Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Orbea Orca Bronze (B105)

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
53 απαντήσεις στο θέμα

#1
Vrass

Vrass

    ο Μέγας Κλαδεφτήρ

  • Cyclist Friends
  • 4.345 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΟπου έχει μπύρα και φαΐ.
Ποιος να τόλεγε ότι θα γράψω εγώ πρώτοστ ριβγιού για μια κούρτσα, και μάλιστα μια Orca... Τράτζικ...:loughing1: (οκ, πρώτοστ έγραψε ο Ταξού στο μπλόκ του, αλλά αυτόστ δε μετράει, έχει φούλ πρόζβαση πρώτοστ παντού έτσι κι αλλιώστ). Θα προσπαθήξω να γράψω στη γλώσσα των κουρσάρων, μιας και είναι κούρτσα το πορδήλατο και ίσως τους εγδιαφέρει περιξότερο.:cool:


Δημοσίευση Εικόνας



Μια βασική λεπτομέρεια αρχίζοντας... Αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με τέτοιο ποδήλατο. Δεν είχε ξαναβρεθεί ποτέ ανάμεσα στα πόδια μου ποδήλατο δρόμου (κούρσα, κριάρι, όπως θέλετε πείτε το). Οπότε κάποια πράγματα που μου φάνηκαν περίεργα ή άβολα, σε κάποιους ίσως φαίνονται απολύτως φυσιολογικά. Αντίστοιχα κάποια άλλα που με ενθουσίασαν, σε κάποιους ίσως φανούν συνηθισμένα και αδιάφορα χαρακτηριστικά. Ομως μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πλέον το εισαγωγικό carbon road bike της Orbea (η Onix αποτελεί μια εξαίρεση για την ελληνική και ισπανική αγορά μόνο, αλλά και αυτό φέτος θα σταματήσει απ'ότι έχω καταλάβει) ίσως οι εντπώσεις μου είναι χρήσιμες, μιας και κάποιοι "αρχάριοι" στην ποδηλασία δρόμου θα σκέφτονται την Β105 ως μια επιλογή.

Το πρώτο που σκέφτηκα μόλις την είδα από κοντά, είναι πόσο πολύ την αδικούν οι φωτογραφίες. Μιλάμε για ένα πανέμορφο (οκ, αυτό είναι υποκειμενικό) και πάαααρα πολύ καλοφτιαγμένο σύνολο, ειδικά το πλαίσιο είναι πραγματικά αψεγάδιαστο. Πολύ ωραίες και προσεγμένες λεπτομέρειες, σε κερδίζει αμέσως, καταλαβαίνεις ότι έχεις μπροστά σου κάτι πραγματικά αξιόλογο. Καμία σχέση με low budget carbon πλάισια. Βάζοντάς το στο stand και γυρνώντας τους τροχούς, οκ, μια χαρά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα κιόλας, όπως με το πλάισιο-πιρούνι. Τοσο τα κέντρα τους όσο και τα στεφάνια τους είναι απλώς οκ για entry level εφαρμογές, μια χαρά ποιοτικά αλλά τίποτα το τρελό. Στα φρένα θα προτιμούσα να δω κάτι επώνυμο αντίστοιχης κατηγορίας με την μετάδοση. Αλλά ας δούμε τι κάνουν στο δρόμο, δεν είναι για κοίταγμα άλλωστε. Πετάλια προτίμησα flat ("απαράδεκτο" για road bike, αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου κουμπωτά και δεν θα ένοιωθα και πολύ άνετα στην ιδέα να τρώω τούμπες με δανεικό ποδήλατο των 2000?), το πήγα εκ'του ασφαλούς.
Στο μάτι και στην αφή λοιπόν, η μικρή Orca κερδίζει, αυτό που με ένοιαζε όμως περισσότερο είναι το πως θα τα πάμε οι δυο μας στο δρόμο. Κούμπωσα λοιπόν πάνω της την παγουροθήκη και ένα κοντεράκι, ρύθμισα τη σέλα στην θέση που ήθελα και ήταν έτοιμη για την Κυριακή το πρωί να κάνουμε μια γρήγορη βόλτα πριν το φαΐ...

Ο χρόνος που είχα ήταν σχετικά περιορισμένος, οπότε είπα να κάνω μια βόλτα από Ν.Ερυθραία μέχρι το αστεροσκοπείο Πεντέλης και πίσω.
Πρώτο σοκ το τιμόνι. Καλά πλάκα μου κάνουν? Από το 810mm σε αυτό το πραματάκι που είναι δεν είναι 400-450 είναι πραγματικό σοκ. Επίσης το πράμα είναι τόσο νευρικό που στις πρώτες πεταλιές πήγαινα δεξιά-αριστερά σα μεθυσμένος. Καλά που δεν κυκολοφορούσαν αυτοκίνητα την ώρα που βγήκα, στάνταρ θα με είχε πατήσει κανείς. Και πως το πιάνετε ρε αυτό το πράμα? Από πουθενά δε βολεύει. Από το οριζόντιο κομμάτι του είναι σα να κρατάς κάνα παιδικό τιμονάκι για playstation, από κάτω στα drops είναι λες και βάζεις το κεφάλι κάτω να κάνεις τούμπα (καλά σας έλεγε ο εκφωναχτής στην Ανω Χώρα το περασμένο καλοκαίρι:P) κάπως πιο βολικό από πάνω από τις μανέτες, αλλά και εκεί κάθε 500 μέτρα με πονάγαν οι καρποί. Τελικά προτίμησα αυτή τη θέση. Επίσης αν αυτή είναι η πιο άνετη Orca και γενικότερα ένα από τα πιο άνετα road ποδήλατα, δε θέλω να ξέρω πως είναι τα "σκληρά"... Σε κάθε εγκάρσια ανωμαλία του δρόμου ένοιωθα τους βολβούς των ματιών μου να χοροπηδάνε μέσα στο κρανίο...:eek:
Δεύτερο σοκ το πως επιταχύνει. Αυτο μου άρεσε. Κόλαση, γκάζια λέμε, το πράμα τρέχει πολύ. Επιανα 50άρες για πλάκα, αμα πετύχαινα κάνα χρέπι παπί σε κάνα φανάρι θα τον πήγαινα μία να δω τι κάνουμε.:bleh:
Το πρόβλημα όμως είναι ότι από τα 40βάλε-50βάλε πρέπει και να φρενάρεις. ΓΑΜΩΤ-ΓΑΜΩΤ-ΓΑΜΩΤ- ΠΟΥ ΕΙΝ'ΤΑ ΦΡΕΝΑ - ΑΠΌ ΠΟΥ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙΣ - ΠΑΝΙΚΟΣ - ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ - ΓΑΜΩΤ - Α, ΑΠΟ ΚΆΤΩ ΕΊΝΑΙ, ΤΑ ΠΙΑΝΩ ΑΛΛΆ ΔΕ ΦΡΕΝΑΑΑΑΡΕΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ!!!:κλάμα Με τα πολλά το πέρασα το κόκκινο, ευτυχώς δεν πέρναγε κανείς κάθετα να γινουμε πιτόγυρο, ασπρίσαν και μερικά μαλλιά στην κεφάλα μου και συνέχισα πιο σιγά. Δεν ξέρω αν τα φρένα που έχει θεωρούνται καλά ή όχι, δεν ξέρω πως φρενάρουν οι κούρσες γενικότερα, αλλά αυτός ο τομέας σηκώνει βελτίωση. Δε μου άρεσε. Ισως να μην τα έπιασα και εγώ σωστά, όταν αργότερα δοκίμασα να έχω τα χέρια στις κούρμπες των drops και να χουφτώνω τις μανέτες τα πράγματα ήταν καλύτερα αλλά και πάλι η δύναμη και το δάγκωμα δεν ήταν αυτό που έχω συνηθίσει ακόμα και από τα v-brakes του Lanza.

Επίσης περίμενα καλύτερη λειτουργία και από την μετάδοση. Οταν διάβασα το review του Τάκη, θεώρησα ότι υπερέβαλλε σε έναν βαθμό όντας συνηθισμένος στην κορυφαία Super Record, αλλά τελικά τείνω να συμφωνήσω σε ένα βαθμό. Σίγουρα δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις αλλαγές, αλλά εγώ θα τις ηθελα λίγο πιο άμεσες και ακριβείς. Την SLX που έχω στο γάδαρο, το κούμπωμα είναι σίγουρα πιο ακαριαίο και ακριβές. Επαναλαμβάνω ότι και η 105 δεν είναι κακιά, αλλά θα μπορούσε να ήταν καλύτερη. Ισως με πιο προσεκτική ρύθμιση και λίπανση να δούλευε καλύτερα, αλλά δεν είχα το χρόνο να ασχοληθώ.

Μετά από λίγα χιλιόμετρα είχα βρει τα πατήματα που με βολεύαν, είχα πιάσει έναν καλό ρυθμό, άρχισα να συνηθίζω και το τιμόνι ώστε να πηγαίνω ευθεία και είχε ήδη αρχίσει να ανηφορίζει καλα. Ε, εκεί είναι όλα τα λεφτά. Η orca όσο εύκολα επιταχύνει και κρατάει υψηλές ταχύτητες άλλο τόσο εύκολα ανεβαίνει, αρκεί να κρατάς ένα σταθερό ρυθμό. Οι αποστάσεις και οι κλίσεις μικραίνουν, και έχω φτάσει ήδη πολύ κοντά στο ύψωμα του αστεροσκοπείου πολύ νωρίτερα απ'οτι περίμενα. Εκεί πάνω είχε κάτι ανηφοράκια-τοίχους και κάτι ανηφορικές φουρκέτες που παλιότερα με είχανε ζορίσει. Ε, τώρα αρκεί η σωστή επιλογή σχέσης, αποφασιστικό πεταλάρισμα και η Orca τα ξεφτιλίζει όλα. Ειδικά σε 1-2 ανηφορικές φουρκέτες για το πότε μπήκε-εστριψε-επιτάχυνε στην έξοδο, δεν πρόλαβα καν να το σκεφτώ. Γ@$%ΕΙ ΛΕΜΕ!!! Δεν ξέρω τι κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις άλλα ποδήλατα της κατηγορίας, αλλά αυτές τις φουρκέτες τις ανεβοκατέβηκα 2-3 φορές έτσι επειδή μπορούσα και μ'άρεσε. Με έφτιαξε άσχημα στα ανηφορικά και ήθελα κι'άλλο. Αλλά μόλις αρχισα να ιδρώνω είχα φτάσει πάνω. Στάση για λίγη ξεκούραση λοιπόν, να σκεφτώ τι άλλο μπορώ να κάνω. Παράλληλα χάζεμα στο ποδήλατο και λίγες φωτογραφίες...

Δημοσίευση Εικόνας



Αυτό το πιρούνι και το κούτελο ΠΟΣΟ ωραία είναι... Πολύ μου αρέσει που διατηρήσαν το ίδιο σχήμα από τα ανώτερα μοντέλα και δεν το κάναν αδιάφορο όπως το παλουκόσελο.

Δημοσίευση Εικόνας



Αλλά αυτά που με φτιάχνουν πιο πολύ είναι τα seatstays & chainstays. Πολύ ωράια σχεδίαση, δεν το χορταίνω αυτό το πλαίσιο.

Δημοσίευση Εικόνας



Αφού χαζολόγησα λίγο και είχα και άλλο λίγο χρόνο στη διάθεσή μου, έπρεπε να βρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Ε, κοιτάω απέναντι και βλέπω την Πεντέλη με τις κεραίες στην κορυφή...:naughty:
Ως γνήσιος χλαπατσαίος που σέβεται τον εαυτό του, χάθηκα στους δρόμους προς το βουνό, αλλά τελικά άρχισα να ανεβαίνω. Πλέον είχα συνηθίσει ακόμα περισσότερο την Orca, είχα βρει και 1-2 εναλλακτικές θέσεις στο τιμόνι για να αλλάζω όταν πιάνονταν οι καρποί μου. Ο ρυθμός μου ήταν σταθερός οποτε άρχισα να ανεβαίνω σχετικά καλά και χωρίς να νοιώθω κούραση. Ηδη είχα φτάσει σε ύψος που απορούσα και εγώ με τον εαυτό μου, όταν αρχίσαν τα τηλέφωνα από το σόι που με περίμενε για να φύγουμε για τα τραπεζώματα... Ξενέρα... Ανέβηκα άλλο λίγο και αφού δε με αφήναν, σταμάτησα σε ένα πλατωματάκι για 1-2 φωτογραφίες και μεταβολή για κάτω. Κρίμα και ακόμα είχα αρκετές δυνάμεις και ψυχολογία να φωτογραφήσω την Orca στις κεραίες... Αλλη φορά.

Πάμε για την κατάβαση τώρα. Εκεί ομολογώ ότι φοβόμουν μετά το σοκ με τα φρένα, οπότε έπιασα τα drops μπροστά μπροστά για να έχω καλή λαβή στις μανέτες και ξεκίνησα. Εκεί η Orca μου φύλαγε άλλη μία έκπληξη. ΠΟΣΟ ΘΕΪΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΠΟΣΟ?!?!?!? EΠΟΣ! Απλα κοιτας που θες να πας και εχει στριψει πριν καλα καλα το σκεφτείς, με χειρουργική ακρίβεια, χωρίς κουνήματα, χωρίς στρεβλώσεις ανεξαρτήτως ταχύτητας. Σε βάζει στο τριπάκι να μπαίνεις με γραμμές, τα πλαγιάσματα και τα S τα έχει για πλάκα, όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε... Το μονο αδύνατο σημείο και πάλι τα φρένα. Σίγουρα θα υπάρχουν καλύτερα, αλλαγή asap, κρίμα να βρίσκονται πάνω σε ένα τόσο καλό πλαίσιο.

Εφτασα τελικά σπίτι στην ώρα μου, είπαμε, είναι πολύ γρήγορη η Orca, με ένα χαμόγελο ως τ'αυτιά και τα χέρια μουδιασμένα απ'αυτό το τιμόνι. Αξιζε σίγουρα.


Στο δια ταύτα τώρα...
Μου άρεσε πολύ το πλαίσιο. Είναι ποιοτικότατο και αποδοτικότατο. Ναι, είναι και "ακριβό", όπως και κάθε πραγματικά καλό πράμα. Σίγουρα θα υπάρχουν οικονομικότερες εναλλακτικές που μπορεί να είναι στα ίδια κιλά, να παίρνουν τελευταίας τεχνολογίας μεσαίες τριβές, tapered steerers κλπ, όπως μπορεί και ένα καραφτιαγμένο Subaru να ρίξει σε μία Ferrari σε μια κόντρα στο φανάρι. Δεν είναι όμως το ίδιο...
Το δεύτερο σημαντικότερο κομμάτι του παζλ είναι οι τροχοί. Εδώ τα πράματα είναι απλώς ικανοποιητικά. Δεν με ενόχλησαν αλλά ούτε και με εντυπωσίασαν όπως το πλαίσιο. Σίγουρα η πρώτη βελτίωση που θα έκανα, μαζί με τα φρένα.
Υπό συζήτηση και το σύνολο τιμόνι-λαιμός-λεβιεδομανέτες. Είναι το μόνο μέρος του ποδηλάτου που ένιωσα να με κουράζει, ενώ είχα και θέμα με την εργονομία τόσο στο φρένο όσο και στις αλλαγές. Ισως είναι και θέμα συνήθειας μιας και ήταν η πρώτη μου επαφή, θα ήθελα όμως να έχω και μια γεύση από την περιβόητη εργονομία της Campagnolo. Αυτά βέβαια είναι και θέματα που εξαρτώνται από τον σωματότυπο του καθενός, μπορεί κάποιος άλλος να βρει το συγκεκριμένο setup ιδανικό.
Η σέλα που έχει το ποδήλατο πάνω με βόλεψε πάρα πολύ. Αλλά και αυτό είναι υποκειμενικό και επίσης για να έχω σίγουρη άποψη θα ήθελα να κάνω κάποια πιο μεγάλη βόλτα όπου θα κάθομαι όλη μέρα πάνω της.
Τέλος, η μετάδοση. Η shimano 105 θεωρείται από πολλούς η χρυσή τομή για τον μέσο χομπίστα, έχει πολύ καλή λειτουργία και λογικό κόστος. Εγώ θα την ήθελα όμως ένα κλικ καλύτερη, την περίμενα πιο άμεση και ακριβή στον χειρισμό και τη λειτουργία της.

Αν αποφάσιζα να προχωρήσω στην αγορά μιας Orca Bronze, δεν θα επέλεγα το πακέτο Β105. Εχω το σκουλήκι του customising, οπότε όλο και κάτι θα άλλαζα και δε θα συνέφερε. Θα σκεφτόμουν κάποια από τις προτάσεις που έχει γράψει ήδη ο Takxu στο blog του, αυτούσια ή ελαφρώς παραλλαγμένη. Το πλαίσιο έχει πραγματικά υψηλές δυνατότητες και αξίζει να εξοπλιστεί με εξίσου αξιόλογα καίρια περιφερειακά (εννοώ τροχούς, μεσαία τριβή, εργονομικά σωστό τιμόνι, κλπ).

Δημοσίευση Εικόνας


Ενα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα παιδιά απ'το Cyclist που μου την εμπιστεύτηκαν για να την κάνω βόλτα και να πάρω μια πρώτη γεύση από κούρτσα. :give heart:




(Εβαλα το review σε αυτην την ενότητα και όχι στα Cyclist.gr Test Bikes μιας και η τελευταία δεν είναι προσβάσιμη σε μέλη.)
  • Ο/Η Traiskisa, ritasi, s.kidirov1987 και 6 άλλοι τους αρέσει αυτό

#2
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Καλώς μας ήρθες! Έστω και για δοκιμή, πέρασες λίγο στην άλλη πλευρά. Και μάλιστα το review σου είναι πολύ εύστοχο για Χλαπατσαίο! Εύγε νέε μου!

#3
banik

banik

    BMC Team

  • Cyclist Friends
  • 6.636 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία3goods
Πολυ ωραιο κ κατανοητο review, ευγε !!! ΥΓ. Καλα βρε χωματινε εβαλες κουρσα στις πετρες για φωτογραφια, χαχαχα.

#4
Τζιμ Άνταμς

Τζιμ Άνταμς

    Double Banana

  • Cyclist Friends
  • 7.414 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΚορφή-Κορφή
απλό, κατανοητό και ουσιώδες χωρίς έννοιες που "προσωπικά" δεν θα μπορούσα να κατανοήσω. Ότι καλύτερο έχω διαβάσει για τις δικές μου γνώσεις περί κούρσας.

#5
jbear

jbear

    Δημήτρης

  • Cyclist Friends
  • 1.226 Δημοσιεύσεις
Κλαδεφτήρ, εντυπωσιαστηκα!!! πραγματικα μ εβαλες σε σκεψεις (για κατι ακριβοτερο απ αυτο που ειχα στο μυαλο μου)...... περισσοτερο κι απ το review του takxu!!!!!!!!! (επειδη κι εγω ειμαι αρχαριος στις κουρσες και τις βλεπω οπως κι εσυ)

#6
trehanero

trehanero

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 4.149 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΚαλλιθέα
Πολύ γέλιο.. ειδικά τα σχόλια για το τιμόνι και τα φρένα,,.... VRASS στην κατηφόρα: "καλέ μου άνθρωπε,ξέρεις από κούρσα;;;;"

#7
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις
χάλασε ο κόΖμος... :) θα κάτσω να το διαβάσω με την ησυχία μου!!! πάντως είναι Χλαπατσοποδήλατο! τα πετάλια δεν τα πρόσεξε κανείς;;;;:bleh:

#8
Marinalt

Marinalt

    Αέρεια

  • Cyclist Friends
  • 7.384 Δημοσιεύσεις
κακόμοιρε Βραστήρα.... έχεις φάει τόσο κλαδί στο κιοφάλι που πλέον δεν έχει μείνει τίποτα εκεί μέσα. Βαρύ αντίτιμο για λίγο ΜΤΒ...

#9
ottomoultos

ottomoultos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.609 Δημοσιεύσεις
Μy review Σήμερα είχα κι εγώ την τιμή της παρέας της. Περάσαμε μαζί ένα ωραίο 5ωρο σε μια υπέροχη παραλιακή διαδρομή μέχρι το Λαύριο και πίσω. Είμαι κάτοχος orbea aqua με veloce oπότε καλώς ή κακώς αναπόφευκτα θα βασίσω τη γνώμη μου στη σύγκριση τους (πλαίσιο - περιφερειακά). Αρχικά το ποδήλατο δε μου γέμισε το μάτι εμφανισιακά. Λίγο το γκρίζο χρώμα (κακή επιλογή κατά τη γνώμη μου), λίγο η χοντροκομμένη 105, λίγο το λεπτό τιμονάκι, δεν μου "γέμισαν το μάτι". Αφού τα παιδιά στο cyclist μου κούμπωσαν τα πεταλάκια μου και τις παγουροθήκες ξεκίνησα δειλά δειλά :diablo: για το test ride. H πρώτη αίσθηση που μου έδωσε ήταν μέτρια. Η θέση οδήγησης είναι πιο brevetιαρα και "καμαρωτή" και ομολογώ πως δεν περίμενα το φτωχό μου αλουμινάκι να μου φανεί πιο αγωνιάρικο :yes master:. Γρήγορα όμως συνήθησα και η αρχική μου εντύπωση από μέτρια έγινε ευχάριστα καλή. Από τα πρώτα λεπτά κατάλαβα διαφορά στην απορροφητικότητα του πλαισίου και του πηρουνιού. Οι λακουβίτσες στη Μεσογείων πέρναγαν ανώδυνα κάτω από την orca και εγώ τσάμπα έσφιγγα τα δόντια μου από συνήθεια. Η ίδια απορροφητικότητα ήταν αυτό το attribute που αποδείχθηκε σωτήριο και για τη μέση μου σε αυτά τα 140 χλμ. Μετά την ευχάριστη έκπληξη της ελαστικότητας μοιραία σκέφτηκα "Αυτό το ποδήλατο είναι σαν λάστιχο, θα κάνω πετάλι και θα τρέμει σαν ζελέ" όμως ....... στην μεγάλη ευθεία της Λαυρίου μόνο αυτό δε συνέβηκε. H orca "τραβάει", είναι ροπάτη και στοιβαρή χωρίς όμως να σου δίνει την αίσθηση του αγωνιάρικου. Κάτι σαν μερσεντές ένα πράμα. Το μεγάλο της βάρος (9++ kg) όμως έκανε αισθητή την παρουσία του σε κάθε ανηφοριά. Φυσικά τα 9 αυτά κιλά δεν συγκρίνονται με τα αντίστοιχα 9 που κουβαλάει το aqua μου. Είπαμε είναι ροπάτη. Το πηρούνι της είναι αρκετά στιβαρό και παρέχει μια λογική ποσότητα πληροφορίας στα χέρια που όμως χάνει αρκετά λόγο του τιμονιού. Το ίδιο τιμόνι είναι που άλλαξα κι εγώ στο δικό μου ποδήλατο πρώτα από όλα. Τα κακά του τιμονιού συμπεριλαμβάνουν και το μέγεθός του. Με αυτό το τιμόνι ξεχνάς τα drops. Όμως με ένα ωραίο-απορροφητικό-μαζεμένο carbon τιμονάκι το ποδήλατο θα είχε μακράν καλύτερη αίσθηση. Σε ό,τι αφορά την σειρά τώρα έχω να πω τα εξής. H 105 μου έδωσε την αίσθηση ενός κουμουτσοειδούς-ξερού-άσχημου ανταλλακτικού :loughing1:. Παίδες shimano-campagnolo 0-3. Τεράστιες μανέτες που για να φρενάρεις πρέπει να τις κατσικώσεις (πράγμα αδύνατο για μικρά χέρια σαν τα δικά μου:άρρωστος) που όμως είναι αρκετά εύκολες στις αλλαγές και σχετικά αναπαυτικές. Πραγματικά το φρενάρισμα ήταν το μόνο που με προβλημάτισε τόσο πολύ στη σημερινή βόλτα. Τα ίδια φρένα έχω κι εγώ στο aqua αλλά φαίνονται σαν 10 φορές ισχυρότερα εκεί. Τσιμπάς την μανέτα και φρενάρει ενώ εδώ έπρεπε να κάνεις αίτηση. Από την άλλη ο δισκοβραχίωνας μου φάνηκε αρκετά στιβαρός και άκαμπτος αλλά κι αυτός κακάσχημος ρε παιδί μου. Μασίφ σίδερο ένα πράμα :bleh:. Οι αλλαγές ταχυτήτων τσούλισαν απροβλημάτιστα και δεν έχω παράπονο επ'αυτού. Οι ρόδες παρέα με τα λάστιχα ήταν μια χαρά (αν και πρέπει να ζυγίζουν 10 κιλά :dynamite:) και δε με προβλημάτισαν πουθενά. Τέλος η σέλα selle italia sl μου πρόσφερε το κλασικό πλέον μούδιασμα στα "χαμηλά διαζώματα" αν και σαν σέλα μου φάνηκε αξιοπρεπέστατη. Συνοψίζοντας σε μία παραγραφούλα, η γνώμη που αποκόμισα για τη bronze είναι πολλή θετική αλλά πιστεύω πως το πλαίσιο αξίζει περισσότερο σαν αγορά από το σύνολο (και φυσικά σε άσπρο). Τίμιο ποδήλατο, όπως κι όλα τα orbea, υψηλή ποιότητα κατασκευής, πολύ μέτρια περιφερειακά, βαρύ αλλά γρήγορο, απορροφητικό. Από εμένα ένα 6/10 στο σύνολο και ένα 8/10 στο πλαίσιο. Τέλος να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στο cyclist που σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις test drives, αλλά και για την άψογη εξυπηρέτηση για άλλη μια φορά.

#10
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Όtto χαίρομαι όχι μόνο γιατί η bronze σου άρεσε αλλά γιατί διαβάζοντας το τέστ σου σε μια αντιπαραβολή με το δικό μου , διαπιστώνει κανείς ότι ναι, μπορεί ένας έμπειρος και ένας λιγότερο έμπειρος "δοκιμαστής" να καταλήξουν σε παρόμοια συμπεράσματα αρκεί να έχουν το feel του testador και να ξέρουν τι νοιώθουν ή "ακούν".

Πάνω-κάτω στα ίδια συμπεράσματα καταλήγουμε και όσον αφορά τη μετάδοση, ένα θα σου πω,"once campy, always campy". Δύσκολα υπάρχει επιστροφή φίλε.

Μία παρατήρησή μόνο που θα έκανα είναι ότι παρότι έχεις και έχω δίκιο για τα περιφερειακά πρέπει να λάβουμε υπόψη την τελική τιμή του B105 και να δούμε ότι το κάτω από το διχίλιαρο έχει και αυτό τις παραχωρήσεις του. Όμως, συμφωνώ ότι και εγώ frame θα έπαιρνα και θα επέλεγα ένα από τα setup που σου πρότεινα στο άλλο θέμα, ;ή θα πήγαινα κατ΄ευθείαν στην επιλογή της BLT με 450? παραπάνω.

#11
ottomoultos

ottomoultos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.609 Δημοσιεύσεις

Όtto χαίρομαι όχι μόνο γιατί η bronze σου άρεσε αλλά γιατί διαβάζοντας το τέστ σου σε μια αντιπαραβολή με το δικό μου , διαπιστώνει κανείς ότι ναι, μπορεί ένας έμπειρος και ένας λιγότερο έμπειρος "δοκιμαστής" να καταλήξουν σε παρόμοια συμπεράσματα αρκεί να έχουν το feel του testador και να ξέρουν τι νοιώθουν ή "ακούν".

Πάνω-κάτω στα ίδια συμπεράσματα καταλήγουμε και όσον αφορά τη μετάδοση, ένα θα σου πω,"once campy, always campy". Δύσκολα υπάρχει επιστροφή φίλε.

Μία παρατήρησή μόνο που θα έκανα είναι ότι παρότι έχεις και έχω δίκιο για τα περιφερειακά πρέπει να λάβουμε υπόψη την τελική τιμή του B105 και να δούμε ότι το κάτω από το διχίλιαρο έχει και αυτό τις παραχωρήσεις του. Όμως, συμφωνώ ότι και εγώ frame θα έπαιρνα και θα επέλεγα ένα από τα setup που σου πρότεινα στο άλλο θέμα, ;ή θα πήγαινα κατ΄ευθείαν στην επιλογή της BLT με 450? παραπάνω.


Σωστότατος. Και πάλι ευχαριστώ. :respect:

#12
Vrass

Vrass

    ο Μέγας Κλαδεφτήρ

  • Cyclist Friends
  • 4.345 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΟπου έχει μπύρα και φαΐ.

............ Από τα πρώτα λεπτά κατάλαβα διαφορά στην απορροφητικότητα του πλαισίου
και του πηρουνιού. Οι λακουβίτσες στη Μεσογείων πέρναγαν ανώδυνα κάτω από την orca και εγώ τσάμπα έσφιγγα τα δόντια μου από συνήθεια. Η ίδια απορροφητικότητα
ήταν αυτό το attribute που αποδείχθηκε σωτήριο και για τη μέση μου σε αυτά τα 140 χλμ. .......................

Γενικώς δε θα διαφωνήσω πουθενά, αν και απόλυτα άσχετος με τις κούρσες, περίπου τις ίδιες εντυπώσεις είχα και εγώ.

Θα σταθώ λίγο στο παραπάνω μόνο. Σε σύγκριση με όσα έχω καβαλήσει μέχρι τώρα, η orca μου φάνηκε ότι πιο απόλυτο και "ξερό". Η aqua θες να πεις ότι "κοπανάει" ακόμα περισσότερο? Μιλάω για περιπτώσεις εγκάρσιων ανωμαλιών οπως πχ μπαλώματα στο δρόμο, ή ποδηλατοδρόμους-πλακόστρωτα, κλπ. Οταν πατάει σε κανονική άσφαλτο η orca είναι όντως σαν μαγικό χαλί, πεταλάρεις και πετάς.

Οσον αφορά τα φρένα, τόσο τα γραφόμενά σου, όσο και κάποια πράγματα που μου είπε ο portman όταν συζητούσαμε σχετικά την τρίτη το πρωί, θα έλεγα ότι με "καθυσήχασαν". Η πρώτη μου εντύπωση και σκέψη ήταν ότι αν όλες οι κούρσες φρενάρουν έτσι, ευχαριστώ, αλλά δε θα πάρω. Δεν ξέρω αν φταίει η εργονομία των μανετών (που μάλλον είναι για L ή XL χέρια) ή και οι ίδιες οι δαγκάνες, αλλά είναι από τις πρώτες βελτιώσεις που χρειάζεται το ποδήλατο. Ευτυχώς δεν είναι μεγάλο το κόστος δύο καλών δαγκανών, απ'όσο είδα στους καταλόγους.

#13
ottomoultos

ottomoultos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.609 Δημοσιεύσεις

Γενικώς δε θα διαφωνήσω πουθενά, αν και απόλυτα άσχετος με τις κούρσες, περίπου τις ίδιες εντυπώσεις είχα και εγώ.

Θα σταθώ λίγο στο παραπάνω μόνο. Σε σύγκριση με όσα έχω καβαλήσει μέχρι τώρα, η orca μου φάνηκε ότι πιο απόλυτο και "ξερό". Η aqua θες να πεις ότι "κοπανάει" ακόμα περισσότερο? Μιλάω για περιπτώσεις εγκάρσιων ανωμαλιών οπως πχ μπαλώματα στο δρόμο, ή ποδηλατοδρόμους-πλακόστρωτα, κλπ. Οταν πατάει σε κανονική άσφαλτο η orca είναι όντως σαν μαγικό χαλί, πεταλάρεις και πετάς.

Οσον αφορά τα φρένα, τόσο τα γραφόμενά σου, όσο και κάποια πράγματα που μου είπε ο portman όταν συζητούσαμε σχετικά την τρίτη το πρωί, θα έλεγα ότι με "καθυσήχασαν". Η πρώτη μου εντύπωση και σκέψη ήταν ότι αν όλες οι κούρσες φρενάρουν έτσι, ευχαριστώ, αλλά δε θα πάρω. Δεν ξέρω αν φταίει η εργονομία των μανετών (που μάλλον είναι για L ή XL χέρια) ή και οι ίδιες οι δαγκάνες, αλλά είναι από τις πρώτες βελτιώσεις που χρειάζεται το ποδήλατο. Ευτυχώς δεν είναι μεγάλο το κόστος δύο καλών δαγκανών, απ'όσο είδα στους καταλόγους.


To aqua δεν κοπανάει απλά, σε πεθαίνει. Μπαίνει μέσα στις λακούβες και γουστάρει να στο πει. Ίσως κάποια άλλα κάρμπον πλαίσια να είναι ακόμα πιο απορροφητικά αλλά και αυτό μια χαρά μου φάνηκε. H κούρσα πάντως πάντα θα είναι πιο ξερή από τα άλλα ό,τι και να γίνει.

Οι μανέτες ήταν για χέρια οικοδόμου xxxl. Tα ίδια φρένα που έχω κι εγώ αλλά με veloce μανέτες συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά. Με ένα καλό τακάκι και ένα ζευγάρι καλά λάστιχάκια είναι οκ. Φυσικά η αναβάθμιση δεν είναι καθόλου κακή.

#14
Vulture Cyclist

Vulture Cyclist

    Untermensch

  • Cyclist Friends
  • 2.467 Δημοσιεύσεις

Tα ίδια φρένα που έχω κι εγώ αλλά με veloce μανέτες συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά. Με ένα καλό τακάκι και ένα ζευγάρι καλά λάστιχάκια είναι οκ. Φυσικά η αναβάθμιση δεν είναι καθόλου κακή.

Νομίζω επειδή τα φρένα είναι ιδιωτικής ετικέτας, βλέπε ORBEA PRO, το πρόγλημα με τσι μανέτες του Σιμάνου είναι ότι στην παρούσα γενιά (5700-7900) έχουν διαφορετικό cable pull σε σχέση με την προηγούμενη (5600-7800) και το έχουν πει μάλιστα ότι οι νέες μανέτες τους για να φρενάρουν σωστά πρέπει να συνεργάζονται με τα αντίστοιχα φρένα της παρούσας γενιάς.
Προφανώς το cable pull που χρειάζεται το φρένο Ορβέας Προ είναι πιο κοντά σ' αυτό που τραβάει ο Καμπανιόλος.


Για παραγάδιγμα:

"Braking (Ultegra 6700 shifters with DA 7800 brakes):
The difference in pull ratio is noticeable. Braking is inferior with this combo compared to Ultegra ST-6600 with Dura Ace BR-7800 brake calipers. Still, braking performance is fine. Braking, however, is definitely more comfortable with the new shifters with the pivot being relocated higher up."

http://www.celebrazi...patibility.html

Προφανώς αν στην μανετα 5700 τση βάν'ς τσε μια δαγκάνα 5700 τσε όχι καβουριού, τότε μάλλον θα φρενάρει καλύτερα.

Δεν έχω δοκιμάσει αυτές τις περιπτώσεις, απλά υπόθεση κάνω με βάση όσα έχω διαβάσει. Και 'γω στο δικό μου C'dale στην μανέτα 5700 έχει φρένο τέκτρο (*). Μόλις το αναβαθμίσω σε κάτι πιο συμβατό (5700-6700-7900) ευελπιστώ ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Μια ασθένεια θα έλεγα των βασικών εκδόσεων των ποδηλάτων. Καβουρίασης Μανιφακτούρους :twisted:

(*) Η ετυμολογία της λέξης τέκτρο, μάλλον πρέπει να βγαίνει από τη λέξη οικτρός. Το οικτρό --> Τ' οικτρό --> Τέκτρο. :twisted:


EDIT:
yeap!

Compatibility

The new brake cable pull geometry means pairing the new levers with existing brakes will yield a particularly firm feel with less power than intended but it'll still work.
http://www.cyclingne...egra-6700-group

Φταίει λοιπόν η χρήση λάθος δαγκάνας.

#15
2456

2456

    cicloviajeros

  • Cyclist Friends
  • 1.566 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαHeraklion
-Αυτή παιδί μου, θα σε κάνει Ανηφορίστα και Ορθοπεταλίστα! Άλλες σε κάνουνε αλήτη κι ας ήσουνα καλό παιδί, άλλες σε "στέλνουνε" με τη γκρίνια τους, μερικές είναι σπάταλες, αυτή εδώ, ίσως επειδή δεν είναι δική μας, είναι μια ιδιάζουσα κατάσταση. Ισπανίδα με τα όλα της. Με βαριά τα πόδια απ' την Κυριακάτικη βόλτα και την πρωινή προπόνηση στο Στάδιο, 11 ακριβώς να 'μαι στο Bicycle για το Γερμανικό νούμερο που μου έκατσε. 11 με 2 το μεσημέρι με ζέστη και ένα 7αρι βορειοδυτικό, και είναι η σειρά μου για τη γνωριμία μαζί της. Έκανα το λάθος και πήγα με τον Φλαμπέ ο οποίος από κόκκινος έγινε σαν χαρτομάντιλο όταν είδε τον Βαγγέλη να του βγάζει πρώτα το τσαντάκι, μετά το παγούρι και στο τέλος τα κόκκινα τα παπουτσάκια του μια και η κυρία εστάλη από Αθήνας ακαλίκωτη που λέμε εδώ στην Κρήτη. Κέντρο του Ηρακλείου το μαγαζί, πήχτρα στην κυκλοφορία οι δρόμοι, ιδιαίτερα η παραλιακή σκέτη κόλαση, όμως τα καταφέρνω να μπω στην ανατολική προβλήτα για την πρώτη φωτογραφία με το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο για φόντο. Λέω τα καταφέρνω γιατί από το τιμονάκι του Φλαμπέ μου, βρέθηκα σε τιμόνι νταλίκας κι από τα φυσιολογικής αίσθησης φρένα του, σε κάτι που μοιάζει με κούτσουρο. Η παραλιακή δεν έχει ατέλειες οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι ψάρια πιάνει η Ισπανίδα, όμως με το που βγαίνω για Αλικαρνασσό αρχίζει το κοπάνισμα, όχι τίποτα ιδιαίτερο αλλά καμία σχέση με την λαστιχένια αίσθηση του Φλαμπέ. Στρίβω να μπω στην Εθνική και ανακαλύπτω πως δεν χρειάζεται να καταφύγω στον μικρό δίσκο, ούτε ορθοπέταλο χρειάζεται ούτε τίποτα, η Bronze με ένα ανεξήγητο τρόπο σε βγάζει στο τέλος της ανηφόρας, το ίδιο και μέχρι τη διασταύρωση του αεροδρομίου, αρχίζω να ξεψαρώνω και αυξάνω ταχύτητα, όμως δεν έχω κοντέρ οπότε ότι και να σας πω θα είναι ψέμα, πάντως έφτασα πολύ γρήγορα στην έξοδο για Αμνισσό, στροφή δεξιά για Κακό Όρος, όλα αυτά δρομολόγια που τα 'χω κανει χιλιάδες φορές και τα γνωρίζω σπιθαμή προς σπιθαμή. Συνεχίζω να έχω μεγάλο δίσκο μπροστά, φτάνω στο γνωστό ανηφοράκι και ξαφνικά να σου το ορθοπέταλο, μόνο του σαν ορμέμφυτο και όχι μόνο δεν σκέφτομαι τα ταλαιπωρημένα μου γονατάκια, αλλά νευριάζω κιόλας που τέλειωσε τόσο γρήγορα η ανηφόρα. Συνεχίζω σαν μανιακός και φτάνω στις Πάνω Γούβες, για την ανηφόρα μέσα στο χωριό δίπλα στην εκκλησία, μια ανηφόρα που έχει κάνει ποδηλάτες να το γυρίσουν σε καλαθοπλεκτική κι άλλους να βλαστημούν την ώρα που βρέθηκε μπροστά τους. Ο λόγος, όχι μόνο ότι η κλίση της είναι πάνω από 15%, αλλά και ότι πολύ σπάνια δεν θα έρθεις φάτσα κάρτα με τρελά αγροτικά, ζαλισμένα απ' τον ήλιο ενοικιαζόμενα ή το Starlet της κυρίας Σούλας που τρέχει να προλάβει το κομμωτήριο. Θηρίο, που όμως το κάνει αρνάκι η Ισπανίδα και στο άψε σβήσε το αποτελειώνει. Γυρίζω προς Ηράκλειο, αυτή τη φορά με ένα κόντρα 7αρι, το τεράστιο για τα 168 εκ. μου- ισχύουν μόνο στο φως της μέρας, μετά ξεδιπλώνομαι και φτάνω τα 188-, τιμόνι αρχίζει και με κουράζει, κόβω δεξιά και μπαίνω στην τέως Αμερικάνικη Βάση Του Θανάτου, που όμως μας την έκανε και έφυγε μόνη της προτού τη φύγουμε εμείς-αίσχος, αίσχος, αίσχος-, και φτάνω στο Ενυδρείο για να τη φωτογραφίσω μια και μέσα στις δεξαμενές έχουν από αχινούς μέχρι καρχαρίες, όχι όμως και Orca. Παει να γίνει μια ψιλοταραχή με το χταπόδι της εισόδου που τα 'κανε πάνω του με το που την είδε, ένας Αγγλοϊνδός μου προτείνει να τον βγάλω μια φωτογραφία με την οικογένειά του, μετά με βγάζει και εμένα με την κυρία, την Ισπανίδα εννοώ όχι τη δική του, έρχονται και κάτι ταξιτζήδες για τις απαραίτητες ερωτήσεις, 'ντάξει, εκτονώθηκε η κατάσταση, μπορώ να φύγω. Ξανά γκάζι, βλέπεις με περιμένει στο Bicycle το επόμενο ραντεβού, φτάνω αέρας στο Κακό Όρος, ξαναμπαίνω στην Εθνική και παραλιακά να 'μαι πίσω στον Φλαμπέ μου ο οποίος μόνο που δεν βάζει τα κλάματα όταν του επιστρέφουμε τα παπουτσάκια του τα κόκκινα. Γύρω στις 3 ώρες και καμιά 40ρια χιλιόμετρα μπορεί να μην φαντάζουν αρκετά για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα, όμως, όσο στούρνος και εντελώς μυρωδιάς και να 'σαι, κάτι θα κατάλαβες. Πάμε λοιπόν: Είναι όμορφη, πιο όμορφη από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες οι οποίες, ακόμα και οι δικές μου, είναι αλήθεια πως την αδικούν κατάφωρα. Αρχικά μοιάζει σκληρή, σαν κάτι ξινές που δε θέλες ούτε καλημέρα να 'χεις μαζί τους, όμως όταν γνωριστείτε καλύτερα και καταλάβουν τους σκοπούς που έχεις, γίνονται γλύκισμα που δεν χορταίνεις. Στρίβει δια της σκέψεως, είναι εξαιρετική στην κατευθυντικότητα, την αισθάνεσαι σαν κάτι πολύ οικείο σχετικά γρήγορα και φαίνεται καλή πάστας από πλευράς υλικών, ποιότητας και φινιρίσματος. Δεν μπόρεσα να συμφιλιωθώ με το τιμόνι και την αίσθηση των φρένων, όχι την αποτελεσματικότητά τους αλλά την τύπου κούτσουρου αίσθησή τους. Άφησα για το τέλος τον τρόπο που σε ανεβάζει στις ανηφόρες και που δεν έχω λόγια να περιγράψω, το ότι μπορεί και επιβάλει ακόμα και σε έναν κατ' ανάγκη αντιορθοπεταλίστα, να κάνει σε 3 ώρες πράγματα που δεν έχει κάνει στα τόσα χρόνια που ποδηλατεί, τα λέει όλα! Αν την αγόραζα?, ναι και μάλιστα με την 105 που 'χει πάνω της, μια χαρά έκανε τη δουλειά της, όμως θα άλλαζα σίγουρα το τιμόνι με ένα πιο συμμαζεμένο κάρμπον και ίσως θα κοίταζα για διαφορετικά τακάκια για τα φρένα. Βέβαια όλα αυτά πάντα με την προϋπόθεση ότι θα συναινούσε η γιαγιά και δεν θα έλεγε στον παππού: -Αυτή, θα μας τον κάνει Ανηφορίστα και Ορθοπεταλίστα! [ATTACH]134826[/ATTACH] Ομορφιές και στη μέση ο Μανώλης [ATTACH]134827[/ATTACH] Στην Εθνική όπου η Ισπανίδα βρίσκει τον καλύτερό της εαυτό [ATTACH]134828[/ATTACH] Μια Orca, εννοώ το ποδήλατο, στο Ενυδρείο Ηρακλείου [ATTACH]134829[/ATTACH] Το χταπόδι αφού έχει ηρεμήσει [ATTACH]134830[/ATTACH] Στο Κακό Όρος

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#16
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις

-Αυτή παιδί μου, θα σε κάνει Ανηφορίστα και Ορθοπεταλίστα!
...


κοίτα να δεις που θα γλυκαθώ και θα κουρσέψω κι εγώ....:nut:
διάβαζω και -καθώς γνωρίζω την διαδρομή- σκέφτομαι "καλά, είναι δυνατόν...", ειδικά την ανηφόρα στις Πάνω Γούβες... Αυτή θέλει 22 μπρος 36 πίσω !!
Πολύ ωραίο ρηβιού! Καλές βόλτες!

#17
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Πολύ ωραίο review και εξαιρετικές επισημάνσεις. Έχεις έναν ξεχωριστό τρόπο. Χαίρομαι που σου άρεσε το φαλαινάκι. Ελπίζω και άλλοι να αρπάξουν την ευκαιρία και να την δοκιμάσουν στα όμορφα μέρη σας.

#18
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις

Πολύ ωραίο review και εξαιρετικές επισημάνσεις. Έχεις έναν ξεχωριστό τρόπο. Χαίρομαι που σου άρεσε το φαλαινάκι. Ελπίζω και άλλοι να αρπάξουν την ευκαιρία και να την δοκιμάσουν στα όμορφα μέρη σας.


δηλαδή να κατεβώ στο Bicycle με πετάλια και παπούτσια ανα χείρας; :naughty: κι έλεγα σήμερα να πάω XCάδα...

#19
2456

2456

    cicloviajeros

  • Cyclist Friends
  • 1.566 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαHeraklion

Πολύ ωραίο review και εξαιρετικές επισημάνσεις. Έχεις έναν ξεχωριστό τρόπο. Χαίρομαι που σου άρεσε το φαλαινάκι. Ελπίζω και άλλοι να αρπάξουν την ευκαιρία και να την δοκιμάσουν στα όμορφα μέρη σας.

Είναι πολλοί αυτοί που έχουν κλείσει test ride

δηλαδή να κατεβώ στο Bicycle με πετάλια και παπούτσια ανα χείρας; :naughty: κι έλεγα σήμερα να πάω XCάδα...


Σήμερα το απόγευμα την δοκιμάζει ο Πασίχαρος και θα τη φέρει πίσω αργά το βράδυ,
ξέρεις τον λόγο, έτσι?:beers:

#20
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις

Είναι πολλοί αυτοί που έχουν κλείσει test ride


Σήμερα το απόγευμα την δοκιμάζει ο Πασίχαρος και θα τη φέρει πίσω αργά το βράδυ,
ξέρεις τον λόγο, έτσι?:beers:


κι εγώ τελικά πήγα ΜΤΒάδα Ανεβόλεμα (42άρα στο Ρέθυμνο)
Ίσως αυριο μεσημεράκι. Θα μιλήσω με τον Βαγγέλη στο μαγαζί να κανονίσουμε.
Sorry για το off topic!

#21
GASer

GASer

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.897 Δημοσιεύσεις

κοίτα να δεις που θα γλυκαθώ και θα κουρσέψω κι εγώ....:nut:!



ποιός σε σώνει..! προς το παρών είσαι τυχερός που δεν διαβάζουν τέτοια θέματα!

#22
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις

ποιός σε σώνει..! προς το παρών είσαι τυχερός που δεν διαβάζουν τέτοια θέματα!


ναι, ευτυχώς....:biting nails:

#23
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις
(αναδημοσίευση από την "Πρωινή μας Καλημέρα") καλημέρα! δίπλα μου βρίσκεται μια Orca... :naughty: και περιμένει υπομονετικά να τελειώσω την δουλειά..

#24
Vrass

Vrass

    ο Μέγας Κλαδεφτήρ

  • Cyclist Friends
  • 4.345 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΟπου έχει μπύρα και φαΐ.
Τι απέγινε τρελικώς? Την εκαβαλίκεψες τη γκούρτσα? Πως σε φάνηκε? Τη νέστριψεζ δίχως άγριο?

#25
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις

Τι απέγινε τρελικώς? Την εκαβαλίκεψες τη γκούρτσα? Πως σε φάνηκε? Τη νέστριψεζ δίχως άγριο?

αμέ! Τσή'δωκα και κατάλαβε!!!
αλλά ήμανε απορουφηγμένος να γράφω το ρηβιού... κάνε πομονή, έρχεται. Τσι φωτόστ διαλέγω...

#26
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις
να το λοιπόν!

Σήμερα είχα κι εγώ τη χαρά να πάω βόλτα την φιλοξενούμενη Ισπανίδα, και να της δείξω από κοντά τις ομορφιές του Κρητικού επαρχιακού οδικού δικτύου!

[ATTACH]135331[/ATTACH]

Δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων (και επικείμενης κουρσοβόλτας στην οποία θα πήγαινε η Bronze με άλλον αναβάτη) δεν είχα στην διάθεσή μου τον χρόνο που θα ήθελα, πλην όμως πήρα μια καλή ιδέα τόσο για την Bronze όσο και γενικά για τις κούρσες, αφού η τελευταία φορά που ήμουν πάνω σε κούρσα ήταν στα τέλη του ‘80, όταν οι ταχύτητες ήταν με λεβιεδάκια στον διαγώνιο σωλήνα… Αυτό που δυστυχώς δεν πήρα ήταν αρκετές φωτογραφίες.

Επέλεξα μια διαδρομή κοντά στο Ηράκλειο, με ανηφόρα και στροφές, ώστε να δω τόσο τον ανηφορίστικο χαρακτήρα της, για τον οποίο διαβάζω τόσα πολλά, όσο και τα κρατήματα – στρίψιμο στην κατάβαση. Η πρώτη εντύπωση ήρθε το πρωί, όταν έσπρωξα για λίγα μέτρα το ποδήλατο και μου έδωσε μια ιδέα για το τι με περιμένει… :naughty:

Όπως κι ο Vrass, έτσι κι εγώ είμαι καθαρός ΜΤΒάς, οπότε ίσως κάποια πράγματα που θα γράψω για άλλους να είναι τετριμμένα ή αυτονόητα.

Η πρώτη εντύπωση λοιπόν είναι το λιγοστό βάρος και η απίστευτη κύλιση. Βέβαια, μετά τα 15κιλά ΜΤΒ με 2,35 λάστιχο, ίσως όλα τα άλλα να φαίνονται πούπουλο, αλλά η Bronze δεν φαίνεται μόνο, είναι πούπουλο!!!

Πάμε βόλτα λοιπόν αυτό το ποδηλατάκι; Ξεκίνημα από τον Αρόλιθο...

[ATTACH]135332[/ATTACH]

... με ανηφόρα… 9 χμ! Δεν είναι και το καλύτερο ζέσταμα, αλλά σε αντίθεση με τον Vrass, εγώ έχω κουμπωτά πετάλια, οπότε και πιο αποτελεσματικό πεταλάρισμα…
Συνολικά έκανα ~15χμ σχεδόν αδιάκοπης ανηφόρας με μέση ταχύτητα 16,5χμ/ω. Η βόλτα βρίσκεται εδώ

Παραδόξως δεν μου παίρνει πολύ χρόνο για να συνηθίσω την αμεσότητα του τιμονιού, τις αλλαγές ταχυτήτων και την θέση οδήγησης, παρά το γεγονός ότι η Ισπανίδα είναι ψηλή για το μπόι μου (είμαι 1,68 κι εκείνη 53εκ.). Είναι πολύ φιλική από την αρχή και με το καλημέρα κινούμαι με άνεση και ταχύτητα, παρά την μέτρια σε κλίση αλλά παρατεταμένη σε μήκος ανηφόρα.
Τα πρώτα 5 χμ φεύγουν χωρίς να το καταλάβω, με μέση ταχύτητα ~15χμ/ω. Μικρή στάση για να διαδηλώσουμε Λευτεριά στις Κατσίκες και συνεχίζουμε. Δοκιμάζω το ορθοπέταλο. Νοιώθω παράξενα να στέκομαι πάνω από το κέντρο του μπροστινού τροχού και παρόλα αυτά ο πίσω να μένει βιδωμένος στην άσφαλτο με το πεταλάρισμα να μεταδίδεται τόσο άμεσα στον δρόμο. Τι να λέμε, έχω ενθουσιαστεί! Κοιτάζω το Garmin για να δω την ταχύτητά μου στην ανάβαση και δεν το πιστεύω. Διατηρώ σταθερό ρυθμό στο πετάλι εναλλάσσοντας ορθοπέταλο και κάθισμα και η Bronze ανηφορίζει χαλαρά, ευχάριστα, αβίαστα…

[ATTACH]135333[/ATTACH]

Περνάω γρήγορα από το καφενεδάκι της Δόξας (που χρόνος για αυτή την must στάση) και στρίβω για Βασιλικό. Εδώ τελειώνει η «καλή» άσφαλτος και αρχίζει «άσφαλτος» σαν μωσαϊκό. Καλά κρατήματα για αυτοκίνητο, μηχανή και ΜΤΒ αλλά τα λεπτά λάστιχα της κούρσας περνάνε αρκετό τρεμούλιασμα στο τιμόνι. Ίσως ένα κάρμπον τιμόνι να είναι πιο απορροφητικό, όμως είπαμε, δεν έχω μέτρο σύγκρισης…
Η κλίση ανεβαίνει, η ταχύτητα πέφτει, η εναλλαγή σε ορθοπέταλο γίνεται πλέον αυτοματοποιημένα, σαν να είναι η πιο φυσική θέση πάνω σε ένα ποδήλατο, ο ρυθμός στα πετάλια παραμένει σταθερός, κι έχω αρχίσει να «τραβάω» με τα πόδια. Πριν καλά-καλά το συνειδητοποιήσω είμαι στην κορυφή του Βασιλικού, μπροστά στην πύλη των ραντάρ, με μια κάμερα να περιεργάζεται την διχασμένη προσωπικότητα με το ΜΤΒάδικο κράνος πάνω στην κούρσα. Ανάβαση 15χμ σε 57’ αλλά χωρίς φωτογραφία κορυφής μιας και πρόκειται για στρατιωτική ζώνη

Ώρα για κατάβαση. Εδώ θα δούμε τι εστί απορροφητικό πλαίσιο – όχι πως ξέρω τι δεν είναι απορροφητικό…Το πλαίσιο όμως είναι απίστευτα απορροφητικό! Παρά την ασχετοσύνη μου στις κούρσες, προερχόμενος από 150mm μπροστινής ανάρτησης σε ατσάλινο ΗΤ έχω καλό μέτρο σύγκρισης!

Τα 56χμ/ω έρχονται πολύ γρήγορα, το κομπρεσεροτρεμούλιασμα από την «άσφαλτο» φιλτράρεται ωραία, τα φρένα για τα κιλά μου ικανοποιητικά. Κανένα πρόβλημα με την στάση σώματος και τη μανέτα.
Το ποδήλατο στην κατηφόρα στρίβει σχεδόν μόνο του. Πάνω το σαγόνι, κοίτα την έξοδο της στροφής, άνοιξε το εσωτερικό γόνατο. Ooops, αυτά είναι trail riding tips!!! …ή μήπως όχι;

Σύντομα τελειώνει αυτό το τμήμα και είμαι ξανά στην καλή άσφαλτο, περνώντας αέρα ένα φορτηγό που κατεβαίνει από το λατομείο της Δαμάστας. Σε ένα μικρό ανηφοράκι το ακούω να βρυχάται πίσω μου αλλά δεν θέλω να το αφήσω να με περάσει. Ορθοπέταλο λοιπόν, κατέβασμα 2 γρανάζια, ανέβασμα cadence. Τελειώνει το ανηφοράκι και πριν ξαμοληθώ στην κατηφόρα, σηκώνω το χέρι μου σαν ευχαριστώ που δεν με πέρασε. Ανταποδίδει με όλες του τις κόρνες τον χαιρετισμό! Κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό!! Τον ξαναείδα αρκετή ώρα αργότερα, όταν φόρτωνα το ποδήλατο και ξαναχαιρετηθήκαμε (παραλίγο 2ο εγκεφαλικό)

Η ταχύτητα, λόγω της κλίσης του δρόμου, ανεβαίνει με μεγάλη ευκολία, αλλά η Bronze είναι σταθερή, εμπνέει εμπιστοσύνη και γράφει σαν διαβήτης στις στροφές. Προσπαθώ να κάνω "ρεκορ ταχύτητας" και πιάνω τα 60,5!!!

Η βόλτα τελειώνει κι εγώ με ένα χαζό χαμόγελο φορτώνω και μπαίνω στο αυτοκίνητο για την επιστροφή. Κρίμα που πάρκαρα τόσο πάνω, σκέφτομαι, θα έπρεπε να έχω ξεκινήσει από χαμηλότερα…

Ρεζουμέ:
Σχεδιαστικά είναι πανέμορφο ποδήλατο αλλά θα το προτιμούσα πιο χρωματιστό. Το πλαίσιο είναι πολύ απορροφητικό και άμεσο. Το τιμόνι μάλλον σηκώνει βελτίωση όσον αφορά την απορρόφηση. Εργονομικά δεν μπορώ να σχολιάσω γιατί είπαμε, ήταν ψηλή για εμένα, όμως δεν μου δημιούργησε ιδιαίτερα προβλήματα. Τα φρένα, επίσης είπαμε, τα βρήκα ικανοποιητικά.

Σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων / δίσκων, καθώς δεν έχω εμπειρία από κούρσες, δε μπορώ να πω πολλά, όμως μου έκανε αρνητική εντύπωση η μεγάλη διαδρομή που έκανε η μανέτα στο ανέβασμα. Την περίμενα πιο άμεση. Επίσης θα περίμενα σε τόσο μεγάλο εύρος κίνησης να ανεβάζει περισσότερα γρανάζια στην κασέτα, πχ με 3 κινήσεις από το μικρότερο στο μεγαλύτερο. Δεν ξέρω αν άλλες σειρές ή μάρκες είναι πιο άμεσες.

Ναι, θα την αγόραζα!

Κλείνοντας να ευχαριστήσω τον Βαγγέλη - κατ/μα Bicycle (συνεργάτης του Cyclist στο Ηράκλειο) και το Cyclist που μας έστειλε τη κοπελιά να τση δείξουμε τη Κρητική φιλοξενία!

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#27
GeorgeC

GeorgeC

    Τίτος ο Μορφωνιός

  • Cyclist Friends
  • 6.497 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑθήνα
Τι γίνεται εκεί κάτω; Μάγια σου κάνανε παιδί μου; Ποιά είναι, αυτή που είχε στη βιτρίνα;

#28
2456

2456

    cicloviajeros

  • Cyclist Friends
  • 1.566 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαHeraklion
Δηλαδή ρε Γιώργο, αν στα 15 χλμ. της σαδιστικής ανηφόρας Αρόλιθος- Βασιλικό είχες μέση ταχύτητα 16,5 χμ/ω, στο κανονικό Θέρμο τι θα κάνεις? Και να σου πω, οι άνθρωποι με τα φορτηγά βγάζουν το ψωμί τους κει πάνω και δεν έχουν καμία όρεξη να τους κόβουν τη χολή κάποια τρελοκομεία:lovl: Πάντως, ωραία τα περιέγραψες

#29
Mountaineer

Mountaineer

    στα βουνά...

  • Cyclist Friends
  • 4.672 Δημοσιεύσεις

Τι γίνεται εκεί κάτω;
Μάγια σου κάνανε παιδί μου;
Ποιά είναι, αυτή που είχε στη βιτρίνα;


δεν είμαι σίγουρος... μάλλον.. ή είναι άλλη που ήρθε από το Τσάικλιστ ειδικά για τεστ ράϊδ... Πάντως τα βράδια ξεκουράζεται πρώτο τραπέζι πίστα στην βιτρίνα!

Μάγια δεν μου κάνανε, αλλά είναι μαγεία το κουρσί στους επαρχιακούς δρόμους με τις εναλλαγές κλίσεων και τοπίων. Εντελώς άλλη φάση από το xc mtb ή το ΑΜ... Άλλες χαρές, άλλες συγκινήσεις!

Δηλαδή ρε Γιώργο, αν στα 15 χλμ. της σαδιστικής ανηφόρας Αρόλιθος- Βασιλικό
είχες μέση ταχύτητα 16,5 χμ/ω, στο κανονικό Θέρμο τι θα κάνεις?
Και να σου πω, οι άνθρωποι με τα φορτηγά βγάζουν το ψωμί τους κει πάνω
και δεν έχουν καμία όρεξη να τους κόβουν τη χολή κάποια τρελοκομεία:lovl:
Πάντως, ωραία τα περιέγραψες


δεν ξέρω Γιώργη, μάλλον οι βόλτες με το Ανεβόλεμα μ'έχουν δυναμώσει περισσότερο απ'όσο νόμιζα. Το κουβεντιάζαμε και με τον Κώστα στ'Ωρολόι, ότι με το ΜΤΒ που κάνουμε, η κούρσες θα πετάνε κάτω από τα πόδια μας, όπερ και εγένετο.

#30
GASer

GASer

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.897 Δημοσιεύσεις



δεν ξέρω Γιώργη, μάλλον οι βόλτες με το Ανεβόλεμα μ'έχουν δυναμώσει περισσότερο απ'όσο νόμιζα. Το κουβεντιάζαμε και με τον Κώστα στ'Ωρολόι, ότι με το ΜΤΒ που κάνουμε, η κούρσες θα πετάνε κάτω από τα πόδια μας, όπερ και εγένετο.


Αίσχος! χαχα, ένα μήνα σας άφησα!