Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Trek Emonda

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
241 απαντήσεις στο θέμα

#31
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda

Τι επιλογες υπαρχουν για φρενα? Η campy δεν εχει direct mount φρενα οποτε αν καποιος θελει Campy τι κανει?


Όπως και στο madone. Shimano ή bontrager. Πούλα....χαχαχαχαχα!
  • Janimmipse του αρέσει

#32
AS32

AS32

    Cyclist Friend

  • Moderators
  • 7.177 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΝέα Σμύρνη...Ανάβυσσος...
Απάντηση: Trek Emonda

Τι επιλογες υπαρχουν για φρενα? Η campy δεν εχει direct mount φρενα οποτε αν καποιος θελει Campy τι κανει?


Καλα βαλε ολο το αλλο campy και βαλε shimano φρενα...δεν χαθηκε ο κοσμος..

#33
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda Εγώ από το μεσημέρι πετάω!!! [ATTACH]233205[/ATTACH]

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#34
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda Και η ιστορία του emonda

#35
pusherman

pusherman

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.777 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda Καθώς έχουν γεμίσει όλα τα μεγάλα σάιτ με την είδηση του νέου μοντέλου και τις φωτό αυτού παρατήρησα οτι το καλώδιο του πίσω φρένου εισέρχεται στον οριζόντιο σωλήνα από την δεξιά του πλευρά και ενεργοποιείται από την αριστερή μανέτα.Μέχρι στιγμής το είχα δεί μόνο σε custom ποδήλατα (π.χ. Saffron) [ATTACH]233211[/ATTACH] Λογικά και τα φρένα πρέπει να έχουν τεχνολογία από την eecycle Works [ATTACH]233212[/ATTACH] Στα οικονομικότερα μοντέλλα ,π.χ. SL5, SL6 όπου το βάρος του σκελετού είναι στα 1050 γραμμάρια πώς διαφοροποιείται από ένα Madone 5άρι π.χ.? Είναι πιό ανηφορίστικο με παραπλήσιο βάρος που υποθέτω οτι έχει το προαναφερόμενο Madone ?

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#36
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

πολυ ωραιο bike, προτιμω το κουτελο ετσι και οχι το τετραγωνικο που ειχε το προηγουμενο μοντελο..


Δεν αντικαθιστά κάποιο μοντέλο για να μπορούμε να λέμε ''προηγούμενο μοντέλο''.
Domane-Madone-Emonda.Τρία διαφορετικά ποδήλατα τρεις διαφορετικές επιλογές για τον αναβάτη.

#37
rama

rama

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 7.431 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda Σα μπακαλίστικο κανόνα για το προφίλ του τυπικού αγοραστή κάθε μοντέλου, ποιόν θα βάζαμε? Αν το Madone είναι το S Turbo για τον αγωνιάρη, και το Domane είναι το 4πορτο με όλα τα αξεσουάρ για τον χιλιομετροφάγο, το Emonda που ταιριάζει?

#38
pinarello

pinarello

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 661 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda νομιζω οτι οσο περνανε τα χρονια ολο και περισσοτερα ποδηλατα μοιαζουν μεταξυ τους.....λογικο απο την μια, τι ποδηλατο να σχεδιασεις με 700 γρ carbon? (δεν λεω οτι δεν ειναι ομορφο το νεο trek...), αλλα μηπως το εχουν παρακανει οι εταιριες με το χαμηλο βαρος.....?

#39
nilaz

nilaz

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 3.464 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda Χαχα ωραιος συνειρμος Αγγελε. Caterham θα ελεγα.

#40
nabokov

nabokov

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.853 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda Έχω να πω, με αφορμή το συγκεκριμένο μοντέλο και όχι μόνο..., ότι η πρόοδος που έχει κάνει η ποδηλατική βιομηχανία την τελευταία δεκαετία είναι άκρως εντυπωσιακή...

#41
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda

Σα μπακαλίστικο κανόνα για το προφίλ του τυπικού αγοραστή κάθε μοντέλου, ποιόν θα βάζαμε?
Αν το Madone είναι το S Turbo για τον αγωνιάρη, και το Domane είναι το 4πορτο με όλα τα αξεσουάρ για τον χιλιομετροφάγο, το Emonda που ταιριάζει?


Η απάντηση που δίνει η Trek σε αυτό το ερώτημα είναι η εξής:
When light is fast, choose Emonda. When aero is fast, choose Madone. When smooth is fast, choose Domane.

Εγώ πάντως χτες δεν κοιμήθηκα μπρούμηντα όπως είπε και ένας φίλος.....Χαχαχαχαχα!

#42
blackdisa

blackdisa

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 422 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

Σα μπακαλίστικο κανόνα για το προφίλ του τυπικού αγοραστή κάθε μοντέλου, ποιόν θα βάζαμε?
Αν το Madone είναι το S Turbo για τον αγωνιάρη, και το Domane είναι το 4πορτο με όλα τα αξεσουάρ για τον χιλιομετροφάγο, το Emonda που ταιριάζει?



σε ανηφορίστα ή σε αυτόν που αλλάζει κάθε τόσο

#43
AS32

AS32

    Cyclist Friend

  • Moderators
  • 7.177 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΝέα Σμύρνη...Ανάβυσσος...
Απάντηση: Trek Emonda Οποτε παιρνεις ενα απο το καθενα,για να εισαι καλημενος...

#44
TonyXC

TonyXC

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.656 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

Οποτε παιρνεις ενα απο το καθενα,για να εισαι καλημενος...


και στις μικτές διαδρομές τι κάνεις??? Πάντα μετά θα σκέφτεσαι "έπρεπε να πάρω το άλλο" χαχαχαχαχ

Μπράβο στην ΤRΕΚ για την εντυπωσιακή τεχνολογία αλλά και την επιθετική πολιτική της στις τιμές. Δεν επέλεξε την καραμέλα "το ελαφρύτερο πλαίσιο, σκάστε τα 2 φορές περισσότερο" αλλά συγκράτησε μια πολύ καλή τιμή θεωρώ για να αναταράξει όλη την αγορά. Το design είναι υποκειμενικό, εμένα μου αρέσει και ας μη προσφέρει στυλιστικά το κάτι παραπάνω. Είναι ένας σεμνός "βιαστής" :-)

#45
Giant-lander

Giant-lander

    Dust is More...

  • Cyclist Friends
  • 5.744 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

Η απάντηση που δίνει η Trek σε αυτό το ερώτημα είναι η εξής:
When light is fast, choose Emonda. When aero is fast, choose Madone. When smooth is fast, choose Domane.

Εγώ πάντως χτες δεν κοιμήθηκα μπρούμηντα όπως είπε και ένας φίλος.....Χαχαχαχαχα!


Εγώ καταλαβαίνω ότι ζηλέψανε οι κουρσο-εταιρίες και οι κουρσάδες από το mtb και ψάχνουν δικαιολογίες να έχουν 4-5 ποδήλατα. Στο χώμα είναι πιο ξεκάθαρες οι ανάγκες. XC, Trail, AM, Ντάουνμπιλλ και τα λοιπά, δύσκολα τα φχαριστιέσαι όλα με το ίδιο ποδήλατο, άσχετα αν πριν 15 χρόνια καλά-καλά δεν είχαμε αναρτήσεις. Segmentation. Τώρα πήγαν να φτιάξουν FS για τους κουρσάδες, βάλανε δισκόφρενα και κάτι σουμιέδες στα ψαλίδια μπρός και πίσω και νομίζουν ότι είδαν το φως τους..... Στο τέλος θ'ανακαλύψουν ότι η βερμούδα είναι πχιό αναπαυτικιά στα grandfonda, η μπύρα είναι το καλύτερο ισοτονικό για την κατηφόρα και ότι το τσιγάρο ανεβάζει την αιμοσφαιρίνη, οπότε θα γίνουν κάτι σαν τον toolman όταν ανακάλυψε τα spd..... Και αν το δείς και φιλοσοφικά (@Ζαν :director:) , όλη η ζωή του σύγχρονου άθρωπα έχει γίνει segments. Άλλο δουλειά, άλλο σπίτι, άλλο οικογένεια, άλλο διασκέδαση ( η οποία έχει τα υπο-segments και για να φχαριστηθείς πχ ανάβαση θες e-moto, για βόλτα ντουμάνι κτλ) .
Ο κατήφορος ξεκινάει από την κούρσα.
Αφτά
:άρρωστος

#46
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda Έχεις πρόβλημα ρε αποτυχημενε κουρσα

#47
AS32

AS32

    Cyclist Friend

  • Moderators
  • 7.177 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΝέα Σμύρνη...Ανάβυσσος...
Απάντηση: Trek Emonda

και στις μικτές διαδρομές τι κάνεις??? Πάντα μετά θα σκέφτεσαι "έπρεπε να πάρω το άλλο" χαχαχαχαχ


Στης μεικτες παιρνεις αυτο που σου αρεσει περισοτερο...για να γουσταρεις..

#48
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.027 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα
Απάντηση: Trek Emonda

Εγώ καταλαβαίνω ότι ζηλέψανε οι κουρσο-εταιρίες και οι κουρσάδες από το mtb και ψάχνουν δικαιολογίες να έχουν 4-5 ποδήλατα. Στο χώμα είναι πιο ξεκάθαρες οι ανάγκες. XC, Trail, AM, Ντάουνμπιλλ και τα λοιπά, δύσκολα τα φχαριστιέσαι όλα με το ίδιο ποδήλατο, άσχετα αν πριν 15 χρόνια καλά-καλά δεν είχαμε αναρτήσεις. Segmentation. Τώρα πήγαν να φτιάξουν FS για τους κουρσάδες, βάλανε δισκόφρενα και κάτι σουμιέδες στα ψαλίδια μπρός και πίσω και νομίζουν ότι είδαν το φως τους..... Στο τέλος θ'ανακαλύψουν ότι η βερμούδα είναι πχιό αναπαυτικιά στα grandfonda, η μπύρα είναι το καλύτερο ισοτονικό για την κατηφόρα και ότι το τσιγάρο ανεβάζει την αιμοσφαιρίνη, οπότε θα γίνουν κάτι σαν τον toolman όταν ανακάλυψε τα spd..... Και αν το δείς και φιλοσοφικά (@Ζαν :director:) , όλη η ζωή του σύγχρονου άθρωπα έχει γίνει segments. Άλλο δουλειά, άλλο σπίτι, άλλο οικογένεια, άλλο διασκέδαση ( η οποία έχει τα υπο-segments και για να φχαριστηθείς πχ ανάβαση θες e-moto, για βόλτα ντουμάνι κτλ) .
Ο κατήφορος ξεκινάει από την κούρσα.
Αφτά
:άρρωστος


Χο,χο μεγαλε επι της γης Γιγαντα(Giant Lander),τη κουρσα την εχεις ακομα;
Γιατι την αφοριζεις ετσι ρε παιδι μου;
Σου πειραξε το μυαλο ο Ζαν με τις φιλοσοφικες του αναζητησεις;


Αν αναλυσω λιγο τη προταση αυτη και το αντιστρεψω θα ελεγες οτι ''ο ανηφορος ξεκιναει απο το Mountain Bike''κατι που δεν ισχυει αν βαλουμε ολες τις υποκατηγοριες του ποδηλατου αυτου και το τι κανουν οι αντιστοιχοι αναβατες.

Τελος παντων την αποψη μου για ολ'αυτα τα ποδηλατα την εχω πει,ειναι μια ασκηση βαρους που δεν εχει σκοπο παρα μονο τη διαφημιση και το ''σπρωξιμο'' των πωλησεων...η Αμερικανικη εταιρεια διαλεξε τη βδομαδα πριν τη Γαλλια για τη παρουσιαση και μερικοι ακομη κατασκευαστες τη φετινη Eurobike οπου θα δουμε ακομα και πλαισια στα 670 η και στα 650 γραμμαρια!!!

;)

#49
Marevit

Marevit

    Κορινθιακός Π.Ο

  • Cyclist Friends
  • 26.423 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

πολυ ωραιο bike, προτιμω το κουτελο ετσι και οχι το τετραγωνικο που ειχε το προηγουμενο μοντελο..


Εγώ καταλαβαίνω ότι ζηλέψανε οι κουρσο-εταιρίες και οι κουρσάδες από το mtb και ψάχνουν δικαιολογίες να έχουν 4-5 ποδήλατα. Στο χώμα είναι πιο ξεκάθαρες οι ανάγκες. XC, Trail, AM, Ντάουνμπιλλ και τα λοιπά, δύσκολα τα φχαριστιέσαι όλα με το ίδιο ποδήλατο, άσχετα αν πριν 15 χρόνια καλά-καλά δεν είχαμε αναρτήσεις. Segmentation. Τώρα πήγαν να φτιάξουν FS για τους κουρσάδες, βάλανε δισκόφρενα και κάτι σουμιέδες στα ψαλίδια μπρός και πίσω και νομίζουν ότι είδαν το φως τους..... Στο τέλος θ'ανακαλύψουν ότι η βερμούδα είναι πχιό αναπαυτικιά στα grandfonda, η μπύρα είναι το καλύτερο ισοτονικό για την κατηφόρα και ότι το τσιγάρο ανεβάζει την αιμοσφαιρίνη, οπότε θα γίνουν κάτι σαν τον toolman όταν ανακάλυψε τα spd..... Και αν το δείς και φιλοσοφικά (@Ζαν :director:) , όλη η ζωή του σύγχρονου άθρωπα έχει γίνει segments. Άλλο δουλειά, άλλο σπίτι, άλλο οικογένεια, άλλο διασκέδαση ( η οποία έχει τα υπο-segments και για να φχαριστηθείς πχ ανάβαση θες e-moto, για βόλτα ντουμάνι κτλ) .
Ο κατήφορος ξεκινάει από την κούρσα.
Αφτά
:άρρωστος


Μια χαρά τα είπες.Πήγαινε για σκάψιμο τώρα και για αποκεφαλισμό κόκκορα για αποκατάσταση πρωτεϊνική.:lovl::lovl:

#50
UltegraBoy

UltegraBoy

    Climber

  • Cyclist Friends
  • 2.019 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΧανιά
Απάντηση: Trek Emonda Παντως, σε Madone 6 και 7 απο το 13 και μετα ηταν πιο τετραγωνισμενα, ενω το Emonda θυμιζει παλιοτερα μοντελα Madone.Καινουρια Madone για το 15 θα βγουν;

#51
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda

Παντως, σε Madone 6 και 7 απο το 13 και μετα ηταν πιο τετραγωνισμενα, ενω το Emonda θυμιζει παλιοτερα μοντελα Madone.Καινουρια Madone για το 15 θα βγουν;


Δίκιο έχεις...

Όχι το madone δεν αλλάζει απ΄όσο ξέρω. Περισσότερα θα γνωρίζω στις 24 Ιουλίου στην επίσημη παρουσίαση όλων των μοντέλων.

#52
panos2k

panos2k

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 266 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda Μέχρι φέτος πάντως κάθε χρόνο έβγαζε ένα καινούργιο κορυφαίο 7άρι και τα υπόλοιπα κατέβαιναν στο επόμενο πχ. το 5 του 2013 είναι ουσιαστικά το 4 του 2014, σε επίπεδο τεχνολογιών, όχι βάρους! Το Emonda πάντως που ουσιαστικά έχει γεωμετρία madone, είναι απο τα μικρά του μοντέλα σαφώς ανανεωμένο, θα μπορούσε άνετα να αντικαταστήσει madone, αν και δεν έχει τόσο πιασάρικο όνομα, οπότε μπορεί στο 15 ή 16 να δούμε ακόμα πιο θεαματικά πράγματα απο madone πλευρά.

#53
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda Τελική τιμή του πλαισίου SLR στα 3700 ευρώ. Ενώ το Super duper ouau ποδήλατο των 4.65 κιλών θα βγαίνει στα 13600 ευρώ. Πολλά λεφτά αλλά μάλλον είναι το οικονομικότερο ποδήλατο στον κόσμο σε αυτό το βάρος. Για τα υπόλοιπα μοντέλα, καθώς και για το πλαίσιο SL των 1050 γρ. αναμείνατε.

#54
yellowbird

yellowbird

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 7.476 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

Η απάντηση που δίνει η Trek σε αυτό το ερώτημα είναι η εξής:
When light is fast, choose Emonda. When aero is fast, choose Madone. When smooth is fast, choose Domane.


Το πρόβλημα είναι ότι το Madone δεν δείχνει αεροδυναμικό . Δεν είπα ότι δεν είναι, είπα ότι δεν δείχνει . Συνεπώς η επιτυχημένη παρουσία του Emonda θα κανιβαλήσει το Madone . Η TREK οφείλει να βγάλει ένα καθαρόαιμο άερο πλαίσιο .


Καταθέτω αυτή την άποψη με αφορμή σχόλιο του Galinho http://www.cyclist-f...918#post1035918
Κάτι αντίστοιχο μπορούμε να πούμε και για το Dogma F8, το οποίο δεν φαίνεται ιδιαίτερα αεροδυναμικό αλλά όπως μας διαβεβαιώνουν οι αεροσήραγγες και η Jaguar είναι .

#55
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda Γιώργο, όταν η Trek έβγαλε το Madone δεν είχε προσανατολισμό για μόνο ένα αερο ποδήλατο. Γι΄αυτό. Αν θυμάσαι τις παρουσιάσεις έλεγε ότι είναι το πιο aero all round ποδήλατο παραγωγής. Δηλαδή ένα ποδήλατο που συνδύαζε την ακαμψία, την άνεση, το χαμηλό βάρος και την αεροδυναμική. Αυτό το έκανε διαφορετικό γιατί σε όλες τις κατηγορίες ήταν ανάμεσα στις θέσεις 1-2-3 σύμφωνα με τα τεστ. Έτσι παραμένει το πιο αέρο πλαίσιο της. Ο χρόνος θα δείξει ποια θα είναι η εξέλιξη. Μερικοί ορκισμένοι μαντονάδες δεν τα αλλάζουν με τίποτα. Εγώ δεν ήμουν ποτέ ορκισμένος (εκτός από την περίοδο που καβαλούσα μόνο ορκες) αλλά αυτό που έχω να πω είναι ότι το madone 7 radioactive (ΠΟΥ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΠΟΥΛΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕΕΕΕΕ) είναι το καλύτερο allround πλαίσιο που έχω καβαλήσει ποτέ!!! Χωρίς αμφιβολία!

#56
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Trek Emonda

Και από velonews φωτογραφίες http://velonews.comp...d-emonde_333950

#57
yellowbird

yellowbird

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 7.476 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

Γιώργο, όταν η Trek έβγαλε το Madone δεν είχε προσανατολισμό για μόνο ένα αερο ποδήλατο. Γι΄αυτό. Αν θυμάσαι τις παρουσιάσεις έλεγε ότι είναι το πιο aero all round ποδήλατο παραγωγής. Δηλαδή ένα ποδήλατο που συνδύαζε την ακαμψία, την άνεση, το χαμηλό βάρος και την αεροδυναμική. Αυτό το έκανε διαφορετικό γιατί σε όλες τις κατηγορίες ήταν ανάμεσα στις θέσεις 1-2-3 σύμφωνα με τα τεστ. Έτσι παραμένει το πιο αέρο πλαίσιο της.

Ο χρόνος θα δείξει ποια θα είναι η εξέλιξη. Μερικοί ορκισμένοι μαντονάδες δεν τα αλλάζουν με τίποτα. Εγώ δεν ήμουν ποτέ ορκισμένος (εκτός από την περίοδο που καβαλούσα μόνο ορκες) αλλά αυτό που έχω να πω είναι ότι το madone 7 radioactive (ΠΟΥ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΠΟΥΛΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕΕΕΕΕ) είναι το καλύτερο allround πλαίσιο που έχω καβαλήσει ποτέ!!! Χωρίς αμφιβολία!


Αυτό θέλω να πω, ότι το Emonda έρχεται σε ανταγωνισμό με το Madone περισσότερο από ότι προβλέπεται για τον ίδιο στάβλο . Σαφώς αυτός που έχει ένα Madone 7 δεν έχει κανένα λόγο να το αλλάξει . Αν η Τρεκ έφτιαχνε ένα super aero Madone θα έκανε την δουλειά σου πιο εύκολη ...

#58
yellowbird

yellowbird

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 7.476 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Trek Emonda

Και από velonews φωτογραφίες http://velonews.comp...d-emonde_333950


Σόρρυ Τάκη αλλά στήσιμο Pro Tour και προφιλάτοι τροχοί νικούν κατά κράτος !


[ATTACH]233244[/ATTACH]

[ATTACH]233245[/ATTACH]



https://pbs.twimg.co...AWO8X.jpg:large

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#59
left16

left16

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.652 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαathens
Απάντηση: Trek Emonda Εγω πάλι το βλέπω αλλιώς. Αν μπορείς να πεις οτι ανταγωνιστές του emonda ειναι ποδήλατα του στυλ supersix evo, tarmac SL5, cervelo R κλπ, Το madone 7 δεν έχει ανταγωνιστή, αφου ποδήλατα του τύπου venge η cervelo σειρα S ή αντίστοιχα μοντέλα, σε όσα test ride εχω κάνει μου φάνηκαν απλά νταλίκες μπροστά του. Φυσικά αυτό ειναι προσωπική άποψη. Αλλα και τώρα να επέλεγα......

#60
tasos53

tasos53

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 4.029 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΔράμα
Απάντηση: Trek Emonda

Σόρρυ Τάκη αλλά στήσιμο Pro Tour και προφιλάτοι τροχοί νικούν κατά κράτος !


Αυτη ειναι η αποψη σου.
Κατ εμε πιο pro look απο το καθολου προφιλ σε μια carbon ροδα και ενα λεπτεπιλετο πλαισιο για κατω του 1.70 αναβατες δεν υπαρχει.
Και συγκρινομενοι παντα οι “κοντοι” με τους “ψηλους” οι πρωτοι σε προδιαθετουν ενω οι δευτεροι ειναι αχαροι και μιλαω για το αθλημα αυτο.
Δυστηχως το σωμα συμπαρασυρει και το μεγαλυτερο πλαισιο με μεγαλυτερο κουτελο και γενικα ολα μεγαλυτερα και μονο εκει πανε οι προφιλ θα ελεγα φυσικα και με ολα τα πιο “γεματα” και aero πλαισια.