κολάει στην εκδρομή στο βουνό αλλά και να μην συμπεριφέρεται σαν τρακτέρ στην Εθνική Οδό. Ένα αυτοκίνητο που μπορεί να τα κάνει όλα αλλά χωρίς να είναι εξειδικευμένο, μιας και ο μέσος αγοραστής του δεν θα έχει ως κατεύθυνση ούτε την πίστα των Μεγάρων αλλά και ούτε το 4x4 Rally Challenge.

Η κατηγορία αυτή βρήκε ένθερμους οπαδούς και "ξελάσπωσε" αρκετές γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Τέλος όμως με τις βενζίνες και τις εξατμίσεις. Πάμε στα δικά μας, τα πιο ξε-κάθαρα ξαδέρφια.

Μια μεγάλη μερίδα υποψήφιων αγοραστών ποδηλάτων, αρχάριων ή "πρωτοεμφανιζόμενων" αλλά και πολλών παλιών που δεν το παραδέχονται δημόσια, μπαίνουν σε ένα ποδηλατικό κατάστημα και ψάχνουν΄- το ένα ποδήλατο που θα τους πάει παντού.

Όλοι ξέρουμε ότι τέτοιο ποδήλατο δεν υπάρχει. Μετά αρχίζουν οι ερωτήσεις του στύλ "Για τι χρήση το θέλετε", "Που θα πηγαίνετε περισσότερο", "΄Θα πάτε στα Βασιλικά","Θα πάτε στην Ομόνοια", "Θα πάτε σε brevet", μέχρι που ο υποψήφιος καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει το ποδήλατο που έψαχνε.



Σε γενικές γραμμές ξέρουμε όλοι ότι:
  • Τα City με τα "ξερά" πηρούνια είναι για την πόλη και τις μετακινήσεις μας εκεί. Σιχαίνονται το βουνό και πάνε μια χαρά στην άσφαλτο.
  • Τα Trekking, με εμπρόσθια ανάρτηση, πάνε πιο αργά στην πόλη από τα City, είναι λίγο πιο άνετα, χάνουν σημαντική δύναμη από αυτή που βάζουμε στο δρόμο αλλά μπορούν να πατήσουν και λίγο χωματάκι, πατημένο, χαλικάκι ψιλό, γενικά ότι έχει και το -άκι στο τέλος.
  • Τα ποδήλατα δρόμου, είναι για άσφαλτο καθαρά. Τα πιο γρήγορα εκεί, Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και για μετακίνηση αλλά έχουν ως σκοπό τα χιλιόμετρα και την άθληση με το ποδήλατο στο δρόμο.
  • Τα MTB, σιχαίνονται τον δρόμο. Είτε HT είτε FS αγαπούν το βουνό, το χώμα, τις πέτρες, ανάλογα με τις κατηγορίες τους, συμπεριφέρονται καλύτερα στους δασικούς ή στα μονοπάτια ή στις πέτρες ή στο σαθρό ή στις καταβάσεις ή, ή, ή, ή.
Εξειδίκευση, εξειδίκευση, εξειδίκευση! Κάτι σαν το Πανεπιστήμιο.

Μα αυτός ο καημένος ο αγοραστής που απλά θέλει εκείνο το ένα ποδήλατο για να πηγαίνει παντού; Τι να πάρει; Δεν θέλει να κάνει αγώνες, ούτε στο βουνό, ούτε στο δρόμο. Θέλει να πηγαίνει τις βόλτες του στην πόλη, θέλει να πηγαίνει στη δουλειά του άμα έχει όρεξη, θέλει να πηγαίνει διακοπές, θέλει να πάει στο χωριό, θέλει να πάει στο χώμα, θέλει να πάει στο δάσος, θέλει να πατήσει δασικούς, κάποια μονοπάτια, πέτρες και μετά να κατέβει στην πλατεία για καφέ και αν χρειαστεί να κάνει και μερικά χιλιόμετρα στην άσφαλτο μέχρι το απέναντι χωριό, χωρίς να νοιώθει ότι οδηγάει τρακτέρ.

Η πλάκα είναι ότι το ίδιο πρόβλημα έχουν όσοι κάνουν ποδηλασία δρόμου ή βουνού πιο έντονα και έχουν τέτοιου είδους ποδήλατα. Θέλουν ένα ακόμα ποδήλατο που να τα κάνει όλα.

Τέτοιο ποδήλατο ξέρουμε όλοι όσοι ασχολούμαστε λίγο παραπάνω με το θέμα, ότι δεν υπάρχει.

Αν υπήρχε, σίγουρα θα έλυνε πολλά προβλήματα, στους πωλητές, στους αγοραστές, γενικά στον ποδηλατόκοσμο και θα έκανε πολλές πολύωρες σχετικές, συζητήσεις, άσκοπες.

Το καλοκαίρι στο Trek World, κοιτάζοντας την Έκθεση με όλα τα εκατοντάδες μοντέλα, έπεσα πάνω σε μερικά πολύ όμορφα ποδήλατα που δεν μου έμοιαζαν με κάτι που είχα δει μέχρι τώρα. Πήγα κοντά και ενημερώθηκα για τη νέα κατηγορία "Dual Sport", σχεδιασμένης από τον Gary Fisher.

"One Bike That Does It All", έλεγε το motto και μου φάνηκε πολύ αισιόδοξο για να είναι αληθινό. Αλλά ήξερα ότι αν τελικά ήταν έτσι, σίγουρα μόνο ο Θείος θα μπορούσε να το κάνει. Αυτός εφήυρε το ΜΤΒ, αυτός το ονόμασε έτσι, αυτός ανακάλυψε τα 29ers, αυτός τα εξελίσει, αυτός φτιάχνει νέες γεωμετρίες, αυτός έχει το πιο "ελεύθερο μυαλό" που μπορεί να συναντήσει κανείς στον ποδηλατικό κόσμο.

Ενημερώθηκα περισσότερο για την κατηγορία "Dual Sport", είδα τα μοντέλα, και αποφάσισα να φέρουμε για το 2011 μερικά τέτοια, τα περισσότερο Value For Money (για να μπορούν να γίνουν τα SUV του καθενός) μοντέλα στην Ελλάδα.

Επέλεξα το Kaitai. Ήταν όμορφο, οικονομικό (570 ευρώ, είναι χρήματα που μπορεί να δώσει κάποιος για ένα ποδήλατο γενικής χρήσης) και υποσχόταν να γίνει το πρώτο SUV του Έλληνα ποδηλάτη ή υποψήφιου ποδηλάτη.

Δεν ήθελα όμως να πω τίποτα αν δεν το δοκίμαζα πρώτα. Δεν ήθελα να υποσχεθώ, να γράψω φαμφάρες κλπ κλπ πριν ο ίδιος δεν πειστώ ότι είναι έτσι. Να σας πω την αλήθεια ήμουν πολύ δύσπιστος. Άλλωστε ο Gary μπορεί να είναι ιδιοφυία αλλά δεν παύει να είναι Αμερικάνος και το Marketing το ξέρει καλά, τόσο αυτός όσο και η Trek.

Έτσι, περίμενα με αγωνία τις πρώτες παραλαβές. Πριν 2 εβδομάδες, ήρθε η ώρα να βάλω το χέρι στην τσέπη. Η ιδέα μου ήταν να το κάνω όπως θα το έκανε οποιοσδήποτε υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας "Γειά σας! Θέλω ένα ποδήλατο για να πηγαίνω παντού. Ένα για μένα και ένα για τη σύζυγό μου."

Μέχρι τώρα για ποδήλατο μετακίνησης είχα το Valencia, που με είχε εντυπωσιάσει από την χρήση του στην πόλη πέρσι στη Δανία. Αλλά ούτε λόγος για κίνηση σε χώμα.

Ένα απόγευμα λοιπόν, πήρα για μένα και τη Τζένη δύο Kaitai. Για χρήση "One Bike That Does It All".

http://www.cyclist-f...pictureid=14067
Το πρώτο θετικό πάνω του είναι ότι μου αρέσει πολύ! Ταιριάζει στο στύλ μου και στο ύφος που θα ήθελα αισθητικά ένα ποδήλατο.


Στο δικό μου Kaitai, με την αγορά, έκανα και κάποιες αλλαγές. Δυστυχώς, βλέπετε, το αγωνιάρικο στοιχείο μου δεν μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Έτσι, με την ευκαιρία των νέων σελών της Bontrager, επέλεξα να το εξοπλίσω με μια Affinity (¨Ετσι θα είχα και την ευκαιρία να κάνω ένα εκτεταμένο review και στη σέλα αργότερα)

http://www.cyclist-f...pictureid=14079
και έβαλα το Λέβα να...μου γυρίσει το λαιμό ανάποδα. Εντάξει, μη φωνάζετε. Μου κάνει πιο πολύ έτσι. Το θέλω με χαμηλομένες αναρτήσεις το SUV μου.:rolleyes:
http://www.cyclist-f...pictureid=14078

#2
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Τι είναι λοιπόν το Kaitai?

Είναι ένα ποδήλατο που δεν θα τολμήσω να το βάλω σε κατηγορία γιατί θα πρέπει να γράφω και να σβήνω χιλιάδες φορές. Έχει ένα αλουμινένιο πλαίσιο ιδιαίτερα ελαφρύ και με μία γεωμετρία που θυμίζει MTB χωρίς όμως να είναι αλλά θα μπορούσε να είναι και Hybrid χωρίς όμως να είναι. Οι τροχοί του είναι φυσικά μεγάλοι και τα λάστιχα 700άρια!
Λάστιχα 700X38 με το χαρακτηριστικό όνομα LT3 (Light Trail 3). Και εδώ κάτι ένδιάμεσο δηλαδή. Ένα λάστιχο για ελαφρύ μονοπάτι, με τακούνι αλλά στενό για δρόμο. "Περίεργα μας τα λέει ο Θείος", σκέφτηκα.

Μόλις είδα την ανάρτηση φοβήθηκα. Suntour με Lockout αλλά 63mm? "Χμμ....και θέλει να πάει στο χώμα και μάλιστα σε ...light trail".

Από σύστημα μετάδοσης, οκ, 24 ταχύτητες, Acera και Sram κασσέτα 11-32. Μια απλή επιλογή για ένα MTB αλλά είπαμε, φέραμε το Value For Money, μοντέλο.

Σημαντικά, για να μπορεί να κάνει αυτό που μας υπόσχεται, τα φρένα. Tektro V-Brakes! Μάλιστα... :rolleyes: Αυτό το emoticon ήταν μέσα στο μυαλό μου όταν τα είδα.

Τέλος πάντων. "Ας μην είμαι προκατελλειμένος", σκέφτηκα. Άλλωστε ήταν όμορφο.

Να μερικές φωτογραφίες του.
http://www.cyclist-f...pictureid=14069
http://www.cyclist-f...pictureid=14068
http://www.cyclist-f...pictureid=14104
http://www.cyclist-f...pictureid=14101

Και για την Τζένη?
Δεν αλλάξαμε τίποτα, βάλαμε μόνο ένα κουδουνάκι και βγάλαμε τα άσχημα ανακλαστικά από τους τροχούς. Άλλωστε η χρήση που θα κάνει (αν κάνει) είναι για την πόλη, άντε και καμία βολτίτσα τριγύρω.

Νάτα, λοιπόν και τα δυό τους.
http://www.cyclist-f...pictureid=14077

Το πρώτο τεστ έγινε το ίδιο βράδυ με βόλτα προς το γνωστό σουβλατζίδικο της περιοχής. Η Τζένη μου έλεγε ότι "πάει εύκολα", "δεν την κουράζει όπως το άλλο" (Είχε ένα 7100 παλιότερα) και "είναι άνετο".

ΟΚ. Πέρασε το Test του αρχάριου. Εμένα, μου έδειξε από τα πρώτα μέτρα ότι το ποδήλατο "έχει βήμα". Σε τραβάει να "το πατήσεις" και στην άσφαλτο και είναι "πολύ γρήγορο". Πλάκα είχε.
"Ευέλικτο και γρήγορο" ήταν η ετυμηγορία μου. Αυτό που ζητάς, δηλαδή, από ένα ποδήλατο πόλης. ΟΚ. Καλά μέχρι εδώ. Αυτά ήταν τα εύκολα. Κινείται σαν σκληρό City. Και το Valencia, πάνω-κάτω, έτσι πήγαινε.

Για την επόμενη μέρα του άφησα τα δύσκολα...

Τα υπόλοιπα αύριο...

#3
Ron

Ron

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 110 Δημοσιεύσεις
Αναμένουμε:D

#4
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Η Συνέχεια...

Αφού πέρασε το εύκολο Test του αρχάριου (Τζένη: "πιο εύκολο", "πιό άνετο") και αφού πέρασε και το δικό μου τεστ στο δρόμο ( "μεγάλο βήμα", "σου ζητά να το πατήσεις", "πολύ γρήγορο και ευέλικτο") ήρθε η ώρα για να δούμε πόσο marketing χωράει η φράση "One bike that does it All".

'Εχω την τύχη να ζω κοντά σε ένα από τα πιο σκληροτράχηλα τερραίν της Αττικής, το Ποικίλο. Τα Ποικιλόπαιδα μπορούν να σας πουν περισσότερα για το πόσο συγχωρεί αυτό το βουνό και το μεγάλο εύρος διαφορετικών τερραίν που μπορεί κανείς να βρει σε αυτό το μικρό βουνό.

Μπορείς να ποδηλατίσεις άνετα 2,3 ή και 4 ώρες κάνοντας τα πάντα. Δασικούς, χωματόδρομους, μονοπάτια, πέτρες, σαθρά, μεγάλες κλίσεις, downhill, XC. Το ποικίλο είναι ένα "τα πάντα όλα" βουνό.

Δεν ξέρω τι εννοούσε ο GF όταν έλεγε ότι τα ποδήλατα Dual Sport και δη το Kaitai είναι για Light Trail. Εδώ σηκώνει πολύ κουβέντα.

Ψάχνοντας λίγο παραπάνω έπεσα σε μερικές φωτογραφίες που ορίζουν το light trail κατά τους Αμερικάνους.
Δημοσίευση ΕικόναςΔημοσίευση Εικόνας
Δημοσίευση ΕικόναςΔημοσίευση Εικόνας

Και σίγουρα δεν εννοούν κάτι τέτοιο
Δημοσίευση Εικόνας

Όσοι γνωρίζουν το Ποικίλο ξέρουν ότι τέτοια Light Trails έχει ελάχιστα, ενώ και οι δασικοί του έχουν ΄πολλές πέτρες αρκετές φυτευτές, σαθρό έδαφος και μερικά νεροφαγώματα ανάλογα την περίοδο. Επίσης, λασπολακούβες και μερικές κατηφόρες με κλίσεις 20+%. Τα trails του δε, έχουν όλες τις κατηγορίες.

#5
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
ΟΚ. ΑΝ το Kaitai την έβγαζει καθαρή στο Ποικίλο, τότε ο Θείος είχε δίκιο. Σίγουρα δεν θα το πήγαινα στα μονοπάτια του downhill αλλά και σε μερικά πολύ δύσκολα που έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ μάλλον να βγάλω ως άσχετος τεχνικά.

Φώναξα τον dim2565 που ξέρει καλά το Ποικίλο, σίγουρα όχι όσο ο Feregios και τα υπόλοιπα ποικιλόπαιδα αλλά αρκετά ώστε να με βοηθήσει να ταλαιπωρήσουμε το Kaitai μιας και περνά αρκετές ώρες εκεί πολύ συχνά.

Το μικρό Kaitai δεν ήξερε τι το περίμενε. Ξεκινήσαμε από την άσφαλτο, ανεβαίνοντας την Πετρουπόλεως. Το Kaitai τα πήγε περίφημα. Το τρακτερ Top Fuel του Dim, δυσκολευόταν στην άσφαλτο με τις κλίσεις προς το βουνό. To Kaitai με την κλειδωμένη 63άρα ανάρτηση πήγαινε άνετα και γρήγορα.

Μέχρι που φτάσαμε στα γήπεδα Γρηγορίου.
Εκεί αισθάνθηκα κάπως περίεργα. Χωρίς SPD, χωρίς ΜΤΒ, ένοιωσα κάπως. Πρώτος στόχος "οι κεραίες".

Αφού του "πήρα τον αέρα" και κατάλαβα μερικά πράγματα για το πως συμπεριφέρεται, το Kaitai άρχισε να δουλεύει. Το "βήμα" που σας είπα νωρίτερα για την άσφαλτο, συνέχισε, αφήνοντάς με έκπληκτο, και στο χώμα. Στα νεροφαγώματα και τις πέτρες ταλαιπωριόταν πολύ περισσότερο από το FSXC του Dim όπως ήταν φυσικό αλλά ανέβαινε. Με λίγη προσοχή, το λάστιχό του περνούσε ανάμεσα από τις πέτρες και με ανέβαζε μια χαρά.

Κάπου εκεί συνειδητοποίησα το προφανές, για μένα. Δεν είχα πάρει μαζί μου τίποτα! Ούτε σαμπρέλα, ούτε τρόμπα, ούτε νερό! "Ωραία", σκέφτηκα. Με 700Χ38 λάστιχο στο ποικίλο χωρίς σαμπρέλες! Ήταν πολύ πιθανό η βόλτα μου να τελείωνε νωρίς, άδοξα.

Κι όμως. Τo Kaitai μετά από λίγο ήταν στις κεραίες και φωτογραφιζόταν δίπλα με το όπλο του dim.
http://www.cyclist-f...pictureid=14080
Και εμείς φωτογραφηθήκαμε μαζί τους
http://www.cyclist-f...pictureid=14081
http://www.cyclist-f...pictureid=14082

Ωραία μέχρι εδώ. Αν το Kaitai κατέβαινε το ίδιο καλά δεν χρειαζόμουν κάτι άλλο.

Πήραμε το δρόμο της επιστροφής από τις κεραίες. Το kaitai κατέβαινε! Δεν μπορούσε να συγκριθεί με το FS του dim, ούτε σε ταχύτητα ούτε σε άνεση προφανώς αλλά κατέβαινε. Και δεν κατέβαινε αργά. Περνούσε πάνω από τις πέτρες, τα λάστιχα άκουγαν και το σημαντικότερο, δεν έσκασαν. Αυτό που με εντυπωσίασε όμως ήταν το γεγονός ότι η ανάρτηση δεν τερμάτισε πουθενά! 63mm και ποτέ δεν ένοιωσα ότι κάτι δεν πάει καλά στο εμπρός μέρος.

Μα πως είναι δυνατόν? Σίγουρα δεν θα έκανα έναν αγώνα με αυτό γιατί θέλει λίγο παραπάνω προσοχή αλλά κατέβαινε! Τα φρένα σταματούσαν και μπλόκαραν ελάχιστα! Ποτέ δεν ένοιωσα ότι ήθελα κάτι άλλο στα φρένα μου! Ναι, αυτά τα tektro v-brakes.

Περάσαμε και το light trail δίπλα από τις λασπολακούβες, έστριβε μια χαρά. Σαν 29er!.

Φτάσαμε στην απότομη σαθρή ανηφόρα που μας βγάζει στον πάνω δασικό, πάνω από την Πετρούπολη. Εκεί δεν ήμουν ούτε εγώ, ούτε το Kaitai έτοιμο. Με πιο βαρύ γρανάζι, πίστεψα ότι θα τα καταφέρει. Το στενό του λάστιχο όμως, άρχισε να σπινιάρει, ο dim πέρασε από δίπλα μου με άνεση και εγώ αναγκάστηκα να κατέβω. Χμμ...:rolleyes:

Νομίζω ότι εκεί βρήκα τα όρια του kaitai. Σαθρή απότομη ανηφόρα που ένα FS ανεβαίνει με μικρή δυσκολία.

Πάμε παρακάτω.

Φτάσαμε στο Καματερό. Είχαμε ήδη κλείσει 1.5 ώρα στο Ποικίλο και το Kaitai δεν είχε προβλήματα. Σε όλους τους "δασικούς" ανέβαινε και κατέβαινε.

Εκεί ο dim είχε μια ιδέα. Να κατεβούμε ένα κομμάτι που ήταν στον αγώνα, με κλίση 20+%, χώμα με πέτρες και χαλικάκι.

Είπα οκ και στρίψαμε προς τα εκεί. Στην αρχή φοβήθηκα. Όχι μόνο λόγω του kaitai αλλά και της ανικανότητάς μου. Review όμως ήθελα και έπρεπε να πάω. Ξεκίνησα πρώτος. Στα πρώτα 10 μέτρα σταμάτησα. Τα φρένα μπλόκαραν, ένοιωθα ασάφεια και κοκοκο. Έκανα δεξιά. ο dim πέρασε με μαεστρία και κατέβηκε.

Πείσμωσα. Ανέβηκα πάλι και ξεκίνησα ξανά. Φαίνεται ότι μαζί μου πείσμωσε και το Kaitai. Κατέβηκε χωρίς πρόβλημα, με προσοχή, μέχρι κάτω! Αυτή η κατηφόρα με έκανε να πιστέψω περισσότερο για τις ικανότητές του. Πλέον οι δεσμοί μας είχαν συσφιχθεί και το Kaitai άρχιζε να με κερδίζει για τα καλά.

http://www.cyclist-f...pictureid=14083
Από εκεί ψηλά ξεκινήσαμε και ανάμεσα στα νεροφαγώματα το kaitai τα κατάφερε μια χαρά. Είχα πραγματικά εντυπωσιαστεί!

#6
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Από εκεί και μετά και αφού είχαμε πάρει τη συγκατάθεσή του και φαινόταν δαμασμένο αρχίσαμε τα περίεργα.

Επόμενη στροφή, το μονοπάτι πάνω από τα γήπεδα στο νεκροταφείο. Κατέβαινε και εκεί! Σε μια στιγμή μέσα από τις πέτρες και αφού ήμουν στη ρόδα του dim, μου λέει "χεχε, είδες τι έχει δεξιά?" Κοιτάω και βλέπω το χάος! Αμάν! Μάλλον το είχα παρακάνει με το τεστ.

Κατεβήκαμε μέχρι κάτω, περάσαμε από το μονοπάτι κάτω από το Απολις με τις φυτευτές κοφτερές πέτρες και φτάσαμε σπίτι.

Εντάξει! Ο GF με είχε πείσει. Έμενα μόνο να δω τα σημάδια που άφησε η βόλτα πάνω του. Ποιό ήταν το κόστος? Ζάντες, Λάστιχα, εκτροχιαστές. Τίποτα! Το ποδήλατο ήταν μια χαρά.

Έτσι, το πρώτο test είχε τελειώσει. Έπρεπε να το καλοπιάσω κάνοντας το δεύτερο κομμάτι της λέξης Dual.

http://www.cyclist-f...pictureid=14088
http://www.cyclist-f...pictureid=14089

Το πήγα για καφέ.

Την επόμενη μέρα, Service στο C1 και ο Νίκος μου λέει ότι το ποδήλατο δεν έχει τίποτα. Μόνο το αυτοκόλλητο από τον εμπρός εκτροχιαστή είχα αφήσει πάνω και το έβγαλε!

ΟΚ. Δύο ώρες στο Ποικίλο, χωρίς συνέπειες για το μικρό Kaitai ήταν ένα πολύ καλό τέστ. Και το Kaitai το πέρασε!

Ήθελα όμως να το ξανακάνω. H μία φορά μπορεί να ήταν τυχαία.

Χτες ξεκινήσαμε και πάλι. Από Γρηγορίου, με διαφορετική κατεύθυνση, χωρίς προβλήματα, με την ίδια αντίδραση, χωρίς σημάδια κόπωσης από την πρώτη φορά. Κατεύθυνση μια ακόμα απότομη κατηφόρα που ήταν στον αγώνα του Ποικίλου, αυτή τη φορά κοντά στο πεδίο βολής στο Χαϊδάρι. Την είχαμε προσπαθήσει να την ανεβούμε μια φορά με το Μαρίνο χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία με τα ΜΤΒ. Τώρα έπρεπε να την κατέβουμε με το Katai!

Αργά αλλά σταθερά, με τους τροχούς να μπλοκάρουν ελεγχόμενα, κατεβήκαμε. Πιο αργά από τον dim αλλά κατεβήκαμε! Απίστευτο το Kaitai.

Μετά κεραίες και πάλι και κατάβαση από εκεί και πριν τις λασπολακούβες ο dim έχει την ιδέα να πάμε από ένα μονοπάτι που μάλλον και αυτό ήταν στη διαδρομή του αγώνα.

Τα ποικιλόπαιδα σίγουρα το γνωρίζουν, μάλλον το έχουν φτιάξει κιόλας. Ένα πολύ ωραίο μονοπάτι που σε βγάζει στην απέναντι πλευρά.
http://www.cyclist-f...pictureid=14084
Και εκεί το Katai πέρασε με επιτυχία!

Συνεχίσαμε για κανένα δύωρο ακόμα. Πήγαμε και από την ανηφορίτσα που με είχε βάλει σε σκέψεις την προηγούμενη φορά. Πέρασε και από εκεί χτες, με επιτυχία!

Για το τέλος είχαμε να κατεβούμε δύο ακόμα μονοπάτια.

Το ένα που ήταν στον αγώνα και έβγαινε πάνω από το νεκροταφείο (Μαρίνο αυτό που είχες κάνει λάθος και νόμιζες ότι ήταν το δίπλα το σωστό) το περάσαμε χωρίς στάση, μια χαρά!

Το δεύτερο ήταν δύσκολο και δεν τόλμησα να το κατέβω στην αρχή του. Η βροχή είχε κάνει δουλειά και προτίμησα εκεί να σταματήσω. Δεν ήταν έυκολο γιατί ακόμα και το FS του dim δεν τα κατάφερε πολύ καλά.
http://www.cyclist-f...pictureid=14087
Δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία αλλά το drop έρχεται μετά από απότομη στροφή και είναι δύσκολο να το περάσει κάποιος.

Από εκεί και κάτω συνεχίσαμε μέσα στο μονοπάτι. Μπάλα, τα πάντα όλα, και το kaitai είχε βγει στην άσφαλτο!

Άλλες δύο ώρες στο Ποικίλο, με ποιό δύσκολες εξετάσεις και το Kaitai πέρασε με απόλυτη επιτυχία.

http://www.cyclist-f...pictureid=14090
http://www.cyclist-f...pictureid=14091
Τα 700X38 LT3 γύρισαν αλώβητα!

Το ίδιο το σύστημα μετάδοσης και η ανάρτηση. Το πήρα και πήγα στο γυμναστήριο. Το άφησα να ξεκουραστεί και γύρισα σπίτι. Εντάξει, παραδέχομαι ότι το πίεσα λίγο παραπάνω και δεν το έβαλα ακριβώς εκεί που θα πήγαινε κάποιος που θα ήθελε ένα ποδήλατο για τη βόλτα, τη μετακίνηση, την άσκηση στο δρόμο αλλά και τη βόλτα στο βουνό, στο χώμα, στο χωριό, την εξοχή, τους δασικούς ή τέλος πάντων αυτό που οι Αμερικάνοι λένε Light trail στις φωτογραφίες παραπάνω.

Ήθελα όμως να σιγουρευτώ πριν σας το παρουσιάσω.

Ειλικρίνα ήμουν ενθουσιασμένος!

#7
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Συμπέρασμα

Το Kaitai Είναι ένα ποδήλατο για κάθε χρήση! Το "One bike that does it All" είναι απόλυτα ειλικρινές και λίγο είναι. Διαβάζοντας και άλλα review στο εξωτερικό ΑΦΟΥ έκανα το δικό μου, διαπίστωσα ότι πάρα πολλοί έχουν την ίδια άποψη και οι βαθμολογίες του είναι πολύ ψηλά.
Θα μου ήταν ευκολότερο να σας το χαρακτηρίσω με το να σας πω τι ΔΕΝ κάνει παρά τι κάνει.








Για τι δεν κάνει:
  • Για downhill
  • Για όσους θέλουν να κατεβαίνουν και να ανεβαίνουν μπάλα χωρίς αύριο
  • Για πολύ δύσκολα μονοπάτια και ιδιαίτερα στο "ανέβα" περισσότερο από το "κατέβα"
  • Για συμμετοχή σε αγώνες ΜΤΒ
  • Για συμμετοχή σε αγώνες δρόμου ή brevet
Αν ο λόγος που θέλετε να πάρετε ένα ποδήλατο δεν είναι κάποιος από τους παραπάνω τότε το Kaitai είναι η επιλογή σας.


Κάνει για ΟΛΑ τα άλλα!

Οι βόλτες μου αυτές με το Kaitai, με έβαλαν σε σκέψεις. Κάποιος θέλει να αγοράσει ένα ποδήλατο και μπαίνουμε στη λογική των αναλύσεων, των παραμέτρων, το έτσι, των αναρτήσεων, των πηρουνιών, των ποσοστών χρήσης κλπ κλπ κλπ. Τελικά μάλλον τον μπερδεύουμε ακόμα περισσότερο μιας και εμείς οι ίδιοι είμαστε μπερδεμένοι.

Μερικές φορές, η αλήθεια κρύβεται στην απλότητα και πρέπει να ελευθερώσουμε λίγο το μυαλό μας από τα χιλιάδες φίλτρα που του βάζουμε. Όχι μόνο στην επιλογή ποδηλάτου αλλά και γενικά.

Ίσως το Kaitai να το πετυχαίνει αυτό γιατί ο άνθρωπος που το έφτιαξε χαρακτηριζόταν πάντα για το ελεύθερο μυαλό του. Μία βόλτα μαζί του θα σας βάλει σε σκέψεις.

Free Your Mind, λοιπόν. Είτε με Kaitai είτε χωρίς!

Αυτό που ίσως θα πρέπει ωστόσο να ειπσημάνω για να είμαι απόλυτα δίκαιος είναι ότι είμαι ένας αναβάτης 63.5 κιλά, αρκετά fit στην παρούσα φάση, γεγονός που σημαίνει ότι το βοήθησα να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό χωρίς να το ταλαιπωρώ πολύ. Από την άλλη είμαι αρκετά άγαρμπος και απαιτητικός με τα "εργαλεία" μου και δεν τους φέρομαι με πολύ μεγάλη προσοχή.
Σύντομα θα του αλλάξω και πετάλια για να του βάλω "dual" και εκεί, τα grips για κάτι πιο όμορφο και θα του βάλω και παγουροθήκη. Α...και τσαντάκι με όλα τα μαραφέτια.

Το ερωτεύτηκα! Το Kaitai είναι αυτό που υπόσχεται.

  • Δεν είναι MTB
  • Δεν είναι Trekking
  • Δεν είναι κούρσα
Είναι το Kaitai! Και ο Θείος έκανε και πάλι το θαύμα του. Κατέφερε για μία ακόμα φορά να διαφοροποιηθεί με επιτυχία.

http://www.cyclist-f...pictureid=14093


Αναρωτιέμαι σε ποιά κατηγορία θα το βάλουμε στις εκθέσεις του Cyclist. :rolleyes:

#8
Spy

Spy

    Engage and execute

  • Cyclist Friends
  • 3.481 Δημοσιεύσεις
Πολύ ζωντανή ανάλυση Τάκη. Τελικά χρειάζεται ένα τέτοιο ποδήλατο που δεν σε περιορίζει και προορίζεται για κάθε χρήση. Πιστεύω θα τρελλαθείτε στις πωλήσεις. Αντε καλή αρχή στην καινούργια κατηγορία:D

#9
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.546 Δημοσιεύσεις
Πολύ όμορφη περιγραφή.
ʽΟσο για το TREK MTB SUV κτλ….. με έβαλες σε σκέψεις και εμένα, μάλλον μας αρέσουν τα σκληρά.....:P

Όσο για τον εξοπλισμό σου είναι απαραίτητα τα SPD, ένα παγουράκι με νερό και σαμπρελίτσα (ξέρεις που θα τα βρεις…..);) αν και τα παιδιά του Ποικίλου τα έχουν καθαρίσει όλα νωρίτερα... σαν το ήξεραν ότι θα περάσεις. :D

#10
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Πολύ όμορφη περιγραφή.
‘Οσο για το TREK MTB SUV κτλ….. με έβαλες σε σκέψεις και εμένα, μάλλον μας αρέσουν τα σκληρά.....:P

Όσο για τον εξοπλισμό σου είναι απαραίτητα τα SPD, ένα παγουράκι με νερό και σαμπρελίτσα (ξέρεις που θα τα βρεις…..);) αν και τα παιδιά του Ποικίλου τα έχουν καθαρίσει όλα νωρίτερα... σαν το ήξεραν ότι θα περάσεις. :D


Τα παιδιά του Ποικίλου κάνουν πολύ καλή δουλειά εκεί πάνω. Ελπίζω σύντομα να μπορώ να συντονιστώ και να τους συναντήσω σε κάποιες εξορμήσεις. Όσο για τα SPD, είπαμε, είναι Dual Sport άρα και αυτά θα πρέπει να είναι με δύο όψεις για δύο χρήσεις. Δεν έχω σκοπό να το μετατρέψω σε MTB μόνο γιατί αλλιώς δεν έχει αξία το όλο project. Πρέπει να διατηρήσει το χαρακτήρα του.


Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια σχετικά με την περιγραφή.

Spy, ακόμα σκέφτομαι που να το κατατάξω. Προς το παρόν το έχουμε βάλει στα ποδήλατα Πόλης αλλά δεν είναι και σωστό.

#11
Zan

Zan

    (m)

  • Cyclist Friends
  • 6.436 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Πολύ ωραίο ποδήλατο! Το είδα κι από κοντά και μου τράβηξε την προσοχή! Περιγραφικότατος (ούτε 3η δέσμη) Τάκη :D κι αυτή η φωτό στο προφίλ... αρχίζει να με αγριεύει χαχα ;)

#12
Cyclo Lobbyist

Cyclo Lobbyist

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 4.147 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΕύβοια

Spy, ακόμα σκέφτομαι που να το κατατάξω. Προς το παρόν το έχουμε βάλει στα ποδήλατα Πόλης αλλά δεν είναι και σωστό.


Τα ομοειδή ποδήλατα τα αμερικανάκια τα ονομάζουν Cross Hybrid :cool:

#13
Zan

Zan

    (m)

  • Cyclist Friends
  • 6.436 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Τα ομοειδή ποδήλατα τα αμερικανάκια τα ονομάζουν Cross Hybrid :cool:


Συμφωνώ, μόλις πήγα να το ψάξω κοίταξα κατευθείαν στα ποδήλατα βουνού (άλλωστε εκεί το έχετε στη Βάρη στημένο), φοβερή τιμή btw ΚΑΙ

θεωρώ ότι είναι το ιδανικό (ένα και μόνο) ποδήλατο ΚΑΙ για κοπέλες (νέες και μη) που πραγματικά μπορούν να κάνουν τα πάντα. Από το να ακολουθήσουν τον φίλο τους σε μια βόλτα χωμάτινη π.χ Βασιλικά μέχρι να κινούνται στην πόλη και μάλιστα με μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση, ένεκα τα ελαστικά και η ανάρτηση που στις φωτό φαίνεται πολύ στιβαρή παρά τη μικρή της διαδρομή.

#14
feregios

feregios

    Ο Βοσκός

  • Cyclist Friends
  • 2.706 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΝΙΚΑΙΑ

Συμπέρασμα

Το Kaitai Είναι ένα ποδήλατο για κάθε χρήση! .............
..........
Θα μου ήταν ευκολότερο να σας το χαρακτηρίσω με το να σας πω τι ΔΕΝ κάνει παρά τι κάνει.

Για τι δεν κάνει:

  • Για downhill
  • Για όσους θέλουν να κατεβαίνουν και να ανεβαίνουν μπάλα χωρίς αύριο
  • Για πολύ δύσκολα μονοπάτια και ιδιαίτερα στο "ανέβα" περισσότερο από το "κατέβα"
  • Για συμμετοχή σε αγώνες ΜΤΒ
  • Για συμμετοχή σε αγώνες δρόμου ή brevet
Αν ο λόγος που θέλετε να πάρετε ένα ποδήλατο δεν είναι κάποιος από τους παραπάνω τότε το Kaitai είναι η επιλογή σας.

Κάνει για ΟΛΑ τα άλλα!


Στα "Δεν κάνει" δεν βλέπω ΠροαCτιακό, οπότε μόλις βάλεις σλικ λάστιχα, προσφέρομαι για τεστ ride στον επόμενο ΠροαCτιακό:P.

Τάκη πολύ ωραία η περιγραφή σου , ειδικά στο Ποικίλο, μας κίνησες το ενδιαφέρον για να δούμε από κοντά αυτό το "παράξενο" ποδήλατο.

#15
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Πολύ ωραίο ποδήλατο! Το είδα κι από κοντά και μου τράβηξε την προσοχή!

Περιγραφικότατος (ούτε 3η δέσμη) Τάκη :D κι αυτή η φωτό στο προφίλ... αρχίζει να με αγριεύει χαχα ;)


Xaxaxa! Για το ποδήλατο δίκιο έχεις. Για τη δέσμη όχι, ήταν 1η.
Τη φώτο την έχω για ξεκάρφωμα, τώρα που τρώω κοψίδια να τη βλέπω.

Στα "Δεν κάνει" δεν βλέπω ΠροαCτιακό, οπότε μόλις βάλεις σλικ λάστιχα, προσφέρομαι για τεστ ride στον επόμενο ΠροαCτιακό:P.

Τάκη πολύ ωραία η περιγραφή σου , ειδικά στο Ποικίλο, μας κίνησες το ενδιαφέρον για να δούμε από κοντά αυτό το "παράξενο" ποδήλατο.


Σίγουρα θα το δοκιμάσεις. Ειδικά στο Ποικίλο. Αρκεί να συντονιστούν τα ημερολόγιά μας.

#16
kyriakospsy

kyriakospsy

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.296 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΕδώ και αλλού
Δημιουργήστε μια κατηγορία a-πόλης.

Καταπληκτική περιγραφή και του Ποικίλου,και του ποδηλάτου βεβαίως.
Μήπως να πάω???

#17
nickmastro

nickmastro

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 249 Δημοσιεύσεις
πραγματικα απιθανο review!! ενα πολυ μεγαλο μπραβο!!

#18
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Δημιουργήστε μια κατηγορία a-πόλης.

Καταπληκτική περιγραφή και του Ποικίλου,και του ποδηλάτου βεβαίως.
Μήπως να πάω???


Με την πρώτη ευκαιρία. Θα συναντήσεις και Ποικιλόπαιδα.

πραγματικα απιθανο review!! ενα πολυ μεγαλο μπραβο!!


Σ' ευχαριστώ. Το μπράβο μάλλον πάει στο ποδήλατο που με ενέπνευσε.:)

#19
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Σήμερα το μεσημέρι θα λάβει χώρα επανάληψη του σκηνικού στον ίδιο χώρο. Θέλω να το δω πώς θα κατεβαίνει τις γκρεμίλες της Ζαχαρίτσας.:P:p

#20
dasimo

dasimo

    Λαχανιασμενο Yeti

  • Cyclist Friends
  • 355 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑθηνα
Σήμερα το μεσημέρι είδα το ποδηλατάκι να το οδηγαει κοπελα στο Ιλιον- αν δεν κανω λαθος για το ποδήλατο, όχι για την κοπέλα!- φαινεται εξαιρετικο και δίνει έναν νέο αέρα στην Garry Fischer- Trek να συναγωνιστεί την Scott που μονοπωλεί σχεδόν την αγορά με τα Scott P5, P55,P4. Νομιζω ειναι εξαιρετικη επιλογή το Kaitai.

#21
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις

Σήμερα το μεσημέρι θα λάβει χώρα επανάληψη του σκηνικού στον ίδιο χώρο.
Θέλω να το δω πώς θα κατεβαίνει τις γκρεμίλες της Ζαχαρίτσας.:P:p


Τελικά τα κάνει όλα.

Ανεβαίνει γρήγορα και απροβλημάτιστα ακόμη και σε φυτευτές πέτρες. Κατεβαίνει σταθερά και σίγουρα υπάκουα και με σταθερό το πίσω μέρος του.
Περνάει τις δυσκολίες του δρόμου με ασφάλεια.Μάλιστα λόγω κακού χειρισμού, του κατά τα άλλα δεινού ΜΤΒή Takxu, ο οποίος έπεσε σε νεροφάγωμα αυλάκι κάθετα,παρότι με τρόμαξε η ανάρτηση τον έβγαλε ξανά στο δρόμο ομαλά.
Τα φρένα του δεν μπλόκαραν ούτε μία φορά.
Ο σκελετός είναι ΜΤΒ στο βουνό και fitness στο δρόμο.

Το μειονέκτημά του είναι ότι παθαίνει φούιτ καμιά φορά.:P

Δημοσίευση Εικόνας

#22
KONEBAK

KONEBAK

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3 Δημοσιεύσεις
Δηλαδή εγώ πού μένω ΧΑΣΙΑ-ΠΑΡΝΗΘΑ και το θέλω για να πηγαίνω: ΜΟΝΗ ΚΛΕΙΣΤΩΝ,ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΑ,ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ,ΗΛΙΟΝ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ βόλτες μέσα στο χωριό και κάποιες χωμάτινες για να δώ εάν θα μου αρέσουν οι χωμάτινες της ΠΑΡΝΗΘΑΣ πρέπει να μου κάνει το ΚΑΙΤΑΙ.Να μην ξεχνάμε ότι έχω ΝΑ κάνω ποδηλασία από τα 18 μου τότε πού είχα μια κούρσα MERCIE και είμαι περίπου σάν το AVATAR μου,πρέπει να ρίξω κοιλιές βυζιά και χοληστερίνη.

#23
Motzo

Motzo

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 211 Δημοσιεύσεις
Πολύ ωραία και έντονη περιγραφή..!

Αλλά σαν αρχάριος έχω μια απορία...
Τι διαφορά έχει ας πούμε με ένα τέτοιο,
http://www.giant-bic...oam/7547/46907/
που ανήκει φαντάζομαι στην κατηγορία trekking? :scratchin:

#24
QueSera

QueSera

    Custom fan

  • Cyclist Friends
  • 458 Δημοσιεύσεις
...καλή ερώτηση! Παρακολουθώ το θέμα απ' την αρχή του. Νομίζω ότι αυτό το ποδήλατο πέραν της μαρκετίστικης πινελιάς πρακτικά είναι πολύ κοντά σε ένα off road trekking... με κάπως επιθετικότερη γεωμετρία. Μια χαρά ιδέα δηλαδή! Προσωπικά επέλεξα off road trekking σαν πρώτο ποδήλατο και μαζί του ανακάλυψα το βουνό. Σταδιακά βολτάραμε σε δύσκολα κομμάτια του Υμηττού όλα πήγαν πολύ καλά. Πρακτικά λοιπόν υπήρχαν και πριν ποδήλατα "για όλες τις χρήσεις" με τη διαφορά ότι δεν είχαν την υπογραφή του Garry...

#25
lorry6204

lorry6204

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 9 Δημοσιεύσεις
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω το συγκεκριμένο ποδηλατάκι και θέλω να το χρησιμοποιήσω 75% άσφαλτο-25% χώμα, υπάρχει κανείς που το έχει να μας πει τις εντυπώσεις του; Ευχαριστώ.

#26
Tassos96

Tassos96

    Γαϊδουrider

  • Cyclist Friends
  • 5.507 Δημοσιεύσεις

Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω το συγκεκριμένο ποδηλατάκι και θέλω να το χρησιμοποιήσω 75% άσφαλτο-25% χώμα, υπάρχει κανείς που το έχει να μας πει τις εντυπώσεις του;
Ευχαριστώ.


Δεν σου αρκεί να διαβάζεις όλα αυτά; Και μάλιστα απο τον Τάκη!

#27
lorry6204

lorry6204

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 9 Δημοσιεύσεις
Φίλε μου, το διάβασα το review πολύ προσεκτικά και ομολογώ πως το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον, χρήσιμο και καλογραμμένο. Παρόλα αυτά, δύο ή περισσότερες γνώμες, δεν είναι πάντοτε πιο ευπρόσδεκτες (αν και όχι κατ' ανάγκην πιο χρήσιμες) από μία? Γι' αυτό και ξαναπαρακαλώ, αν κάποιος έχει το trek kaitai και δεν του κάνει κόπο, ας μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.

#28
trehanero

trehanero

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 4.149 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΚαλλιθέα
Το μόνο μείον που του βρήκα είναι το στενό-για μένα-τιμόνι....

#29
lorry6204

lorry6204

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 9 Δημοσιεύσεις
Στην άσφαλτο πώς πάει; Γιατί στο χώμα από ότι είδα στο review τα καταφέρνει μια χαρά. Επίσης, τι ύψος έχεις και τι νούμερο πήρες;

#30
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Από όσους το έχουν πάρει και έχω μιλήσει ακούω τα καλύτερα.