Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Bontrager FR4 2.35 Team Issue TLR λάστιχα AM/freeride

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
4 απαντήσεις στο θέμα

#1
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις
http://www.cyclist.g...num=BNT11415520

Το φόρεσα χθες, αφού το πιστό μου High Roller παρέδωσε πνεύμα (τα λινά άρχισαν να χωρίζουν από το πέλμα). Αν δεν ξέρετε τι εστί Maxxis High Roller, μάλλον δεν σας ενδιαφέρουν τα trail/AM λάστιχα και καλύτερα να πάτε σε κάνα θρεντ με 29άρια...

Η τοποθέτηση ήταν απροβλημάτιστη και φούσκωσε ασαμπρέλωτα ΑΜΕΣΩΣ με τρόμπα δαπέδου, στις ust ζάντες μου....

Μέχρι τώρα, το High Roller ήταν στην κορυφή της λίστας για τερραίν στυλ Υμηττός, πετρώδη, ξερά με σαθρά κομμάτια και αρκετά σκληρά για τα λάστιχα . Επίσης το συγκεκριμένο λάστιχο κυλάει αρκετά καλά για την πρόσφυση που παρέχει. Μόνο 'αρνητικό" είναι ότι δεν είναι όσο φαρδύ υποδηλώνει η ονομαστική του διάσταση (2.35), καθώς τα 54 χιλιοστά του πέλματος, παραπέμπουν πραγματικά σε 2.2 .... Για 3-4 μήνες είχα μπροστά το Rubber Queen. Το καλό του HR , εκτός από την πρόσφυση και την αντοχή του, είναι τα σχετικά άκαμπτα πλαϊνά που δεν υποχωρούν υπό πίεση.

Το FR4 είναι σαφώς φαρδύτερο και ψηλότερο με περισσότερο όγκο αέρα και οριακά ελαφρύτερο. Συνάμα, είναι πιο κοντό και λιγότερο "μπαλονάτο" από την Βασίλισσα του Λάτεξ, η οποία θέλει υψηλότερες πιέσεις για να μην μαγουλιάζει στις στροφές....

Ο πόλεμος των ρόδων:
Δημοσίευση Εικόνας

Εδώ το ένα λάστιχο πίσω από το άλλο:

Δημοσίευση Εικόνας

Μπροστά είναι το μπόντυ

Έκανα και ορισμένες μετρήσεις με το παχύμετρο, με ίδιες περίπου πιέσεις (χιλιοστά):

------------------------ΚΟΡΩΝΑ (ΠΛΑΤΟΣ)----ΠΛΑΙΝΑ (ΠΛΑΤΟΣ)--------ΥΨΟΣ----------CASING (ΧΩΡΙΣ ΤΑΚΟΥΝΙ)
Conti Rubber Queen-------55,26--------------------57,61-----------------76,50---------------------72,7
Bonty FR4-------------------58,8---------------------55,2 --------------------75----------------------70,7

Βλέπουμε ότι το Bonty έχει πολύ φαρδύτερη κορώνα δηλαδή πέλμα-τακούνια αλλά μετά στενεύει αρκετά σε σχέση με το Rubber Queen. Αυτό, σε συνδυασμό με τα μαλακότερα πλαϊνά του Rubber Queen σημαίνει ότι πιθανόν, τα RQ "ανοίγει" περισσότερο το πέλμα όταν πιέζεται από το βάρος. Αντίθετα, στο Bonty τα τακούνια της φαρδιάς κορώνας λογικά παραμορφώνονται πάνω σε μια πιο σταθερή βάση ελαστικού.
Η νεκροψία στην περαιτέρω δοκιμή, θα δείξει....

Πριν το αγοράσω βέβαια, φόρτωσα ένα λάστιχο στον γνωστό καταστροφέα-ξεκοιλιαστή ζαντών, Αυτοκράτορα της Διαπλοκής JimBreak (ο συνδρομητής που καλείτε πέφτει, παρακαλώ στείλτε γάζες):

εβαλα FR4 στο γρουν πισω.Μολις παω βολτα θα εχουμε εικονα.
Γενικοτερα μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα high roller ust 235 μπρος πισω.Δεν εχω να πω τπτ,με καλυψαν οι προλαλησαντες...λιγο στο βρεγμενο δε μου αρεσουν,αλλα δε πειραζει.Τρομερα ανθεκτικα και ψωμομενα ελαστικα...13 χρονια μοντελο,δεν ειναι τυχαιο...
Στο γρουν φοραγα crossmark 235 πισω-(high roller μπρος).Δε μου αρεσαν ιδιαιτερα,και καποια στιγμη που εκανα καφριλες με χαμηλη πιεση(25-30psi),την ακουσε ο τροχος μου...Αυτο δε συνεβει ποτε με high roller(kai aς ειμαι 85κιλα)..
Εχω αγορασει ενα rubber queen 2.2 ust και θα το βαλω πισω στο καινουργειο εντουρο.Απο φιλους που το εχουν ακουω τα καλυτερα....δυστυχως ομως απο τιμη, τα σπαει..!


οπως ειχα πει θα εγραφα τη γνωμη μου,αφου 'δοκιμαζα' στα 10g :D τα bontager FR4:
Το φορεσα στο βαλτη-εσυ-ρε-νικο πισω,και δε μπορουσα να ντριφταρω ....μιλαμε για αγκυρα!το τερεν εκει ηταν νοτισμενο και βρεγμενο(βγηκαμε απογιωμα και εβρεξε :naughty:).Βεβαια δεν ειχε τους βραχους του υμητοστ,αλλα δεν ηταν και βασιλικα κτηματα..
το εβαλα μπροστα στον ενδουρο τον 2ο,πολυ καλο κρατημα σε τερεν οπως ο υμητοστ(στεγνοστ),με μπολικο 'ψωμι' για φαγωμα και πλαινο τακουνι 'γεματο',αλα high roller.
Εχουν πολυ καλη συμπεριφορα με πιεση γυρω στα 28-30psi,και δε δειχνουν να εχουν διαθεση να σε προδωσουν μεχρι τουλαχιστον να ..φαγωθουν.Εκει ειναι και το επομενο ερωτημα που δε εχω απαντησει,διοτι τα bontager λενε οτι ειναι καπως αδυνατα(εμφανισιακα τα FR4 μονο ετσι δε δειχνουν)..
Το αλλο ελαστικο που προτεινω ΚΑΙ εγω ειναι το rubber queen ust 22 ...τα εχουν γραψει οι προηγουμενοι,και φυσικα το HIGH ROLLER UST 235 (..τι να λεμε τωρα?..15χρονια λαστιχο,τυχαιο???)


Στα της τιμής, το HR σε UST , το βρίσκει κανείς 37-45 ευρώ με πολύ καλή όμως αντοχή στο χρόνο . Το Bonty είναι περίπου στα ίδια χρήματα, η ανθεκτικότητά του μέλλει να φανεί, έχει όμως εγγύηση αυτο-ικανοποίησης και αν δεν σας αρέσει, το γυρνάτε πίσω σε ένα μήνα (δηλαδή προλαβαίνεις τουλάστιχον 8 rides, man)...... Επίσης γενικά , αν υπάρχει θέμα αστοχίας υλικού σε εύλογο χρονικό διάστημα, απ''ότι ξέρω τα παιδιά στο Τσάικλιστ ανταποκρίνονται θετικά.

#2
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις
Μετά από έναν μήνα συμβίδωσης, έχω να γράψω τα εξής: Το λάστιχο έχει πολύ μεγάλο εύρος πρόσφυσης στο πλάγιασμα, ενώ διατηρεί κατευθυντικότητα στην ευθεία και φρενάρει καλά. Πραγματικά τα όριά του είναι μεγαλύτερα από αντίστοιχα λάστιχα της κατηγορίας, μόνο που καθώς γέρνεις, όταν το βάρος πέσει στα μεγάλα πλαϊνά τακούνια που εξέχουν αρκετά από το κέλυφος, το νιώθεις σταδιακά να στρεβλώνει. Αυτο είναι καλό γιατί σε προειδοποιεί πολύ ήπια για τα όριά του, αλλά σημαίνει και ότι δεν μπορείς ν'ασκήσεις και πολύ μεγάλη πίεση στο σημείο αυτό, εκτός και αν το έχεις μάθει πολύ καλά. Επίσης χρειάζεται 3-4 Psi παραπάνω, ώστε το κέλυφος να στηρίξει την στρέβλωση των μεγάλων τακουνιών και να μην φύγεις σούρνοντας στα πλάγια...... Η πρόσφυση σε μεγάλη ποικιλία εδαφών είναι πολύ καλή, κυρίως το έχω δουλέψει σε πετρώδη εδάφη με ξερό χώμα και βράχια. Το γεγονός ότι με βολεύει να το δουλεύω με λίγο παραπάνω πίεση απ'ότι συνήθως για να μην λυγίζει υπό πίεση, αφαιρεί κατά τι από την άνεσή του, αλλά πάλι λόγω του όγκου αποδίδει ικανοποιητικά. Λίγο που το χρησιμοποίησα σε λάσπη ηταν πολύ καλό, αρκεί να μην μπουκώσει λόγω φάρδους. Το άλλο σημείο που αφορά τα μεγάλα και μαλακά πλαϊνά τακούνια, είναι η φθορά, η οποία είναι οριακά εμφανής. Προς το παρόν η απόδοση του ελαστικού δεν έχει μειωθεί καθόλου, αλλά φαίνονται κάποιες ραγάδες που μου φαίνονται πολύ πρώιμες για την χρήση που έχει κάνει. Περισσότερα σε 10-15 μέρες.

#3
jimxif

jimxif

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.812 Δημοσιεύσεις

Μετά από έναν μήνα συμβίδωσης, έχω να γράψω τα εξής:

Το λάστιχο έχει πολύ μεγάλο εύρος πρόσφυσης στο πλάγιασμα, ενώ διατηρεί κατευθυντικότητα στην ευθεία και φρενάρει καλά. Πραγματικά τα όριά του είναι μεγαλύτερα από αντίστοιχα λάστιχα της κατηγορίας, μόνο που καθώς γέρνεις, όταν το βάρος πέσει στα μεγάλα πλαϊνά τακούνια που εξέχουν αρκετά από το κέλυφος, το νιώθεις σταδιακά να στρεβλώνει. Αυτο είναι καλό γιατί σε προειδοποιεί πολύ ήπια για τα όριά του, αλλά σημαίνει και ότι δεν μπορείς ν'ασκήσεις και πολύ μεγάλη πίεση στο σημείο αυτό, εκτός και αν το έχεις μάθει πολύ καλά. Επίσης χρειάζεται 3-4 Psi παραπάνω, ώστε το κέλυφος να στηρίξει την στρέβλωση των μεγάλων τακουνιών και να μην φύγεις σούρνοντας στα πλάγια......
Η πρόσφυση σε μεγάλη ποικιλία εδαφών είναι πολύ καλή, κυρίως το έχω δουλέψει σε πετρώδη εδάφη με ξερό χώμα και βράχια. Το γεγονός ότι με βολεύει να το δουλεύω με λίγο παραπάνω πίεση απ'ότι συνήθως για να μην λυγίζει υπό πίεση, αφαιρεί κατά τι από την άνεσή του, αλλά πάλι λόγω του όγκου αποδίδει ικανοποιητικά. Λίγο που το χρησιμοποίησα σε λάσπη ηταν πολύ καλό, αρκεί να μην μπουκώσει λόγω φάρδους.
Το άλλο σημείο που αφορά τα μεγάλα και μαλακά πλαϊνά τακούνια, είναι η φθορά, η οποία είναι οριακά εμφανής. Προς το παρόν η απόδοση του ελαστικού δεν έχει μειωθεί καθόλου, αλλά φαίνονται κάποιες ραγάδες που μου φαίνονται πολύ πρώιμες για την χρήση που έχει κάνει.

Περισσότερα σε 10-15 μέρες.

εγω που ειμαι 15μερες πιο μπροστα απο σενα,(ελεοστ κ εδω τσαγια πεφτουν!!):bleh: δηλωνω οτι προκειται για λαστιχαρα με προτεινομενη χρηση για μπροστα,ΑΛΛΑ, αυτο με τη φθορα ειναι πλεον γεγονος.
Εαν ηταν ενα 'τακ' πιο ανθεκτικο θα ελεγα οτι προκειται για ενα πολυ δυνατο μοντελο ελαστικων χρησης FR+ με στιγμα DH..Η σιγουρια στα πλαγιασματα και στα καθετα grip-αρισματα ειναι αστειρευτη,και δε σε 'δινει' ποτε.Τα εχω με πιεση 30-32 και ειναι γαντι(ειμαι 85κιλα).Υπ οψιν τα πλαγιασματα δεν ειναι και τα καλυτερα μου.
Η εφαρμογη τους πανω στο στεφανι(mavic 521EN ouch!) SUPER,καθως και ο χρονος (βαλε-βγαλε)τοποθετησης πολυ μικρος,και οχι δυσκολος.
Στα στεγνα κ βραχωδη ,απαιχτο
στα νοτισμενα,απαιχτο
στα χωματινα (τυπου βασιλικων),απαιχτο
στη λασπη,δε ξερω ακομα :naughty:
αντοχη σε τρυπηματα,μεχρι στιγμης ΜΗΔΕΝ (ενω στο rubber queen 2.2,το αντιθετο...τρυπητηρι το λαστιχο)
Αυτα.
Σε λιγες μερες ξεκιναει αλλο τεστ(για πισω) με τα PANARACER 2.35 CG ΑΜ TUB/LESS ...

#4
Arkas

Arkas

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 665 Δημοσιεύσεις

εγω που ειμαι 15μερες πιο μπροστα απο σενα,(ελεοστ κ εδω τσαγια πεφτουν!!):bleh: δηλωνω οτι προκειται για λαστιχαρα με προτεινομενη χρηση για μπροστα,ΑΛΛΑ, αυτο με τη φθορα ειναι πλεον γεγονος.
Εαν ηταν ενα 'τακ' πιο ανθεκτικο θα ελεγα οτι προκειται για ενα πολυ δυνατο μοντελο ελαστικων χρησης FR+ με στιγμα DH..Η σιγουρια στα πλαγιασματα και στα καθετα grip-αρισματα ειναι αστειρευτη,και δε σε 'δινει' ποτε.Τα εχω με πιεση 30-32 και ειναι γαντι(ειμαι 85κιλα).Υπ οψιν τα πλαγιασματα δεν ειναι και τα καλυτερα μου.
Η εφαρμογη τους πανω στο στεφανι(mavic 521EN ouch!) SUPER,καθως και ο χρονος (βαλε-βγαλε)τοποθετησης πολυ μικρος,και οχι δυσκολος.
Στα στεγνα κ βραχωδη ,απαιχτο
στα νοτισμενα,απαιχτο
στα χωματινα (τυπου βασιλικων),απαιχτο
στη λασπη,δε ξερω ακομα :naughty:
αντοχη σε τρυπηματα,μεχρι στιγμης ΜΗΔΕΝ (ενω στο rubber queen 2.2,το αντιθετο...τρυπητηρι το λαστιχο)
Αυτα.
Σε λιγες μερες ξεκιναει αλλο τεστ(για πισω) με τα PANARACER 2.35 CG ΑΜ TUB/LESS ...


Ασε ρε που μου θες και ........RACER.....χαχαχαχα

#5
jimxif

jimxif

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.812 Δημοσιεύσεις

Ασε ρε που μου θες και ........RACER.....χαχαχαχα

ψυχη τε και σωμασι !!