Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Test Bikes - Trek SuperFly 100 reviews

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
50 απαντήσεις στο θέμα

#1
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.412 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Με την υπηρεσία των Test Bikes δίνεται η δυνατότητα στο κοινό να μπορεί να δοκιμάζει και να αξιολογεί διαφορετικά ποδήλατα, διαφόρων κατηγοριών.

Σε αυτή εδώ την ενότητα οι επισκέπτες του Cyclist Friends μπορούν να διαβάζουν τις εντυπώσεις και τα σχόλια των ποδηλατών που δοκίμασαν τα Test Bikes, αλλά και να συμμετέχουν στις συζητήσεις γύρω από αυτά.

Το συγκεκριμένο Θέμα αφορά το :

Trek SuperFly 100

http://www.cyclist.g...100_angle_1.jpg
  • Ο/Η Traiskisa, Traiskisar, Jamesfaupt και 22 άλλοι τους αρέσει αυτό

#2
thanos_ktm

thanos_ktm

    ΕnduroΠοδηλατοδ ρομέας

  • Cyclist Friends
  • 3.893 Δημοσιεύσεις

Με την υπηρεσία των Test Bikes δίνεται η δυνατότητα στο κοινό να μπορεί να δοκιμάζει και να αξιολογεί διαφορετικά ποδήλατα, διαφόρων κατηγοριών.

Σε αυτή εδώ την ενότητα οι επισκέπτες του Cyclist Friends μπορούν να διαβάζουν τις εντυπώσεις και τα σχόλια των ποδηλατών που δοκίμασαν τα Test Bikes, αλλά και να συμμετέχουν στις συζητήσεις γύρω από αυτά.

Το συγκεκριμένο Θέμα αφορά το :

Trek SuperFly 100

http://www.cyclist.g...100_angle_1.jpg


To 19αρι?

Αν ναι ερχομαι ΤΩΡΑ.:D

#3
Scorpion

Scorpion

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.144 Δημοσιεύσεις
Kαποιες φωτο απο την βολτα στον Υμηττο με φοντο την χιονισμενη Παρνηθα και Πεντελη.......ακολουθει review και αλλες φωτο

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#4
Record

Record

    Το Καναδέζικο Πετάλι

  • Cyclist Friends
  • 13.346 Δημοσιεύσεις
Είναι το 17,5άρι (θάνο την πάτησες).

Τεστ ντραιβ είχαμε κάνει πολλοί στο προηγούμενο μονδέλο, το οποίο είναι το γίδιο με το νέο (δεν ξεύρω αν έχει διαφορές στα πιριφεριακά) και είχαμε ούλοι ενθουζιαστεί. Ένας μας έγινε κουρσάς μετά, δεν νομίζω όμως να φταίει αφτό.

Μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας εδώ http://www.cyclist-f...?t=15402&page=2 (στην πρώτη σελίδα γράφουν κάτι άλλοι μεταξύ τους και ο κουρσάς).

#5
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.029 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα

Είναι το 17,5άρι (θάνο την πάτησες).

Τεστ ντραιβ είχαμε κάνει πολλοί στο προηγούμενο μονδέλο, το οποίο είναι το γίδιο με το νέο (δεν ξεύρω αν έχει διαφορές στα πιριφεριακά) και είχαμε ούλοι ενθουζιαστεί.


εχει καποιες μικροδιαφορες που ειδα απο κοντα με το προηγουμενο αλλα ουσιαστικα ειναι ιδια.
και να φανταστεις ακομα δεν εχω γραψει ενα review και με καβαλλησε το καινουργιο μοντελο ηδη!
το περσινο demo που ηδη κανατε/με test ride ειναι πλεον απο καιρο στο σταυλο μου φτιαχνοντας τις μερες μου στο βουνο πολυ καλυτερες και πλεον πιο γρηγορες απο πριν.

δες τη δημοσιευση #62 στη παρακατω παραθεση...

http://www.cyclist-f...?t=21336&page=7


;););)

#6
ioannis

ioannis

    Πάτερ

  • Cyclist Friends
  • 29.119 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΒυρωνας,ΠΦαληρο

εχει καποιες μικροδιαφορες που ειδα απο κοντα με το προηγουμενο αλλα ουσιαστικα ειναι ιδια.
και να φανταστεις ακομα δεν εχω γραψει ενα review και με καβαλλησε το καινουργιο μοντελο ηδη!
το περσινο demo που ηδη κανατε/με test ride ειναι πλεον απο καιρο στο σταυλο μου φτιαχνοντας τις μερες μου στο βουνο πολυ καλυτερες και πλεον πιο γρηγορες απο πριν.

δες τη δημοσιευση #62 στη παρακατω παραθεση...

http://www.cyclist-f...?t=21336&page=7


;););)


Ελα βρέ παραπονιάρη,εσένα γράφει Gary Fisher με μεγάαααααλα γράμματα όμως!!!:D

#7
bikebazz

bikebazz

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 231 Δημοσιεύσεις

Με την υπηρεσία των Test Bikes δίνεται η δυνατότητα στο κοινό να μπορεί να δοκιμάζει και να αξιολογεί διαφορετικά ποδήλατα, διαφόρων κατηγοριών.

Σε αυτή εδώ την ενότητα οι επισκέπτες του Cyclist Friends μπορούν να διαβάζουν τις εντυπώσεις και τα σχόλια των ποδηλατών που δοκίμασαν τα Test Bikes, αλλά και να συμμετέχουν στις συζητήσεις γύρω από αυτά.

Το συγκεκριμένο Θέμα αφορά το :

Trek SuperFly 100

http://www.cyclist.g...100_angle_1.jpg



Περιμένω να ακούσω τις εντυπώσεις τον πρώτον δοκιμαστών.
Οι καινούργειες δυνατότητες που μου έδωσε το δικό μου Trek superfly elite στα μονοπάτια με πόρωσε ακόμη περισσότερο και το fs ίσως να ήταν καλύτερη επιλογή.Είναι η έκδοση με τα χ9 περειφεριακά.

#8
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Είναι μερικά εργαλεία που δεν χρειάζονται λόγια. Απλά τα καβαλάς και φεύγεις.

#9
ITI RIDER

ITI RIDER

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.303 Δημοσιεύσεις
Αχ βρε takxu... Αγαπητε Τακη, δεν θα τα παμε καλα!! Καθε τοσο ανεβαζεις υπεροπλα που ητε μολις εφτασαν στο cyclist ή βγενουν στη γυρα για test ride χωρις να λογαριαζεις την υγεια μας καθολου!!:) Μας βαζεις σε τοσους πειραζμους, που μπορει να μας οδηγησεις στην παρανεια!!;) Για αυτο απο εδω και περα, θα σε παρακαλουσα πριν ανοιξουμε τετοιου ειδους thread να μας εμφανιζεται πρωτα το παρακατω μυνημα! Ευχαριστω:D

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#10
tzak

tzak

    ΚυνηγοΚΟΜ

  • Cyclist Friends
  • 823 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Καλησπέρα κυρίες και κύριοι, θα σας παρουσιάσω τη δική μου εμπειρία από την οδήγηση του Superfly100. Προς αποφυγή παρερμηνειών θα ήθελα να δώσω το στίγμα μου προκειμένου να γίνουν περισσότερο κατανοητές οι απόψεις μου. Βασικά, όταν μπαίνεις στη διαδικασία συγκρίσεων, αναπόφευκτα, σημαντικό ρόλο παίζουν οι προηγούμενες εμπειρίες σου. Σύμφωνα με τον φίλο Record ανήκω στην κατηγορία των ''χωματοκουρσάδων''. Μου αρέσουν οι ανηφόρες και αυτό γιατί μετά ακολουθεί η κατάβαση. Ως παλαιός εντουράς, δε γινεται να αδιαφορώ για τα γρήγορα μονοπάτια. Κρατήστε παρακαλώ αυτό ως βάση. Στην κατοχή μου αυτή την περίοδο έχω γερμανικό αλουμινένιο FS. Η επιθυμία για τη δοκιμή του 29αριού είχε έρθει μετά από αλλεπέλληλες συζητήσεις με τον GiantLander σχετικά με την χρησιμότητά του. Με ''έπρηζε'' με αναλύσεις και ορολογίες και μελέτες και...κλπ. Η δυνατότητα που προσέφερε το Cyclist, για δοκιμή του εν λόγω μοντέλου, δεν θα έπρεπε να πάει χαμένη. Η πρώτη απόπειρα έγινε στην ''κοπή της βασιλόπιτας'' αλλά οι συνθήκες δε βοήθησαν. Η λάσπη με φόβισε και το ενδεχόμενο να σέρνω ένα δανεικό εργαλείο στα χώματα της Πάρνηθας με απέτρεψε. Η αλήθεια όμως είναι ότι εκεί είχα όλο το χρόνο να το περιεργαστώ οπτικά. Με ένα απλό τηλεφωνάκι λοιπόν έκλεισα ραντεβού στο κατάστημα της Μεσογείων. Άφησα το δικό μου ΜΤΒ και φορώντας τα πετάλια μου στο Superfly ξεκίνησα για τον Υμηττό. Το πρώτο σοκ ήταν όταν το σήκωσα από το σταντ. Έβαλα τόση δύναμη που παραλίγο να ρίξω κάτω δύο Μαντόνες. (εκτός και αν το έκανε επίτηδες το ίδιο το Superfly σνομπάροντάς τες). Ρυθμίζω σέλα και φύγαμε! τα πρώτα μέτρα κυλούν σε άσφαλτο μέχρι το αμερικάνικο κολλέγιο. Περιεργάζομαι τους λεβιέδες. Η απόκριση πολύ καλή (αν και υπολείπονται των XTR που φοράει το δικό μου). Τα φρένα αποκάλυψη. Παρότι άστρωτα είχαν δύναμη και αίσθηση (θα περιμένω όμως και στα μονοπάτια). Μου πήρε αρκετή ώρα να συνηθίσω το ''ανάποδο'' μπροστινό (δεν κρύβονται οι μηχανόβιες καταβολές μου-και στην κούρσα μου το δεξί είναι μπροστινό). Οι αναρτήσεις απορροφητικές και ομολογώ ότι δεν τις πείραξα. Ο μεγάλος εμπρός τροχός συνηθίζεται εύκολα σχετικά. Αν είχα περισσότερο χρόνο θα κατέβαζα όλα τα δαχτυλίδια κάτω από τον λαιμό, προκειμένου νακάνω τη θέση οδήγησης πιο επιθετική. Το μεγάλο τιμόνι και ο κοντός λαιμός συνεισφέρουν τα μέγιστα στα κατηφορικά όπου ο μπροστινός τροχός βρίσκεται στον αέρα μόνο με τη σκέψη. Τα λάστιχα είναι γρήγορα και δεν ακουγόντουσαν στην άσφαλτο.Κλειδώνω λοιπόν εμπρός-πίσω και αρχίζω να πατάω στην ανηφόρα μέχρι τον Αι-Γιάννη τον Κυνηγό. Λίγο η ακαμψία του πλαισίου, λίγο τα λάστιχα, λίγο ο δικός μου ενθουσιασμός και ξεπέρασα το κατώφλι χωρίς να το καταλάβω. Δεν είχα κοντέρ αλλά σίγουρα ανέβαινα γρήγορα και με ''ροή''. Το πρώτο τέστ γίνεται στο μονοπάτι 5. Δεν ξέρω αν θεωρείται κλειστό κομμάτι αλλά το 29αρι δεν δυσανασχέτησε. Απλά μου πήρε λίγο να συνηθίσω το φαρδύ τιμόνι (αλλά αυτό οφείλεται στο ότι οδηγώ flat bar 60εκ). Επόμενη έκπληξη είναι η ευκολία που ''καταπίνει'' τα διάφορα βραχάκια. Δε χρειάζεται πλέον να κάνεις ελιγμούς για να τα αποφύγεις απλά τα περνάς από πάνω!Το καλύτερο είναι πως όλο αυτό σου φαίνεται και φυσιολογικό! Η συνέχεια διαδραματίζεται στο κλασικό μονοπάτι προς Καλοπούλα μέχρι τα ερείπια του ναού. Πρόκειται για πιο γρήγορο αλλά και τεχνικό μονοπάτι. Τα λάστιχα κρατάνε καλά στο νωπό χώμα του Υμηττού. Συναντώ βραχάκια αλλά και πάλι τα περνάω με χαρακτηριστική άνεση. Μάλιστα σε σημεία τεχνικά όπου ο 26αρης μπορεί να ''κολλήσει'' και να σε εκτινάξει, το Superfly έχει έναν δυνατό άσσο (αρκεί να το εμπιστευτείς). Στα γρήγορα κατηφορικά και όσο κινείσαι σε ευθεία το ποδήλατο καταπίνει τα πάντα. Οι αναρτήσεις συνεργάζονται αρμονικά με το πλαίσιο. Παρότι φοράει ελαστικά με σαμπρέλες η απορροφητικότητα των μικρο-ανωμαλιών είναι εξαιρετική. Τελικά εκεί που το αλουμίνιο μου με τίναζε δεξιά-αριστερά (με tubeless) ετούτο εδώ περνάει....''βιλούδου''. Εκεί που με προβλημάτισε κάπως ήταν στο πλάγιασμα με πολλά (το κοντεράκι θα έγραφε σίγουρα ΠΟΛΛΑ). Το ποδήλατο ανοίγει τη γραμμή του και το ελαστικό δεν σου στέλνει μηνύματα σιγουριάς να το πιέσεις. Βέβαια ίσως σε αυτό να παίζει ρόλο το ψιλο-άγχος που είχα να μην αγοράσω οικόπεδο με ένα τέτοιο ποδήλατο ή το γεγονός ότι πίνω νερό στα ''Maxxis-Monorail''. Πάντως εξαρτάται από τον αναβάτη τι προτιμά:αντίσταση στην κύληση ή τιμόνια κάτω? Η συνέχεια δόθηκε στο μονοπάτι (δε γνωρίζω το ονομά του) που βγάζει στον Δημόκριτο. Εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία να το δω να ζορίζεται σε ανηφορικά κομμάτια με έντονη κλίση. Ο κοντός λαιμός βοηθάει στο να μην σηκώνεις τον μπροστινό τροχό καθώς τραβάς το τιμόνι. Τα τελευταία μέτρα κύλησαν στην άσφαλτο, στα στενά του Χολαργού. Οι εντυπώσεις σίγουρα θετικές. Πρόκειται για μια νέα τάξη πραγμάτων. Θα το πρότεινα σίγουρα σε φίλους μου που γυρνάνε 53άρηδες δίσκους στην παραλιακή και θα θελήσουν να γνωρίσουν το χώμα καθώς το superfly θα τους πάρει από το χεράκι για να τους βάλει στο χώρο. Όσο για μένα.... μένω να ζαχαρώνω το Alma 29er καθώς θα επιθυμούσα και ένα Hardtail στο οπλοστάσιό μου.

#11
jimxif

jimxif

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.812 Δημοσιεύσεις
ΚΑΛΗΜΕΡΑ και απο εμενα καποια στιγμη ειχε κυκλοφορησει ενα βιδεο με ενα τυπο να κατεβαινει ΜΠΑΛΑ κατι μονοπατια,καβαλωντας το superfly(επι gary fischer εποχης).Το ποδηλατο-αναβατης εκανε απιστευτα πραγματα ..!Μηπως τυχαινει να το εχετε καπου για να το ανεβασετε? :listen: Κατα τα αλλα δε ξερω αν ειναι σωστο που γραφω εδω,γιατι δε γνωριζω αν μπορω να πω τη γνωμη χωρις να παρεξηγηθω απο τα παιδια παραπανω που στο κατω κατω ειναι και πιο εμπειροι απο εμενα.Ευχομαι και σκοπος μου ειναι να μη συμβει κατι τετοιο. Μου ειναι δυσκολο να αποδεχθω αισθητικα πλαισιο ΜΤΒ πανω σε ροδες κουρσας:D ΠΡΟΣΟΧΗ! δε μιλαω για κυληση,πλαισιο,ακαμψια κλπ κλπ Μιλαω μονο σαν εξωτερικη εικονα.Εξαιρουνται τα graphics ,που μου αρεσουν πολυ. Ανηκω στους αρχαριους - χομπιστες :D "ποδηλατες" ,αλλα συγχρονως και σε αυτους που θελω να μου αρεσει πολυ(να με τραβαει) για να το καβαλησω :D (για ποδηλατο μιλαω...χα χα )Αυτο συμβαινει ΓΕΝΙΚΑ με τα 29αρια και εμενα.Μαλιστα το κοιτουσα συνεχεια στο "κοπι το πιττα" αλλα ματαια...Αντιλαμβανομαι λοιπον,την χαρα των κουρσαδων,και νομιζω οτι μπορει να γινει ενα τρομερο εργαλειο ειδικα σε αυτους που λεγονται χωματοκουρσαδες! ;)

#12
Scorpion

Scorpion

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.144 Δημοσιεύσεις
H μικρή βόλτα των 150χλμ σε 3 μέρες με το superfly ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Για να δοκιμάσεις ένα τέτοιο ποδήλατο (29er) θέλεις περισσότερο χρόνο λόγω ότι έχουμε συνηθίσει από μικροί τα 26er και ξέρουμε την συμπεριφορά και τις δυνατότητες. Πρώτα από όλα ένα 29 er πρέπει να το τοποθετήσεις λίγο πιο νωρίς στο μονοπάτι και ξεκινάει πιο δύσκολα από ένα 26er, αυτά ήταν 2 σημαντικά συμπεράσματα που έβγαλα.

Πρώτη βόλτα στον Υμηττό με 45χλμ συνολικά. Ξεκινώντας κλασικά από χαμηλά Ζωγράφου, φθάνοντας καλοπουλα και ύστερα στο σπηλαίο Παιανίας και μετά παίζοντας με μονοπάτια. Παρόλο που είχε 30 ταχύτητες (περιττές για με) με σχέση 22-36 με δυσκόλεψε πιο πολύ στην ανηφόρα από την αντίστοιχη σχέση 26-36 με το Orbea Alma. Δεν χρειάζεται τόσες πολλές ταχύτητες, πολλές φορές αργούσα να μεταπηδήσω από αλλαγή σε αλλαγή με τόσα γρανάζια. Σε διαδρομές με γρήγορες εναλλαγές δεν χρειάζονται οι 30 ταχύτητες. Στην ανηφόρα χρειάζεται να κρατάς ένα σταθερό ρυθμό και σε πάει μόνο του. Έχει ωραία κύλιση αλλά αν σου κόψει κάποιος τον ρυθμό πρέπει να ξεκινήσεις πάλι από την αρχή. Δεν είναι βαρύ ποδήλατο αλλά στην ανηφόρα το ένιωθα πιο βαρύ από ότι είναι (Παράξενο). Σε χωματόδρομο με πέτρες και μικρά σαμαρακια δείχνει το χαρακτήρα του. είναι απίστευτα άνετο σε σχέση με ένα αντίστοιχο 26er και χωρίς να πειράξεις την πίσω ανάρτηση. Ενώ στην κατηφόρα δεν πιστεύεις ότι καβάλας ένα fs με μικρές αναρτήσεις. Σταθερό, εύκολο, γρήγορο και πολύ λιγότερο φρένο. Δεν τα πήγε καθόλου άσχημα στα μονοπάτια του Υμηττού, αντιθέτως δεν το περιμένεις να μπορεί να περάσει από κάποια σημεία. Κάνοντας 2 φορές το “5” και το μονοπάτι της καλοπουλας κατάλαβα τι εστί 29er. Με τόσο λεπτό λάστιχο και μικρές διαδρομές αναρτήσεων δεν μπορεί 26er να πάει τόσο γρήγορα και άνετα σε αυτά τα μονοπάτια (Βιλουδο ήταν η έκφραση που έλεγα στα παιδία που κάναμε μαζί βόλτα). Πέρναγα από σημεία όπου πίστευα ότι θα δυσκολευτώ αλλά το τολμούσα και πέρναγε με άνεση, κατάπινε τις ανωμαλίες και πέτρες με ευκολία (για 100αρι).λόγω της μεγαλύτερης ρόδας που προεξέχει από το μπροστινό πιρούνι(gia 1-2 εκατοστά το πολύ), πρέπει να το τοποθετείς και να στρίβεις λίγο νωρίτερα από ένα 26er . Το μόνο αρνητικό ήταν το μεγάλο τιμόνι που σε περιόριζε καμιά φορά μέσα στα στενά μονοπάτια, αλλά ήταν τόσο άνετο και παρά πολύ καλό στο στρίψιμο, καθόλου νευρικό και εύκολο στη τοποθέτηση. Πρώτη εντύπωση αυτό το xc fs είναι ότι είναι πιο πολύ για κατηφορικά και μεγάλες αποστάσεις, εκεί το ευχαριστήθηκα. Από την άλλη έλεγα να πάρεις ένα τέτοιο ποδήλατο και να το πηγαίνεις στα μονοπάτια του Υμηττού και να πηγαίνεις η καρδιά σου στο Θεό αν πέσεις και σου σπάσει το πλαίσιο…..

Δεύτερη μέρα ήταν η μέρα για μέτρηση και σύγκριση με το Orbea Alma. Ξεκίνησα πάλι από Ζωγράφου για την κλασική και χρονομετρημένη διαδρομή. Στα πρώτα ανηφορικά χιλιόμετρα το Alma είχε μια διάφορα και στο 10ο χλμ η διάφορα ήταν 1 λεπτό και 50 δεύτερα. Στα επόμενα 8 χλμ με μικρές κλίσεις και μια απότομη ανηφόρα το Αlma ήταν μπροστά με 4 λεπτά και κάτι. τα επόμενα 18 χλμ περιλαμβάνουν μια ανηφόρα των 3 χλμ και μπόλικη κατηφόρα. Στην κατηφόρα κάλυψε τη διαφορά με αποτέλεσμα στα επόμενα 18χλμ να κάνει μονό 2 λεπτά παραπάνω και η τελική διαφορά τους ήταν στο τέλος στα 6 λεπτά ακριβώς. Στην ανηφόρα το superfly χάνει λόγω της πίσω ανάρτησης και της μεγάλης ρόδας που απορροφά και αυτή ένα πολύ μικρό μέρος από το πεταλαρισμα (πιο ελαστική από την αντίστοιχη 26αρα). Μετά τα 38χλμ έκανα αλλά 26χλμ και το ποδήλατο ήταν ξεκούραστο και άνετο. Είναι για μεγάλες αποστάσεις, πας παντού.

Την τρίτη μέρα είπα να το δοκιμάσω σε ακόμα 2 διαφορετικά τεραιν, το Πάρκο Τριτση και στο άλσος Φιλαδέλφειας για να δω τη διαδρομή του αγώνα. Πρώτος σταθμός το Άλσος. Το άλσος δεν έχει υψομετρικά και τρέχεις συνεχεία με μικρά λοφάκια απότομα καμιά φορά. Το τιμόνι σε περιόριζε στα στενά σημεία και από την αρχή ήθελα να κατεβάσω το λαιμό του τιμονιού 2 σημεία πιο κάτω να έχει πιο αγωνιστική θέση. Στο Ποδήλατο κάθεσαι μέσα, χαμηλό κέντρο βάρους, με αποτέλεσμα να είναι τρομερό στις στροφές σε σημείο που θα ακουμπήσεις το πετάλι. Πατάς πολύ λιγότερο φρένο (άσε που τα φρένα είναι άγκυρες και παρόλο που έχει 160mm δίσκο μπροστά) και στρίβεις τρομερά και παρά μα παρά πολύ εύκολα. Στο Άλσος ήθελε ένα ποδήλατο με πιο πολύ νεύρο και εκρηκτικότητα, δεν με δυσκόλεψε αλλά έπρεπε να έχεις φόρα και καλό ρυθμό για τα απότομα σημεία. Στο Πάρκο Τριτση ήταν απόλαυση. Την απότομη κυκλική ανηφόρα την ανέβηκα με ευκολία και τα απότομα κατηφορικά σημεία τα κατέβηκα λες και ήμουν σε All Mountain. Η τρίτη βόλτα ήταν η πιο απολαυστική. Θέλει χρόνο να καταλάβεις το τρόπο να μη σε κουράζει, την φιλοσοφία του και να κανείς εξοικονόμηση δυνάμεων.

Μου άρεσε:
  • Οι αναρτήσεις του
  • Το πλαίσιο
  • Τα καλύτερα φρένα( για με )στην αγορά με τα Elixir Cr
  • Οι τροχοί
  • Τα λάστιχα
  • Ο τρόπος που έπαιρνε τις στροφές (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ)

Αδιάφορο:
  • ταχύτητες
  • Σέλα
  • Μεταλλικά μέρη

Δεν μου άρεσε:
  • Το μήκος του τιμονιού
  • Ο χώρος για παγούρι

Συμπέρασμα, δεν θα προτιμούσα ένα τέτοιο ποδήλατο για να συμμετέχω σε αγώνες, αλλά θα το προτιμούσα για να μπορώ να κάνω όλα τα αλλά με άνεση, ευκολία και με χαμόγελο στα χείλη. Θα μπορούσα να το κατατάξω ανάμεσα σε ένα fs xc ποδήλατο και ένα trail mountain. Είναι πάντως άλλη εμπειρία.

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#13
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.029 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα

Hμικρή βόλτα των 150χλμ σε 3 μέρες με το superflyήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Για να δοκιμάσεις ένα τέτοιο ποδήλατο (29er) θέλεις περισσότερο χρόνο...

επειτα απο 5 μηνες ακομα ανακαλυπτω πραγματα!!!

Πρώτα από όλα ένα 29 er πρέπει να το τοποθετήσεις λίγο πιο νωρίς στο μονοπάτι και ξεκινάει πιο δύσκολα από ένα 26er, αυτά ήταν 2 σημαντικά συμπεράσματα που έβγαλα.

σαφεστατα.

Στην ανηφόρα χρειάζεται να κρατάς ένα σταθερό ρυθμό και σε πάει μόνο του. Έχει ωραία κύλιση αλλά αν σου κόψει κάποιος τον ρυθμό πρέπει να ξεκινήσεις πάλι από την αρχή. Δεν είναι βαρύ ποδήλατο αλλά στην ανηφόρα το ένιωθα πιο βαρύ από ότι είναι (Παράξενο).

θελει συνηθεια και λαστιχα γρηγορης κυλισης στον ανηφορο.
πιεσεις ψηλα σε αντιθεση με τα κατηφορικα σημεια!



Σε χωματόδρομο με πέτρες και μικρά σαμαρακια δείχνει το χαρακτήρα του. είναι απίστευτα άνετο σε σχέση με ένα αντίστοιχο 26er και χωρίς να πειράξεις την πίσω ανάρτηση. Ενώ στην κατηφόρα δεν πιστεύεις ότι καβάλας ένα fs με μικρές αναρτήσεις. Σταθερό, εύκολο, γρήγορο και πολύ λιγότερο φρένο.

μπαλλα λεμε....

Με τόσο λεπτό λάστιχο και μικρές διαδρομές αναρτήσεων δεν μπορεί 26er να πάει τόσο γρήγορα και άνετα σε αυτά τα μονοπάτια (Βιλουδο ήταν η έκφραση που έλεγα στα παιδία που κάναμε μαζί βόλτα). Πέρναγα από σημεία όπου πίστευα ότι θα δυσκολευτώ αλλά το τολμούσα και πέρναγε με άνεση, κατάπινε τις ανωμαλίες και πέτρες με ευκολία (για 100αρι).λόγω της μεγαλύτερης ρόδας που προεξέχει από το μπροστινό πιρούνι(gia 1-2 εκατοστά το πολύ), πρέπει να το τοποθετείς και να στρίβεις λίγο νωρίτερα από ένα 26er.

ολα αυτα ερχονται με το καιρο!!!

Το μόνο αρνητικό ήταν το μεγάλο τιμόνι που σε περιόριζε καμιά φορά μέσα στα στενά μονοπάτια, αλλά ήταν τόσο άνετο και παρά πολύ καλό στο στρίψιμο, καθόλου νευρικό και εύκολο στη τοποθέτηση.

αυτο αλλαζει.
το περσινο μοντελο ειχε πιο στενο!
οπως βολευεται ο καθενας...




Δεύτερη μέρα ήταν η μέρα για μέτρηση και σύγκριση με το OrbeaAlma. Ξεκίνησα πάλι από Ζωγράφου για την κλασική και χρονομετρημένη διαδρομή. Στα πρώτα ανηφορικά χιλιόμετρα το Almaείχε μια διάφορα και στο 10ο χλμ η διάφορα ήταν 1 λεπτό και 50 δεύτερα. Στα επόμενα 8 χλμ με μικρές κλίσεις και μια απότομη ανηφόρα το Αlmaήταν μπροστά με 4 λεπτά και κάτι. τα επόμενα 18 χλμ περιλαμβάνουν μια ανηφόρα των 3 χλμ και μπόλικη κατηφόρα. Στην κατηφόρα κάλυψε τη διαφορά με αποτέλεσμα στα επόμενα 18χλμ να κάνει μονό 2 λεπτά παραπάνω και η τελική διαφορά τους ήταν στο τέλος στα 6 λεπτά ακριβώς.

αυτο ειναι ενα ''αλλο'' οπλο...
το εχω ευχαριστηθει επισης με τις καλυτερες εντυπωσεις.
θελει ομως κι αυτο καποια συνηθεια...


Στην ανηφόρα το superflyχάνει λόγω της πίσω ανάρτησης και της μεγάλης ρόδας που απορροφά και αυτή ένα πολύ μικρό μέρος από το πεταλαρισμα (πιο ελαστική από την αντίστοιχη 26αρα).

κλειδωμα αναρτησης και φυσικα κυνηγι των 26αριων κατα κορον!
αν ομως οπως ειπες εχεις πιασει ρυθμο δε σε πιανουν τα μικροροδα...




Μετά τα 38χλμ έκανα αλλά 26χλμ και το ποδήλατο ήταν ξεκούραστο και άνετο. Είναι για μεγάλες αποστάσεις, πας παντού.

ohhh yes!!!

Στο Ποδήλατο κάθεσαι μέσα, χαμηλό κέντρο βάρους, με αποτέλεσμα να είναι τρομερό στις στροφές σε σημείο που θα ακουμπήσεις το πετάλι. Πατάς πολύ λιγότερο φρένο (άσε που τα φρένα είναι άγκυρες και παρόλο που έχει 160mmδίσκο μπροστά) και στρίβεις τρομερά και παρά μα παρά πολύ εύκολα. Στο Άλσος ήθελε ένα ποδήλατο με πιο πολύ νεύρο και εκρηκτικότητα, δεν με δυσκόλεψε αλλά έπρεπε να έχεις φόρα και καλό ρυθμό για τα απότομα σημεία.

σωστο για το συγκεκριμενο μερος.
η γνωση ομως των περασματων μονοπατιων το κανει απολαυση!



Μου άρεσε:

  • Οι αναρτήσεις του
  • Το πλαίσιο
  • Τα καλύτερα φρένα( για με )στην αγορά με τα ElixirCr
υπολογισε και ποσο καλα δουλευει το πισω συστημα ABP κατα το φρεναρισμα...
  • Οι τροχοί
τα εχω πει οτι ακομα και σε σκληρη χρηση πανω απο χρονο δε εχουν χασει τιποτα και ειναι και οι ελαφρυτεροι αλουμινενιοι της αγορας.
  • Τα λάστιχα
  • Ο τρόπος που έπαιρνε τις στροφές (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ)



Αδιάφορο:
  • ταχύτητες
  • Σέλα
  • Μεταλλικά μέρη

Δεν μου άρεσε:
  • Το μήκος του τιμονιού
  • Ο χώρος για παγούρι
μεχρι μισο λιτρο το πολυ...



Συμπέρασμα, δεν θα προτιμούσα ένα τέτοιο ποδήλατο για να συμμετέχω σε αγώνες, αλλά θα το προτιμούσα για να μπορώ να κάνω όλα τα αλλά με άνεση, ευκολία και με χαμόγελο στα χείλη. Θα μπορούσα να το κατατάξω ανάμεσα σε ένα fsxcποδήλατο και ένα trailmountain.

γρηγορη διαπιστωση αυτη...
σε πολυ καλα χερια μπορει να διαπρεψει αναλογα τον αγωνα βεβαια...


Είναι πάντως άλλη εμπειρία.

για μενα μια συνεχομενη!!!


;););););)

#14
konnos

konnos

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.159 Δημοσιεύσεις

;););););)


Εσύ μή γελάς....Θέλω να σε δώ τί θα πείς.....:D:D:D λιώωωστοοοοο:diablo:

#15
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.029 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα
μια...δευτερη επαφη

περισσοτερο η περιεργεια με ωθησε για το καινουργιο αυτο ποδηλατο αφου τα δεδομενα παντα εχουν μια ταση να βελτιωθουν απο μοντελο σε μοντελο.

ο καιρος δε βοηθησε τις πρωτες 2 μερες αναβαλλοντας και συγκεκριμενο ταξιδι σε δυσκολο περασμα οπου μαζι με τον προγονο του επρεπε να περασει 4 δυσκολα χιλιομετρα οπου ακομα και ο Konnos ως γνησιος downhillας θα εβρισκε το μπελα του.

ξεκινω με τις πρωτες εντυπωσεις επι του γνωστου εδαφους οπου τα πραγματα εχουν παραμεινει στα γνωστα εντυπωσιακα επιπεδα του ''καταπινω οτι βρω μπροστα μου'' ακομα και κοτρωνια που μου κλεινουν το δρομο σε διαδρομη XC και με αρκετα μεγαλη ταχυτητα χωρις ο αναβατης να καταβαλει προσπαθεια αποφυγης εμποδιων η ακομα και σε λουκια διαμηκη.
η εναλλαγη νωπου χωματος,λασπης και κυλιομενης πετρας γνωστη και αν εχει κανεις τη γνωση και την εμπειρια να παιζει με τις πιεσεις ελαστικων/αναρτησεων θα βρει πολλες επιλογες ακομα και στην οδηγηση.

το τοπιο αλλαξε χθες με ενα ανηφορικο θεμα περιπου 10 χιλιομετρων συν αλλων 5-7 μικτης διαδρομης ασφαλτου και νωπου χωματος με ολιγο απο κατσικια και σκυλια και μεταφερθηκαμε στα γνωστα μερη του θεματος παρακατω και της δευτερης διαδρομης ''εν Αρκαδια''.

http://www.cyclist-f...

ο καιρος τελειος για το θεμα μας αλλα η επιλογη ηταν λιγο ατυχης στο θεμα της διασχισης αφου απο τα 4 περιπου χιλιομετρα του ορειβατικου μονοπατιου λιγοτερο απο χιλιομετρο ηταν ποδηλατισιμο!!!
ακομα και με τα SUPERFLY 100 στα χερια η στον ωμο ηταν ομως εξαιρετικα αφου ηδη ειχαμε κανει καμια 15αρια χιλιομετρακια.

ξαναγυρνω στο ποδηλατο οπου στις λιγες αυτες μερες ειδα τα παρακατω...

το πλαισιο πλεον εχει περασει κατασκευαστικα στην ανατολικη μερια του Ειρηνικου(West Usa)την εδρα της σφηκοφωλιας των 29αριων με τον διαφορετικο ελεγχο και ποιοτητα.
επισης βασει ζυγισματος πρεπει να εχει ενισχυθει/βαρυνει λιγο βγαζοντας μας περιπου 13,8 κιλα(δε τα δειχνει με τιποτα και σιγουρα η παραπανω εκδοση θα ειναι στα 12,5 σιγουρα) χωρις τα πεταλια.
η απλη εκδοση συνοδευεται απο τριπλο shimano 10αρι δισκοβραχιονα με τα υπολοιπα της μεταδοσης σε SRAM X9.
πισω το αλεπουδακι RP2 με 110 mm και εμπρος 100mm υπεραρκετα για καθε περιπτωση γρηγορης η αργης οδηγησης.

το τιμονι ειναι αρκετα μεγαλο(ευκολη η αλλαγη σε αυτο)οπου θυμιζει πως οδηγανε στην απεναντι μερια με φαρδια τιμονια οπου στα γνωστα μερη των ερημων δεν υπαρχει δεντρο ουτε σφιχτο κλειστο μονοπατι που παρεμβαλλονται κλαδια.
επισης ο λαιμος θελει αφαιρεση των δαχτυλιδιων να κατεβει αρκετα,ισως και την αναποδη κλιση του(δεν ασχοληθηκα με αυτες τις ρυθμισεις).
ολα αυτα ομως ειναι θεματα ρυθμισεως του καθε αναβατη!

στα μελλοντικα βελτιωτικα η σε οποιον προβει στην αγορα του συστηνω τιμονακι καρβουνο με συνδυασμο αντιστοιχο η αλουμινιο λαιμο και φυσικα τα γνωστα lock-on γκριπακια της bontrager που δινουν αλλη αισθηση στο πιασιμο του τιμονιου.

τα χειριστηρια της SRAM X9 shimanιζουν αρκετα και εχει χαθει η ακαριαια αισθηση της προηγουμενης γενιας, αποκτωντας και μεγαλυτερο μηκος(γιατι?).
αυτα που θα βελτιωθουν στο μελλον ειναι οι διαδρομες του λεβιε ανεβασματος των δισκων και ελαφρωματος ταχυτητων οπου κουραζουν τους αντιχειρες(πρεπει να μειωθουν οι διαδρομες των συρματοσχοινων προφανως).
ισως ακομα και η ελευση μιας ακομα εταιρειας(λεγε με campagnolo)αφυπνισει τους αλλους 2 που παιζουν με δικη τους συμβατοτητα.

η σελλα εχει περασει σε αλλα επιπεδα ανεσης/οδηγησης και τα υπολοιπα μερη οπως τροχοι,φρενα που μεσα στο χρονο μπορουν και αυτα αναλογα με το πορτοφολι του καθενος να περασουν σε πιο αγωνιστικα επιπεδα και φυσικα ελαφρωματα προς αναζητηση του τελειου XC εργαλειου(καπου εκει προχωρω κι εγω με τον πατερα του συγκεκριμενου ποδηλατου).

η οδηγηση πολλους μπορει να ξενισει αφου αρχικα θα νιωσουν ''πανω'' στο ποδηλατο και λιγοτερο ''μεσα'' κατι που ομως στα πρωτα 1-2 χιλιομετρα ξεπερνιεται με αυτα που ''βλεπει'' ο αναβατης και γενικα που παιρνει σα μηνυματα!

δε θα περασω σε οδηγικες εντυπωσεις αφου εχουν ξαναγραφτει πολλα και θεωρω οτι οι γονοι προς τα κατω αυτου του ποδηλατου(HI-FI,RUMBLEFISH)σε λιγα χρονια θα κανουν πολλους αναβατες ευτυχεις σε διαδρομες ανα την Ελλαδα.

επισης το μελανι επι του keyboard που εχει χυθει για τα 29αρια ειδικα εδω στη χωρα μας ειναι τοσο πολυ πανευρωπαικα οσο ποτε!!!

παραθετω λιγες φωτο αφου καποια βιντεακια επιλεγμενα θα δημοσιευτουν σε μελλοντικη δημοσιευση.....

:D:D:D

*αρωγος τις πρωτες 2 μερες στα θεματα οδηγησης ο πολυ καλος φιλος και συνταξιδιωτης αρκετο καιρο στον Υμηττο ο panosconc οπου πλεον τρελλαθηκε και βλεπει στον υπνο του ενα μονο αριθμο κανοντας τις νυχτες του ανησυχες για το πως θα πουλησει το παλιο του GIANT ωστε να προβει σε αγορα 29''.

**πολυτιμη βοηθεια ενας φιλος απο τα παλια που με ειχε μυησει στην Πανθηρα την αρχαια αποχη των mountain bike 1994-1998 ο Στελιος βοηθησε στην μονοπαταδικοdownhillκροκαλοκατρακυλισμα του Φαραγγιου του Λουσιου και στο δυσκολο κουβαλημα οδηγημα των 2 ''οπλων'' της TREK/GARY FISHER.
το διασκεδασε οσο ποτε μετα απο καποιο καιρο αφου ηρθε απο την Παρο επι τουτου...

***τελος η αμμεση ανταποκριση του Τακη σαν ''ερμηνευτη ονειρων'' οσο και απαιτητικων τυπων σαν εμενα που ''τωρα το θελω σου λεω''.
η ''αθλια'' συμπεριφορα του:Dεχει δωσει αλλη οψη στα ονειρα καθε ποδηλατη που οδηγαει,τεσταρει,βγαζει συμπερασματα σε 2 απο τις κορυφαιες φιρμες του χωρου οσο και απο θεματα πρωτοποριας εγγυησεων και after sales service!!!
αληθεια Τακη το οτι ειναι βαμμενο στα χρωματα της Leopard/Trek πολυ προτου δημιουργηθει η ομαδα ειναι τυχαιο;;;

***επεξηγηση φωτο...
1)Taiwan X Usa για το ιδιο τελικο αποτελεσμα...
2)η γνωστη ποιοτης του ABP που στο θεμα φρεναρω/αποσβαινω ανωμαλιες ταυτοχρονα,δινει ρεστα...
3)η εμπρος κατασταση οπου η διαφορα στο ''παλιο'' βρισκεται στα φρενα και στο μεγεθος δισκου...
4)τρυφερο περιτριγυρισμα/εναγκαλιασμα απο τους 2 προγονους του...
5)ο πατερ στη Μονη Φιλοσοφου μας εδωσε την ευχη του για τη δυσκολη καταβαση αφου μας ειπε οτι ηταν η ''πανελληνια πρωτη'' διασχιση απο ποδηλατα και στην εικονα ειναι ο steliox που αποτελεσε το πειραματοζωο/συνεπιβατης στη δυσκολη αυτη εμπειρια ντυμενος παντα στα χρωματα των πρωτων αγωνιστικων ομαδων του ''παπουλη''...
6)η σουπερμυγα στο πρωτο γεφυρι ''βεργα'' του Λουσιου αγναντευει τη δυσκολη επομενη διαδρομη της με αισιοδοξια....

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#16
panosconc

panosconc

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 247 Δημοσιεύσεις

Αρωγος τις πρωτες 2 μερες στα θεματα οδηγησης ο πολυ καλος φιλος και συνταξιδιωτης αρκετο καιρο στον Υμηττο ο panosconc οπου πλεον τρελλαθηκε και βλεπει στον υπνο του ενα μονο αριθμο κανοντας τις νυχτες του ανησυχες για το πως θα πουλησει το παλιο του GIANT ωστε να προβει σε αγορα 29''.


Η αλήθεια είναι ότι όταν μου πρότεινε ο Βασίλης να δοκιμάσω το συγκεκριμένο 29άρι "δέχτηκα" με μαγάλη χαρά.
Από καιρό με έτρωγε η περιέργεια να τεστάρω ένα τέτοιο ποδήλατο, να το συγκρίνω με το δικό μου καθώς και με αυτά που διάβαζα στα σοβαρά περιοδικά του χώρου (MBR, WMB).
Ξεκίνησα την διαδρομή του Υμηττού από Αγ.Νεκταρίου με ψιλόβροχο με παράλληλο στόχο να τσεκάρω την συμπεριφορά του αδιάβροχου ρουχισμού μου.
"Έπρεπε" να απόδείξω ότι εντάξει είναι διαφορετικό ποδήλατο, σχεδόν τριπλάσιας αξίας από το δικό μου οπότε λογικές οι όποιες διαφορές, αλλά δεν θα τρελλαθούμε κιόλας.
Έλα όμως που τρελλαθήκαμε!!
Ξεκινώντας είπα να κάνω 3-4χλμ γιατί η βροχή δυνάμωνε.
Περιττό να σας πω ότι έκανα ολόκληρη την διαδρομή (περίπου 20χλμ) με την βροχή να πέφτει straight through.
To 29άρι είναι πιό γρήγορο και στην ανηφόρα ενώ η ευκολία που περνάει πάνω από δύσκολα εδάφη (ανωμαλίες, σαθρά, φυτευτή πέτρα) είναι υποδειγματική. Λέπτομέρειες έχουν αναπτύξει οι προηγούμενοι.
Δεν μου άρεσε το μεγάλο τιμόνι και οι θεση στους επιλογείς ταχυτήτων.
Τελικό συμπέρασμα: Το επόμενό μου ποδήλατο θα είναι 29άρι.

#17
bikebazz

bikebazz

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 231 Δημοσιεύσεις
επισης ο λαιμος θελει αφαιρεση των δαχτυλιδιων να κατεβει αρκετα,ισως και την αναποδη κλιση του(δεν ασχοληθηκα με αυτες τις ρυθμισεις).

Νιωθω οτι θελω να απλωθω λιγο πανω στο ποδηλατο.Τραβηξα τη σελλα πισω με τον μαμα τον 9ρι τον λαιμο,αλλα εκει που βολεψε,η σελα ηταν πιο πισω απο τα επιτρεπομενα.
Εβαλα ενα 10ρι και καθομαι καλυτερα.Δεν θελω ομως να αλλαζω λαιμους(μεγαλυτερους) και συναμα την συμπεριφορα του στους λεπτους χειρισμους των μονοπατιων.
Νομιζεις οτι με την αφαιρεση δαχτυλιδιων,η απλως γυρνοντας την κλιση θα μπορεσω να βαλω πισω τον 9ρι(ειναι και πιο ελαφρυς:))

Πως τα βρηκες τα λαστιχα?Με τα jones δεν ανεβηκες?
Ξερω οτι δεν ειναι της προτιμησης σου

#18
ioannis

ioannis

    Πάτερ

  • Cyclist Friends
  • 29.119 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΒυρωνας,ΠΦαληρο

επισης ο λαιμος θελει αφαιρεση των δαχτυλιδιων να κατεβει αρκετα,ισως και την αναποδη κλιση του(δεν ασχοληθηκα με αυτες τις ρυθμισεις).

Νιωθω οτι θελω να απλωθω λιγο πανω στο ποδηλατο.Τραβηξα τη σελλα πισω με τον μαμα τον 9ρι τον λαιμο,αλλα εκει που βολεψε,η σελα ηταν πιο πισω απο τα επιτρεπομενα.
Εβαλα ενα 10ρι και καθομαι καλυτερα.Δεν θελω ομως να αλλαζω λαιμους(μεγαλυτερους) και συναμα την συμπεριφορα του στους λεπτους χειρισμους των μονοπατιων.
Νομιζεις οτι με την αφαιρεση δαχτυλιδιων,η απλως γυρνοντας την κλιση θα μπορεσω να βαλω πισω τον 9ρι(ειναι και πιο ελαφρυς:))

Πως τα βρηκες τα λαστιχα?Με τα jones δεν ανεβηκες?
Ξερω οτι δεν ειναι της προτιμησης σου


Μήπως σου είναι μικρό τό ποδήλατο?? Το ίδιο έχεις??

#19
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.029 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα

επισης ο λαιμος θελει αφαιρεση των δαχτυλιδιων να κατεβει αρκετα,ισως και την αναποδη κλιση του(δεν ασχοληθηκα με αυτες τις ρυθμισεις).

Νιωθω οτι θελω να απλωθω λιγο πανω στο ποδηλατο.Τραβηξα τη σελλα πισω με τον μαμα τον 9ρι τον λαιμο,αλλα εκει που βολεψε,η σελα ηταν πιο πισω απο τα επιτρεπομενα.
Εβαλα ενα 10ρι και καθομαι καλυτερα.Δεν θελω ομως να αλλαζω λαιμους(μεγαλυτερους) και συναμα την συμπεριφορα του στους λεπτους χειρισμους των μονοπατιων.
Νομιζεις οτι με την αφαιρεση δαχτυλιδιων,η απλως γυρνοντας την κλιση θα μπορεσω να βαλω πισω τον 9ρι(ειναι και πιο ελαφρυς:))

Πως τα βρηκες τα λαστιχα?Με τα jones δεν ανεβηκες?
Ξερω οτι δεν ειναι της προτιμησης σου


η σελλα σου δε πρεπει να φυγει απο τις αριθμημενες ενδειξεις πολυ σε σχεση με το παλουκοσελλο.
σε πρωτη φαση πρεπει να τα βρεις με το ανοιγμα τιμονιου και μετα ερχονται ολα τα αλλα οπως διασταση λαιμου και γωνια του,δαχτυλιδια αφαιρεση η προσθηκη,παλουκοσελλο με offset αν χρειαζεται που ομως αυτο το τελευταιο εχει αμμεση σχεση με τη μετρηση του νηματος γονατου/πενταλ.

η κλιση του λαιμου προς τα κατω φερνει σε αγωνιστικες καταστασεις το ποδηλατο ριχνοντας βαρος μπροστα με τη περισσοτερη κλιση του κορμου.
προτεινεται μονο για πολυ αγωνιστικους ρυθμους η γρηγορες καταβασεις ακομα και αναβασεις με φουλ πεταλαρισμα και αρκετα κοντο τιμονι.

τα λαστιχα που φοραει το ποδηλατο ειναι αυτα...

http://bontrager.com/model/07943

σε διασταση 29χ2,00 και ειναι τα ελαφρυτερα(team issue).
σαφως καλυτερα σε λασπες και σαθρα εδαφη και σε αμεση συγκριση με τα 29-0 λιγο πιο αργα στην ανηφορα λογω περισσοτερου τακουνιου στη μεση.
τα καταφερανε καλυτερα στα σαθρα εδαφη και ειδικα στη κυλιομενη πετρα οπου τα αλλα με πολυ χαμηλες πιεσεις γυρω στα 35 psi δε χορευαν πολυ.
τα 29-0 ομως ειναι αλλο κεφαλαιο και απαιτουν κλισεις παραπανω για να δωσουν το καλο τους εαυτο βασει σχεδιασης.

πρεπει ομως να ξεχωρισεις τα 2 ποδηλατα γιατι εχουν τελειως διαφορετικη συμπεριφορα και η οδηγηση τους διαφερει για τον αναβατη.
αν διαβασεις ολων τα review θα δεις τι ακριβως δινει σαν εικονα το hardtail και τι το fs.

;););)

***το σουπερμυγακι εις την 100στη θα βρισκεται(σημερα 28/2) απο το μεσημερι στη φωλια του c1 γυαλισμενο και λαδωμενο με αγαπη και στοργη!!!

#20
bikebazz

bikebazz

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 231 Δημοσιεύσεις

Μήπως σου είναι μικρό τό ποδήλατο?? Το ίδιο έχεις??


Είναι το 17.5" και είμαι 1.74cm.Σωστο το μέγεθος.
Εχω το hardtail το elite με τον διπλο 10αρι δισκοβραχιονα και τα υπολοιπα της μεταδοσης XO.
Τι νομιζεις για τα λαστιχα που εχει το συγκεκριμενο του Emerald.Ξερω απο μια προηγουμενη κουβεντα που ειχαμε οτι εισαι τον αλλων ακρων,nobby nick .2.35/racing ralph 2.40 κατι fat albert κλπ:)

#21
ioannis

ioannis

    Πάτερ

  • Cyclist Friends
  • 29.119 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΒυρωνας,ΠΦαληρο

Είναι το 17.5" και είμαι 1.74cm.Σωστο το μέγεθος.
Εχω το hardtail το elite με τον διπλο 10αρι δισκοβραχιονα και τα υπολοιπα της μεταδοσης XO.


Τότε λοιπόν σου αρέσει το ''κουρσάρικο'' στήσιμο.!!:D

#22
bikebazz

bikebazz

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 231 Δημοσιεύσεις

η σελλα σου δε πρεπει να φυγει απο τις αριθμημενες ενδειξεις πολυ σε σχεση με το παλουκοσελλο.
σε πρωτη φαση πρεπει να τα βρεις με το ανοιγμα τιμονιου και μετα ερχονται ολα τα αλλα οπως διασταση λαιμου και γωνια του,δαχτυλιδια αφαιρεση η προσθηκη,παλουκοσελλο με offset αν χρειαζεται που ομως αυτο το τελευταιο εχει αμμεση σχεση με τη μετρηση του νηματος γονατου/πενταλ.

η κλιση του λαιμου προς τα κατω φερνει σε αγωνιστικες καταστασεις το ποδηλατο ριχνοντας βαρος μπροστα με τη περισσοτερη κλιση του κορμου.
προτεινεται μονο για πολυ αγωνιστικους ρυθμους η γρηγορες καταβασεις ακομα και αναβασεις με φουλ πεταλαρισμα και αρκετα κοντο τιμονι.

τα λαστιχα που φοραει το ποδηλατο ειναι αυτα...

http://bontrager.com/model/07943

σε διασταση 29χ2,00 και ειναι τα ελαφρυτερα(team issue).
σαφως καλυτερα σε λασπες και σαθρα εδαφη και σε αμεση συγκριση με τα 29-0 λιγο πιο αργα στην ανηφορα λογω περισσοτερου τακουνιου στη μεση.
τα καταφερανε καλυτερα στα σαθρα εδαφη και ειδικα στη κυλιομενη πετρα οπου τα αλλα με πολυ χαμηλες πιεσεις γυρω στα 35 psi δε χορευαν πολυ.
τα 29-0 ομως ειναι αλλο κεφαλαιο και απαιτουν κλισεις παραπανω για να δωσουν το καλο τους εαυτο βασει σχεδιασης.

πρεπει ομως να ξεχωρισεις τα 2 ποδηλατα γιατι εχουν τελειως διαφορετικη συμπεριφορα και η οδηγηση τους διαφερει για τον αναβατη.
αν διαβασεις ολων τα review θα δεις τι ακριβως δινει σαν εικονα το hardtail και τι το fs.

;););)

***το σουπερμυγακι εις την 100στη θα βρισκεται(σημερα 28/2) απο το μεσημερι στη φωλια του c1 γυαλισμενο και λαδωμενο με αγαπη και στοργη!!!


Ευχαριστω για την απαντηση
Με το ανοιγμα του τιμονιου δεν εχω προβλημα,νοιωθω μαζεμενος οταν βαζω τους αντίχειρες μου κατω απο τα grip.Για αυτό ασυναισθητα βαζω ολο το χερι να καθετε πανω απο τα grip,κατι που ειναι επικινδυνο.(διαπιστωμενο)
Ισως λιγο πιο ψηλα και εξω αν ηταν.Οσο πιο ψηλα παει ομως,θα κοντινη κιολας σωστα?
Δεν φοραει τα ιδια λαστιχα με το δικο μου?Jones XR 2.25 και 2.20 πισω?Τα αλλαξες?Η fs εκδοση του ποδηλατου μου με πιο αγωνιστικο προσανατολισμο ελαστικων?δεν το καταλαβαινω.
Μαλλον για σενα τα εβαλε ο Τακης.Αν θυμαμε τα Furious fred εχεις στο δικο σου.

#23
ioannis

ioannis

    Πάτερ

  • Cyclist Friends
  • 29.119 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΒυρωνας,ΠΦαληρο

Ευχαριστω για την απαντηση
Με το ανοιγμα του τιμονιου δεν εχω προβλημα,νοιωθω μαζεμενος οταν βαζω τους βραχιονες μου κατω απο τα grip.Καμια φορα ασυναισθητα βαζω ολο το χερι να καθετε πανω απο τα grip,κατι που ειναι επικινδυνο.(διαπιστωμενο)
Ισως λιγο πιο ψηλα και εξω αν ηταν.Οσο πιο ψηλα παει ομως,θα κοντινη κιολας σωστα?
Δεν φοραει τα ιδια λαστιχα με το δικο μου?Jones XR 2.25 και 2.20 πισω?Τα αλλαξες?Η fs εκδοση του ποδηλατου μου με πιο αγωνιστικο προσανατολισμο ελαστικων?δεν το καταλαβαινω.
Μαλλον για σενα τα εβαλε ο Τακης.Αν θυμαμε τα Furious fred εχεις στο δικο σου.


Στενότερο τιμόνι σε φέρνει σε πιό ''όρθια'' θεση,φαρδύτερο το αντίθετο.''Κερατάκια'' έχεις δοκιμάσει??
Το τιμόνι σου είναι flat η riser??

#24
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.029 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα

Ευχαριστω για την απαντηση
Με το ανοιγμα του τιμονιου δεν εχω προβλημα,νοιωθω μαζεμενος οταν βαζω τους βραχιονες μου κατω απο τα grip.Καμια φορα ασυναισθητα βαζω ολο το χερι να καθετε πανω απο τα grip,κατι που ειναι επικινδυνο.(διαπιστωμενο)
Ισως λιγο πιο ψηλα και εξω αν ηταν.Οσο πιο ψηλα παει ομως,θα κοντινη κιολας σωστα?
Δεν φοραει τα ιδια λαστιχα με το δικο μου?Jones XR 2.25 και 2.20 πισω?Τα αλλαξες?Η fs εκδοση του ποδηλατου μου με πιο αγωνιστικο προσανατολισμο ελαστικων?δεν το καταλαβαινω.
Μαλλον για σενα τα εβαλε ο Τακης.Αν θυμαμε τα Furious fred εχεις στο δικο σου.


οι μετρησεις με τα τιμονια γενικα ειναι μια καλη εξισωσουλα που ξεκιναει απο το flex του σωματος και προχωραει σε σταση πεταλαρισματος,καταβασης,αναβασης,ειδικοτερα σε HT πρεπει να υπολογιστει η τερμα πισω θεση που μεταφερει βαρος στην ουρα σε κατηφορες,οπου ολα αυτα πρεπει να δωσουν μια μεση λυση για το μηκος,γωνια κλισης(rise) και κατοπιν μηκος/γωνια λαιμου.
δε μπορουμε να τα εχουμε ολα σε ενα με τιποτα.
πολλες φορες σε ανηφορα πιανω τον εαυτο μου να πεταλαρει και απλα να ακουμπαω με τα ακροδακτυλα το τιμονι(μιλαμε για διαδρομη ανηφορικη με χαλαρες κλισεις).

το ποδηλατο του test ride ειναι το FS και τα λαστιχα αυτα που φοραει ειναι απο τη κουτα του!!!

το HT που εχω εγω εχει περασει απο κουτα XR1 team,για καποιο λιγο διαστημα 29-3 team,αμμεσα πηγε στα 29-0 team και τελος περασε στα γερμανικα furius fred αφου ο προσανατολισμος του εφυγε στην αναλογια 60-40 χωμα-ασφαλτο.

το FS μου δυσκολεψε τη ζωη με τα jones 2,25,περασε κι αυτο για λιγο στα 29-3 team και τελος εκατσε για τα καλα στα 29-0 team.
αν δεις πλεον τις διαστασεις ακομα και στα λαστιχα λασπης της εταιρειας το φαρδος εχει παει στο πολυ στενο θεμα αφου το ζητουμενο που ειναι η ταχυτητα χανεται με τα φαρδια ελαστικα τουλαχισοτν στους 29ρηδες τροχους.

οπως καταλαβες μιλαω για 2 διαφορετικα ποδηλατα της οικογενειας αυτης και οτι βελτιωνω/αλλαζω κατα καιρους σε αυτα.
οι προηγουμενες δημοσιευσεις μου εχουν να κανουν με το ποδηλατο που δινει το cyclist σαν test ride και μονο.
απλα στην ολη αυτη μεγαλη βολτα βοηθησε και το περσινο αδερφακι του...

:D:D:D

#25
John Ice

John Ice

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 638 Δημοσιεύσεις
Σήμερα λόγω αέρα και κακοκαιρίας ήμουνα εκνευρισμένος που δεν θα πήγαινα βόλτα με το ποδήλατο. Λέω, δεν παίρνω τον Konno στο C1 να μου δώσει το Gary Fisher Roscoe II ? Μου λέει: Έλα εδώ και θα σου δώσω το Trek Superfly 100. Πάω λοιπόν το παραλαμβάνω αφού ο George μου ρυθμίζει τις αναρτήσεις και βουρ για το κτήμα Κανελλόπουλο. Ο πλέον ΑΣΧΕΤΟΣ με το mtb αναρωτιέμαι τι δουλειά έχω με ένα από τα κορυφαία και πιο ακριβά ποδήλατα. Ψιλοφοβάμαι μην κάνω καμιά ζημιά στο ποδήλατο και για να το ξεχρεώσω πρέπει να πάω gastarbeiter την Γερμανία. Στην Βάρης-Κορωπίου που κινιόμουν πολλοί οδηγοί κοίταζαν το πλαίσιο και γω καμάρωνα σαν κόκορας λιράτος. Στην άσφαλτο δεν καταλάβαινα ότι είχα mtb γιατί βοηθούσε το ελαστικό 29x2.1 και πήγαινα γρήγορα. Φτάνω στο κτήμα και ανεβαίνω ένα μικρό κακοτράχαλο ανηφοράκι που με το δικό μου Orbea Sherpa disc δέέέέέν. Δεν πρόκειται να κάνω συγκρίσεις αλλά ούτε και να κάνω ανάλυση των περιφερειακών, είπαμε είμαι άσχετος. Θα πώ μόνο πως είναι ότι πιο άνετο έχω καβαλήσει και ότι ¨καταπίνει τα πάντα¨. Το ποδήλατο είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Τα λόγια……[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pNEnv15oozg"]YouTube - ????????? - ?? ????? ????? ??????? Live 2004[/ame] Eυχαριστώ τον Κonno και τον Γιώργο

#26
John Ice

John Ice

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 638 Δημοσιεύσεις
Οι φωτό:

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#27
John Ice

John Ice

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 638 Δημοσιεύσεις
λιγες ακόμα.

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#28
Spy

Spy

    Engage and execute

  • Cyclist Friends
  • 3.481 Δημοσιεύσεις
Εμ με τον Konno που έμπλεξες τι περίμενες; :rolleyes: Άσε τη μύγα ήσυχη και πάρε καμιά κούρσα Υ.Γ. Εκείνο το αβατάρ, πότε θα το αλλάξεις;:P

#29
John Ice

John Ice

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 638 Δημοσιεύσεις

Εμ με τον Konno που έμπλεξες τι περίμενες; :rolleyes:

Άσε τη μύγα ήσυχη και πάρε καμιά κούρσα

Υ.Γ. Εκείνο το αβατάρ, πότε θα το αλλάξεις;:P


Έχω κούρσα Σπύρο, την Οrca 08΄σε περτικαλί.
Μην ανησυχείς πάντως, κουρσάς είμαι.
Εσένα εάν σου έδιναν τέτοιο "εργαλείο" δεν θα το δοκίμαζες???

#30
Spy

Spy

    Engage and execute

  • Cyclist Friends
  • 3.481 Δημοσιεύσεις

Έχω κούρσα Σπύρο, την Οrca 08΄σε περτικαλί.
Μην ανησυχείς πάντως, κουρσάς είμαι.
Εσένα εάν σου έδιναν τέτοιο "εργαλείο" δεν θα το δοκίμαζες???


Δεσμεύομαι να μην απαντήσω :D