Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

TREK Remedy 9.8 2012 aka cRemedy, Ρεμέδιος, Θεράπων, Dark Prince, ο Τσαγιαστής της στέγης κτλ

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
210 απαντήσεις στο θέμα

#1
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις
Μούρλια. Με μια λέξη, το πιο σύντομο ριβιού. Μούρλια γιατί σου δίνει την αυτοπεποίθηση να δοκιμάσεις πράγματα και περάσματα που δεν τολμούσες πρίν και Μούρλια γιατί η αίσθηση ροής στο μονοπάτι είναι γλυκειά…..
Δημοσίευση Εικόνας

Ας ξεκινήσω από τα τεχνικά, μιας και είναι τα πιο κατανοητά. Το ποδήλατο έρχεται με μια φουλ XT 3X10 σειρά με XTR m985 Trail πίσω ντεραγιέ (θα τα πούμε για’φτό μετά), περιφερειακά της μπόντυ υψηλού επιπέδου και σωστά επιλεγμένα όπως carbon τιμόνι low rise 72χιλ πλάτος (σαφώς μέσα στις σύγχρονες νόρμες), μπόντυ λαιμό ελαφρύ αλλά νταβραντισμένο (λίγο μακρύ αλλά όχι και τα κουλά που βάζανε παλιά) , σέλα με ράγες τιτανίου (λίγο φαρδυά για μένα) και πάλι bontrager rhythm Elite με στεφάνια πλάτους 28mm και αναμενόμενο βάρος στα 1850+ γραμμάρια οι οποίοι θεωρώ ότι είναι ιδανικοί για AM καταστάσεις και το κοπάνημα που αναμένεται να φάνε σε αυτό το ποδήλατο. Το πηρούνι είναι ένα FOX float Fit 15mm και 150χιλ. διαδρομής χωρίς kashima επίστρωση αλλά με την βαλβίδα DRCV (εφεξής 2CV) που αποτελεί αποκλειστικότητα της νTREK και καινοτομία για το 2012 στα περούνια.
Δημοσίευση Εικόνας
Επίσης έχει το νέο υδραυλικό παλουκόσελο της rockshox Reverb με εσωτερική καλωδίωση (Αμήν) το οποίο θεωρείται κορυφαίο της αγοράς την στιγμή που γράφονται οι γραμμές αυτές. Ο σκελετόστ έχει εμπρόσθιο τρίγωνο φουλ mountain oclv carbon που σημαίνει ανθρακόνημα με ειδικές προδιαγραφές για πετροπόλεμο, προστασίες ελαστικές στα καίρια σημεία (διαγώνιος σωλήν από κάτω και στα άνω stays που είναι επίσης από carbon), αναμονές για iscg κλαπατσίμπανα στην μεσαία τριβή και αυξημένη ακαμψία με μείωση του βάρους (κιάλλο;;;;;) από περύσι. Να θυμίσω ότι πέρυσι το βάρος του σκελετού (9.9 με πάνω και κάτω ψαλίδια carbon ) ήταν στα 2.350 γραμ για το medium μαζί με την πίσω ανάρτηξη……
Δημοσίευση Εικόνας
Το πίσω αμορτισέρ είναι και αφτό αποκλειστικότητα της νΤΡΕΚ με 2CV και τρείς θέσεις πεταλαρίσματος χωρίς απόλυτο κλείδωμα (αννυ-φόρα, μονοπάτι και κατρακύλα).
Δημοσίευση Εικόνας

Από τα παραπάνω στοκ περιφερειακά τα οποία είναι κορυφαία εκτός των τροχών που είναι demi-class και του πηρουνιού που ή το αγαπάς ή το πετάς, έκανα αμέσως τις εξής αλλαγές:
Τα γκριπ της bonty έφυγαν subitto και μπήκαν αντρίκεια της ERgon, καθώς τα στοκ ήταν σαν φλοίδες και δεν με βόλευαν.
Δημοσίευση Εικόνας
Τροχοί μπήκαν οι κορυφαίοι DT Tricon XM 1550 που φοράει και το 9.9 μονδέλο, οπότε χρειάστηκε ν’αλλάξω και τα λάστιχα σε tubless RQ 2.2 black Chilli μπρός και High Roller 2.35 ξοπίσω. Εκεί έχουμε και πλεονέκτημα βάρους κάμμια 300ριά δράμια.
Δημοσίευση Εικόνας
Αμέσως άλλαξα και τον δισκοβλακίωνα σε διπλό 38/26 ΧΤ 2012 και θεωρώ κρίμα που δεν έρχεται το ποδήλατο με δαύτον. Πίσω κασέτα 11-34 (εγκώ, 36άρι, ποτέ).

Η σέλα αλλάχθηκε για τα κάρμπον μιας Φυστίκ (http://www.cyclist.g...enum=FZKSA09A19) η οποία βόλεψε καλύτερα τα πισινά μου. Δεν ήθελα να βάλω την κάρμπον αλλά σε ταιριαστό χρώμα δεν υπήρχε η τιτανί (http://www.cyclist.g...m=FZKSA29A22BLK). Εξαιρετική επιλογή πάντως, άνετη, πανάλαφρη και πάρα πολύ βολική στις ανηφόρες και ειδικά τις απότομες που πρέπει να κάθεσαι μπροστά στην μύτη για να μην σηκώνεται σούζα ένεκα του κοντού λαιμού (α, μετά από 2 βδομάδες με έναν 50άρη λαιμό, καταστάλαξα στα 65χιλ) – τον στοκ δεν τον δοκίμασα ποτέ.
Δημοσίευση Εικόνας

Στο γενικό σύνολο να σημειώσω ότι αρχικά είχα για στόχο το 9.7 μονδέλο το οποίο έχει πιο συγκρατημένο κόστος και πιο φαντεζί χρώμα. Οι διαφορές βρίσκονται στην πίσω ανάρτηση που έχει μόνο μια σκάλα propedal και ανοιχτό, το πίσω τρίγωνο που είναι όλο αλουμινένιο, σειρά slx αντί για ΧΤ και φθηνότερα περιφερειακά όπως τιμόνια, παλούκι και φυσικά no Reverb παλουκόσελο. Η διαθεσιμότητα όμως ήταν για Φλεβάρη, οπότε επικράτησε η λογική του «μια ζωή την έχουμε» και άρχισα να ζυγίζω τις διαφορές. Μία –μία, οι διαφορές στην τιμή των αναβαθμιζμένων αξεσουάρ ταίριαζαν με την διαφορά στα χρήματα, δεδομένου ότι μερικές ήταν απαραίτητες όπως το παλουκόσελο, τα καλύτερα φρένα και το πίσω ντεραγιέ που σου γλιτώνει την ανάγκη για chainguide…… Μερικές δόσεις παραπάνω και ας πάει και το παλιάμπελο……
Δημοσίευση Εικόνας

Με αυτές τις αλλαγές, ξεκίνησαν οι πρώτες αναγνωριστικές βόλτες.
Για να μην μακρηγορώ, όπως λέει και ο Ταψού, συμβουλευτείτε τις προτεινόμενες ρυθμίσεις της ΤΡΕΚ για να μην πονοκεφαλιάζετε χωρίς λόγο και δοκιμάστε κοντά σ’αυτές, αλλαγές που μπορεί να σας ταιριάζουν καλύτερα.
2βε συνεχίζεται....

#2
konnos

konnos

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.159 Δημοσιεύσεις
Ωραίιιος ο Μούρης!!! Πραγματικά στο μόνο που έχω περιέργεια, είναι η συμπεριφορά του κράμπον στην οδήγηση , στο συγκεκριμένο ποδήλατο! Θα κλανονίσουμε βλότα για το τεστ ράιντ....ε ε????

#3
AndreasT

AndreasT

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 5.280 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΡαφήνα
καλορίζικο μάγκα! κουκλί!

#4
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις

Ωραίιιος ο Μούρης!!! Πραγματικά στο μόνο που έχω περιέργεια, είναι η συμπεριφορά του κράμπον στην οδήγηση , στο συγκεκριμένο ποδήλατο!
Θα κλανονίσουμε βλότα για το τεστ ράιντ....ε ε????


Εννοείται, στον αρχικαταστροφέα δεν θα το δώσω για Τέστ;;;;;
Θα γράψω για την συμπεριφορά στο επόμενο κομμάτι. Αυτό που προσδίδει το κάρμπον είναι ακαμψία χωρίς πρόσθετο βάρος που μεταφράζεται σε ακρίβεια στην οδήγηση και κατευθυντικότητα ακόμη και σε ΠΟΛΥ κακοτράχαλα εδάφη. Η πίσω ανάρτηση απλά κάνει θαύματα σε συνδυασμό με την ακαμψία του πλαισίου. Το αλλού πατώ αλλού βρίσκομαι στους βραχόκηπους είναι κάτι που ο αναβάτης του Ρεμέδιου δεν θα βιώσει ποτέ.

#5
ioannis

ioannis

    Πάτερ

  • Cyclist Friends
  • 29.119 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΒυρωνας,ΠΦαληρο
Ευγε Μουρη,αυτο ειναι review με τα ουλα του!!! ....ο fix το δοκιμασε???

#6
jimxif

jimxif

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.812 Δημοσιεύσεις

Ευγε Μουρη,αυτο ειναι review με τα ουλα του!!!



....ο fix το δοκιμασε???

αυτο θα γινει σε επομενο ριβιου με , με την παρουσια του τεχνικου επιμελητηριου για τυχον ερωτηματικα, στους τομεις:
κρουσης
συνθλιψης
χτυπηματος
και φυσικa το νεο και μοναδικο τεστ..to rim or not to rim :D

#7
banik

banik

    BMC Team

  • Cyclist Friends
  • 6.636 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία3goods
Ωραιος λεμε......καλες βολτες !!!

#8
thanos_ktm

thanos_ktm

    ΕnduroΠοδηλατοδ ρομέας

  • Cyclist Friends
  • 3.893 Δημοσιεύσεις
Πόσο σου πήγε τελικά(με τις αλλαγές)το αφρο μαλλί?Αμα παρακολουθεί το στεφάνι σου το φόρουμ,εννοείται ότι μου λές με πμ.;)

#9
spirospetr

spirospetr

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 589 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΚυπαρισσία
Μεγεια Φωτη και καλες βολτες!!!:D

#10
kostin

kostin

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 274 Δημοσιεύσεις
Καλορίζικο!!!!!!!!!!!!Ωραία περιγραφή.

#11
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.026 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα
Αντε,αργησες να ξεκινησεις το reviewing,τωρα ποιος σε σταματα ετσι που παει κι αυτο....περιμενω την ωρα που θα φορεκει τα 650αρια γοβακια του να δω τι θα κανει εις τους μονοπατιους! to be continued,λεμε... ;););)

#12
mr. spock

mr. spock

    Μμμμμππππρρρ

  • Cyclist Friends
  • 9.608 Δημοσιεύσεις
[ATTACH]115663[/ATTACH]

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#13
I like your bike

I like your bike

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.499 Δημοσιεύσεις
Γιατί μεγαλύτερο λάστιχο πίσω;

#14
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.026 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα

[ATTACH]115663[/ATTACH]


εσυ δε σεβεσαι ουτε τα μουσικα οργανα καπετανιε του αχανους διαστηματος...

:cool::cool::cool:

#15
χωmad

χωmad

    player-slayer

  • Cyclist Friends
  • 2.939 Δημοσιεύσεις
μπραβο ρε,καλοριζικο!!

#16
cherouvim

cherouvim

    ░▒░▒░░▒░▒&

  • Cyclist Friends
  • 2.668 Δημοσιεύσεις
Μεγειές! Πιες του το αίμα.

#17
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Καλός είσαι στα review τελικά... Για προχώρα...

#18
Fanis.

Fanis.

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.070 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΜαρουσι
Καλοριζικο Φωτήήήήήή!!!!!!

#19
Coolnick

Coolnick

    ..O ..Scotttrek

  • Cyclist Friends
  • 2.675 Δημοσιεύσεις
To πακέτο..... Καλορίζικο!!!!!

#20
george1976

george1976

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.441 Δημοσιεύσεις
καλοριζικο και καλες βολτες.ωραιο εργαλειο

#21
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές, μια στο θρέντ της αναζήτηξης και μια εδώ τις δέχτηκα διπλά!


Αντε,αργησες να ξεκινησεις το reviewing,τωρα ποιος σε σταματα ετσι που παει κι αυτο....περιμενω την ωρα που θα φορεκει τα 650αρια γοβακια του να δω τι θα κανει εις τους μονοπατιους!

to be continued,λεμε...

;););)


Το ριβιού με τους 650, 27,5 θ'αργήσει λιγάκι....

Γιατί μεγαλύτερο λάστιχο πίσω;


Ντεν είναι μεγαλύτερο, το RQ 2.2 είναι τρία χιλιοστά φαρδύτερο από το 2.35 high roller.....Και πολύ ψηλότερο.

#22
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις
Έπειτα από καταιγισμό αιτημάτων με πμ, να συνεχίσει το ριβιού , παραθέτω ένα ακόμη κομμάτι:

Ιδού ο δισκοβλακίωνας ο διπλόστ γιατί με έφαγε ο χελώνης που δεν τον πόσταρα:
Δημοσίευση Εικόνας

Στο ποδήλατο αυτό, ορισμένα πράγματα ξεχωρίζουν από τις πρώτες πεταλιές. Η άμεση απόκριση στις αλλαγές κατεύθυνσης είναι η πρώτη. Το ποδήλατο, ιδιαίτερα στην ρύθμιση με την χαμηλή μεσαία τριβή/ 67,5 μοίρες γωνία στο κούτελο στρίβει με την σκέψη. Αφτή ήταν και η πρώτη εντύπωση του JimBreak. Η αμεσότητα, οφείλεται εν μέρει και στην στιβαρότητα του πλαισίου, τόσο λόγω του carbon (έχοντας οδηγήσει το αντίστοιχο αλουμινένιο) όσο και λόγω της ύπαρξης άξονα στο πίσω τρίγωνο. Τα φρένα σου δίνουν μια ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς είναι αρκετά «δυαδικά» που λένε και οι Εγγλέζοι. Πατάς φρενάρουν κάργα, αφήνεις και ξαμολιέται το ποδήλατο. Η μέση γραμμή, το σούρσιμο των τακακίων στους δίσκους, τα χλιαρά «φρενάρω, δεν φρενάρω», «μπαμπά μην τρέχεις» κτλ είναι για άλλα σκαριά. Μπορείς να τα ρυθμίσεις στο πιο προοδευτικό αλλά όχι στο τελείως προοδευτικό των προηγούμενων shimano. Είναι ένα σχολείο και αυτά, καθώς το πολύ φρενάρισμα σε ποδήλατα με μεγάλες διαδρομές αποσυντονίζει, όσο anti-brake dive μηχανισμούς και να έχουν. Και μια που είπαμε για μηχανισμούς και συνδέσμους, αρχίζει η κατηφόρα.

Το πίσω αμορτισέρ 2CV σε συνδυασμό με τον ομόκεντρο πίσω σύνδεσμο ABP που αποσυνδέει τις επιπτώσεις του φρεναρίσματος με την λειτουργία της ανάρτησης, δημιουργούν ένα κοκτέηλ Zwan τρέλας και ασύλληπτης απορροφητικότητας στο πίσω τρίγωνο που μαζί με την σαφήνεια κύλισης από το κάρμπον/άξονα καθιστούν την υπόθεση ΜΤΒ «τικανειηπισωανάρτηση» στα κατσάβραχα λήξασα…. Μετά από μερικές αναγνωριστικές βόλτες και ρυθμίσεις για το όπτιμο sag , ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ. Απ’όπου περάσει το μπροστά, το πίσω μέρος όχι μόνο θ’ακολουθήσει, αλλά θα σε βιδώσει και στην πορεία σου. Η δε λειτουργία, άπατη με όλη την έννοια της λέξης. Πτώσεις αλά Ζαχόπουλου με προσγείωση σε επίπεδο τσιμέντο είναι πια ρουτίνα.

Αντίστοιχα, θυμάμαι στο Giant Trance X, οι σύνδεσμοι maestro αν και αποδοτικότατοι στο πεταλάρισμα, σε κάθε πίεση του φρένου και μετατόπιση του βάρους «άνοιγαν» το πίσω αμορτισέρ με αποτέλεσμα να σκληραίνει αισθητά. Ούτε το Liteville στα 160χιλ, ούτε το Enduro της Specy μου έδωσαν αυτή την αίσθηση προοδευτικότητας χωρίς τέλος. Ξάστερα. Όσο περισσότερο συνηθίζω και εμπιστεύομαι το ποδήλατο και αντίστοιχα ανεβαίνει η ταχύτητα, η πίσω ανάρτηση αποκαλύπτει την μαγεία της. Υπάρχουν στιγμές που ετοιμάζεσαι για κοπάνημα και καθώς περνώ ακλόνητοστ πάνω απ’ τις κροκάλες σκέφτομαι όλα τα δευτερόλεπτα που έχανα τόσα χρόνια φρενάροντας…..

Στο μπροστινό πλάνο, τα πράγματα με «ταλαιπώρησαν» περισσότερο. Αρχικά, έβαλα ένα κοντύτατο λαιμό 50χιλ, ο οποίος μου έδινε ακριβώς τις διαστάσεις στο κόκπιτ που έχει το Ragley. Όμως, τελικά κατάλαβα ότι το ποδήλατο ήταν παραπάνω νευρικό και άμεσο απ’ότι χρειαζόταν, ενώ στις στροφές μου έλλειπε λίγο παραπάνω βάρος μπροστά για να στρίβω με ταχύτητα. Εάν μεγάλωνα το τιμόνι 3-4 πόντους θα ήταν οκ πιστεύω, αλλά δεν ήθελα να χαραμίσω το πολύ καλό καρβουνοτίμονο της μπόντυ...
Στο σύνολο, η αίσθηση είναι στιβαρή, η απορροφητικότητα του 2CV στο πηρούνι εντυπωσιακή και τα 150 χιλιοστά διαδρομής μπορεί κανείς να τα εκμεταλλευτεί στα όρια ξελιγώματος. Όμως, από την γέφυρα της ανάρτησης και κάτωθι, η #ακαμψία (μετράει κανείς πόσες φορές το έγραψα; ) είναι οριακή για την διαδρομή. Χρόνια και χρόνια και καιρούς, οι τεσταδόρες και οι πληρωμένες πέννες τα ΄σουρνουνε στην Fox αλλά αυτή εκεί, κολλημένη στα 32άρα καλάμια. Είναι βέβαια και θέμα επιλογής της ΤΡΕΚ, που θα μπορούσε να βάλει ένα ωραίο Talas 160άρι μπροστά και να χρησιμεύει και για διάνοιξη ορύγματος το όχημα, αλλά το τίμημα στο βάρος και την τιμή θα ήταν αισθητό.

Η τελική αίσθησή μου είναι ότι το 150άρι 2CV είναι επιλογή ταμάμ για το ποδήλατο. Δεν το βαραίνει καθόλου, δουλεύει σαν 160άρι λόγω της ιδιότυπης βαλβίδας ΑΛΛΑ, δεν θα σου δώσει το κάτι παραπάνω που ζητάς (αυτό το κάτι που θέλεις) σε προσγειώσεις, στριψίματα μέσα στα βράχια και καταστάσεις off-camber που θα πιέσεις το πηρούνι στα όρια της αθέμιτης στρέβλωσης. Την δουλειά του θα την κάνει και με το παραπάνω, απλά δεν σου δίνει την αίσθηση του «BIG GUN» που λέει και ο Hemingway….. Αφτό όμως, είναι και θέμα επιλογής του αγοραστή να την αναβαθμίσει. Δεν έχω καταλήξει βέβαια αν αξίζει να χάσεις το 2CV για 1 εκ. παραπάνω διαδρομής…..

Το ριβιού θα συνεχιστεί ακάθιστο με action photos και τελικά σχόλια.....

#23
hellequine

hellequine

    War Pig

  • Cyclist Friends
  • 5.564 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαSmolikas
Πολύ καλό review και σχόλια... Καλορίζικο και καλές βόλτες

#24
jimxif

jimxif

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.812 Δημοσιεύσεις
...αμα συνεχισεις ετσι,θα γραψω, ξερεις 'που' και 'τι' , και αυριο θα παω να παραγγειλω ρεμεδιο!

#25
NONR

NONR

    Velocity

  • Cyclist Friends
  • 2.108 Δημοσιεύσεις

Η τελική αίσθησή μου είναι ότι το 150άρι 2CV είναι επιλογή ταμάμ για το ποδήλατο. Δεν το βαραίνει καθόλου, δουλεύει σαν 160άρι λόγω της ιδιότυπης βαλβίδας ΑΛΛΑ, δεν θα σου δώσει το κάτι παραπάνω που ζητάς (αυτό το κάτι που θέλεις) σε προσγειώσεις, στριψίματα μέσα στα βράχια και καταστάσεις off-camber που θα πιέσεις το πηρούνι στα όρια της αθέμιτης στρέβλωσης. Την δουλειά του θα την κάνει και με το παραπάνω, απλά δεν σου δίνει την αίσθηση του «BIG GUN» που λέει και ο Hemingway….. Αφτό όμως, είναι και θέμα επιλογής του αγοραστή να την αναβαθμίσει. Δεν έχω καταλήξει βέβαια αν αξίζει να χάσεις το 2CV για 1 εκ. παραπάνω διαδρομής…..

Το ριβιού θα συνεχιστεί ακάθιστο με action photos και τελικά σχόλια.....


Πολυ καλη επιλογη, ισως το καλυτερο και το πιο καλοστημενο allmountain της αγορας. Ειδικα οι "προσθηκες-πινελιες" ηταν πετυχημένες!!
Το drcv οντως εκτοξευει τις δυνατοτητες αναβατη και ποδηλατου, ελπιζω να το δουμε και του χρονου στα F34 που ετοιμαζει η FOX.
Δικη μου γνωμη για το κοκπιτ ειναι 750 τιμονι και λαιμος 50. Επισης για δισκοβραχιωνα θα επαιζε και το μηκος των 170χιλ για να τονισεις τον κατηφορικο χαρακτηρα του ποδηλατου. Καλες περιπλανησεις με πολλα γκαζια και περιμενουμε και τη συνεχεια..

#26
mr. spock

mr. spock

    Μμμμμππππρρρ

  • Cyclist Friends
  • 9.608 Δημοσιεύσεις

...αμα συνεχισεις ετσι,θα γραψω, ξερεις 'που' και 'τι' , και αυριο θα παω να παραγγειλω ρεμεδιο!


Τρέξε γιατί θα σε προλάβω!

#27
jimxif

jimxif

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.812 Δημοσιεύσεις

Δικη μου γνωμη για το κοκπιτ ειναι 750 τιμονι και λαιμος 50.

πες τα χρυσο-στομε για το τιμονι!!

#28
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις

Πολυ καλη επιλογη, ισως το καλυτερο και το πιο καλοστημενο allmountain της αγορας. Ειδικα οι "προσθηκες-πινελιες" ηταν πετυχημένες!!
Το drcv οντως εκτοξευει τις δυνατοτητες αναβατη και ποδηλατου, ελπιζω να το δουμε και του χρονου στα F34 που ετοιμαζει η FOX.
Δικη μου γνωμη για το κοκπιτ ειναι 750 τιμονι και λαιμος 50. Επισης για δισκοβραχιωνα θα επαιζε και το μηκος των 170χιλ για να τονισεις τον κατηφορικο χαρακτηρα του ποδηλατου. Καλες περιπλανησεις με πολλα γκαζια και περιμενουμε και τη συνεχεια..


Θενκς Νόνρ. Ο 50ρης λαιμός με μένα είναι τσακωμένος. Τον έχω δοκιμάσει και σε άλλα ποδήλατα και πάντα μου φαίνεται νευρικός σε τιμόνια κάτω των 76 εκ. Σκέφτομαι να το δοκιμάσω και με ένα μεγαλύτερο τιμόνι πάντως, και τα 75εκ είναι οκ... Έχει η syntace ένα ωραίο ΑΜ καρβουνοτίμονο.
Για το μήκος του δισκοβραχίωνα για να είμαι ειλικρινής δεν το είχα σκεφτεί. Ίσως το 172.5 να ήταν καλύτερη επιλογή για να μην βρίσκουν κάτω και τα πετάλ. Και δεν με νοιάζει να σηκωθεί η σέλα λίγο παραπάνω γιατί έχω το reverb.....

πες τα χρυσο-στομε για το τιμονι!!


Νώντα τον λένε. Δεν έρχεσαι αύριο να κάνεις τον φωτογρίφο;

#29
Toolman

Toolman

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 4.570 Δημοσιεύσεις

Θενκς Νόνρ. Ο 50ρης λαιμός με μένα είναι τσακωμένος. Τον έχω δοκιμάσει και σε άλλα ποδήλατα και πάντα μου φαίνεται νευρικός σε τιμόνια κάτω των 76 εκ. Σκέφτομαι να το δοκιμάσω και με ένα μεγαλύτερο τιμόνι πάντως, και τα 75εκ είναι οκ... Έχει η syntace ένα ωραίο ΑΜ καρβουνοτίμονο.
Για το μήκος του δισκοβραχίωνα για να είμαι ειλικρινής δεν το είχα σκεφτεί. Ίσως το 172.5 να ήταν καλύτερη επιλογή για να μην βρίσκουν κάτω και τα πετάλ. Και δεν με νοιάζει να σηκωθεί η σέλα λίγο παραπάνω γιατί έχω το reverb.....



Νώντα τον λένε. Δεν έρχεσαι αύριο να κάνεις τον φωτογρίφο;


Ρε μάστορη αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει 172.5 δισκοβραχίωνας στο ΜΤΒ!
Σραμ και σιμάνο όχι πάντως...


Αντε επιτέλους κάτι κάνεις με το ρίβιου! Περιμένουμε και την συνέχεια!

#30
George K.

George K.

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.106 Δημοσιεύσεις

Ρε μάστορη αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει 172.5 δισκοβραχίωνας στο ΜΤΒ!
Σραμ και σιμάνο όχι πάντως...


Αντε επιτέλους κάτι κάνεις με το ρίβιου! Περιμένουμε και την συνέχεια!


Γεώργιε υπάρχει 172,5 δισκοβραχίωνας και για MTB.