Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
162 απαντήσεις στο θέμα

#1
Ariel

Ariel

    ...στις 2 ρόδες βρίσκω την ισορροπία μου

  • Cyclist Friends
  • 3.633 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαmighty Europe
Επειδή πολλοί αναρωτιέστε
  • τί το διαφορετικό έχει ένα Domane,
  • αν και πώς δουλεύει το Isospeed,
  • αν είναι τόσο άκαμπτο όσο λένε τα reviews
  • και ένα σωρό άλλες απορίες
Έφτασε η ώρα να διαπιστώσετε ιδίοις όμασι!!!! Γιατί όσα και να διαβάζουμε στο Internet, μια δοκιμή που βγάζει ο καθένας τα συμπεράσματά του είναι πάντα καλύτερη ;)

Ένα Domane 4.3 '13 (νούμερο 54) θα είναι από σήμερα διαθέσιμο για δοκιμή από κάθε ενδιαφερόμενο.


[ATTACH]154844[/ATTACH]

Έσεις το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας πάρετε τηλέφωνο στο 2106545022 και να κανονίσετε ποια μέρα σας βολεύει και είναι διαθέσιμο για να έρθετε να το πάρετε!

Ά και μετά να ποστάρετε το review σας σε αυτό εδώ το thread :)


Καλές βόλτες!

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#2
banik

banik

    BMC Team

  • Cyclist Friends
  • 6.636 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία3goods
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Ειρηνη πακεταρισε το για Τρικαλα για ενα test ride...

#3
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.546 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13



θα έρθω….. να περάσει λίγος καιρός όμως μη το στερήσω από κάποιον αναμμένο ήδη ;)



Επιτρέπετε και μια ανάβαση Λαγού να δω τα πόσα πιάνει?

εμένα εκεί είναι η απορία μου!


#4
nikoss

nikoss

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 267 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΧαλάνδρι
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Ελπίζω ο καιρός το σκ να είναι καλός και να το απολαύσω!!! Έχω τεράστια περιέργια να δω κι εγώ ζωντανά, όλα αυτά που γράφονται ήδη από τυχερούς κατόχους. Είμαι σίγουρος πώς οι διαφορές με το λίγο πειραγμένο aqua του 2008 που έχω, θα είναι εξωπραγματικές...!!! Ίδωμεν...

#5
nilaz

nilaz

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 3.464 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Αυτα ειναι.... Καλες αγορες σε οποιον το καβαλησει.

#6
pinarello

pinarello

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 661 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 πολυ καλο!! αλλα βαλτε και κανενα μεγαλητερο νουμερο ....(πχ 58)

#7
nabokov

nabokov

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.853 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Σκοπεύετε να φέρετε και το 4.0? (με την τιάγκρα) Και αν ναι που θα κινηθεί η τιμή του;

#8
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Σκοπεύετε να φέρετε και το 4.0? (με την τιάγκρα)

Και αν ναι που θα κινηθεί η τιμή του;


Όχι για την ώρα. Μόνο με παραγγελία μιας και δεν έχουμε τη δυνατότητα να παρέχουμε όλα τα μοντέλα.

Ελπίζω και στο 54 να μπορεί να δοκιμαστεί έστω με κάποιες παραχωρήσεις από άτομα 1.70-1.85 περίπου για να δουν τι έχει να προσφέρει και αν αποτελεί πιθανή αγορά τους στο σωστό μέγεθος.

Μας το ζητήσατε και έπρεπε να το παρέχουμε.

#9
speedster

speedster

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 818 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Τα είπαμε (ο pkokk για το 6.9) και τα ξανάπαμε (εγώ για το 4.3). Το εργαλείο είναι κανόνι για τη δουλειά που φτιάχτηκε. Και με μικρές αλλαγές, κάνει μεγάλα θαύματα..... Αντε, στο τέλος θα βάλουμε και τον Πρόεδρο να γράψει......που έχει και ανώτερο status....

#10
Chefstel

Chefstel

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • PipPip
  • 20 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Μπράβο παιδιά,πολυ καλή κίνηση απο την πλευρά σας!Respect:respect: Μπορώ να την έχω την άλλη Παρασκευη 19/10/12:give heart:pleaseee!

#11
pinarello

pinarello

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 661 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 σε αρκετα χρονια που θα εχουμε γερασει θα πεσουμε στο 185.....!!

#12
ckesinis

ckesinis

    Homo Podilatius

  • Cyclist Friends
  • 3.445 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑθήνα
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Το εκθείασε και το Cycling Plus σε δοκιμή που του έκανε , το 6.9 βέβαια ... http://www.bikeradar...ct-one-12-46584
Αναρωτιέμαι αν και στην αλουμινένια του εκδοχή έχει τον ίδιο πρωτοποριακό σχεδιασμό ... "Available from £1,000 in an all-aluminium version, and in carbon from £1,500 right up to the custom Project One 6 series, the Domane incorporates Trek’s innovative IsoSpeed decoupler, a pivot point at the seat tube and top tube junction that allows the seat tube to flex independently from the rest of the frame."

#13
kostasdio

kostasdio

    Noobious - Noobious

  • Cyclist Friends
  • 154 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Εγώ πάντως για να πω το παράπονό μου περιμένω τουλάχιστον 2,5 μήνες ειδοποίηση για το πότε είναι διαθέσιμο ένα fs που ήθελα να δοκιμάσω..

#14
jaco s

jaco s

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 91 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΧανιά
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Super επιλογή για ποδήλατο δοκιμής μια πού λίγο πολύ το γλυκοκοιτάζουμε όλοι(εγώ πάντως σίγουρα).Καλό θα ήταν κάποια στιγμή να έκανε και ο Τάκης δοκιμή με το ποδήλατο,γιατί τα review του είναι πολύ εύστοχα και εστιασμένα στο σκοπό του κάθε ποδηλάτου.Επίσης μια που αναφέρεται στο ίδιο αγοραστικό κοινό με την orca bronze (σε τιμή και ρόλο,χιλιομετροφάγα και όχι αμιγώς αγωνιάρικα) ενδιαφέρον θα ήταν σίγουρα και ένα συγκριτικό μεταξύ τους και για εμάς που βρισκόμαστε μακριά.Καλό test ride σε όλους που θα το δοκιμάσουν..

#15
redbiker

redbiker

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 277 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Δέος και αμηχανία τα πρώτα συναισθήματα του γράφοντος για την απίστευτη δημιουργία της Trek. Το Domane μόλις είναι αραγμένο στον διάδρομο του σπιτιού μου μετά από 70 απίστευτα χιλιόμετρα στην διαδρομή τατόϊ-κατσιμίδη-ιπποκράτειος πολιτεία. Με το που το παρέλαβα από το cyclist του χολαργού άμεση εντύπωση μου προκάλεσε το asymmetric design του. Μόνο η pinarello ήξερα ότι βγάζει τέτοια καλούδια. Σε όλα τα σημεία του σκελετού γίνεται αντιληπτός ο μη συμμετρικός σχεδιασμός του. Ας τα πάρουμε όμως ένα ένα. [ATTACH]155340[/ATTACH] Το κομμάτι του σκελετού είναι εξ ολοκλήρου φτιαγμένο από ανθρακονήματα κάτι το οποίο είναι υπαίτιο για το τρομερά μικρό βάρος, την ακαμψία και την απορροφητικότητα των κραδασμών από αυτό. Φυσικά συμβάλει και το isospeed, ένας σύνδεσμος αποσύνδεσης, στο πίσω μέρος του σκελετού, ο οποίος ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να απομονώνει το κομμάτι του παλουκόσελου σε σχέση με τον υπόλοιπο σκελετό κάτι το οποίο προσφέρει περισσότερη άνεση και λιγότερους ουσιαστικά κραδασμούς στο σώμα του αναβάτη. [ATTACH]155343[/ATTACH] Τρομερά θετική εντύπωση μου προκάλεσε το σύνολο τροχών και ελαστικών. Απίστευτη μα απίστευτη η λειτουργία των Bontrager R1 όπου σε συνδυασμό με τις ζάντες της εν λόγω εταιρίας σου πρόσφεραν ένα αξιοπρεπέστατο κράτημα πηγαίνοντας τρομερά γρήγορα σε σημεία που δεν πίστευες και εσύ ο ίδιος ότι θα μπορούσες να πας. Όσο αφορά το κομμάτι της μετάδοσης η σειρά 105 δουλεύει αξιοπρεπέστατα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ιδιαίτερη διευκόλυνση για μένα δημιούργησε το γεγονός της πιο μεγάλης κασέτας σε σχέση με την δικιά μου της orbea aqua t 105. Το 12-30 των σχέσεων της κασέτας του Domane μου έδωσε την δυνατότητα να έχω πιο άνετα κ δυνατά πατήματα ειδικότερα στις ανηφόρες με έντονη κλίση. Επιπρόσθετα τα φρένα 105, δυνατά και αποτελεσματικά, σταματούσαν το Trek παντού. Η ειδική χάραξη πάνω στις ζάντες στο σημείο που εφαρμόζουν τα τακάκια των φρένων παρέχει επιπρόσθετη αμεσότητα κατά τα έντονα φρεναρίσματα. [ATTACH]155344[/ATTACH] [ATTACH]155345[/ATTACH] Τελικά μιλάμε για μια τρομερή κατασκευή της Trek η οποία δίνει στον αναβάτη την ευκαιρία να ζήσει στιγμές από το tour de france και να φανταστεί ότι ίσως στο μέλλον να είναι ο επόμενος Fabian…:naughty: Μια καθαρά τρομερή δημιουργία κάτι το οποίο αντιλαμβάνεται κανείς από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα. [ATTACH]155347[/ATTACH] Κλείνοντας θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στο cyclist για αυτή την μοναδική εμπειρία.

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#16
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Δεν μας 'εγραψες για το παβέ στο Κατσιμίδι και την συμπεριφορά του

#17
estpany

estpany

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • PipPip
  • 13 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Χωρίς να ξέρω τον φίλο που έκανε την πρώτη παρουσίαση θέλω να επισημάνω αυτό που φαντάζομαι χτύπησε ήδη άσχημα και σε άλλους, το test ride δηλαδή ενός carbon ποδηλάτου με απλά μή κουμπωτά πετάλια. Ενα city bike ή κάποιο entry level είναι ποδήλατα που οδηγούνται και με απλά πετάλια, όμως πάνω σε "ακριβό" και "αγωνιστικό" ποδήλατο μάλλον βάζουμε τα καλά μας ! Βέβαια, επειδή ακριβώς δεν γνωρίζω τον κύριο που το τέσταρε, μπορεί να έχει ήδη κανά-δυό πανάκριβους carbon σκελετούς στη ντουλάπα του (!) και για αυτό και να δοκίμασε το domane με σαγιονάρα. Πάντως, πραγματικά το χαίρεσαι να το βλέπεις το ποδήλατο και οι photos στα βουνά και τις λίμνες σου ανήγουν την όρεξη για να .. καθήσεις από δίπλα και να το ξαναχαζέψεις. Εκείνο το isospeed όμως, χμ.., μήπως σας κάνει κάτι σε πίσω ανάρτηση (ή είναι ακριβώς αυτό) ; Καλά κατάλαβα ότι ο κάθετος σωλήνας (που μπαίνει το παλουκόσελο) δεν ενώνεται συμπαγώς με το υπόλοιπο πλαίσιο ; Τελικά, μήπως πρόκειται για ποδήλατο για την ειδική κατηγορία των συνταξιούχων 40+, με τέλη φαλάκρας, αρχές πρεσβυωπίας, και πολλούς λόγους για να ξοδέψουν το όσο σάλιο τους περισσεύει ; Αναμένω και άλλες εντυπώσεις (και photos επλίζω), και επειδή ανήκω στην πιό πάνω κατηγορία, θα το ζητήσω με τη σειρά μου για μιά βολτούλα...

#18
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Χωρίς να ξέρω τον φίλο που έκανε την πρώτη παρουσίαση θέλω να επισημάνω αυτό που φαντάζομαι χτύπησε ήδη άσχημα και σε άλλους, το test ride δηλαδή ενός carbon ποδηλάτου με απλά μή κουμπωτά πετάλια.
Ενα city bike ή κάποιο entry level είναι ποδήλατα που οδηγούνται και με απλά πετάλια, όμως πάνω σε "ακριβό" και "αγωνιστικό" ποδήλατο μάλλον βάζουμε τα καλά μας !

Βέβαια, επειδή ακριβώς δεν γνωρίζω τον κύριο που το τέσταρε, μπορεί να έχει ήδη κανά-δυό πανάκριβους carbon σκελετούς στη ντουλάπα του (!) και για αυτό και να δοκίμασε το domane με σαγιονάρα.

Πάντως, πραγματικά το χαίρεσαι να το βλέπεις το ποδήλατο και οι photos στα βουνά και τις λίμνες σου ανήγουν την όρεξη για να .. καθήσεις από δίπλα και να το ξαναχαζέψεις. Εκείνο το isospeed όμως, χμ.., μήπως σας κάνει κάτι σε πίσω ανάρτηση (ή είναι ακριβώς αυτό) ; Καλά κατάλαβα ότι ο κάθετος σωλήνας (που μπαίνει το παλουκόσελο) δεν ενώνεται συμπαγώς με το υπόλοιπο πλαίσιο ;

Τελικά, μήπως πρόκειται για ποδήλατο για την ειδική κατηγορία των συνταξιούχων 40+, με τέλη φαλάκρας, αρχές πρεσβυωπίας, και πολλούς λόγους για να ξοδέψουν το όσο σάλιο τους περισσεύει ;

Αναμένω και άλλες εντυπώσεις (και photos επλίζω), και επειδή ανήκω στην πιό πάνω κατηγορία, θα το ζητήσω με τη σειρά μου για μιά βολτούλα...


Την περίπτωση να μην έχει κουμπωτά πετάλια καθόλου την σκέφτηκες;
Αλλά βέβαια.Η γλώσσα μας πάει πρώτα στην ειρωνία.

#19
Christoforos?

Christoforos?

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.231 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΠολύκαστρο Κικίς
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Καλά είναι πάντως αυτοί που κάνουν τεστ να γράφουν δυο λόγια για τν εμπειρία τους ως ποδηλάτες. Έχουν κούρσα ή μτβ; Έχουν περάσει από τα χέρια τους ποδήλατα παρόμοιου τύπου; Αν για παράδειγμα κάποιος έχει ή είχε roubaix και έγραφε θα μας βοηθούσε διαφορετικά από κάποιον που έχει ένα μτβ στην κατοχή του και μόνο. Όχι ότι τον υποτιμούμε και τον δεύτερο απλά να έχουμε τα σωστά μεγέθη στο μυαλό μας...

#20
estpany

estpany

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • PipPip
  • 13 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Φίλε maverit. Την περίπτωση να μήν είχα καμία διάθεση ειρωνίας (μα καμία) τη σκεφτηκες ; Αλλά βέβαια. Τα νευράκια μερικών είναι τσιτωμένα διαρκώς (μα διαρκώς), έτσι ;

#21
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Φίλε maverit.
Την περίπτωση να μήν είχα καμία διάθεση ειρωνίας (μα καμία) τη σκεφτηκες ;
Αλλά βέβαια. Τα νευράκια μερικών είναι τσιτωμένα διαρκώς (μα διαρκώς), έτσι ;


Άσε καλύτερα.
Διάβασε τι έγραψες και μια χαρά είναι τα νευράκια μου.

#22
pinarello

pinarello

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 661 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 σωστα τα λεει ο Christoforos. ενα μικρο ιστορικο του καθενος που τεστασει το ποδηλατο βοηθαει.....

#23
redbiker

redbiker

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 277 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Χωρίς να ξέρω τον φίλο που έκανε την πρώτη παρουσίαση θέλω να επισημάνω αυτό που φαντάζομαι χτύπησε ήδη άσχημα και σε άλλους, το test ride δηλαδή ενός carbon ποδηλάτου με απλά μή κουμπωτά πετάλια.
Ενα city bike ή κάποιο entry level είναι ποδήλατα που οδηγούνται και με απλά πετάλια, όμως πάνω σε "ακριβό" και "αγωνιστικό" ποδήλατο μάλλον βάζουμε τα καλά μας !

Βέβαια, επειδή ακριβώς δεν γνωρίζω τον κύριο που το τέσταρε, μπορεί να έχει ήδη κανά-δυό πανάκριβους carbon σκελετούς στη ντουλάπα του (!) και για αυτό και να δοκίμασε το domane με σαγιονάρα.

Πάντως, πραγματικά το χαίρεσαι να το βλέπεις το ποδήλατο και οι photos στα βουνά και τις λίμνες σου ανήγουν την όρεξη για να .. καθήσεις από δίπλα και να το ξαναχαζέψεις. Εκείνο το isospeed όμως, χμ.., μήπως σας κάνει κάτι σε πίσω ανάρτηση (ή είναι ακριβώς αυτό) ; Καλά κατάλαβα ότι ο κάθετος σωλήνας (που μπαίνει το παλουκόσελο) δεν ενώνεται συμπαγώς με το υπόλοιπο πλαίσιο ;

Τελικά, μήπως πρόκειται για ποδήλατο για την ειδική κατηγορία των συνταξιούχων 40+, με τέλη φαλάκρας, αρχές πρεσβυωπίας, και πολλούς λόγους για να ξοδέψουν το όσο σάλιο τους περισσεύει ;

Αναμένω και άλλες εντυπώσεις (και photos επλίζω), και επειδή ανήκω στην πιό πάνω κατηγορία, θα το ζητήσω με τη σειρά μου για μιά βολτούλα...



Λοιπόν για να χαλαρώσετε λίγο διότι απο οτι φαίνεται η κρίση αρχίζει και επηρρεάζει όντως την συμπεριφορά των ανθρώπων.
Πρωτον κύριε estpany δεν έχω σκελετούς carbon στην ντουλάπα μου κ επίσης δεν έχω κάργα λεφτά να τα δίνω απο εδώ και απο εκεί. Αν εσεις έχετε για να αγοράζετε συχνά προβλημά σας. Σήμερα έγινε και δοκιμή με spd! Πραγματικά η εμπειρία εγινε ακομα πιο έντονη και απολαυστική, χωρίς να αναθεωρώ για κάτι απο αυτά που έγραψα πριν. Δεύτερον το isospeed δουλεύει πραγματικά σαν να έχεις ανάρτηση πίσω χωρίς φυσικά να κάνει αισθητή την παρουσία του.
Οποιος επιθυμει να το δει με τα ιδια του τα ματια μπορεί να πάρει το cyclist και να το κανονισει απο αύριο!. Οποιαδηποτε καλοπροαίρετη κριτική θα είναι δεκτή και συζητήσημη για τους υπόλοιπους δεν θα μπορέσω.

#24
redbiker

redbiker

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 277 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Καλά είναι πάντως αυτοί που κάνουν τεστ να γράφουν δυο λόγια για τν εμπειρία τους ως ποδηλάτες. Έχουν κούρσα ή μτβ; Έχουν περάσει από τα χέρια τους ποδήλατα παρόμοιου τύπου; Αν για παράδειγμα κάποιος έχει ή είχε roubaix και έγραφε θα μας βοηθούσε διαφορετικά από κάποιον που έχει ένα μτβ στην κατοχή του και μόνο. Όχι ότι τον υποτιμούμε και τον δεύτερο απλά να έχουμε τα σωστά μεγέθη στο μυαλό μας...


Αν διάβαζες προσεκτικά το post θα ήξερες οτι εχω μια orbea aqua t 105!:D

#25
redbiker

redbiker

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 277 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Την περίπτωση να μην έχει κουμπωτά πετάλια καθόλου την σκέφτηκες;
Αλλά βέβαια.Η γλώσσα μας πάει πρώτα στην ειρωνία.


Maverit είναι δύσκολο για κάποιους να κατανοησουν ακομα και τα βασικά.

#26
Vrass

Vrass

    ο Μέγας Κλαδεφτήρ

  • Cyclist Friends
  • 4.345 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΟπου έχει μπύρα και φαΐ.
Απάντηση: Ωρε μαναμ' μας πιάσαν τα ντουμάνια τα μάβρα τα σμουδ φλέηβορ

Τοστ-τοστ... Κούρτσα τοστ... Εδώ είμεθα! Νομιζατε ότι θα μου τη γλυτώνατε ε? Αμ δε, σας τη μαγάρισα και αυτήνε.:clap:

Δημοσίευση Εικόνας





Γιουρνάω τη γλώσσα τώρα από χλαπατσαϊκή σε λόγια κουρτσάδικη για να με σκαταλαβαίνουν όλοι οι εγδιαφερόμενοι.
Αλτ-σίφτ...


Λοιπόν, ένα σύντομο "βιογραφικό" μιας και αναφέρθηκε παραπάνω για να ξέρουμε τι παίζει... Η σχέση μου με τα ποδήλατα δρόμου μέχρι και πριν από μερικούς μήνες ήταν στο απόλυτο μηδέν. Τα ποδήλατά μου ήταν πάντα mtb με εξαίρεση ένα σπαστό και ένα πόλης τα οποία αποτελούν ιστορία... Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ καθημερινά ένα custom μονοτάχυτο με στήσιμο κάπου μεταξύ track & city (τρέχα γύρευε δηλαδή, απλά είναι ένα πράμα με σκυφτή σχετικά θέση και πάρα πολύ στιβαρό αλλά και άνετο σχετικά)... Παράλληλα αν και όταν έχω όρεξη κάνω καμιά βόλτα με ένα παλιό καλό mercier που έχω αναπαλαιώσει. Οταν προκύψει ευκαιρία κάνω δοκιμές και γράφω ριβιούζ, αρκεί το προς δοκιμήν ποδήλατο να είναι άνω των 2000?.:lol: (άντε, εντάξει και λιγότερο αν κάνουν τα παίρνω μια βόλτα, δε θα τα χαλάσουμε εκεί) Α! και έχω και κουμπωτά πετάλια...:P

Λοιπόν, τέλος τα μπαρμπούτσαλα, πάμε στο θέμα μας τώρα...

Δημοσίευση Εικόνας


Φέτος η Trek μας παρουσίασε το Domane, αρχικά το μοντέλο της υψηλότερης βαθμίδας και στη συνέχεια και πιο οικονομικά, μέχρι και το eltry-level αλουμινένιο. Με το τελευταίο έχω τις επιφυλάξεις μου, προσωπικά το θεωρώ ως μια κίνηση marketing περισσότερο παρά ουσίας. Βέβαια κάποιοι γνώστες του αντικειμένου μου έχουν πει ότι και το αλουμινάκι δουλεύει υποδειγματικά και δεν έχω λόγο να μην τους πιστεψω. Ωστόσο θεωρώ ότι από τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς πάμε σε ανεβασμένα κοστολόγια, αξίζει το κάτι παραπάνω για να πάμε στο "real thing". Για το πλαίσιο του Domane έχουν γραφτεί ήδη αρκετές αναλύσεις και όσοι ενδιαφέρονται ξέρουν τι είναι και πως δουλεύει, συνεπώς δε θα σταθώ εκεί. Πάμε κατευθείαν στην έκδοση 4.3 που είναι το μοντέλο της δοκιμής και κατά τη γνώμη μου η έκδοση με το καλύτερο value for money για κάποιον συνειδητοποιημένο ποδηλάτη που θέλει να πάρει ένα ολοκληρωμένο ποδήλατο δρόμου με προσανατολισμό στην άνεση διαθέτοντας ένα σοβαρό μεν αλλά όχι εξωφρενικό ποσό.

Οσον αφορά την εμφάνιση, καθαρά υποκειμενικό θέμα, μπορώ να πω ότι μου αρέσει πολύ. Οι φωτογραφίες το αδικούν λίγο, από κοντά είναι πιο εντυπωσιακό. Το φινίρισμά του είναι σε πολύ καλά επίπεδα, αν και θα το ήθελα λίγο καλύτερο, ειδικά στα όρια που εναλλάσεται το μαύρο με το γκρι χρώμα. Η επιλογή των χρωμάτων (μαύρο-ανθρακί-κόκκινο) ειναι απόλυτα επιτυχής, μου άρεσε πολύ. Μόνο την ασημί ταινία θα άλλαζα (έτσι κι αλλιώς) με μια μαύρη ματ με gel. Για την ποιότητα κατασκευής και συναρμογή δεν το συζητάμε, το ποδήλατο είναι παντού άψογο. Βάζουμε λοιπόν τα πετάλια μας, ρυθμίζουμε τη σέλα όσο καλύτερα γίνεται, λίγο ρύθμισμα και στα φρένα που ήταν πολύ ανοιχτά, μια παγουροθήκη πάνω και είμαστε έτοιμοι.

Δημοσίευση Εικόνας


Η βολτα είχε κανονιστεί για αργά το πρωί, οπότε υπήρχε χρόνος για 1-2 μικροδουλειές στα περιξ... Ευκαιρία να δούμε τι κάνει σε πλακόστρωτα, λιθόστρωτα και χιλιομπαλωμένο οδόστρωμα. Η Νέα Ερυθραία έχει πολύ μεγάλο δίκτυο ποδηλατοδρόμων στους οποίους εμφανίζονται όλα τα παραπάνω. Με το singlespeed που τους περνάω κάθε μέρα, σε αρκετά σημεία κοπανιέμαι ανελέητα σε βαθμό που ξεκουμπώνει το μπρασελέ του ρολογιού, πάνε να πέσουν τα γυαλιά μου κλπ... Με το νουμάνι τίποτα... Πέρναγα από παντού καθιστός και όλα μια χαρά. Τους περισσότερους κραδασμούς τους νοιώθεις στα πετάλια, δευτερευόντως στα χέρια και ελάχιστα στον κορμό μέσω της σέλας. Για όσους το έχουν απορία λοιπόν, η πατέντα της Trek είναι αληθινή και δουλεύει άριστα. Ενοιωθα σαν να κάθομαι στο παλιό hardtail xc μου, τόση άνεση, δεν έχω ξανανοιώσει σε κούρσα τέτοιο πράμα. Στον δε δρόμο, απλά δε νοιώθεις τίποτα. Εχει βέβαια πολύ καλή αίσθηση του που και τι πατάς, αλλά όλα περνάνε πολύ φιλτραρισμένα, δεν πρόκειται να κουραστεί κανείς ποτέ από κοπανήματα πάνω σε αυτό το ποδήλατο. Οι λίγοι παραπάνω κραδασμοί που περνάν στα χέρια, πιστεύω ότι οφείλονται στο τελείως απλό (αλλά καλοσχεδιασμένο) τιμόνι που έχει το συγκεκριμένο ποδήλατο από το εργοστάσιο και στην αντιστοιχα απλή ταινία. Αν μπει το τιμόνι με τα ένθετα gel που σχεδιάστηκε για το Domane, θα δέσει το πράμα καλύτερα και τότε θα μιλάμε για την απόλυτη άνεση. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά όρθια, δεν κουράζει καθόλου. Θα έριχνα τον λαιμό ένα spacer παρακάτω... Το πιρούνι έχει με τη σειρά του μία ιδιέταιρη σχεδίαση, προφανώς και αυτό στο όλο πνεύμα της άνεσης, δεν έχω ξαναδεί πάντως κάτι αντίστοιχο.

Δημοσίευση Εικόνας Δημοσίευση Εικόνας


Στο πεταλάρισμα είναι αρκούντως αποδοτικό, δεν έχει την εκρηκτικότητα και την αίσθηση απόδοσης που δίνει η Orca, αλλά δεν χάνει ούτε προβληματίζει ιδιέταιρα. Οι σχέσεις της μετάδοσης με βόλεψαν 100%, τις χρησιμοποίησα πλήρως και οι αλλαγές σε κάθε περίπτωση ήταν γρήγορες και απροβλημάτιστες. Θα τις ήθελα όμως ένα κλικ πιο ακαριαίες, το ίδιο σχόλιο είχα κάνει και στην περίπτωση της orca b105 που φοράει το ίδιο groupset. Εκεί που μου άρεσε πολύ ήταν στα φρένα. Αρκετά δυνατά και προοδευτικά, όποτε τα χρειάστηκα ήταν εκεί. Οι μανέτες δεν με βόλεψαν πάλι ιδιέταιρα, το ίδιο όπως και τότε με την orca. Εδώ βεβαια έχουμε ένα πολύ σωστότερα σχεδιασμένο τιμόνι, οπότε η κατάσταση είναι αισθητά βελτιωμένη. Στο ορθοπέταλο είναι απόλυτα άκαμπτο και αποδοτικό, πράμα που μου δείχνει ότι πέτυχαν να έχουν ελεγχόμενες ελαστικότητες στα σημεία που πρέπει ώστε να εξασφαλιστεί η απόλυτη άνεση, αλλά και την απαραίτητη ακαμψία εκεί που χρειάζεται να περάσει η δύναμη στην άσφαλτο. Φοβόμουν και τους τροχούς ότι θα χάνουν και θα φλεξάρουν πολύ, αλλά επι της ουσίας κανένα πρόβλημα. Επειδή είμαι κολλημένος όμως εγώ θα τους άλλαζα με κάτι καλύτερο. Αξίζει.:bleh:

Τέλος με τη βαρετή ανηφόρα, πάμε στην κατηφόρα και στα στροφιλίκια. Εκεί η άνετη και χαλαρή γεωμετρία φαίνεται... Πολύ ήπιες αντιδράσεις, καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο με drop τιμόνι έχω καβαλήσει. Θα στρίψει, αλλά θα το κάνει αργά και χαλαρά χωρίς να σε βάλει στην πρίζα. Δεν έχει καμία σχέση με την Orca που σε αυτές τις συνθήκες σε κάνει να γυαλίσει το μάτι και να θες να γείρεις όλο και περισσότερο. Χαλαρά πράματα (εως και τεμπέλικα θα'λεγα). Βέβαια και εδώ σε αποζημειώνει με την άνεση και την σταθερότητα που περνάει πάνω από οτιδήποτε αφήνοντάς σε να απολαμβάνεις το τριγύρω τοπίο.

Η επιστροφή περιλάμβανε άλλη μία καλή ανάβαση η οποία έγινε υπό βροχή. Και πάλι επιβεβαιώθηκαν τα παραπάνω. Το ντουμάνι περνάει πάνω από όλες τις μικροανωμαλίες αφήνοντάς σε να κάνεις πετάλι απερίσπαστος. Τα τελευταία χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι ήταν φλαταδούρα, η οποία έφυγε άκλαφτη με ένα βαρύ πάτημα και το domane να καθαρίζει ότι ατέλεια υπήρχε στο δρόμο χωρίς να χαμπαριάσει τίποτα. Με τον αέρα που με χτύπαγε στέγνωσα κιόλας... Φτάνοντας σπίτι το μόνο που ένοιωθα και νοιώθω ακόμα λίγο είναι το γνωστό ελαφρύ πιάσιμο στα πόδια από το πεταλάρισμα. Καμία άλλη κούραση, κανένα πιάσιμο, καμία ενόχληση. Οσο αντέχουν τα πόδια να γυρνάν, το domane θα σε πάει όλο και πιο μακρυά, δεν παίζει να κουραστείς ή να πιαστείς από κάτι άλλο. Θα σταματήσεις ή από κούραση στα πόδια ή από βαρεμάρα. Οπότε από εκεί και μετά καβαλάς το All Mountain σου και σταματάς να βαριέσαι.:harhar:

Στο δια ταύτα:

Μου άρεσε
  • Η απίστευτη άνεση. Δεν παίζει, νομίζεις ότι καβαλάς κάποιο άνετο city.
  • Οι πολύ φιλικές και ήπιες αντιδράσεις του. Δεν σε τρομάζει, είναι φίλος καλοπροαίρετος από την αρχή.
  • Τα χρώματά του (υποκειμενικό)
  • Το ότι είναι μία απόλυτα ολοκληρωμένη πρόταση που διακιολογεί μέχρι και το τελευταίο ? του. Παρ'όλο που είμαι κολλημένος να αλλάζω και να βελτιώνω, με καλύπτει και όπως είναι εξ'αρχής.
Δεν μου άρεσε
  • Η εργονομία των χειριστηρίων (το είχα ξαναπει, τώρα το επιβεβαίωσα), πράγμα όμως που είναι και υποκειμενικό
  • Οι πολύ φιλικές και ήπιες αντιδράσεις του. Δεν σε τρομάζει, είναι φίλος καλοπροαίρετος από την αρχή. Αλλά είναι τόσο ήρεμο που σε κάποιες φάσεις εγώ το βαριέμαι. Στα στροφιλίκια θέλω Orca, νεύρο, λύσσα κακιά και κράτημα ξυράφι. Το ίδιο και όταν πατάω απότομα να επιταχύνω..:devil:

Τελικά θα το έπαιρνα? Δεν ξέρω. Σε αυτή τη φάση της ζωής μου μάλλον όχι, θα προτιμούσα μάλλον κάτι πιο "απόλυτο". Είναι ένα εξεραιτικό ποδήλατο από κάθε άποψη. Οι τρεκάδες είπαν να φτιάξουν κάτι άνετο και αποδοτικό και το πέτυχαν με τον καλύτερο τρόπο. Είναι ένα ιδανικό εργαλείο για αυτόν που θα το πάρει και έχει τα πόδια να γράψει άπειρα χιλιόμετρα χωρίς τυμπανοκρουσίες. Θα βγάλει ένα μπρεβέ άνετα και γρήγορα. Θα αφήσει τον αναβάτη να χαλαρώσει και να απολαύσει τη διαδρομή. Εκεί πιστεύω ότι είναι όλη η ουσία του. Δεν είναι για αυτόν που θέλει πόνο, κοπάνημα και τίγκα αδρεναλίνη, θα του φανεί βαρετό. Ωστόσο αξίζει και με το παραπάνω όποτε δοθεί ευκαιρία να κάνει κανείς μια βόλτα. Δοκιμάστε το!:cool:

Δημοσίευση Εικόνας



Για άλλη μια φορά ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά του cyclist που μου το εμπιστεύτηκαν, παρ'όλο που ξέρουν τι βρόντακας είμαι.:give heart:

#27
DOOM_NX

DOOM_NX

    Amateur Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 3.363 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ωρε μαναμ' μας πιάσαν τα ντουμάνια τα μάβρα τα σμουδ φλέηβορ

Για όσους το έχουν απορία λοιπόν, η πατέντα της Trek είναι αληθινή και δουλεύει άριστα. Ενοιωθα σαν να κάθομαι στο παλιό hardtail xc μου, τόση άνεση, δεν έχω ξανανοιώσει σε κούρσα τέτοιο πράμα.

Χμμμ... Μάλιστα. Thanks για το review, Vrass! Πολύ καλό!

#28
nilaz

nilaz

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 3.464 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ωρε μαναμ' μας πιάσαν τα ντουμάνια τα μάβρα τα σμουδ φλέηβορ Καλα τα λες. Θεωρω best value for money το συγκεκριμενο. Οι Orces κ τα Madone θελουν κορμι πατριωτη. Αυτο θελει χρονο για πεταλι...

#29
pxatzis

pxatzis

    Τρύπια σαμπρέλα

  • Cyclist Friends
  • 5.635 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ωρε μαναμ' μας πιάσαν τα ντουμάνια τα μάβρα τα σμουδ φλέηβορ Να προσθεσω οτι το βικε ειναι απο μαμα με 25αρια και με αρκετο χωρο καβαντζα.

#30
DOOM_NX

DOOM_NX

    Amateur Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 3.363 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ωρε μαναμ' μας πιάσαν τα ντουμάνια τα μάβρα τα σμουδ φλέηβορ

Να προσθεσω οτι το βικε ειναι απο μαμα με 25αρια και με αρκετο χωρο καβαντζα.

Τι χώρο καβάντζα δλδ;