Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Orbea Occam H 50

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
22 απαντήσεις στο θέμα

#1
JnFazer

JnFazer

    Pro Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 419 Δημοσιεύσεις
Εδώ περιμένουμε τις εντυπώσεις σας από το Occam Η50
  • Ο/Η Traiskisa, Traiskisar, KevinteNry και 22 άλλοι τους αρέσει αυτό

#2
littlefish

littlefish

    evo

  • Cyclist Friends
  • 336 Δημοσιεύσεις
Άντε να τα βάλουμε σε μία σειρά τα πράγματα γιατί πολύ το καθυστέρησα…

Με μεγάλη μου χαρά (και ανάλογη τιμή) πήγα πρώτος από όλους να παραλάβω για test ride το νέο Orbea Occam, σε αυτό το μαυροασπροκόκκινο χρωματάκι, που μάλιστα ταιριάζει και με τις αγωνιστικές μου (χαχαχα!) αποχρώσεις σε μπλουζάκια, κράνη, παπούτσια κτλ. Άρα ήταν διπλή η χαρά καθότι όσαν μοντελάκι δεν θα χρειαζόμουν στιλιστική επέμβαση για να δείχνω πιο αγωνιάρης και ταιριαστός. Η αλήθεια είναι πως από κοντά το ματ χρώμα και ο συνδυασμός του με το πίσω λευκό τρίγωνο δείχνει πολύ πετυχημένος, ενώ ένα μεγάλο συν στην εμφάνιση είναι οι οδηγοί των καλωδίων στον διαγώνιο που με το σχηματάκι τους σπάνε την εικόνα στο μάτι.

Ρυθμίσεις… (οι βιαστικοί μπορούν και να το προσπεράσουν)
Από την πρώτη επαφή ωστόσο δεν μου γέμισε το μάτι το πολύ μικρό σε μήκος τιμόνι (640mm), όπως επίσης και η Rockshox Tora με τα γυαλιστερά καλάμια της. Πέμπτη βράδυ λοιπόν, παίρνω τα αλλενάκια μου, κατεβαίνω στην αποθήκη και ξεκινάω τις μικρορυθμίσεις για να έρθει το medium Occam στα μέτρα μου (1.78 ύψος και αρκετά κιλά). Αυτό που καταλαβαίνω απευθείας, είναι πως το medium πάει λίγο προς το large, σε ότι αφορά τον πραγματικό οριζόντιο. Καλό αυτό λέω από μέσα μου, καθότι με έναν κοντύτερο λαιμό θα έρθει στα ιδανικά του. Ωστόσο, στην προκειμένη δεν θα αλλάξω λαιμό (εντάξει test ride είπαμε…) και απλά θα φέρω πιο κοντά την σέλα στο τιμόνι, καθότι ήμουν πολύ απλωμένος πάνω του. Φέρνω και τα χειριστήρια εκεί που με βολεύουν και τέλος βάζω και τον ενδεδειγμένο αέρα στις αναρτήσεις. Έτοιμο λοιπόν το Occam για την πρώτη του βόλτα, που μάλλον θα λάβει χώρα στο Άλσος Συγγρού, έτσι για να ρυθμίσω περαιτέρω τις αναρτήσεις και να του πάρω τον αέρα.

Ρυθμίσεις συνέχεια… (οι βιαστικοί μπορούν και να το προσπεράσουν)
Παρασκευή μεσημεράκι λοιπόν, ξεφορτώνω και ξεκινάω στα χαλαρά ημιβρεγμένα μονοπατάκια του Άλσους. Πρώτη παρατήρηση: οι πιέσεις στις αναρτήσεις δεν δείχνουν να είναι σωστές, ειδικά στο πιρούνι, οπότε το πάω λίγο με το sag (όπως θα έπρεπε να το έχω κάνει εξ αρχής). Μετά από αρκετές στάσεις και αρκετά επανειλημμένα αλματάκια, περάσματα από ρίζες, πέτρες και αυλάκια νομίζω πως το ψιλοβρήκα και ήμουν χαρούμενος. Είδα, ότι για να δουλεύει σωστά (κατά την γνώμη μου πάντα) θέλει περίπου 40% sag μπροστά και γύρω στο 20% πίσω. Περισσότερο από ότι λέει η Rockshox για εμπρός και λιγότερο από ότι λέει η Orbea για την RP2. Δεύτερη παρατήρηση: το τιμόνι ή όντως είναι μικρό, ή εγώ έχω συνηθίσει στο 730 και μου φαίνεται τόσο μικρό. Η αλήθεια είναι πως νιώθω λειψό το control του ποδηλάτου, ακόμη και στα πιο χαλαρά κομμάτια. Ίσως να το συνηθίσω και να μην με χαλάει τόσο με τα χιλιόμετρα. Τρίτη παρατήρηση: Τα Hutch Cougar δείχνουν και είναι πολύ slick για το ελληνικό μας πετροχωματάκι, ειδικά όταν είναι και ελάχιστα βρεγμένο. Τουλάχιστον για μπροστά αποφασίζω να το αλλάξω με το δοκιμασμένο Nevegal 2,35 γιατί στο νωπό Υμμητό μάλλον θα έκανα πατινάζ με το Hutch.
Τα πρώτα 14 χιλιόμετρα στο Άλσος βγήκαν εύκολα με το απόγευμα να πέφτει βαρύ και την πρώτη αίσθηση από το Occam να είναι θετική. Ωραία απορρόφηση κραδασμών για το πίσω σύστημα, ωραία λειτουργία στο propedal και σχετικά καλή μεταφορά της δύναμης. Βέβαια, το Άλσος είναι πολύ light για να βγάλεις συμπέρασμα, οπότε ο Υμμητός θα δείξει…

Ψιλονωπός Υμμητός. Έ και?
Το βραδάκι ναι μεν έριξε μία χοντρή καταιγίδα, αλλά το πρωινό ήταν ηλιόλουστο οπότε δεν το πολυσκεφτήκαμε και βουρ για Υμμητό. Στα πρώτα του ρολαρίσματα από Κουταλά προς τα άνωθεν (ήθελε και μεγάλες ανηφόρες ο Μπόμπαν) μπορώ να πω πως το έξτρα βάρος του δισκοβραχίονα (σε σχέση με έναν Deore, SLX, XT κτλ) και της μεσαίας τριβής γίνεται άμεσα αισθητό. Από την άλλη η RP2 λειτουργεί καλά αφήνοντας ελάχιστο άσκοπο bombάρισμα, αλλά δεν είναι και τόσο άμεση η αντίδρασή της όταν βρεθεί μία μεγάλη πέτρα, ή ένας μεγαλούτσικος βράχος κάτω από τον τροχό. Την Tora αποφασίζω να το κρατήσω κλειδωμένη στα ανηφορικά, καθότι με το σχετικά μεγάλο sag και το πιο χαλαρό rebound την νιώθω να μου κλέβει αρκετή από την δύναμη που βάζω να ανέβω και δεν έχω και πολύ περίσσεμα. Όλα καλά μέχρι εδώ, αλλά όταν το τερέν είναι λίγο πιο υγρό το πίσω λαστιχάκι χάνει εύκολα τον δρόμο. Ψεγάδι τα ανηφορικά, αν σκέφτεσαι με μία πιο AM φιλοσοφία.
Τέρμα στην ανηφόρα λοιπόν και βγαίνουν από την τσάντα οι προστασίες, με την μία κατεβάζω την σέλα και βουρ στο πρώτο κατηφορικό μονοπατάκι. Η πρώτη εντύπωση είναι πως το Occam μαζεύει πολύ εύκολα ταχύτητα και τα λεβιεδάκια Alivio δεν δείχνουν να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα λειτουργώντας υποδειγματικά για Shimano και μάλιστα ισάξια με κάποια SLX που είχα παλαιότερα. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό που άμεσα γίνεται αντιληπτό είναι η γεωμετρία του πλαισίου. Με τα χέρια πολύ ελαφρώς λυγισμένα (θα ήθελα περισσότερο αλλά είπαμε είναι και λίγο μικρό το τιμονάκι) η θέση είναι αρκετά πολεμική, αλλά και αρκετά όρθια με το βάρος του σώματος να “πατάει” πολύ καλά πάνω στην μεσαία τριβή και σαν αποτέλεσμα νιώθεις πολύ σωστά την κατανομή του ποδηλάτου, σε μικρές και μέτριες κατηφόρες. Όσο ανεβαίνει ο ρυθμός και η πίεση, το πίσω σύστημα διαβάζει όλο και πιο άριστα το ανάγλυφο (να τονίσουμε το άριστα), ακόμη και τις πολύ μικρές και σύντομες διαφοροποιήσεις του. Στα κάπως μεγαλύτερα ντροπάκια στην Καλοπούλα κτλ, στο... “σκάσιμο” σου δίνει την εντύπωση πως η πίσω ανάρτηση τερματίζει, αλλά αν κοιτάξεις το o-ring βλέπεις πως δεν έχει πλησιάσει στο 10% από το τέρμα. Περίεργη αίσθηση μεν, αλλά όχι κάτι το μεμπτό, από το πίσω σύστημα. Απλά μία διαφορετική φιλοσοφία απο το FSR της Specialized που εδώ και καιρό έχω συνηθίσει, αλλά και από τα ανάλογης τοποθέτησης συστήματα (παράλληλο αμορτισέρ με τον οριζόντιο) σε Ghost, Cube και Cannondale που έχει τύχει να περάσουν από τα χέρια μου.
Περίπου ίδια είναι η συμπεριφορά και στα πιο έντονα κατηφορικά κομμάτια. Απλά το βάρος πέφτει πιο έντονα μπροστά, λόγω του μεγάλου sag αλλά και της μειωμένης απόκρισης από την ανάρτηση και έτσι αναγκάζεσαι να ρίξεις όλο και περισσότερο τις φτέρνες προς τα κάτω και το βάρος πολύ πίσω από την σέλα. Έτσι μπορεί το πίσω τρίγωνο να λειτουργεί πολύ γλυκά και χωρίς να πηδάει παραπάνω, αλλά η Tora δεν προλαβαίνει να “σβήσει” τους κραδασμούς, χοροπηδάει από εμπόδιο σε εμπόδιο και συν τοις άλλοις τερματίζει σχετικά εύκολα. Όσο και να προσπάθησα να κάνω το σώμα μου ανάρτηση, το φιλτράρισμα των κραδασμών δεν ήταν επαρκές από το μπροστινό σύστημα. Ίσως να φταίει πως το πίσω τρίγωνο-ανάρτηση κτλ είναι τόσο καλό, που κάνει την Tora να δείχνει λίγη. Σκέφτομαι πως με μία καλύτερη Rockshox ή με μία Fox θα είναι μακράν πολύ πιο πλήρης η αίσθηση και η σιγουριά από το Occam. Για κάποιον που θα θελήσει να κάνει και κάπως πιο extreme πράγματα ίσως να είναι καλύτερη και η λύση με 140άρι πιρούνι μπροστά, καθώς η γωνία στο κούτελο θα μπορούσε να είναι μικρότερη και να γίνει λίγο πιο... επιθετικό στην κατηφόρα. Όχι ότι το χρειάζεται.

Εκπλήξεις...
Αυτό που δεν περίμενα ωστόσο, είναι το τόσο καθαρό πέρασμα της μεσαίας τριβής από εμπόδια κτλ. Σε κανένα σημείο δεν βρήκα πουθενά (και με τον τρίτο δίσκο στην θέση του), σε κανένα σημείο δεν σκέφτηκα να σηκώσω το πετάλι κτλ για να μην χτυπήσω κανά βράχο κτλ, πράγμα που δείχνει πόσο ψηλά (και σωστά για την φιλοσοφία του), είναι τοποθετημένη η μεσαία τριβή, κάτι που συναντάς σε πιο εφάνταστα καθαρόαιμα all mountain ποδήλατα. Μετά είδα πως το κέντρο της μεσαίας τριβής είναι στα 354mm (ίσως παραπάνω με το Nevegal 2.35 κτλ), 20mm πιο πάνω από ένα Stumpjumper ή ένα Fuel EX, 2mm πιο πάνω από το Rallon και στα ίδια νούμερα με προτάσεις από Santa Cruz, Intense κτλ. Η αλήθεια είναι πως δεν κατάλαβα καμία διαφορά στο κέντρο βάρους του ποδηλάτου. Καμία.
Τόση ώρα δεν έχω πει τίποτα για τα φρένα σωστά; Αυτό, διότι τα Formula RX αν και εντελώς άστρωτα, έδειχναν πραγματικά υπέροχα. Πολύ προσεγμένη αίσθηση, καθόλου απότομες αντιδράσεις, κανένα σημάδι κόπωσης παρά τα σχεδόν 100 κιλά σώματος και εξοπλισμού και αρκετή δύναμη. Μαζί με το πίσω τρίγωνο και την θέση που έχεις πάνω στο ποδήλατο είναι τα δυνατά σημεία του Occam και δεν επιδέχονται αλλαγής, ή μετατροπής ουδέποτε. Αυτός που ίσως να άλλαζα είναι ο δισκοβραχίονας και ίσως παρέα με την πίσω κασσέτα που κάνουν το βήμα να δείχνει πιο βαρύ. Όχι άμεσα ωστόσο. Άμεσα θα άλλαζα το σετάκι τιμόνι και λαιμό για να μπω σε μία πιο All mountain θέση και γενικότερη ρύθμιση, αφού το πλαίσιο με την γεωμετρία του και την στιβαρότητα του δεν νομίζω πως παίζουν στην κλάση που διεθνώς μεταφράσετε σαν FS XC. Ίσως να είναι κάτι που ισορροπεί μεταξύ Trail και All mountain, κάτι παραπάνω από την αναλογία μεταξύ XC και Trail.


Τι μου άρεσε λοιπόν; Ας τα πάρουμε πάλι από την αρχή...
1: το πίσω σύστημα. Διαβάζει πολύ ωραία τις μικρές ανωμαλίες, λειτουργεί ομαλότατα και δεν χοροπηδάει χωρίς λόγο και αιτία.
2: η γεωμετρία του πλαισίου με τον μακρύτερο και χαμηλωμένο οριζόντιο που σε φέρνει πιο κεντρικά στο ποδήλατο (ίσως και με ένα κοντύτερο λαιμό να είναι ακόμη καλύτερη), αλλά και η γωνία στο κούτελο που δεν είναι τόσο... downhill, αλλά σε τοποθετεί σωστά στο μονοπάτι.
3: τα φρένα σε αίσθηση, προοδευτικότητα και κόπωση. Και εμφανισιακά μου άρεσαν αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.
4: το ύψος της μεσαίας τριβής και το ground clearance.
5: το ότι οι τροχοί δεν μου άφησαν κανένα αρνητικό στοιχείο με το ρολάρισμά τους είναι καλό;

Τι δεν μου άρεσε;
1: το low rise τιμόνι των λίγων 640mm και ο σχετικά μακρύς λαιμός (σε συνδυασμό με τον μακρύτερο οριζόντιο και τις δικές μου αναλογίες)
2: ο Shimano Acera δισκοβραχίονας που σε συνδυασμό με την κασσέτα μου φαίνεται πως ρίχνουν περισσότερο βάρος στα πετάλια
3: η Rockshox Tora TK γιατί δείχνει πολύ λίγη για το πλαίσιο και την συνδεσμολογία-απόκριση του πίσω συστήματος με την RP2.
4: τα λάστιχα. Όσο και να προσπάθησε να με πείσει ο Γιάννης -Jnfazer- για την αποτελεσματικότητά τους θεωρητικά, το μόνο ατού που βρήκα είναι το χαμηλότατο βάρος τους.
5: το ότι οι τροχοί δεν μου άφησαν κανένα θετικό στοιχείο με το ρολάρισμά τους είναι κακό;

Υ.Γ.1: Εκείνη την Κυριακή πήγα και μία γρήγορη Βασιλικά το μεσημεράκι, με δύο-τρία χαλαρά μονοπατάκια μόνο (αφού τα άλλα πιο ψηλά ήταν τίγκα στην λάσπη) για να φωτογραφήσω κτλ, αλλά μας έπιασε βροχούλα και την έκανα. Τα συμπεράσματα ωστόσο είχαν βγει από τον Υμμητό. Σόρρυ για την έλλειψη οπτικοακουστικού υλικού.
Υ.Γ.2: Γιάννη -Jnfazer- κοίταξες για τους οδηγούς καλωδίων που σου είπα?
Υ.Γ.3: Το πλαίσιο το ζαχαρώνω για να του φορέσω πάνω τα πράγματα από το Stumpy μου. Ίδωμεν. Ίσως και να κάτσει.


#3
thanos_ktm

thanos_ktm

    ΕnduroΠοδηλατοδ ρομέας

  • Cyclist Friends
  • 3.893 Δημοσιεύσεις
Εγώ τα είχα γράψει...http://www.cyclist-f...α-το-2012/page2

#4
gpmod

gpmod

    the invincible...

  • Cyclist Friends
  • 471 Δημοσιεύσεις
Πήγα με τον Σερίφη ΑΚΑ Scorpion στο Τσαι2 να πάρω το μπλουζί και μας λέει αυτό το καλό παιδί ο Fazer δεν δοκιμάζετε και κανα ποδηλατάκι; Τζάμπα είναι...
Σκεφτόμασταν να δούμε τα rumblefish και tsoyperfly αλλά ήταν πολύ large για μας.

Φεύγοντας μας λέει δεν δοκιμάζετε και το Orbea OCCAM H50 το βλέπουμε απο κοντά και λέω δεν το παίρνω; Και το πήρα...

Πήγαμε την Κρυακή και έπαθα την πλάκα μου... Bonus track πάρτε και το .gpx να χαρείτε

To τιμόνι το λάτρεψα, έστριβε απίστευτα και το υπόλοιπο ποδήλατο χόρευε και διάβαζε τον δρόμο και τα μονοπάτια καταπληκτικά.
Ποιός το είχε φουσκώσει το μπροστά πηρούνι στα 150 psi θα ήθελα να μάθω... φυσικά το ρύθμισα εκεί που έπρεπε.

Ώς συνήθως οι βόλτες με τον Scorpion είναι βόλτες με πολλές ανηφόρες και χλμ. και το O(YK)ccam παρά τα 14 κιλά του τσούλαγε άνετα και σκαρφάλωνε με απίστευτη ευκολία είτε με κλειδωμένη την πίσω ανάρτηση ή ανοιχτή.
Τα περιφερειακά του θα μπορούσαν να είναι καλύτερα (πηρούνι, δισκοβραχίωνας, ντεραγιέ - ταχύτητες) χωρίς να με χαλάνε καθόλου βέβαια, πχ. οι ταχύτητες κουμπώνανε πολύ καλά και οι τροχοί Mavic με κέντρα Shimano ήταν ότι έπρεπε.

Ο σκελετός του δε ήταν πολύ όμορφος και φαινόταν η ποιότητα απο μακριά και για να μην ξεχάσω και τα φρένα που στάθηκαν στο ύψος τους.

Πραγματικά το λάτρεψα το ποδήλατο αυτό, είναι αυτό που θα ήθελα, για χλμ και μονοπάτια.

Ευχαριστώ πολύ για την εμπειρία, σίγουρα θα το ξαναζητήσω, υπάρχει σχέση ερωτική.

Ποιός θα'ναι ο επόμενος;

#5
Zan

Zan

    (m)

  • Cyclist Friends
  • 6.437 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Eγώ :naughty:

#6
Scorpion

Scorpion

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.144 Δημοσιεύσεις

Eγώ :naughty:

μια βολτα θα το ηθελα και γω αργοτερα

#7
Zan

Zan

    (m)

  • Cyclist Friends
  • 6.437 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

μια βολτα θα το ηθελα και γω αργοτερα


Πήγαινε πάρτο, εγώ δεν βιάζομαι.

#8
george1976

george1976

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.441 Δημοσιεύσεις
οταν τελειωσετε ολοι θα ηθελα να το κανω και εγω μια βολτα. το δηλωνουμε καπου?

#9
Vrass

Vrass

    ο Μέγας Κλαδεφτήρ

  • Cyclist Friends
  • 4.345 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΟπου έχει μπύρα και φαΐ.
Εγω θέλω πρώτα να δω το συνημμένο στο post του gpmod (αυτό που είναι μέσα στο zip)... Πως ανοίγει?:?::?

#10
JnFazer

JnFazer

    Pro Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 419 Δημοσιεύσεις

οταν τελειωσετε ολοι θα ηθελα να το κανω και εγω μια βολτα. το δηλωνουμε καπου?


Καλημέρα,

κάνεις ένα τηλέφωνο στο C2 , λες πότε το θέλεις και ανάλογα με το αν είναι διαθέσιμο το κανονίζουμε.

Γιάννης

#11
gpmod

gpmod

    the invincible...

  • Cyclist Friends
  • 471 Δημοσιεύσεις

Εγω θέλω πρώτα να δω το συνημμένο στο post του gpmod (αυτό που είναι μέσα στο zip)... Πως ανοίγει?:?::?


κάνε αν-ζιπ και ανοιξε το κουμουλου με google earth.... και βουαλα...

#12
Vrass

Vrass

    ο Μέγας Κλαδεφτήρ

  • Cyclist Friends
  • 4.345 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΟπου έχει μπύρα και φαΐ.
Δεν είναι .kml αλλά .gpx Μήπως θέλει και κάποιο άλλο πρόγραμμα ή plugin?

#13
gpmod

gpmod

    the invincible...

  • Cyclist Friends
  • 471 Δημοσιεύσεις

Δεν είναι .kml αλλά .gpx
Μήπως θέλει και κάποιο άλλο πρόγραμμα ή plugin?

Google earth select file open .gpx files and you got it...

#14
Scorpion

Scorpion

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.144 Δημοσιεύσεις
Πρωτα από όλα ένα μεγαλο ευχαριστώ στο cyclist που εχει την ευχέρεια και μπορει και μας δινει ποδηλατα για test και ετσι αποκτούμε περισσοτερες εμπειρίες και αυτοι μπορουν να εχουν μια αποψη από μας.:thumbup: Μου αρεσε το ποδηλατο στην ανηφορα, παρα τα το extra βαρος του δεν με ενοχλησε και κυλούσε ικανοποιητικά, σκαρφαλώνει αποτελεσματικα τις πετρες στον Υμηττο και δεν με κολησε πουθενα. Τα περιφερειακά του δεν με εντυπωσιαζαν σαν πρωτη ματια, αλλα δεν μου δημιουργησαν καποιο προβλημα από την άλλη αρχισα να αναθεωρω και να πιστευω πως τα Shimano δεν εχουν και πολύ μεγαλη διαφορα μεταξυ τους εκτος από τα XT και XTR. Οι αλλαγες ομαλες και γρηγορες σε ικανοποιητικο βαθμο, τα φρενα αποτελσματικα και δυνατα, λιγο κουραζουν στο κατεβασμα σε κακοτραχαλα μονοπατια. Ο δισκοβραχιονας μπορει να είναι βαρυς αλλα δεν είναι και τοσο αισθητος. Το μεγαλο ατου του ποδηλατου είναι ο σκελετος, ακαπτος, με ωραια γεωμετρια, μακρύ σωλήνα και ωραια θεση οδηγησης. Η Rp2 κανει τελεια τη δουλεια για το λογο που εχει τοποθετηθει (το ένα καλωδιο είναι πολύ κοντα στο δισκοβραχιονα). Τα λαστιχα αδιαφορα, δεν με ενοχλησαν πουθενα ακομα και σε μονοπατια….. Γενικα είναι ένα ποδηλατο με μια πολύ καλη γενικη εικονα, τα περιφερειακά του είναι όλα στο ιδιο επιπεδο και εχουν δεσει με το καλυτερο τροπο. Το ποδηλατο σε χωματοδρομο με πετρες και ριζες δεν κουραζει και περναει αερα, εκει που κουραζει λιγο (και είναι λογικο) είναι στα κακοτραχαλα μονοπατια λογω της μπροστινης αναρτησης. Η Tora είναι ικανοποιητικη για ευθειες , κατηφορες με πετρες αλλα στα μονοπατια είναι αργη και εχει “ξυλινη” αισθηση!!!!!:thumbdown: Μου αρεσε και ο σωληνας της σελλας που είναι ισιος και εχεις τη δυνατοτητα να κατεβασεις τη σελλα μεχρι κατω και να μπεις στα μονοπατια ανετα. Γενικα θα το εκανα ένα ποδηλατο πιο πολύ xc και λιγοτερο trail. Είναι για γρηγορο πεταλαρισμα και το πισω συστημα ενδείκνυται για γρηγορο πεταλαρισμα. Με μια Fox αναρτηση μπροστα το ποδηλατο θα ηταν για όλα τα κακοτραχαλα μερη και για όλα τα γουστα…….:naughty: Ωραια σχεδιαση σκελετου και ωραια χρωματα με συνδιασμους μαυρου, κοκκινου και ασπρου. :D

#15
george1976

george1976

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.441 Δημοσιεύσεις
Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή όπου μετά την δουλεία παρέλαβα από το cyclist το ποδήλατο για μια Σαββατιάτικη βόλτα στον Υμηττό. Αρχικά το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει είναι η εμφάνιση του ποδηλάτου καθώς και το γενικότερο φινίρισμα που δεν θα αφήσει κανέναν αδιάφορο. Ο βασικός του εξοπλισμός δεν το βοηθούσε ειδικά η μπροστινή ανάρτηση η οποία δείχνει λίγη και αδικεί το πλαίσιο. Η πίσω ανάρτηση rp2 δουλεύει υποδειγματικά όπως και τα περιφερειακά της shimano που παρά το αυξημένο βάρους τους δεν θα σε ενοχλήσουν σχεδόν ποτέ παρά μόνο εάν είσαι ιδιαίτερα απαιτητικός (κάτι όμως που θα το γνωρίζεις εξαρχής οπότε θα πάς στο μεγαλύτερο μοντέλο). Παρά το αυξημένο βάρος το ποδήλατο συμπεριφέρεται πολύ καλά στα ανηφορικά κομμάτια καθώς σκαρφαλώνει άνετα και δεν χάνει ποτέ την πρόσφυση του. Πολύ καλή συμπεριφορά έχει και στα μονοπάτια όπου οι πέτρες και τα βράχια δεν θα του σταθούν εμπόδιο εδικά με ένα καλύτερο σετ ελαστικών γιαυτήν την δουλειά. Στα κατηφορικά κομμάτια είναι πολύ καλό με μεγάλα περιθώρια ασφάλειας από την γεωμετρία της πίσω ανάρτησης όπου σου δίνουν την δυνατότητα να κινηθείς αρκετά γρήγορα και με ασφάλεια. Αναφορικά με τα φρένα της formula είναι πολύ δυνατά και άμεσα αλλά και κουραστικά ιδιαίτερα σε παρατεταμένη χρήση. Συμπερασματικά η εικόνα από το ποδήλατο είναι πολύ καλή και με ένα σετ καλύτερα περιφερειακά και μπροστινή ανάρτηση θα μπορείς να πάς παντού και να ευχαριστηθείς περισσότερο το πολύ καλό και άκαμπτο πλαίσιο. Θέλω να ευχαριστήσω το cyclist που μου έδωσε την ευκαιρία για το τέστ και τον Γιάννη από το κατάστημα του Χολαργού

#16
vagelis h

vagelis h

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 219 Δημοσιεύσεις
Ήρθε λοιπόν και η σειρά μου να πάρω το Occam για test ride. Πήγα την Παρασκευή το πρωί από το Χολαργό και με τη βοήθεια του Toolman που μου ρύθμισε τις αναρτήσεις και μου εξήγησε κάποια πράγματα, έφυγα για βόλτα! Το πρώτο πράγμα που σε τραβάει στο ποδήλατο είναι η εμφάνισή του. Πάρα πολύ ωραίος χρωματικός συνδυασμός το μαύρο-γκρί και με τις πινελιές από κόκκινο και άσπρο δείχνει απίστευτα όμορφο!! Δεν είναι κραυγαλέο, δεν φωνάζει, είναι απλά όπως πρέπει να είναι... Βέβαια σε αυτό συμβάλει και το πολύ καλό φινίρισμα που έχει ο σκελετός. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, έχει κάνει καλή δουλειά η Orbea σε αυτόν τον τομέα. Αφού λοιπόν χόρτασε το μάτι, πάμε παρακάτω.. Το πρώτο καβάλημα στο δρόμο ήταν καθοριστικό. Κατευθείαν κούμπωσα πάνω στο ποδήλατο σε μια πολύ ωραία θέση, στην οποία από ότι διαβάζω σε φέρνει η σχεδίαση του οριζόντιου σωλήνα-δεν έχω τεχνικές γνώσεις για να ξέρω, και τα πρώτα μέτρα στην άσφαλτο ήταν πολύ άνετα. Ακόμα και με ξεκλείδωτες τις αναρτήσεις πάει μια χαρά στην άσφαλτο και δεν χάνεις και πολύ ενέργεια από το πεταλάρισμα. Με κλειδωμένες βέβαια, είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα και ειδικά στις παρατεταμένες ανηφόρες που ανεβαίνει πολύ πιο άνετα από ότι περίμενα. Στο χώμα και στις πέτρες τώρα, στο στοιχείο του δηλαδή, μου έδωσε μια αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς όποιο και αν ήταν το τερέν κάτω από τις ρόδες μου. Η πίσω ανάρτηση κάνει τρομερή δουλειά και σβήνει ΟΛΕΣ τις ανωμαλίες που μπορείς να βρείς σε ένα χωματόδρομο (από το πιο μικρό πετραδάκι μέχρι μια μεγάλη ρίζα ή ένα απότομο drop). Γενικά σε σπρώχνει να την ζορίσεις και ότι και αν κάνεις σου λέει "αυτό ήταν μόνο? Εγώ μπορώ να κάνω πολλά περισσότερα". Η μπροστινή ανάρτηση είναι καλή όταν ανεβάζεις ταχύτητα, αλλά στα αργά κομμάτια ενός μονοπατιού δεν μου έδωσε αυτό που περίμενα. Με ένα καλύτερο πιρούνι πιστεύω θα βελτιωνόταν σημαντικά η συνολική συμπεριφορά και η συνεργασία με την πολύ καλή fox πίσω. Οι τροχοί μου φάνηκαν μια χαρά, έχουν καλή κύλιση και δεν προβληματίζουν. Η μετάδοση είναι μια χαρά και αυτή, κάνει τη δουλειά της όπως πρέπει, αν και κανα-δυο φορές μου πέταξε μια ταχύτητα το πίσω ντεραγιέ. Τα φρένα είναι πάρα πολύ καλά, με εντυπωσίασαν, έχουν πολύ δύναμη και δίνουν σιγουριά στα δύσκολα. Αν και στην αρχή μου φάνηκαν υπερβολικά δυνατά, μετά από λίγο τα συνήθισα και μου άρεσαν πολύ. Το τιμόνι αν και φλάτ μου άρεσε, αλλά θα το ήθελα λίγο πιο μεγάλο (νομίζω είναι 640). Ο λαιμός είναι πολύ μακρύς και θα τον άλλαζα σίγουρα με ένα πιο κοντό. Επίσης θα άλλαζα και τη σέλα που είναι πολύ σκληρή για τα δικά μου οπίσθια, αλλά ταίριαζε υπέροχα στο ποδήλατο με το χρώμα που είχε. Το μόνο σοβαρό μειονέκτημα είναι τα λάστιχα τα οποία γλυστράνε και δεν εμπνέουν καθόλου εμπιστοσύνη. Αμεση αλλαγή... Η γενική εικόνα που σου δίνει το Occam είναι ένα πολύ καλό πλαίσιο, άκαμπτο, στιβαρό και ΑΡΙΣΤΑ ζυγισμένο, με μία πολύ καλή πίσω ανάρτηση, που σαν σύνολο σου προσφέρει ασφάλεια, εμπιστοσύνη και απόλυτο έλεγχο. Με κάποιες αναβαθμίσεις (όπως καλύτερο πιρούνι και ίσως άλλη μετάδοση χωρίς όμως να είναι αναγκαίες) είναι τρομερό ποδήλατο και αξίζει τα λεφτά του. Να πώ ένα ευχαριστώ στο cyclist που προσφέρει τέτοια ποδήλατα για τεστ και για την πολύ καλή εξυπηρέτηση και συνεννόηση!!

#17
Madraoulas

Madraoulas

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 180 Δημοσιεύσεις
Σειρα μου αυτο το σ/κ που μολις περασε να κανω ενα τεστ-ride στο Orbea Occam H 50.. Κατ αρχας ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω στο cyclist Χολαργου!!!! Στο δια ταυτα τωρα... Παρασκευη απογευμα παιρνω το ποδηλατο(να προσθεσω οτι μεχρι εκεινη τη στιγμη ειχα εμπειρια μονο απο ενα απλο ht με 100 αναρτηση) και ανηφοριζω απο Παπαγου....φοβερη εκπληξη!..το ποδηλατο ανεβαινε ξεκουραστα και γρηγορα!μ εντυπωσιασε..ενω μεχρι τοτε ειχα κανει 18' (ο καλυτερος χρονος με το ht μου)για μια συγκεκριμενη ανηφορα και παντα κουρασμενος, τωρα με την 1η εκανα 16 λεπτα και ξεκουραστος!..φοβερο!....προχωραμε.. Μπαινωντας σ ενα δασικο κατηφορικο με πολυ σαθρο εδαφος το ποδηλατο ενω περναγε πολυ ομορφα πανω απο τις πετρες εν τουτοις ηθελα παραπανω σιγουρια στην μπροστινη αναρτηση και δεν βοηθησε και ο μακρυς λαιμος....Σε ανηφορικο μονοπατι απλα πηγαινε μπαλα!!.. Την επομενη παλι στον Υμηττο σε δασικους ηταν σουπερ!..σε πιο αποτομα κατηφορικα μονοπατια με βραχοκηπο ηθελε καλυτερα λαστιχα(εχει xc τωρα). Τα φρενα απιστευτα..ενιωσα μεγαλη σιγουρια!..Πολυ ξεκουραστο με την γεωμετρια του. Εν κατακλειδι ενα πολυ καλο ποδηλατο για xc κυριως με απιστευτη ανεση στην ανηφορα και γρηγορο. Με μια καλυτερη εμπρος αναρτηση, μικροτερο λαιμο θα κανει θαυματα και στα κακοτραχαλα κατηφορικα μονοπατια!..και μια πιο ανετη σελα παρακαλω... Ενα μεγαλο ευχαριστω και παλι στο cyclist!!!!!

#18
hellequine

hellequine

    War Pig

  • Validating
  • 5.564 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαSmolikas
Απάντηση: Τρεις μέρες με το Occam H50

Εκμεταλλευόμενος τη δυνατότητα που σου δίνει το Cyclist.gr για testride κάλεσα πριν μερικές μέρες να ρωτήσω εάν υπάρχει διαθεσιμότητα για δοκιμή του Occam. Μετά τις απαραίτητες συνεννοήσεις, πέρασα και το παρέλαβα από το κατάστημα του Χολαργού για να περάσω 3 μέρες μαζί του στα πέριξ του Υμηττού. Αφού κάναμε επί τόπου τις απαραίτητες ρυθμίσεις και το χάζεψα λιγάκι, το πήρα και ξεκίνησα για την πρώτη βόλτα.

Πρώτη αίσθηση που σου δίνει μόλις ανέβεις πάνω είναι πως το πλαίσιο είναι μπόλικο για Medium. Ενώ εγώ ʽφοράωʼ Large δεν αισθάνθηκα καθόλου να μου είναι μικρό. Δεύτερο πράγμα που παρατήρησα είναι ο σχετικά μακρύς λαιμός (90mm) που σε συνδυασμό με το στενό τιμόνι σε προδιαθέτει για νευρικότητα στο μονοπάτι. Κάπου εκεί σταμάτησα να το σκέφτομαι για να μην το γκαντεμιάσω εξʼ αρχής.

Αισθητικά σαν πρώτη εικόνα το ποδήλατο σε προδιαθέτει μάλλον θετικά. Η ματ βαφή ταιριάζει με τους χρωματισμούς – εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον αλλά η πραγματικότητα είναι ότι μετά από μερικές ώρες το έχεις συνηθίσει και δεν σου κάνει ιδιαίτερη αίσθηση χρωματικά.

Για αρχή, ξεκίνησα από το C2 και ανέβηκα μέχρι το ύψος του Δημόκριτου από άσφαλτο για να δω τι επιπλέον δύναμη χρειάζεται από πλευράς μου το FS για να πάει σε αντίστοιχες διαδρομές που κάνω με το HT. Για να το κάνω πιο δύσκολο, άφησα και τις δύο αναρτήσεις ξεκλείδωτες και περίμενα το πότε θα αρχίσω να βρίζω :). Απογοητεύτηκα! Το ποδηλατάκι, ανεβαίνει μια χαρά ακόμα και με ξεκλείδωτες αναρτήσεις. Το bobbing είναι ελάχιστο και εφʼ όσον πεταλάρεις με ρυθμό και χωρίς ζόρι μπορείς να πας παντού ξεκλείδωτος με ελάχιστη απώλεια δύναμης. Το επιπλέον βάρος – σε σχέση με ένα ΗΤ – γίνεται εμφανές μόνο σε παρατεταμένες ανηφόρες ή σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση αλλά χωρίς να προβληματίζει ιδιαίτερα. Στη δική μου περίπτωση το επιπλέον βάρος έκανε και την εμφάνισή του και κάθε φορά που ανεβοκατέβαινα από τις σκάλες στον 3ο όροφο αλλά τι να κάνουμε :)

Αμέσως μετά έκανα μια μικρή χωμάτινη διαδρομή και τις επόμενες τρεις μέρες τις πέρασα σχεδόν αποκλειστικά στα μονοπάτια του Υμηττού. Πριν σας πω όμως τη γνώμη μου, πάμε να δούμε λίγο και τα επιμέρους:

Τροχοί – λάστιχα: Από πλευράς ποιότητας κύλισης αποκόμισα πολύ θετικές εντυπώσεις. Οι Mavic X119 τροχοί με τα κέντρα Shimano έχουν καλή ποιότητα κύλισης και δεν κατάφερα σε κάποια στιγμή να αντιληφθώ κάποιο φλεξάρισμα ή στρέβλωση. Τα λάστιχα – Hutchinson Cobra – ενώ φέρουν την χαρακτηριστική ένδειξη ʽXCʼ πάνω τους αποδίδουν αρκετά καλά σε όλα τα τερέν αρκεί ο αναβάτης να είναι κάπως συντηρητικός. Επίσης εμφανισιακά δείχνουν αρκετά ʽμπαλωνάταʼ για XC λάστιχα και σε προδιαθέτουν για καγκουριές αλλά η χάραξη του πέλματος προδίδει το σκοπό χρήσης τους.

Φρένα: Τα Formula RX απεδείχθησαν αρκετά δυνατά φρένα με σταθερή απόδοση σε παρατεταμένες καταβάσεις, θέλουν όμως προσοχή καθώς το δάγκωμά τους είναι απότομο και μπορεί εύκολα κάποιος να κάνει το λάθος ιδίως εάν έχει συνηθίσει σε πιο προοδευτικά φρένα. Ένα αρνητικό με τα φρένα – χωρίς να ξέρω εάν φταίνε τα φρένα του συγκεκριμένου ποδηλάτου – είναι ότι κάνουν πάρα πολύ θόρυβο σε σημείο να είναι ενοχλητικά. Πιθανά με άλλα τακάκια ή δίσκους το θέμα αυτό να λυθεί.

Αλλαγές ταχυτήτων / εκτροχιαστές / δισκοβραχίωνας: Είναι εμφανές ότι στους παραπάνω τομείς έγινε αρκετή οικονομία. Οι αλλαγές Alivio είναι σκληρές στη χρήση, κάνουν τη δουλειά τους με πολύ θόρυβο και σε αρκετές περιπτώσεις όχι με μεγάλη ακρίβεια. Ο πίσω εκτροχιαστής Deore δουλεύει ικανοποιητικά σε σχέση με το σύνολο και ευτυχώς σώζει μερικές φορές την κατάσταση ενώ ο μπροστινός με κέρασε κανα-δυο φορές κρεμασμένη αλυσίδα στο μονοπάτι. Η κλιμάκωσή του δισκοβραχίονα Acera σαν επιλογή αξίζει εύσημα γιατί είναι τέτοια που βοηθάει τον αναβάτη να κινηθεί γρήγορα χωρίς να κουράζει τον αναβάτη δεν παύει όμως να είναι ένα εισαγωγικό μοντέλο που κι αυτό σε πρώτη ευκαιρία πρέπει να αντικατασταθεί.

Πιρούνι: Η Rock Shox Recon 120mm δουλεύει σε ισορροπία με το σύνολο και διαβάζει ικανοποιητικά παντού ενώ σε πιο κακοτράχαλα εδάφη θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο χωρίς να βγάλει κιχ. Η αλήθεια είναι ότι από ένα σημείο και μετά σταματάς να σκέφτεσαι τη λειτουργία της και απλά την εμπιστεύεσαι στο να κάνει τη δουλειά της.

Grips: Συνήθως κανείς δεν στέκεται σε κάτι τόσο ασήμαντο όσο τα grips του ποδηλάτου αλλά δυστυχώς τα grips της Orbea μου έκαναν τόσο κακή εντύπωση που πρέπει να το αναφέρω. Ενώ είναι όμορφα, είναι τόσο μικρά σε διάμετρο (για το χέρι μου πάντα) που στην αρχή δυσκολευόμουν να βρω μια σταθερή λαβή στο τιμόνι. Επίσης στο μονοπάτι κούραζαν τόσο πολύ που σε σημεία αναγκαζόμουν να σταματήσω για να μην πονάνε άλλο τα χέρια μου. Συν τοις άλλοις έχουν και κάτι γωνίες πάνω τους που επιδεινώνουν την κατάσταση… προτείνω άμεση αντικατάσταση

Θεωρώ ότι με βάση τη σύντομη συμβίωσή μου με το Occam, το ιδανικό πεδίο δράσης του είναι τα μονοπάτια μέτριας κλίσης με flow. Εκεί πραγματικά συμπεριφέρεται πολύ καλά και μπορεί να γίνει ένα εργαλείο απόλαυσης τόσο στην ανάβαση όσο και στην κατάβαση ενώ στα κακοτράχαλα και με απότομη κλίση μονοπάτια θα δείξει τα XC στοιχεία του χαρακτήρος του και θα συμπεριφερθεί νευρικά. Το πίσω τρίγωνο είναι αρκετά ενισχυμένο ώστε να μην σε προβληματίσει και να περάσεις αρκετά εύκολα πάνω από ρίζες και βράχια. Σε κάποια αλματάκια μου έδωσε την αίσθηση ότι χρειάζεται αρκετή ταχύτητα και δύναμη για να απογειωθεί αλλά στον αέρα είναι αρκετά ισορροπημένο καθώς το βάρος είναι καλά κατανεμημένο μεταξύ μπροστινού και πίσω άξονα – βέβαια αυτή η ισορροπία ίσως κλονιστεί σε πιθανή αναβάθμιση του πιρουνιού με κάτι αρκετά ελαφρύτερο.

Για να κλείσω το θέμα συνολικά θα έλεγα ότι το Occam H50 είναι ένα καλό FS ποδήλατο που κάνει τα πάντα χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς. Θα βοηθήσει αρκετά τον αρχάριο αναβάτη να εξελιχθεί αλλά από την άλλη, έχω την αίσθηση ότι ο άνω του μετρίου αναβάτης θα χρειαστεί άμεσα αναβαθμίσεις σε περιφερειακά και εντέλει το σύνολο θα φτάσει να του κοστίσει πιο κοντά στην τιμή ακριβότερων μοντέλων, άρα μάλλον θα πρέπει να κοιτάξει πιο ψηλά…

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#19
redbiker

redbiker

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 277 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Τρεις μέρες με το Occam H50 Σήμερα βρέθηκα στο cyclist του χολαργού όπου και εγώ απέκτησα για test ride το υπέροχο orbea occam. Αρχικά θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω το cyclist.gr για αυτές τις ευκαιρίες που μας δίνει δοκιμάζοντας κάποια μοντέλα τα οποία μόνο στο youtube εγώ τα έβλεπα ως σήμερα. Αντε και σε καμιά έκθεση. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να δοκιμάσω όποιοδήποτε full suspension bike μιας και δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο απο κοντά. Στην αρχή ήθελα να δω το rallon αλλά μιας και δεν υπήρχε διαθέσιμο συμβιβάστηκα με το occam.:) Η δοκιμή έγινε στον υμηττό και ποιο πολύ σε δασικούς δρόμους. Αρχικά για τις αναρτήσεις έχω να πω ότι δούλεψαν και οι δύο αρκετά ικονοποιητικά απολαμβάνοντας περισσότερο την πίσω fox. Το μόνο ''παράπονο'' περιορίζεται στην διαδρομή της μπροστινής rock shox μιας και μου φάνηκε οτι χρειαζόμουν κάτι παραπάνω σε αρκετά σημεία. Πιστεύω ότι μια διαδρομή των 150mm θα ταίριαζε γάντι στον τρομερό σκελετό της orbea. Λειτουργικά ήταν πολύ καλή ως rock shox.:) O ανθεκτικός σκελετός μαζί με το τρομερό σύνολο των mavic τροχών, καθώς και των ελαστικών, παρείχε την αίσθηση τρομερού κρατήματος στις στροφές καθώς πλάγιαζε με ευκολία και χωρίς να δίχνει σημάδια αστάθιας εντός της στροφής. Τα εκπληκτικά formula με άφησαν άναυδο μιας κ οπουδήποτε να πήγαινα με οποιαδήποτε ταχύτητα με ένα απλό τσίμπιμα ακινητοποιούσαν το occam. Ανθεκτικά στην πίεση δεν παρουσίασαν σημάδια αδυναμίας κ υπερθέρμανσης πουθενά. Πραγματικά εντυπωσιακά. Όσο αφορά τα μπροστινό και το πίσω ντεραγιέ δεν έχω να επισημάνω κάτι μιας και τα δύο αλλάζαν τις σχέσεις απροβλημάτιστα χωρίς καθυστερήσεις. Συνοψίζοντας μιλάμε για ένα πραγματικά δυνατό σύνολο oπου δεν το σταματάει τίποτα. Ιδιαίτερη εντύπωση που αξίζει να σημειωθεί μου έκανε η ταχύτητα που μπορούσε να κινηθεί το ποδήλατο τόσο σε άσφαλτινες τόσο και σε χωμάτινες επιφάνειες, τονίζοντας έτσι μια αρκετά ποιοτική και ολοκληρωμένη δουλειά. Κλείνω με κάποιες φωτό.

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#20
xaritos

xaritos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 159 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Τρεις μέρες με το Occam H50 Παρέλαβα και εγώ με τη σειρά μου το πανέμορφο occam για μια 3μερη δοκιμή στα μονοπάτια του Υμηττού. Ξεκινώντας απο τα θετικά και αρχικά απο την εξωτερική εμφάνιση εχω να πω οτι πραγματικά εντυπωσιάστηκα απο την πολλή καλή βαφή την άριστη ποιότητα κατασκευής του σκελετού και απο την τακτοποίηση των καλωδίων που πραγματικά ήταν σαν να μην υπήρχαν. Συνεχίζοντας τα θετικά για τον σκέλετο εχω να πω οτι το ποδήλατο πεταλάρει πολλή άνετα ακόμα και χωρίς propedal δείγμα της καλής δουλειάς που έχει κάνει η orbea στο συγκεκριμένο κομμάτι.Επίσης εντύπωση μου προκάλεσε η ακαμψία και η στιβαρότητα του πλαισίου ειδικά στα κακοτράχαλα σημεία του "5". Θετικά σχόλια εχω να κάνω επίσης και για τα πολλή δυνατά για τον χαρακτήρα του ποδηλάτου φρένα.Χωρίς έντονο fade και με κάπως απότομο δάγκωμα σταματούσαν ακαριαία το σχετικά ελαφρύ occam. Τέλος καλές εντυπώσεις μου άφησαν οι στιβαροί τροχοί και η μετάδοση που χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο έκανε ικανοποιητικά τη δουλειά της με μόνη παραφωνία το σχετικά συχνό "χάσιμο" της αλυσίδας που μπορεί να οφείλεται και σε ρύθμιση του derailleur. Προχωρώντας τώρα στα αρνητικά εχω να πω οτί το πρώτο πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν το πολύ στενό τιμόνι.Επίσης τα λάστιχα αν και σωστά απο άποψη μεγέθους για το συγκεκριμένο ποδήλατο γλιστρούσαν υπερβολικά πάνω απο τις πέτρες ακόμα και με αρκετά λιγότερη πίεση και σε συνδυασμό με το απότομο bite των φρένων έκανα το φρενάρισμα δύσκολο στα απότομα κατηφορικά κομμάτια. Τη μπροστά ανάρτηση θα την χαρακτήριζα μέτρια για έναν τέτοιο σκελετό.Σε καμία περίπτωση κακή αλλά ορισμένες φόρες φαινόταν η αδυναμία της να ακολουθήσει το εξαιρετικό πλαίσιο στην απόσβεση των ανωμαλιών και γενικός στο τομέα της ακαμψίας και κατευθυντικότητας Εν κατακλείδι πρόκειται για ενα πολύ καλό σύνολο που με μερικές αλλαγές σε λάστιχα, τιμόνι και ίσως ανάρτηση μπορεί να γίνει εξαιρετικό. Θα ικανοποιήσει στο έπακρο τον αρχάριο αναβάτη και με μερικές βελτιώσεις σίγουρα και τον ποιο προχωρημένο. Κλείνοντας θα ήθελαν να ευχαριστήσω το cyclist για την ευκαιρία που μου έδωσε.:clap:

#21
argyris23

argyris23

    Cycling friend

  • Cyclist Friends
  • 1 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Τρεις μέρες με το Occam H50 Πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσω το Cyclist που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω ένα τέτοιο ποδήλατο. Τα παιδιά στο μαγαζί στήσανε το ποδήλατο (όσον αφορά στις αναρτήσεις τουλάχιστον) στα μέτρα μου κατά την παραλαβή του. Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία μου με το MTB βρίσκεται σε αρχικό στάδιο αλλά με κέρδισε από την πρώτη βόλτα με ένα Hillmaster. (Μπορεί λοιπόν η άποψή μου να μην έχει την ίδια βαρύτητα όσο εμπειρότερων αναβατών). Το ποδήλατο το δοκίμασα σε μία μεγάλη βόλτα στην Πάρνηθα με πολλές ανηφόρες (βουνό είναι θα μου πείτε J ) και αρκετά μονοπάτια (βλ σκουλίκι, κλπ). Καταρχήν εμφανισιακά νομίζω ότι μιλάμε για ένα αντικειμενικά όμορφο ποδήλατο με ένα στιβαρό πλαίσιο που εμπνέει εμπιστοσύνη. Η αρχική αίσθηση του τιμονιού είναι ότι είναι λίγο μικρό, πράγμα όμως που γρήγορα συνηθίζεται. Η κύλιση τόσο στο χώμα όσο και στον δρόμο είναι πολύ ομαλή. Τόσο η μπροστά όσο και η πίσω ανάρτηση απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών και (από την πλευρά του «άπειρου» αναβάτη) βοηθάει σημαντικά στα δύσκολα και κακοτράχαλα κομμάτια των μονοπατιών. Δυνατά φρένα που εμπνέουν εμπιστοσύνη (παρότι ίσως τα πίσω τακάκια να βρίσκονται στο τέλος του κατά τη δοκιμή μου). Μικρά προβληματάκια σε αλλαγές ταχυτήτων, οι οποίες ενδεχομένως να οφείλονται και στη χρήση του ποδηλάτου (ως τεστ), παρόλα αυτά δεν είχα κανένα πρόβλημα με την αλυσίδα. Γενικά, θεωρώ το Occam H50 με έκανε να κατασταλάξω σε fs mtb και με έκανε να αγαπήσω ακόμα περισσότερο το «βουνίσιο» ποδήλατο. Ευχαριστώ και πάλι το Cyclist για την όμορφη αυτή συμβίωση.!!! :clap:

#22
KALITEXNIS

KALITEXNIS

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 129 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Τρεις μέρες με το Occam H50 Χαρη στην δυνατοτητα που μου δωσατε με το test ride του OCCAM ,μετα απο ενα χρονο που κανω εντατικα ποδηλατο σε προπονητικους ρυθμους με το hardtail ποδηλατο μου ,απολαυσα ηδη γνωστες μου διαδρομες στο che bike park !το ποδηλατο ειναι καταπληκτικο, αξιο δειγμα ποδηλατου με πληρη αναρτηση!μεγαλη εντυπωση μου εκανε ο τροπος που περναει κακοτραχαλα ή με ριζες ανηφορικα κοματια μεσα σε μονοπατια!οι χρονοι μου βελτιωθηκαν μεσα σε αυτα παρολο που δεν ειχα εξικιωθει πληρως με το ποδηλατο!σας ευχαριστω για την ευκαιρια που μου δωσατε!ευχομαι συντομα να μπορεσω να αγορασω ενα fs ποδηλατο[ATTACH]206029[/ATTACH]

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#23
anyncemaddy

anyncemaddy

    Junior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 9 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαanyncemaddy
nll cbd oil canada grc cbd oil dosage
jqd hemp oil arthritis