Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Ελαστικά Bontrager R3

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
86 απαντήσεις στο θέμα

#61
Astra

Astra

    The Irish

  • Cyclist Friends
  • 129 Δημοσιεύσεις
Από τον Sheldon Brown:

When an automobile is driven fast on wet roads, especially if it has worn-out tires, a cushion of water can build up under the tires, preventing the rubber from contacting the road. This is very scary and dangerous, because it leads to a total loss of traction.
Fortunately for cyclists, this cannot happen to a bicycle; they don't go fast enough, nor have a large enough contact patch, nor do the tires run at a low enough pressure to make hydroplaning possible.

Even with automobiles, actual hydroplaning is very rare. It is a much more real problem for aircraft landing on wet runways. The aviation industry has studied this problem very carefully, and has come up with a general guideline as to when hydroplaning is a risk.

An ill-founded fear of hydroplaning often leads people to buy bicycle tires with inefficient tread patterns, when they would be better off with slicks.


Tread patterns on road tires are purely cosmetic, and have no practical value on hard, paved surfaces.


http://www.sheldonbr...gloss_ho-z.html

#62
Spy

Spy

    Engage and execute

  • Cyclist Friends
  • 3.481 Δημοσιεύσεις
Εμείς δεν συζητάμε κατά πόσο χρήσιμες είναι οι αυλακώσεις σε σκληρή επιφάνεια, αλλά σε βρεγμένη επιφάνεια.. Τυχαίο μήπως που όλα τα χειμερινά έχουν αυλακώσεις ή κι αυτές για διακόσμηση είναι; Μη τρελλαθούμε

#63
Astra

Astra

    The Irish

  • Cyclist Friends
  • 129 Δημοσιεύσεις
Χαλαρά βρε, κουβέντα κάνουμε. Το link από τον Sheldon το λέει ξεκάθαρα: "An ill-founded fear of hydroplaning (υδρολίσθηση) often leads people to buy bicycle tires with inefficient tread patterns, when they would be better off with slicks."

Fortunately for cyclists, this cannot happen to a bicycle; they don't go fast enough, nor have a large enough contact patch, nor do the tires run at a low enough pressure to make hydroplaning possible.


Από μια άλλη ιστοσελίδα:

Should I Worry About Hydroplaning?
No. Hydroplaning is a concern only for automotive tires. Bicycles simply can't hydroplane, for a number of reasons. First, bike tires have a rounded contact area, pushing water to the sides. Bicycle tires are also relatively narrow, minimizing the amount of water present underneath the tire. The high-pressure of bike tires also helps to squeeze water out from under the tire. Finally, bicycles simply don't travel fast enough to make hydroplaning possible.


Read more: Bicycle Tire FAQ | eHow.com http://www.ehow.com/...l#ixzz1QIhz2l6h


Κι άλλη μια πηγή που αναφέρει τα ίδια:

Bicycle tires (as opposed to car tires) don't need to have a tread pattern to prevent hydroplaning, as a bike tire's round cross section has the ideal shape for the rain. While it is hard to demonstrate this on the road, I'm told that machines that measure traction show that smooth tires corner better on both wet and dry pavement, and that lean angles can be greater with smooth tires than with treaded.


http://www.slowtwitc...tr/rolling.html

Εν ολίγοις το συμπέρασμα που βγάζω από τα παραπάνω είναι οι αυλακώσεις σε ελαστικά ποδηλάτου για δρόμο είναι διακοσμητικές και για να πάθεις υδρολίσθηση με ένα ultremo πχ, θα πρέπει να είσαι με 100psi πίεση και περίπου 167χλμ/ω. Καλή τύχη αν τα καταφέρεις :D

Έψαξα να βρω πηγές που αναφέρουν το αντίθετο αλλά δε μπόρεσα.

#64
Spy

Spy

    Engage and execute

  • Cyclist Friends
  • 3.481 Δημοσιεύσεις
Συνεχίζοντας τη κουβέντα λοιπόν, είδες κάποιον να αναφέρει κάτι για υδρολίσθηση εκτός απο εσένα; Μιλάμε για τις διαφορές που έχει το λάστιχο με ή χωρίς αυλακώσεις, σε βρεγμένο δρόμο και όχι σε δρόμο που κρατάει νερά.

Φυσικά και τόσο στενό λάστιχο δεν παθαίνει υδρολίσθηση, απλά γλιστράει λίγο μειωμένης πρόσφυσης του οδοστρώματος.

Τώρα, μια και έχω φάει πολύ βροχή εδώ πάνω και έχω κάνει παααααρά πολλά χιλιόμετρα με σχεδόν χειμερινά λάστιχα, πίστεψε με οι αυλακώσεις κάνουν τη διαφορά σε σύγκριση με ένα λάστιχο που δεν έχει

Απο εκεί και πέρα, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντας όπως πίεση, είδος πέλματος, πλαινά τοιχώματα κ.ο.κ.

#65
periptero

periptero

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 295 Δημοσιεύσεις
Ακόμα ένα quote από τον Sheldon Brown:

Tread for on-road use
Bicycle tires for on-road use have no need of any sort of tread features; in fact, the best road tires are perfectly smooth, with no tread at all!

Unfortunately, most people assume that a smooth tire will be slippery, so this type of tire is difficult to sell to unsophisticated cyclists. Most tire makers cater to this by putting a very fine pattern on their tires, mainly for cosmetic and marketing reasons. If you examine a section of asphalt or concrete, you'll see that the texture of the road itself is much "knobbier" than the tread features of a good-quality road tire. Since the tire is flexible, even a slick tire deforms as it comes into contact with the pavement, acquiring the shape of the pavement texture, only while in contact with the road.

People ask, "But don't slick tires get slippery on wet roads, or worse yet, wet metal features such as expansion joints, paint stripes, or railroad tracks?" The answer is, yes, they do. So do tires with tread. All tires are slippery in these conditions. Tread features make no improvement in this.


Όταν το πρωτοδιαβασα πριν χρόνια μου φάνηκε κουφό, μετά το έψαξα λίγο παραπάνω σε διάφορα άρθρα και σιγά-σιγά το χώνεψα ότι με τόσο μικρό ίχνος που έχει ένα ελαστικό 700χ23/25 οι αυλακώσεις δεν προσφέρουν τίποτα. Το πέλμα του ελαστικού σε τέτοια διάσταση δεν αλλάζει κάτι αλλά η διαφορά μεταξύ ελαστικών έρχεται κυρίως από την γόμα που χρησιμοποιείτε.

Οπόταν θα έλεγα ότι ένα ελαστικό με χαραξη δεν υπερτερεί (ίσως και να υστερεί) σε σχέση με ένα slick και σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο οδόστρωμα.

#66
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις

Συνεχίζοντας τη κουβέντα λοιπόν, είδες κάποιον να αναφέρει κάτι για υδρολίσθηση εκτός απο εσένα; Μιλάμε για τις διαφορές που έχει το λάστιχο με ή χωρίς αυλακώσεις, σε βρεγμένο δρόμο και όχι σε δρόμο που κρατάει νερά.

Φυσικά και τόσο στενό λάστιχο δεν παθαίνει υδρολίσθηση, απλά γλιστράει λίγο μειωμένης πρόσφυσης του οδοστρώματος.

Τώρα, μια και έχω φάει πολύ βροχή εδώ πάνω και έχω κάνει παααααρά πολλά χιλιόμετρα με σχεδόν χειμερινά λάστιχα, πίστεψε με οι αυλακώσεις κάνουν τη διαφορά σε σύγκριση με ένα λάστιχο που δεν έχει

Απο εκεί και πέρα, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντας όπως πίεση, είδος πέλματος, πλαινά τοιχώματα κ.ο.κ.


+ποιότητα και υλικό οδοστρώματος.

#67
Spais

Spais

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.762 Δημοσιεύσεις
Αν και δεν είμαι ο κατάλληλος για να κρίνω λάστιχα γιατί όλα μου έχουν σπάσει τα νεύρα, να πω κι εγώ τα εξής... Τα συγκεκριμένα λοιπόν, τα R3, είναι όντως πολύ καλά ελαστικά... Απογοητεύτηκα - είτε από την τύχη μου είτε από το ελαστικό - από το γεγονός ότι μια μέρα πήρα απόφαση να κάνω λίγα χλμ μετά από δίμηνο και βάλε και τελικά έκανα 25 χλμ, γιατί έπαθα λάστιχο ανεξήγητο στην ανηφόρα στην Αργυρουπόλεως και είχε κρατήσει κάτι μέσα στο ελαστικό ( μέσα, όχι από κάτω) που δε φαίνονταν και που μου έσκισε άλλες δύο σαμπρέλες... Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην πάρω άλλη απόφαση για ποδήλατο για το επόμενο δίμηνο, μέχρι σήμερα... :) Στο βρεγμένο έχει τεσταριστεί με δυνατό τρόπο και ως τώρα κρατάει τα σκήπτρα το R1 της Schalbe...(ή όπως γράφεται αυτό) στην κατάβαση Χασιάς με χαλάζι και βροχή από άλλο πλανήτη... Ο Ζαξ θα θυμάται κάτι..:;

#68
Vulture Cyclist

Vulture Cyclist

    Untermensch

  • Cyclist Friends
  • 2.467 Δημοσιεύσεις

R3. Τα φόρτωσα με 120 psi εμπρός-πισω με όριο 125.

Τα R4 ξέρει κανείς πόσα psi παίρνουν; Mου φαίνονται λίγα τα 125 του R3. Τα 700x25 vredestein fortezza tricomb που έχω, παίρνουν 160 psi.

Τα δοκιμασα σε νερο...πολυ νερο... Γλυστρανε πολυ σε αλλαγες κατευθυνσης, σε φρενα σταματανε ικανοποιητικα, το πισω ειχε την ταση να φευγει με τις παντες σε καθε δυνατη πεταλια και ελαχιστη κλιση στο τιμονι, βεβαια μπορει να επαιζε ρολο το οδοστρωμα, οντως πρεπει να πηγαινεις κυρια σε βρεγμενο δρομο


και εγώ τα δοκίμασα την πέμπτη με πολύ βροχή απο κατσιμίδι μέχρι το σπίτι μου στο περιστέρι.το πίσω σπινάριζε πολύ στα ορθοπέταλα αλλά ξέρουμε οτι δεν είναι βρόχινα τα ελαστικά αυτά.στο στεγνό φαίνεται η αποτελεσματικότητα τους.και πάλι δεν έχασα πουθενά τον έλεγχο κάτι που το έχω πάθει με τα vredestein.


σήμερα είδα την κακή πλευρά του ελαστικού μιας και είχα μια πτώση σε βρεγμένο οδόστρωμα με μόλις 13χλμ/ώρα σε ανηφορικό κομμάτι όπως γύριζα απο πάρνηθα
.κλασικά κάποιος είχε ρίξει νερά πολλά στον δρόμο και χωρίς να το καταλάβω ο μπροστά τροχός ταξίδεψε στον αέρα..
πολύ προσοχή λοιπόν στο βρεγμένο οδόστρωμα με το συγκεκριμένο ελαστικό.
στο στεγνό όμως είναι απίστευτο.το ξαναλέω!


Αν και δεν είμαι ο κατάλληλος για να κρίνω λάστιχα γιατί όλα μου έχουν σπάσει τα νεύρα, να πω κι εγώ τα εξής...

Τα συγκεκριμένα λοιπόν, τα R3, είναι όντως πολύ καλά ελαστικά... Απογοητεύτηκα - είτε από την τύχη μου είτε από το ελαστικό - από το γεγονός ότι μια μέρα πήρα απόφαση να κάνω λίγα χλμ μετά από δίμηνο και βάλε και τελικά έκανα 25 χλμ, γιατί έπαθα λάστιχο ανεξήγητο στην ανηφόρα στην Αργυρουπόλεως και είχε κρατήσει κάτι μέσα στο ελαστικό ( μέσα, όχι από κάτω) που δε φαίνονταν και που μου έσκισε άλλες δύο σαμπρέλες... Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην πάρω άλλη απόφαση για ποδήλατο για το επόμενο δίμηνο, μέχρι σήμερα... :)

Στο βρεγμένο έχει τεσταριστεί με δυνατό τρόπο και ως τώρα κρατάει τα σκήπτρα το R1 της Schalbe...(ή όπως γράφεται αυτό) στην κατάβαση Χασιάς με χαλάζι και βροχή από άλλο πλανήτη... Ο Ζαξ θα θυμάται κάτι..:;

Αυτά δεν μου αρέσουν καθόλου. Εδώ που είμαι δεν έχει 350 μέρες ήλιο. Βρέχει. Βρέχει πολύ. Βρέχει συνέχεια. Σαν το Παντα Βρέχει. Τα πιο αγωνιάρικα R4 είναι καλύτερα στο βρεμένο; Τα έχει δοκιμάσει κανείς; Μεταξύ Bontrager R4 και Schwalbe R1 ποιο είναι καλύτερο (και για στεγνό και για βρεγμένο);

#69
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.546 Δημοσιεύσεις

Αν και δεν είμαι ο κατάλληλος για να κρίνω λάστιχα γιατί όλα μου έχουν σπάσει τα νεύρα, να πω κι εγώ τα εξής...

Τα συγκεκριμένα λοιπόν, τα R3, είναι όντως πολύ καλά ελαστικά... Απογοητεύτηκα - είτε από την τύχη μου είτε από το ελαστικό - από το γεγονός ότι μια μέρα πήρα απόφαση να κάνω λίγα χλμ μετά από δίμηνο και βάλε και τελικά έκανα 25 χλμ, γιατί έπαθα λάστιχο ανεξήγητο στην ανηφόρα στην Αργυρουπόλεως και είχε κρατήσει κάτι μέσα στο ελαστικό ( μέσα, όχι από κάτω) που δε φαίνονταν και που μου έσκισε άλλες δύο σαμπρέλες... Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην πάρω άλλη απόφαση για ποδήλατο για το επόμενο δίμηνο, μέχρι σήμερα... :)

Στο βρεγμένο έχει τεσταριστεί με δυνατό τρόπο και ως τώρα κρατάει τα σκήπτρα το R1 της Schalbe...(ή όπως γράφεται αυτό) στην κατάβαση Χασιάς με χαλάζι και βροχή από άλλο πλανήτη... Ο Ζαξ θα θυμάται κάτι..:;


Τώρα το είδα φίλε μου αλλά εκτός του ότι είμαι φοβητσιάρης στις καταβάσεις το πήγαινες τάπα σε σχέση με μένα βεβαία και εγώ τότε είχα άλλα λάστιχα που δεν ήμουν ευχαριστημένος, μα τώρα έχω τα R3
  • ColnagoACR του αρέσει

#70
spg100

spg100

    Μην τον είδατε !!!

  • Cyclist Friends
  • 916 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απο τα R3 δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένος. Στα 270 χλμ στην Πάρο 5 φορές λάστιχο με την τελευταία φορα να ανοίξει/σχιστει το μάγουλο σε σημείο πια που καταστράφηκε. Βέβαια στην Πάρο η άσφαλτος είναι μαύρο χαλί που μέχρι και φίλος με τα χοντροπετσα vittoria zarifo έπαθε λάστιχο. Συνολικα έχουν κάνει γύρο στα 350χλμ χωρίς να με πείσουν στη ποιότητα κυλισης. Την Κυριακή γυρίζω Αθήνα και πίσω στα ultremo zx που είχα. Sent from my iPad using Tapatalk

#71
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.546 Δημοσιεύσεις

Απο τα R3 δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένος. Στα 270 χλμ στην Πάρο 5 φορές λάστιχο με την τελευταία φορα να ανοίξει/σχιστει το μάγουλο σε σημείο πια που καταστράφηκε.
Βέβαια στην Πάρο η άσφαλτος είναι μαύρο χαλί που μέχρι και φίλος με τα χοντροπετσα vittoria zarifo έπαθε λάστιχο.

Συνολικα έχουν κάνει γύρο στα 350χλμ χωρίς να με πείσουν στη ποιότητα κυλισης.

Την Κυριακή γυρίζω Αθήνα και πίσω στα ultremo zx που είχα.

Sent from my iPad using Tapatalk



Εγώ το μπροστινό το έχω από τον Μάρτιο γράφοντας 7.000 χιλιόμετρα και το πίσω το άλλαξα νωρίτερα γράφοντας περίπου 4.000 γιατί το έβαζα και προπονήτιριο.

Το μπροστινό ακόμα το έχω επάνω και κρατάει μια χαρά... και είμαι και ψείρας στα λάστιχα και την ασφάλεια, άρα είναι θέμα οδοστρώματος και μόνο...
όχι ότι εδω στην Αθήνα έχουμε καλύτερους δρόμους αλλά μπορεί να έτυχες σε λάστιχο ελαττωματικό, το καλύτερο που έπρεπε να κάνεις είναι να το έλεγες στα παιδιά.


Εδώ είμαι στον αγώνα χρονομέτρου κοπηλατοδρόμιο τον Μάρτιο και μου παρείχαν πολύ καλύτερη άνεση από τα προηγούμενα. ;)

[ATTACH=CONFIG]87282[/ATTACH]

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#72
spg100

spg100

    Μην τον είδατε !!!

  • Cyclist Friends
  • 916 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Τι να πω ίσως να έχεις δίκιο. Και εγω τα φόρεσα γιατί πίστευα και δείχνουν να έχουν μεγαλύτερη αντοχή απο τα Ultremo ZX. Δεν ξέρω θα βάλω άλλη μια φορα τα Ultremo ZX και μετα ίσως δοκίμασω τα bontrage R4. Ασε που κάνω σκέψεις να πάρω τους fulcrum zero 2 way fit και να πάω tubeless. Sent from my iPad using Tapatalk

#73
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.546 Δημοσιεύσεις

Τι να πω ίσως να έχεις δίκιο. Και εγω τα φόρεσα γιατί πίστευα και δείχνουν να έχουν μεγαλύτερη αντοχή απο τα Ultremo ZX.

Δεν ξέρω θα βάλω άλλη μια φορα τα Ultremo ZX και μετα ίσως δοκίμασω τα bontrage R4.

Ασε που κάνω σκέψεις να πάρω τους fulcrum zero 2 way fit και να πάω tubeless.


Sent from my iPad using Tapatalk


οκ το μόνο που πρέπει να προσέξεις και έχω δει και εγώ ο ίδιος μετά από δεκάδες αλλαγές είναι ότι δεν πρέπει να αφήνεις στον ήλιο το ποδήλατο ούτε μισή ώρα, είναι χειρότερο από να του κάνεις χιλιόμετρα...

#74
spg100

spg100

    Μην τον είδατε !!!

  • Cyclist Friends
  • 916 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Γι αυτο φροντίζει μια υπέροχη κουκούλα που αγορασα απο τα παιδια του cyclist. Είναι όλα τα λεφτά :) Sent from my iPad using Tapatalk

#75
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.412 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Απο τα R3 δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένος. Στα 270 χλμ στην Πάρο 5 φορές λάστιχο με την τελευταία φορα να ανοίξει/σχιστει το μάγουλο σε σημείο πια που καταστράφηκε.
Βέβαια στην Πάρο η άσφαλτος είναι μαύρο χαλί που μέχρι και φίλος με τα χοντροπετσα vittoria zarifo έπαθε λάστιχο.

Συνολικα έχουν κάνει γύρο στα 350χλμ χωρίς να με πείσουν στη ποιότητα κυλισης.

Την Κυριακή γυρίζω Αθήνα και πίσω στα ultremo zx που είχα.

Sent from my iPad using Tapatalk


5 φορές και σου άνοιξε?

Καθαρή περίπτωση αστοχίας. Με την πρώτη ευκαιρία τα επιστρέφεις και παίρνεις ένα νέο ζευγάρι από το Cyclist. Δεν δικαιολογείται η φθορά ακόμα και από τους δρόμους της Πάρου.

#76
spg100

spg100

    Μην τον είδατε !!!

  • Cyclist Friends
  • 916 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

5 φορές και σου άνοιξε?

Καθαρή περίπτωση αστοχίας. Με την πρώτη ευκαιρία τα επιστρέφεις και παίρνεις ένα νέο ζευγάρι από το Cyclist. Δεν δικαιολογείται η φθορά ακόμα και από τους δρόμους της Πάρου.


Ευχαριστώ Πολυ.

Απο την επόμενη εβδομάδα που γυρίζω θα στο φέρω με την πρώτη ευκαιρία να το δείτε.


Sent from my iPad using Tapatalk

#77
spy!

spy!

    ΜΑΜΙL

  • Cyclist Friends
  • 632 Δημοσιεύσεις
Eφτασε ο καιρος αλλαγης ελαστικων (πολλα σχισιματακια εβλεπα) και ετσι αφου διαβασα τους προλαλησαντες, αλλαξα τα R1 με τα R3. Μετα απο μερικες βολτες, αυτο που εχω να πω ειναι πως ειναι μερικες ταξης μεγεθους ανωτερα. Και απορροφανε καλυτερα τους κραδασμους, και κρατανε (ειδικα στα πλαγιασματα ειναι μουρλια) καλυτερα, μενει να δουμε αν ειναι και το ιδιο αξιοπιστα (σε ενα χρονο με αρκετα χιλιομετρα σε καροδρομους, ειδικα στη Φωκιδα δεν ειχα ουτε ενα σκασιμο). Χαϊλι ρεκομεντεντ !

#78
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.546 Δημοσιεύσεις

Eφτασε ο καιρος αλλαγης ελαστικων (πολλα σχισιματακια εβλεπα) και ετσι αφου διαβασα τους προλαλησαντες, αλλαξα τα
R1 με τα R3. Μετα απο μερικες βολτες, αυτο που εχω να πω ειναι πως ειναι μερικες ταξης μεγεθους ανωτερα.
Και απορροφανε καλυτερα τους κραδασμους, και κρατανε (ειδικα στα πλαγιασματα ειναι μουρλια) καλυτερα, μενει να δουμε
αν ειναι και το ιδιο αξιοπιστα (σε ενα χρονο με αρκετα χιλιομετρα σε καροδρομους, ειδικα στη Φωκιδα δεν ειχα ουτε ενα
σκασιμο
). Χαϊλι ρεκομεντεντ !



Πολυ καλα τα λες φιλε Spy +1 ;)

#79
kastrato

kastrato

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 400 Δημοσιεύσεις
Να πω κα iegw με την σειρά μου ότι τα φορούσα στους παλιούς μου τροχούς και το λάστιχο όντως είναι κορυφαίο!! Κανένα παράπονο, κανένα σκάσιμο και είναι και πανάλαφρα!!! Αν δεν πέρναγα σε tubular τροχούς αυτά θα ξανάβαζα!! Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!

#80
rallistas

rallistas

    All terrain

  • Cyclist Friends
  • 1.666 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3 Δηλαδη ρε παιδες τωρα που θα παιξουν στο 40αρι το ζευγαρι με τις προσφορες,τσιμπαω αφοβα?Εχω ενα ζευγαρι φτηνα Zaffiro ενα χρονο και 4 μηνες τωρα και δεν εχω παθει ποτε μα ποτε λαστιχο.Αυτο ειναι το μονο που με προβληματιζει.

#81
rama

rama

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 7.431 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3 Η τιμή είναι πολύ καλή για το συγκεκριμένο λάστιχο. (Σκέφτομαι κι εγώ να πάρω, κι ας μην τα χρειάζομαι άμεσα). Η διαφορά που θα δείς αμέσως είναι στην ποιότητα κύλισης, και ίσως και στο κράτημα. Για την αντοχή στα σκασίματα, είναι και θέμα τύχης. Κι εγώ είμαι ά-σκαστος για πολύ καιρό. Δεν ξέρω αν είναι το λάστιχο, ή απλά τύχη.

#82
Sfortis

Sfortis

    gravity victim

  • Cyclist Friends
  • 1.130 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3 Υπάρχει σε προσφορα το r3?

#83
Fanis.

Fanis.

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.070 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΜαρουσι
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3

Υπάρχει σε προσφορα το r3?


Ναι υπαρχει,κοιταξε στον σχετικο πινακα
Bontrager ελαστικο R3 38?-23?

#84
Sfortis

Sfortis

    gravity victim

  • Cyclist Friends
  • 1.130 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3 απ'οτι έμαθα τηλεφωνικά θα ισχύει για το μπλέ, άσπρο και κίτρινο, όχι μαυρο :(

#85
orbeaqua

orbeaqua

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 93 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑθήνα
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3 Ξέρεις κάποιος αν τα R2 έχουν τεράστια διαφορά από τα R3; Έχω αποφασίσει να βάλω R2, αλλά διαβάζοντας τις κριτικές εδώ σκέφτομαι να πάω στα R3.

#86
Vrass

Vrass

    ο Μέγας Κλαδεφτήρ

  • Cyclist Friends
  • 4.345 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΟπου έχει μπύρα και φαΐ.
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3 Σήμερα έκανα την πρώτη διαδρομή με τα R3 που έβαλα στο singlespeed. Ντάξει, είδα το φως... Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές, είμαι βασικά ενθουσιασμένος. Τα λάστιχα που φόραγα ως τώρα ήταν τα Continental SuperSport Plus+, πολύ ωραίο λάστιχο για χρήση στην πόλη, άκαμπτο όμως και σκληρό, πράγμα που οφείλεται στις ενισχύσεις που έχει για τρυπήματα και λοιπές κακοτοπιές. Επίσης πολύ ωραία συμπεριφορά και με άσχημο καιρό, όλο τον χειμώνα που τα είχα ήμουν σε όλες τις περιπτώσεις σίγουρος ότι δε θα με προδώσουν σε φρενάρισμα, πλάγιασμα στροφή σε στεγνό ή βρεγμένο δρόμο, πλακόστρωτο και πάει λέγοντας. Ωραία λάστιχα. Από την άλλη όμως βαριά και παρά το ότι είναι τα 28άρια και τα δούλευα στα 100psi κοπανάγαν αρκετά. Περασμα στα R3 σήμερα... Με τη μία φαίνεται ότι τσουλάει και επιταχύνει πολύ ευκολότερα, έχει την αίσθηση σαν να κόντυνα τη σχέση μετάδοσης. Τα φούσκωσα στα 115psi και είναι σημαντικά πιο άνετα από τα Conti. Ακόμα και στα λιθόστρωτα του Αμαρουσίου όπου πριν οριακά την πάλευα καθιστός, σήμερα πέρασα χωρίς να με ενοχλούν τόσο οι κραδασμοί. Οσον αφορά τη συμπεριφορά στις στροφές, παρ'όλο που δεν τα πίεσα ιδιέταιρα (θέλω να τα συνηθίσω λίγο πρώτα) φάνηκαν ότι τα όριά τους είναι σε επαρκώς υψηλά επίπεδα. Μόλις τα συνηθίσω θέλω να δω και την συμπεριφορά τους όταν "σπάω" την πρόσφυση, μιας και μου αρέσει σε πολλές στροφές να μπλοκάρω το πίσω για να κάνει κωλιά και να μπαίνω με ανάποδο. Με τα conti αυτό γινόταν πολύ προοδευτικά, σε πληροφορούν πολύ σταδιακά πότε κοντεύεις στο όριό τους, πότε και πόσο γλιστράνε και πότε θα ξαναγραπώσουν. Οπότε θέλω να δω και τα R3 πως θα συμπεριφερθούν σε αντίστοιχες καγκουριές. Αυτά προς το παρόν, θα επανέλθω στο μέλλον που θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

#87
Spartiatis1

Spartiatis1

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • PipPipPip
  • 41 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ελαστικά Bontrager R3 Ποια ελαστικά ειναι καλα για ffwd carbon tubular? τι διαφορα εχει το 21mm,22mm, 23mm. Ευχαριστω.