Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
162 απαντήσεις στο θέμα

#151
Kerd

Kerd

    XC & Road Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.305 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Καλά λαιμός και πετάλια κόκκινα ο ορισμός του κίτς.Το δε τιμόνι κλαίω ήδη.

Χαχαχα συμφωνώ! Υπερβολικά κόκκινο!

#152
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.026 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13




:cool:

#153
kupepe

kupepe

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.734 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Καλά λαιμός και πετάλια κόκκινα ο ορισμός του κίτς.Το δε τιμόνι κλαίω ήδη.


Δεν πειράζει ... δώστε μου εμένα το Time ... και κρατήστε Τα ισπανοαμερικανικα και κάποιες τελειωμένες ιταλικές

#154
kupepe

kupepe

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.734 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Καλά λαιμός και πετάλια κόκκινα ο ορισμός του κίτς.Το δε τιμόνι κλαίω ήδη.


Για σένα βγαίνει και σε μαυρο ...

[ATTACH]230835[/ATTACH]

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#155
Kerd

Kerd

    XC & Road Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 1.305 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Για σένα βγαίνει και σε μαυρο ...

[ATTACH]230835[/ATTACH]

Αυτό μάλιστα! :clap:

#156
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Πολύ καλύτερα τώρα.

#157
Galinho

Galinho

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.191 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία.
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Τάκηηηηηηηηηηηηηη?? Το λέει το αμερικάνικο ντουμάνι?? Καλά αυτό το Time το μαύρο είναι οπλοπολυβόλο... Με Lightweight και Campagnolo είναι όνειρο θερινής.... εξεταστικής για μας τους φοιτητάς...

#158
pinarello

pinarello

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 661 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Τάκηηηηηηηηηηηηηη?? Το λέει το αμερικάνικο ντουμάνι??

Καλά αυτό το Time το μαύρο είναι οπλοπολυβόλο... Με Lightweight και Campagnolo είναι όνειρο θερινής.... εξεταστικής για μας τους φοιτητάς...



οχι οτι εχει και πολυ σημασια αλλα οι τροχοι ειναι οι Reynolds RZR, ξεχωριζουν απο το τις γραμμες στο προφιλ, επισης ανεβαζουν κιαλλο το κοστολογιο!!!

#159
Galinho

Galinho

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.191 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία.
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

οχι οτι εχει και πολυ σημασια αλλα οι τροχοι ειναι οι Reynolds RZR, ξεχωριζουν απο το τις γραμμες στο προφιλ, επισης ανεβαζουν κιαλλο το κοστολογιο!!!


Σωστό. Οι Lightweight έχουν ίσιο στεφάνι... Άρα είναι ακόμα πιο ακραίες οι επιλογές...

#160
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.408 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13

Τάκηηηηηηηηηηηηηη?? Το λέει το αμερικάνικο ντουμάνι??
.


Χτες ολοκλήρωσα τη δοκιμή του Domane.

Να σημειώσω ότι πρόκειται για ένα Domane 4.3, δηλαδή, όχι αυτό με το κορυφαίας ποιότητας carbon (6), του οποίου άλλαξα τον δισκοβραχίονα και έβαλα το βατόμετρό μου, καθώς επίσης και τους τροχούς που είχε από τη "μαμά" του βάζοντας του Aeolus D3 tubular που είχα και στο madone μου για να είναι η σύγκριση όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστη.

Από την πρώτη βόλτα όπως έγραψα παραπάνω, με εντυπωσίασε σε μερικά σημεία, όμως είχε κάτι που με ξένιζε. Αυτό ήταν το τιμόνι. Και παρότι 42άρι μου φαίνονταν σα να οδηγούσα νταλίκα. Συνηθισμένος από την H1 γεωμετρία με καθόλου spacers και τον 12αρι λαιμό που μου έδινε ένα drop από τη σέλα στο τιμόνι 14 πόντους αυτή η λαβή του τιμονιού με ξένισε.

Έτσι, χτες, άλλαξα και το τιμόνι και πλέον από τα πρώτα μέτρα είδα ότι το ποδήλατο άρχισε να συμπεριφέρεται όπως θα ήθελα όσον αφορά το τιμόνι. Ένα σημείο που δεν βοηθάει πολύ είναι ότι το ποδήλατο είναι 54άρι, δηλαδή ένα μέγεθος μεγαλύτερο από αυτό που κανονικά καβαλάω, αλλά για τις ανάγκες του test δεν υπήρχε άλλο.

Πάμε όμως στο θέμα μας.

Το ποδήλατο αυτό με εντυπωσίασε κυρίως για τη σιγουριά που σου προσφέρει η οποία όπως κατάλαβα έρχεται από τον συνδυασμό άνεσης και φιλικής γεωμετρίας ιδιαίτερα στο πηρούνι του. Στις ευθείες της Μαραθώνος που όλοι ξέρουμε τις κακοτεχνίες με τα καπάκια και τις λακούβες, απλά ΔΕΝ με ενδιέφερε το θέμα! Παρότι οι carbon τροχοί μου χρειάζονται κάποια προσοχή, το ποδήλατο μετά από τις δύο αυτές βόλτες περνούσε τις ανωμαλίες με τόση ευκολία που μου έδινε ένα απίστευτο αίσθημα ασφάλειας στο να είμαι κολλημένος στον μπροστινό μου και να μη με απασχολεί στο ελάχιστο το πως θα κρατήσω την πορεία μου σε περίπτωση που βρω κάποια ανωμαλία στο έδαφος. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αλλά ο ορισμός ¨τρένο" ταιριάζει εδώ όσο πουθενά αλλού. Το ποδήλατο κινείται στην πορεία που επιλέγεις χωρίς δεύτερη σκέψη και με απίστευτη σταθερότητα.

Επίσης, στις στροφές, μπορώ να το συγκρίνω μόνο με την Orca, που για μένα ακόμα και σήμερα είναι το σημείο αναφοράς για το πως πρέπει να στρίβει ένα ποδήλατο. Είναι πολύ κοντά στην αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς που σου δίνει η Orca όταν στρίβεις τόσο στην κατηφόρα όσο και στην ευθεία και σε αφήνει να νοιώσεις το δρόμο χωρίς την παραμικρή ασάφεια.

Με δεδομένα τα παραπάνω, δεν αμφιβάλει κανείς γιατί πολλοί Pro της Trek Factory Racing επιλέγουν το Domane αντί του madone για τους αγώνες τους. Σε ένα μεικτό οδόστρωμα με διάφορες συνθήκες και πολλές εναλλαγές νομίζω ότι το Domane με τον συνδυασμό ασφάλειας, σιγουριάς και άνεσης που προσφέρει, κουράζει πολύ λιγότερο τον αναβάτη και του προσφέρει πολύτιμα βατ στο τέλος της διαδρομής μιας και έχει σπαταλήσει αρκετά λιγότερη ενέργεια.

Σχετικά με τη στάση οδήγησης. Ναι δεν είναι η πιο σκυφτή. Αλλά δεν ξέρω πια αν υπάρχει κανείς που να ορίζει την "racing" στάση ως την πιο σκυφτή. Παλιές συνήθειες που πλέον δεν υπάρχουν και είναι ξεπερασμένες. Βλέπουμε στο pro peloton ο καθένας να επιλέγει τη δική του στάση και θέση, όρθια ή ξαπλωτή, ανάλογα με το ποια μπορεί να του βγάλει τα περισσότερα watt στη συνολική απόσταση.

Εγώ πιθανά να ήθελα 1-2 πόντους χαμηλότερα αλλά όπως είπα το ποδήλατο είναι ένα μέγεθος μεγαλύτερο, οπότε, το κανονικό μου μέγεθος θα ερχόταν λουκούμι. Από την άλλη, ποιος ο λόγος κάποιος να πάρει μια πιο σκυφτή γεωμετρία και μετά να βάλει 1-2 ή και 3 spacer? Μάλλον κανένας.

Όσον αφορά την σπιρτάδα του, εδώ θα έλεγα ότι το madone υπερτερεί. Βέβαια, το madone είναι ένα από τα κορυφαία πλαίσια σε αυτόν τον τομέα και δύσκολα άλλο ποδήλατο φτάνει την "εκρηκτικότητά" του, πόσο μάλλον ένα domane που είναι και 4.3 και είναι και ένα μέγεθος μεγαλύτερο. Αλλά είναι σαφές ότι κάποιος θα επέλεγε ένα madone αν το κριτήριο ήταν η εκρηκτικότητα.

Συμπερασματικά
Θα επέλεγα ένα madone αν ήθελα να οδηγώ πολύ σκυφτά και είχα μια έντονα ανηφορική διαδρομή, όπως ένα ανηφορικό χρονόμετρο ή οι συνθήκες του οδοστρώματος ήταν ελεγχόμενες και είχα τη δυνατότητα να ελέγχω πολύ άνετα το ποδήλατο και παράλληλα η ευλυγισία μου ήταν Snake.

Θα επέλεγα ένα Domane για όλα τα υπόλοιπα. Για μεικτές διαδρομές στην Ελληνική άσφαλτο. Για προπονήσεις και αγώνες όπως της ΠΕΠΑ, για brevet και εφόσον η ευλυγισία μου δεν ήταν και η καλύτερη ενώ όσο περνάνε τα χρόνια (και μιλάω για πάνω από τα 30-33) τόσο πιο ελκυστικό θα μου φαινόταν.

Ναι το hype του full racing look υπάρχει, είναι εκεί και όλους μας αρέσει να το βλέπουμε αλλά τα ψηλά τακούνια είναι καλά μόνο αν μπορείς να τα φορέσεις και πας σε δεξίωση. Ακόμα και εκεί κάποια στιγμή σε κουράζουν και αν θες να χορέψεις καλά τα βγάζεις.

Τη στιγμή που όλοι και περισσότεροι PRO επιλέγουν Domane για τους επαγγελματικούς αγώνες τους, ποιος είμαι εγώ να πω ότι το Domane "δεν είναι και τόσο racing"?

Αν θα το αλλάξω αφήνοντας το Madone μου?

Πιστεύω ότι αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσω μέσα στις επόμενες μέρες. Και αν δεν ήταν το τόσο όμορφο radioactive orange θα το είχα ήδη κάνει απο χτες. Επίσης, επειδή πολύ ησυχία έχει πέσει από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού σχετικά με τα νέα μοντέλα, θέλω να περιμένω λίγο ακόμα.

Χομπίστες, Ερασιτέχνες αγωνιάρηδες, 30+ αναβάτες που αγωνίζεστε σε όλες τις κατηγορίες (Elite-Masters), μπρεβετάδες, Πεπατζήδες, πιστεύω ότι ένα domane με πολύ σωστό και προσεκτικό στήσιμο είναι το απόλυτο εργαλείο.

Τώρα αν θα βγει αντί για Ma-do-ne και Do-ma-ne και κανένα Νο-ma-de αυτό δεν το ξέρω.

#161
R1der

R1der

    Perix Parnitha Team

  • Cyclist Friends
  • 1.323 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 Δεν υπάρχει δίλλημα Τάκη. Παράγγειλε ένα radioactive domane σαν αυτό που πόσταρες και λύθηκε το θέμα!!

#162
yellowbird

yellowbird

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 7.476 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 [ATTACH]230878[/ATTACH]

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#163
immunity

immunity

    User with no ads rights

  • Cyclist Friends
  • 8 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Νέο Test Bike - Domane 4.3 '13 ωραιο :eek: