Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.gr

* * * * * 1 ψήφοι

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
164 απαντήσεις στο θέμα

#61
rama

rama

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 7.431 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g * βαρβάτη προσφορά της ημέρας / εβδομάδος / μήνα σε κάποιο προϊόν σχετικά μεγάλης κατανάλωσης, ακόμα και σε ολόκληρα ποδήλατα όταν πχ έχει ξεμείνει ένα μόνο κομμάτι * προσφορές γνωριμίας σε νέα προϊόντα, για περιορισμένο χρόνο και τεμάχια * ειδικές προσφορές σε προϊόντα όπου πχ βρέθηκε γενναία έκπτωση για κάποια μεγάλη ποσότητα από τον προμηθευτή * προσφορές, προσφορές, προσφορές

#62
Eaglos

Eaglos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.532 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Γενικά ακολουθείστε τον κανόνα: Λίγες μάρκες, ποιοτικές, προσιτές τιμές, μεγάλο στοκ. Αποφασίστε αν θα είστε μπουτίκ ή ποδηλατάδικο ώστε να ξέρει ο άλλος αν θα βρει ένα τακάκι των 2 ευρώ ή αν θα πρέπει να πάει αλλού. Κατά τα άλλα, ας φτιάξετε πρώτα τα "απλά" και μετά να κοιτάξετε το "κάτι που δεν υπάρχει στην Ελλάδα". Δηλαδή, φέρτε πρώτα πχ φακαρόλες για 14mm εσωτερικό (αντί να προτείνει ο πωλήτης "βάλε πιο μεγά- λη και δίπλωσε τα πλαϊνά"..) και μετά ανοίξτε και ένα καφέ μέσα στο κατάστημα για το "κάτι πρωτοπορι- ακό".

#63
karajim80

karajim80

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.674 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Μεγάλη μερίδα ανθρώπων που χρησιμοποιουν το Ίντερνετ πλέον έχουν λογαριασμό στο πεϊπαλ.Νομιζω πως ειναι μεγάλη ευκολία για τον αγοραστή να πληρώνει μέσω πεϊπαλ. Sent from my iPad Air using Tapatalk HD

#64
jazzu4ia

jazzu4ia

    Cyclist Friends

  • Cyclist Friends
  • 74 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία...outer space...
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g ...ό,τι και να κάνει ο έλληνας, ο νούς του στον καφέ... ...η πλειοψηφία μίλησε... ...κάντε το καφετέρια...

#65
AlexVag

AlexVag

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.209 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Γιατί να πουλάει ένας αντιπρόσωπος online στην επαρχία όταν μπορεί να διανέμει τα προϊόντα των αντιπροσωπειών του στα καταστήματα της επαρχίας; Δεν κατάλαβα γιατί δεν έκανε το cyclist ποτέ διανομή στις δύο αντιπροσωπείες που έχει και εμμένει μόνον στην λιανική. Πόσα να πουλήσεις από ένα μαγαζί στην τελική και πόσα online, όταν υπάρχει δε και τέτοιος ανταγωνισμός στις online πωλήσεις.

Από εκεί και πέρα και οι δύο αντιπροσωπείες έχουν τεράστια γκάμα μοντέλων, από τα πιο ακριβά μέχρι τα πιο οικονομικά και έτσι ο κάθε έμπορος μπορεί να επιλέξει τι θα στοκάρει ανάλογα με την αγοραστική δύναμη της πελατείας στην οποία απευθύνεται. Για να μην στοκάρει πιο οικονομικά πράγματα το cyclist προφανώς και έχει πελατεία με μεγαλύτερη οικονομική άνεση που μπορεί να κρατήσει το μαγαζί με λιγότερες αλλά πιο υψηλές στην τιμή πωλήσεις.


Γιατι δεν θελει να το κανει, η γιατι πουλωντας απευθειας εχει μεγαλυτερο κερδος, η επειδη δεν εχει το κεφαλαιο ωστε να διαθετει το απαραιτητο στοκ για να "κανει" τον επισημο αντιπροσωπο και να διανεμει στην επαρχια(σιγα εσεις οι πρωτευουσιανοι :lovl:), η επειδη δεν θελουν τα καταστηματα απο την υπολοιπη Ελλαδα να συνεργαστουν και να δουλεψουν με τις συγκεκριμενες φιρμες... Ποσο μπορεις να πουλησεις μεσω ιντερνετ? ΜΜμμμμ μαλλον παρα πολυ αν κρινω απο τον μοντελισμο που ασχολουμαι. Ολη η Ελλαδα σχεδον αγοραζει απο 3 το πολυ 4 καταστηματα. Επισης και στο μοντελισμο υπηρχαν πολλα καταστηματα αλλα πλεον εχουν κλεισει σχεδον ολα και εμειναν αυτα που επρεπε να μεινουν.

Αν ειναι οπως τα λες και ειχε πελατες με μεγαλη οικονομικη ανεση οι οποιοι μπορουν να κρατησουν το μαγαζι τοτε ο Τακης δεν θα ζητουσε τις δικες μας αποψεις και το καταστημα δεν θα ειχε προβλημα βιωσιμοτητας...

ΥΓ. Μου αρεσει που σε ενα θεμα που απο την αρχη ο διαχειριστης παρακαλεσε να μην γινεται διαλογος εσυ κανεις παραθεση σε δικο μου σχολιο στο οποιο αναφερω πραγματα που εχουν πει και αλλοι με σκοπο να το αντικρουσεις...πραγματικα εχει αρχισει να αποκτα ενδιαφερον...

Αλλα επειδη σεβομαι αυτο που ζητησε ο Τακης οτι αλλο θες με πμ :naughty:

#66
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Για να ξεκαθαρίσω κάτι που μάλλον στην ροή της κουβέντας ίσως και να παρανοήθηκε, θα ήθελα να πω, ότι εδώ και 10 χρόνια που είμαστε στην αγορά, πολλές φορές πρώτοι εισαγάγαμε αρκετά σε αυτό που λέμε ποδηλατική σκηνή στη χώρα μας.
Κινήσεις όπως η δημιουργία του πρώτου ποδηλατικού και μεγαλύτερου forum, του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος, η διοργάνωση ΠροαCτιακών και διαφόρων events στο δρόμο, οι πρώτες σοβαρές χορηγίες σε λέσχες όπως η ΠΕΠΑ, το πρώτο μεγάλο ποδηλατικό κατάστημα με retail experience στα πρότυπα του εξωτερικού, ειδικά μηχανήματα για bike fitting, χώρο για καφέ και τηλεόραση και αρκετά άλλα που το 2009 μας οδήγησαν στην δεύτερη θέση στα επιχειρηματικά βραβεία Χατζηιωάννου.

Το Cyclist στον Χολαργό ήταν όταν φτιάχτηκε το 2010 το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο κατάστημα τότε στην Ελλάδα με μια σειρά από πρωτοπορείες. Πρώτοι εισαγάγαμε τον θεσμό των Bazaar στον χώρο μας και αρκετά άλλα που μπορεί να θυμηθεί κανείς με λίγη αναδρομή.

Το 2011 με την επιστροφή μου από τη Eurobike έγραψα αυτό το άρθρο εν μέσω "ποδηλατικού πάρτυ" στην εγχώρια και Παγκόσμια αγορά, που όσοι δεν έχετε διαβάσει και δεν βαριέστε μπορείτε να το κάνετε.
Εκεί έγραφα μεταξύ άλλων τα εξής: Σκέψεις και συμπεράσματα από την Eurobike του 2011

..........
Το παρελθόν

Εδώ και μερικά χρόνια που επισκέπτομαι τη Eurobike έχω πάντα μια αίσθηση από την πρώτη μέρα για το τι "αέρας φυσάει" φέτος. Έτσι, πριν μερικά χρόνια έβλεπα μεγάλη δραστηριότητα από τους μεγάλους του χώρου, προσπάθεια για να πείσουν για τα προϊόντα τους, εταιρίες που εξειδικεύονταν στην κατασκευή ορισμένων προϊόντων, μικρές εταιρίες που ήθελαν να αναπτυχθούν και μερικές χιλιάδες επισκέπτες, κυρίως αντιπροσώπους, dealers και δημοσιογράφους που έψαχναν για κάτι καλύτερο ή προσπαθούσαν να ενημερωθούν.

Πριν 1-2 χρόνια άρχισα να βλέπω το "τέλμα" στο οποίο άρχιζε να φτάνει η αγορά όσον αφορά τη μεγάλη διαφοροποίηση των προϊόντων αφού οι νέες τεχνολογίες έφταναν πλέον σε όλους και μάλιστα, πολύ εύκολα. Τότε είχα γράψει και ένα άρθρο για το "μέλλον της ποδηλατικής αγοράς" και για το πως αυτό θα μπορούσε να είναι. Ωστόσο η παγκόσμια αγορά συνέχιζε να αναπτύσσεται, τα ρεκόρ πωλήσεων διαδέχονταν το ένα το άλλο και ήταν όλοι χαρούμενοι.

Αυτό τράβηξε την προσοχή πολλών νέων ενδιαφερόμενων που έψαχναν ευκαιρίες εισόδου σε μια νέα αγορά αλλά και αύξησε το ενδιαφέρον παλιότερων για άνοιγμα των δραστηριοτήτων τους σε περισσότερους τομείς. Η ποδηλατική αγορά άρχισε να φαντάζει στα μάτια μου κάτι σαν την Χρηματιστηριακή αγορά πριν μερικά χρόνια.

Πέρσι, γινόταν ένας χαμός στη Eurobike. Ρεκόρ συμμετοχών, ρεκόρ επισκεπτών, ρεκόρ προϊόντων, ρεκόρ παραγγελιών, ρεκόρ δημοσιογράφων. Πλέον η Eurobike είχε μετατραπεί ολοκληρωτικά σε ένα πανηγύρι που οι περισσότεροι πήγαιναν γιατί έπρεπε να είναι εκεί. Όλοι έπεφταν με τα μούτρα παντού. E-bikes! H νέα αγορά! Γέμισε ο τόπος μπαταρίες!

Για μένα αυτό από μόνο του ήταν μια ένδειξη κορεσμού της αγοράς. Κανείς δεν άφηνε χώρο για κανέναν. Όλοι ήθελαν να τα κάνουν όλα. Άσχετοι και σχετικοί στο παιχνίδι. Από κατασκευαστές μέχρι dealers. Κακό σημάδι.

Πραγματικά, δεν σας θυμίζει λίγο Χρηματιστήριο όλο αυτό που περιγράφω? Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, οι δυνάμεις του χώρου πλουτίζουν, νέοι μπαίνουν, παίρνουν κομμάτι της πίτας, άσχετοι εισέρχονται στο χώρο και προσδοκούν "Ανάσταση Νεκρών". Δείτε τι γίνεται στην Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο. Βουλκανιζατέρ γεμίζουν με ποδήλατα, εργολάβοι γίνονται επιχειρηματίες του ποδηλατικού χώρου, επιπλάδες κάνουν body fitting, όλοι γίνονται ειδικοί. Ποδηλατικές εκπομπές στην τηλεόραση. Όλοι βλέπουν φως και μπαίνουν. Όλα αυτά μέσα σε ένα χρόνο.

Γνωρίζουν όμως το χώρο? Γνωρίζουν τι σημαίνει μετοχή, αποτίμηση, κέρδος, margin, mark up, προμήθεια? Πολύ αμφιβάλω!

Το παρόν .

Ρεκόρ συμμετοχών, ρεκόρ επισκεπτών, ρεκόρ επίδειξης προϊόντων. Λαμπρά!

Διαβάζοντας όμως τα ψιλά γράμμματα, ανακαλύπτει κανείς ότι φέτος οι παραγγελίες που έγιναν στη Eurobike για νέα προϊόντα έπεσαν 30% !!
Πηγή: Bike Europe

Ένα καμπανάκι χτυπά. Το ακούει κανείς?

Όπως και με το Χρηματιστήριο όμως, ο λόγος που δίνεται ως εξήγηση επιφανειακά, μοιάζει σοβαρός. "Το φετινό καλοκαίρι ήταν πολύ βροχερό στην Ευρώπη και έτσι υπάρχει πολύ στοκ στις αποθήκες". Ω ναι! "Είναι μια μικρή διόρθωση του Γενικού Δείκτη", ακούγαμε από τους ειδικούς.

Γιατί όμως οι παραγγελίες έπεσαν συνολικά 30% με ανάλογη διασπορά παγκοσμίως? Παντού έβρεχε το καλοκαίρι? Ή ήταν μόνο αυτό το καλοκαίρι που θα μείνει στην ιστορία ως το καλοκαίρι που έβρεχε συνέχεια.

Η αγορά κάτι προσπαθεί να πει αλλά δεν ξέρω αν την ακούει κανείς. Είναι όλοι απασχολημένοι να φτιάξουν ότι φτιάχνει ο διπλανός τους. Ο Κινέζος άλλωστε προσφέρει απλόχερα εργατικά χέρια σε φτηνές τιμές. Φτιάχνουν τα πάντα για όλους και συμφέρουν.

Οι Έλληνες

Κάθε χρόνο έχω την ευκαιρία να μιλήσω με αρκετούς Έλληνες επιχειρηματίες του χώρου, είτε αντιπροσώπους, είτε dealers είτε και τα δύο μαζί. Πιστεύω ότι πλέον και στη χώρα μας υπάρχουν όλων των ειδών των "ποδηλατάδων". Βλέπεις και συναντάς νέους, σχετικά, επιχειρηματίες που έχουν κάποια εμπειρία στο χώρο, βλέπουν την αγορά, προσπαθούν να κινηθούν έξυπνα και θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους. Το ποσοστό αυτών των Ελλήνων σε σχέση με το παρελθόν έχει μεγαλώσει και είναι πραγματικά ένα θετικό νέο. Ξέρουν τι θέλουν, ξέρουν πως να το βρουν και ψάχνουν τις ευκαιρίες και τις συνεργασίες γνωρίζοντας το μέγεθός τους και το που πάει το πράγμα. Αυτοί, είναι σίγουρο, ότι σε κάθε περίπτωση αξίζουν να πετύχουν και μάλλον θα τα καταφέρουν.

Υπάρχουν παραδοσιακά βέβαια και οι "έξυπνοι". Αυτοί που προσπαθούν να "κλέψουν" τη μια αντιπροσωπία από κάποιον που την λειτουργεί σωστά εδώ και χρόνια (δεν μιλάω για κάποιες αντιπροσωπείες "φαντάσματα" που καλό είναι να περάσουν ή θα περάσουν σε κάποιον που μπορεί να τους δώσει υπόσταση στη χώρα μας) λες και δεν υπάρχουν εταιρίες για όλους. Εξυπνάκηδες Ελληνάρες που φλομώνουν με παραμύθια τους ξένους για την αγορά μοιράζοντας "βιογραφικά" παντού προσπαθώντας να μαζέψουν ότι κινείται. Κάθε χρόνο διασκεδάζω να μαθαίνω για το πως ο ένας ή ο άλλος Έλληνας αντιπρόσωπος επισκέφτηκε κάποιον συνεργάτη μας προσπαθώντας να τον πείσει ότι δεν είμαστε καλοί και ότι αυτοί είναι καλύτεροι και επαγγελματίες υποσχόμενοι απίστευτα νούμερα πωλήσεων. Trek, Orbea, Campagnolo, Fulcrum, φέτος η Ciclosport. Όλες περνούν το τέστ αντοχής του Ελληνάρα νονού.

Επίσης, υπάρχουν και οι ακόμα πιο "νέοι". Νέοι στο χώρο τα τελευταία 1-2 χρόνια που ψάχνουν για κατεύθυνση. Ψάχνουν συνεργασίες, αντιπροσωπίες, προσπαθούν να βρουν τη θέση τους. Χρειάζεται προσοχή όμως γιατί αρκετοί από αυτούς αντί να βάλουν τις βάσεις για τη νέα τους δραστηριότητά τους, το κατάστημά τους, το χώρο τους, προσπαθούν για λόγους prestige ή από άγνοια να κινηθούν ως αντιπρόσωποι του οτιδήποτε, ευελπιστώντας να γίνουν Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη ή να κερδίσουν μεγαλύτερο margin. Χρειάζεται προσοχή γιατί μερικοί θα τα καταφέρουν ενώ άλλοι θα ανοιχτούν χωρίς λόγο και δεν ξέρω αν θα μπορέσουν ποτέ να καταλάβουν γιατί το cash-flow τους θα εξανεμιστεί και γιατί το τελικό margin τους θα είναι πολύ μικρότερο από το να λειτουργούσαν ως κανονικοί dealers, όπως είναι άλλωστε και όπως συμβαίνει σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Δεν ξέρω που θα οδηγήσει αυτή η υπερπροσφορά που έχει δημιουργηθεί τελευταία και αυτή η τεράστια διασπορά. Σίγουρα όμως κάποιοι δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν.

Γενικότερα όμως, η αγορά μας ωριμάζει και σε γενικά πλαίσια φαίνεται να κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση με μηχανοδηγό τα νέα μυαλά και τους καλούς επιχειρηματίες που έχουν δει την αγορά πριν το boom των τελευταίων 2 ετών.

..........
Το internet

Παλιά ιστορία.

Πρώτα ήταν οι τιμές. Μεγάλα internetικά καταστήματα του εξωτερικού, Αγγλικά και Γερμανικά άρχισαν εδώ και μερικά χρόνια να χτυπούν την αγορά μειώνοντας τις τιμές μιας και το δικό τους κόστος ήταν εξαιρετικά μικρό σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα και οι πελατεία τους δεν είχε τοπικό χαρακτήρα. Τα ποσοστά κέρδους μειώθηκαν πολύ σε τέτοιο σημείο που πολλές συνεργασίες να μην είναι βιώσιμες πλέον για τον επιχειρηματία που δραστηριοποιείται με φυσική παρουσία στο χώρο. Τα ποδηλατικά είδη έγιναν για λόγους καθαρού κέρδους νούμερα, ευρώ και δολλάρια και αυτά και πλέον τα περιθώρια στένεψαν επικίνδυνα.

Είναι λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Νέες τάσεις, νέες αγορές, νέος τρόπος να κάνεις τη δουλειά. Κάποιες εταιρίες προσπαθούν να συγκρατήσουν τις τιμές τους "εκβιάζοντας" τα Internetoμάγαζα,κάποιες κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει, κάποιες αδιαφορούν.

Είναι αλήθεια ότι στο παρελθόν πολλοί αντιπρόσωποι ή dealers εκμεταλλευόμενοι το γεγονός της αποκλειστικότητας κέρδιζαν σημαντικά ποσά και έβαζαν εξωφρενικά ποσοστά (αντίστοιχα των ρούχων ή άλλων προϊόντων) στις τιμολογήσεις τους. Αυτό πλέον, έχει σχεδόν εκμηδενιστεί (το Cyclist.gr βοήθησε στον εξορθολογισμό των τιμών εδώ και μερικά χρόνια στην Ελλάδα και ακόμα το κάνει και αισθάνομαι περήφανος γι΄αυτό παρά το όποιο κόστος) και έχει αρχίσει να γυρίζει αρνητικά. Ίσως όχι ΑΚΟΜΑ προς τον καταναλωτή αλλά σίγουρα προς τον επιχειρηματία.

Μέχρι πριν λίγα χρόνια αυτό γινόταν κυρίως σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ. Εδώ και μερικά χρόνια όμως γίνεται και στα ποδήλατα. Μερικοί σοβαροί μεγάλοι κατασκευαστές απαγόρευσαν τις πωλήσεις ποδηλάτων μέσω internet σε μια προσπάθεια να προστατεύσουν τα προϊόντα τους, τους συνεργάτες τους και την αγορά. Κάποιες άλλες είδαν μια ευκαιρία σε αυτό και αδιαφόρησαν.

...........
Το μέλλον
......

Η ανάπτυξη όμως, φοβάμαι ότι δεν θα συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό όπως τώρα και σύντομα η αγορά θα αρχίσει να ωριμάζει, αν δεν το έχει ήδη κάνει. Αυτό σημαίνει ότι όσοι επενδύουν απερίσκεπτα, χωρίς υπόβαθρο και ανοίγονται θα βρεθούν προ εκπλήξεως. Εταιρίες θα κλείσουν, φιλόδοξα projects θα παγώσουν, θα γίνουν συγχωνεύσεις και κάποιοι θα εξαφανιστούν. Οι προνοητικοί "μεγάλοι" θα παραμείνουν leaders, άλλοι θα εξαγοραστούν λόγω λάθος ανοιγμάτων, οι μικροί που επενδύουν στην τεχνολογία και στη διαφοροποοίηση θα τα καταφέρουν ενώ η αγορά θα βρίσκει την ισορροπία σας.

Εύχομαι ο χώρος να συνεχίσει να μας προσφέρει συγκινήσεις σε όλα τα επίπεδα και να υπάρξει πραγματική ανάπτυξη για τους ικανούς και τους εργατικούς.

Ελπίζω όσοι έφτασαν να διαβάζουν μέχρι εδώ να μην έχασαν το χρόνο τους και να βρήκαν τις απόψεις μου ενδιαφέρουσες.

Καλό βράδυ και ραντεβού στη Eurobike 2012.


Εδώ και 3-4 χρόνια η ποδηλατική αγορά στην Ελλάδα νοσεί. Για πολλούς λόγους, τους οποίους γνωρίζω αλλά δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε. Όπως είμασταν λοιπόν, πρωτοπόροι στα ξεκινήματα και τις αλλαγές, βρεθήκαμε στην θέση να πρέπει να αποφασίσουμε αν επιχειρηματικά, αξίζει κάποιος να συνεχίσει να δραστηριοποιείται σε αυτή την αγορά, παρότι αρκετοί από εμάς (και του γράφοντος επίσης) μπήκαμε στο χώρο πρώτα επειδή είχαμε το ποδήλατο σαν χόμπυ και παρατήσαμε τις δουλειές μας (το 2006) για να μπούμε σε αυτή την ωραία περιπέτεια.

Θέλω να πω, ότι δεν έχουμε βληθεί περισσότερο από την υπόλοιποι αγορά, μάλλον θα έλεγα αρκετά λιγότερο από τον μέσο όρο, οπότε το θέμα αυτό δεν ανοίχτηκε για να δούμε τι λάθη κάναμε και ενώ οι άλλοι πάνε καλά εμείς κάτι πάθαμε. Ανοίχτηκε γιατί μετά από την απόφασή μας να συνεχίσουμε δυναμικά ξεπερνώντας τα όποια εμπόδια μας βάζει η αγορά, θέλουμε να ακούσουμε ΕΣΑΣ τι έχετε να προτείνετε και τι θα θέλατε να δείτε, καθώς και τι ιδέες έχετε.

Τα γράφω αυτά για να τα έχετε ως βάση, μιας και παρατηρώ ότι περιορίζετε το εύρος των απαντήσεων μόνο στο Cyclist και στο τι μπορεί να αλλάξει αυτό. Θα ήθελα δηλαδή μια ευρύτερη εικόνα. Πολλοί φίλοι το έχουν πιάσει και καταλαβαίνουν τι εννοώ.

Με λίγα λόγια, η αγορά είναι βαλτωμένη, το Cyclist επιβιώνει σε μια βαλτωμένη αγορά, αποφασίζει να συνεχίσει να δραστηριποιείται σε αυτή την αγορά και τώρα σας ρωτάει πως θα θέλατε και τι ιδέες έχετε που πιστεύετε ότι θα το βοηθούσαν να σας προσφέρει αυτό που θα θέλατε σε αυτή τη νέα εποχή.


Εκτιμώ ιδιαίτερα τις απαντήσεις σας.


Κλείνοντας θα ήθελα να σας πω, ότι το cyclist έχει μοιραία δεθεί με τον ποδηλάτη γιατί ξεκίνησε από ποδηλάτες και συνεχίζει έτσι. Οπότε αυτή εδώ η κοινότητα για μας είναι κομάτι του Cyclist αναγκαστικά. Σας νοιώθουμε δικά μας άτομα παρότι είστε αρκετές χιλιάδες και πιστεύουμε ότι πάντα πρέπει να ακούμε τι έχετε να πείτε.

#67
atlas

atlas

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.640 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Να μου επιτραπεί μια παρατήρηση: μη σας τρομάζει το cyclist ότι είναι ελιτίστικο, μπουτίκ και ακριβό επειδή έχει ‘φανταχτερές βιτρίνες’. Φτιάχνουμε τα πάντα, ακόμα και φτηνά ποδήλατα του σουπερ μάρκετ, όλες τις μάρκες χωρίς καμία διάκριση, με γνώμονα πάντα τις ( και οικονομικές) επιθυμίες του πελάτη. Ένα σύγχρονο ποδηλατάδικο δεν χρειάζεται να έχει την όψη του μπαχαλομάγαζου για να δείχνει «λαϊκό» και οικονομικό.

#68
AlexVag

AlexVag

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.209 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Κατι αλλο που θα ηθελα να δω στην ποδηλατικη αγορα ειναι η παροχη υπηρεσιων χωρις να χρειαστει να κουβαλησω το ποδηλατο μου. Θα ηθελα πχ για κατι απλο οπως μια εξαερωση η ρυθμιση ταχυτητων να μην χρειαζεται να φορτωνω το ποδηλατο στο αυτοκινητο και να πηγαινω στο ποδηλαταδικο αλλα να μπορει ο μηχανικος με καποια εξτρα χρεωση να ερχεται στο χωρο μου και σε 10 λεπτα να εχει λυθει το θεμα... Δεν λεω οτι θα ειναι κερδοφορο μιας και οι περισσοτεροι τις μικροδουλειες τις κανουμε μονοι μας αλλα θα ηθελα να υπαρχει σαν επιλογη οταν χρειαστω κατι που δεν μπορω να το κανω μονος μου... Εαν δεν κανω λαθος o Dalavikas στη Λαρισα προσφερει αυτη την υπηρεσια αλλα με λιγο διαφορετικο τροπο... Ερχεται παιρνει αυτος το ποδηλατο και σου το επιστρεφει ετοιμο... Κατι αλλο που δεν μου αρεσει ειναι το "ασε το ποδηλατο και ελα αυριο να το παρεις"... Θεωρω οτι θα πρεπει να υπαρχουν ραντεβου και η δουλεια να γινεται εκεινη τη στιγμη και ΜΠΡΟΣΤΑ στον πελατη... Πχ αφησα το ποδηλατο μου 1 μερα σε ποδηλαταδικο για να μου αλλαξουν 2 δισκοπλακες...που ειναι δουλεια 3 λεπτων...

#69
ThouVou

ThouVou

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.395 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαLausanne, CH
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Μερικές ιδέες που δεν ξέρω αν είναι υλοποιήσιμες αλλά τις λέω και κρίνετε εσείς. Αφορούν εμένα οπότε μπορεί να μην είμαι και το target group του καταστήματος και απλά να σας κουράσω. Τις γράφω παρόλα αυτά: 1) Δεν έχω επισκεφθεί ποτέ το cyclist και δεν έχω ιδέα τι μαγαζί είναι. Από αυτά που διαβάζω εδώ έχω καλή γνώμη οπότε θα το επισκεπτόμουν ή θα το επισκεφτώ αν έρθω/είμαι στην Ελλάδα. Οπότε η δημιουργία του φορουμ ήταν καλή ιδέα. 2) Θεωρώ τα ποδήλατα υπερτιμημένα. Τα 800 ευρώ που έδωσα πριν κάποια χρόνια για ένα αξιοπρεπές 29er (καινούργιο) μου φαίνονται πια πολλά. Τώρα αγόρασα μεταχειρισμένη (σε πολύ καλή κατάσταση) κούρσα (entry level) που έκανε στα νιάτα της 600-700 ευρώ στα 250 (7 χρόνων ποδήλατο με 5000 km). Αυτές είναι φυσιολογικές τιμές για μεταχειρισμένα και τις έχει η Γερμανία επειδή έχει αγορά και κουλτούρα στο ποδήλατο. Πια σε τέτοιες τιμές στοχεύω. Οι τιμές στην Ελλάδα στα μεταχειρισμένα είναι αστείες (αυτές που βλέπω σε διάφορα φορουμ, συμπεριλαμβανομένου και του cyclist-friends). 3) Θέλω να αγοράζω αξιόλογα πράγματα σε καλές τιμές. Είναι δυνατόν να βρω σε μισή τιμή ποδηλατικά προϊόντα ακόμα και μέσα στη σεζόν. Οι διαφορές είναι τέτοιες που θα αισθανόμουν ηλίθιος αν αγόραζα την full τιμή. Ενδεικτικά πήρα ποδηλατικό κολλάν στα 75 ευρώ ενώ η "κανονική τιμή του" ήταν πριν τα Χριστούγεννα 150 και με κανένα περιθώριο διαπραγμάτευσης. Προφανώς στα 150 κάποιοι αισχροκερδούσαν. Αυτό δένει με το 2. 4) Έχω πάει σε κατάστημα, έχω δοκιμάσει ρούχο και το έχω πάρει από το νετ. Όταν η διαφορά είναι έως ένα +10%/+20% στο κατάστημα το αγοράζω από εκεί γιατί καταλαβαίνω ότι χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες του και πρέπει να τον ανταμείψω. Αν η διαφορά είναι +100% στο κατάστημα το αγοράζω χωρίς κανέναν ενδοιασμό online. 5) Από ένα ιντερνετ κατάστημα (αν αποφασίσετε να το χτίσετε σε μεγάλη κλίμακα) περιμένω σοβαρή εξυπηρέτηση και είμαι διατεθειμένος να πληρώσω και ένα +10% πάνω γι'αυτό. Αυτό σημαίνει άμεση εξυπηρέτηση, διάστημα (π.χ. 1 μήνα) που μπορώ να στείλω το προϊόν πίσω και να πάρω τα λεφτά μου ενώ το έχω ανοίξει (αλλά όχι καταστρέψει) γρήγορες αλλαγές προϊόντων που το κατάστημα να με εμπιστεύεται όσο το εμπιστεύομαι και εγώ (να μου ξαναστείλει το προϊόν αν πω ότι δεν το έλαβα κλπ). Τέτοιο είναι το amazon που το προτιμώ χρόνια. Παραδείγματα σε αυτή την κατηγορία: - Evanscycles - ψιλοξενέρωμα: Παρήγγειλα το κολαν που λέγαμε από Evanscycles, αντί για κολάν μου έστειλαν το t-shirt κάποιου άλλου (με ειδοποίησαν αυτοί μόνοι τους - καλό αυτό), τους το έστειλα πίσω και περιμένουμε τώρα να πάει το δέμα σε αυτούς, να το ανοίξουν, να το "παραλάβουν" για να μου στείλουν αυτό που θα έπρεπε να είχαν στείλει από την αρχή. Θα μπορούσαν να είχαν στείλει κατευθείαν το κολάν όταν τους έστειλα το t-shirt πίσω. Το amazon αυτό θα είχε κάνει και αυτό περιμένω από τα μεγάλα internet καταστήματα. Τώρα έχουμε φτάσει στο μήνα που έχουν πληρωθεί για ένα προϊόν το οποίο δεν έχουν αποστείλει μέχρι σήμερα. - Amazon: Βλέπω ένα προϊόν που μου αρέσει να έχει 350 euros. θέλω να το σκεφτώ και πάω να το αγοράσω την επόμενη μέρα. Έχει 400 παρόλα αυτά είναι ακόμα καλή προσφορά και το αγοράζω. Την παραεπόμενη το βλέπω ξανα στα 350. Τους γράφω για το συμβάν και μέσα σε 2 ώρες μου επιστρέφουν τα 50 ευρώ. - Startcycles: Βγάζει προσφορές 50%, 60% και παραπάνω σε διάφορα προϊόντα. Το έχω προτιμήσει αρκετές φορές (το πιο πολλά ποδηλατικά μου ρούχα είναι από εκεί) αν και πια χρεώνει τα μεταφορικά για Ευρώπη. Αν τα παραπάνω τα καταφέρει ένα Ελληνικό κατάστημα εγώ μετά χαράς να το υποστηρίξω ακόμα και αν χρειάζεται να μου τα στείλει Γερμανία. 6) Μου αρέσει η αλληλεπίδραση με τον ποδήλατά μου αλλά δεν έχει ποικιλία σε προϊόντα. Μου αρέσει το ιντερνετ επειδή βρήσκω κριτικές και την καλύτερη τιμή. Μου αρέσουν τα μεγάλα καταστήματα επειδή έχουν μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα που μπορώ να δω άμεσα. Παρόλα αυτά νομίζω ότι όταν ξέρω τι θέλω (που είναι το πιο συχνό) το καλύτερο είναι το ιντερνετ μια που το κατάστημα μπορεί να μην έχει αυτό που θέλω ακριβώς και αν χρειαστεί να πάω σε 2-3 τότε έχω χάσει υπερβολικά πολύ χρόνο. Το ιδανικό θα ήταν ένας ποδηλατάς που να εμπιστεύομαι (ο "ποδηλατάς μου" δλδ), με μεγάλη ποικιλία για να δω διάφορα προϊόντα που θα μου ταίριαζαν και σε τιμή κοντά ενός καταστήματος internet (αποθήκης). Γίνεται; Ίσως... Κάτι τέτοιο πρέπει να έχει κάνει το eshop στους υπολογιστές και με τα eshop points (εκεί είναι πιο εύκολο). Εσείς μπορείτε να έχετε ένα κεντρικό κατάστημα που να έχει πολλά ποιοτικά προϊόντα και για διάφορα βαλάντια και μετά 3-4-5 ή και παραπάνω "ποδηλατάδες της γειτονιάς". Αυτούς εγώ σαν καταναλωτής θα γνωρίσω, θα εμπιστευτώ και θα συμβουλευτώ. Δεν είναι ανάγκη να έχουν σοβαρό στοκ. Μπορούν να έχουν έναν υπολογιστή με μια μεγάλη οθόνη και να μου δείχνουν εκεί τα προϊόντα (προφανώς σωστά ταξινομημένα και με χαρακτηριστικά, φωτογραφίες κλπ - όχι να ψάχνει στο google) και να καταλήξουμε σε 3-4 μοντέλα που θα μου ταιριάζουν. Την επόμενη μέρα θα μπορούν να είναι στο κατάστημα για να τα δω από κοντά (είτε είναι σέλλες, είτε στημένα ποδήλατα στο μέγεθός μου και στις διαστάσεις μου, είτε, είτε, είτε...) και να πάρω αυτό που μου κάνει καλύτερα. Η παραπάνω λύση έχει: 1) Κεντρικό κατάστημα (αλλά πολύ καλά εξοπλισμένο) 2) Πολλά περιφεριακά με πολύ λίγο εξοπλισμό άρα και πολύ μικρότερο κόστος από ένα κανονικό κατάστημα. 3) Κερδίζει κόσμο επειδή έναν καλό ποδηλατά πάντα τον χρειάζεσαι (ακόμα και αν ξέρεις να στήνεις πολλά από το ποδήλατο μόνο σου) 4) Παράδοση την επόμενη μέρα που χτυπάει τα ιντερνετομάγαζα 5) Ο ποδηλατάς κοντά στο σπίτι μου για να μην τραβιέμαι μακρυά 6) Οι "περιφερειακοί ποδηλατάδες" θα "σπρώχνουν κόσμο" στο κεντρικό κατάστημα που θα γίνονται και events κλπ κλπ κλπ Καλό βράδυ, Σπύρος

#70
TL748

TL748

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.809 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΧαλάνδρι
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Να μου επιτραπεί μια παρατήρηση: μη σας τρομάζει το cyclist ότι είναι ελιτίστικο, μπουτίκ και ακριβό επειδή έχει ‘φανταχτερές βιτρίνες’. Φτιάχνουμε τα πάντα, ακόμα και φτηνά ποδήλατα του σουπερ μάρκετ, όλες τις μάρκες χωρίς καμία διάκριση, με γνώμονα πάντα τις ( και οικονομικές) επιθυμίες του πελάτη. Ένα σύγχρονο ποδηλατάδικο δεν χρειάζεται να έχει την όψη του μπαχαλομάγαζου για να δείχνει «λαϊκό» και οικονομικό.

Παρ'όλο που έχω καλή γνώμη για το cyclist ας πω κι έγω ένα αρνητικό συμβάν μια και μίλησες για ''μπουτίκ''.Έχω αγοράσει μόλις λοιπόν τροχούς Fulcrum 7 που τοποθετούνται στο ποδηλατό μου.Επί τη ευκαιρεία λέω στον μάστορα ρίξε και μια ματιά στις ταχύτητες-ντεραγιέ......μου απαντάει....χάρη σου κάνω τώρα κανονικά δεν πιάνω στα χέρια μου 8άρα.....ώπα ρε souper pro αρχιμηχανικέ της campy...........δεν πρόκειται να δείξω κάποιον....το ψωμί σας βγάζεται εκεί....δύο είστε....βρείτε τα. :(

#71
nidas

nidas

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.136 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Τάκη μια ιδέα . Με κάθε αγορά ενός ποδηλάτου δωρεάν 2 μαθήματα με το ποδηλατο που αγορασε ( πως κάθετε, πως στροφαρει , πως πέρνει ανάσες και οτι άλλο θεωρείς εσύ....) Ετσι με αυτη τη κίνηση τα οφελη ειναι πολλά και για τους δυο που άμα θες τα συζητάμε .

#72
nidas

nidas

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.136 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Παρ'όλο που έχω καλή γνώμη για το cyclist ας πω κι έγω ένα αρνητικό συμβάν μια και μίλησες για ''μπουτίκ''.Έχω αγοράσει μόλις λοιπόν τροχούς Fulcrum 7 που τοποθετούνται στο ποδηλατό μου.Επί τη ευκαιρεία λέω στον μάστορα ρίξε και μια ματιά στις ταχύτητες-ντεραγιέ......μου απαντάει....χάρη σου κάνω τώρα κανονικά δεν πιάνω στα χέρια μου 8άρα.....ώπα ρε souper pro αρχιμηχανικέ της campy...........δεν πρόκειται να δείξω κάποιον....το ψωμί σας βγάζεται εκεί....δύο είστε....βρείτε τα. :(

προφανως σου έκανε πλάκα

#73
TL748

TL748

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.809 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΧαλάνδρι
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

προφανως σου έκανε πλάκα

Ήσουν παρών;Πολλά θα μπορούσα να απαντήσω,ακόμα και περί πιθανής ''πλάκας'',αλλά δεν νομίζω πως το συγκεκριμένο θέμα εκτός των άλλων ανοίχτηκε για να κάνουμε κουβέντα τα μέλη μεταξύ μας......με τον admin η τα παιδιά απ'το service για το συγκεκριμένο θέμα....ναι.
Φυσικά το θεωρώ ατυχές και γι'αυτό συνεχίζω να πηγαίνω.....κάποιος άλλος όμως ίσως όχι........

#74
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Ήσουν παρών;Πολλά θα μπορούσα να απαντήσω,ακόμα και περί πιθανής ''πλάκας'',αλλά δεν νομίζω πως το συγκεκριμένο θέμα εκτός των άλλων ανοίχτηκε για να κάνουμε κουβέντα τα μέλη μεταξύ μας......με τον admin η τα παιδιά απ'το service για το συγκεκριμένο θέμα....ναι.
Φυσικά το θεωρώ ατυχές και γι'αυτό συνεχίζω να πηγαίνω.....κάποιος άλλος όμως ίσως όχι........


Συνήθως οι μεγαλύτερες παρεξηγήσεις γίνονται στον τομέα του service για πολλούς λόγους. Φυσικά και οι μεγαλύτερες αγάπες. Δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχει τέτοια παρεξήγηση και είναι κάτι που προσπαθούμε να λύσουμε ώστε να μην υπάρχει καμία! Σε ευχαριστώ για το feedback!

#75
nkar37

nkar37

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 118 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΥΜΗΤΤΟΣ
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Παρ'όλο που έχω καλή γνώμη για το cyclist ας πω κι έγω ένα αρνητικό συμβάν μια και μίλησες για ''μπουτίκ''.Έχω αγοράσει μόλις λοιπόν τροχούς Fulcrum 7 που τοποθετούνται στο ποδηλατό μου.Επί τη ευκαιρεία λέω στον μάστορα ρίξε και μια ματιά στις ταχύτητες-ντεραγιέ......μου απαντάει....χάρη σου κάνω τώρα κανονικά δεν πιάνω στα χέρια μου 8άρα.....ώπα ρε souper pro αρχιμηχανικέ της campy...........δεν πρόκειται να δείξω κάποιον....το ψωμί σας βγάζεται εκεί....δύο είστε....βρείτε τα. :(

Κι εγώ προσωπικά έχω παράπονα απο το service και θεωρώ οτι είναι ένας λόγος που θεωρείται το μαγαζί ελιτίστικο.
Ίσως μια αντιμετώπιση μη απαξιωτική να βοηθούσε. Δεν μπορούμε να έχουμε όλοι ποδήλατα των 3000 και πάνω.

#76
paris.gr

paris.gr

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 5.239 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαGreece
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Την άποψη μου για τις ελλείψεις την έγραψα πιο πριν αλλά σε ότι έχει να κάνει με το service και συγκεκριμένα για τον Σπύρο που έχω άποψη γιατί αυτός ρυθμιζε το ποδήλατο μου έχω να πω μόνο τα καλύτερα.

#77
panos2k

panos2k

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 266 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Να μου επιτραπεί μια παρατήρηση: μη σας τρομάζει το cyclist ότι είναι ελιτίστικο, μπουτίκ και ακριβό επειδή έχει ‘φανταχτερές βιτρίνες’. Φτιάχνουμε τα πάντα, ακόμα και φτηνά ποδήλατα του σουπερ μάρκετ, όλες τις μάρκες χωρίς καμία διάκριση, με γνώμονα πάντα τις ( και οικονομικές) επιθυμίες του πελάτη. Ένα σύγχρονο ποδηλατάδικο δεν χρειάζεται να έχει την όψη του μπαχαλομάγαζου για να δείχνει «λαϊκό» και οικονομικό.


Και κοστολόγιο "ότι γράψει το ρολόι"..............

#78
TL748

TL748

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.809 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΧαλάνδρι
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Επειδή είμαι μεγάλο παιδί πλέον (ετών 45) και από πιτσιρικάς στο εμπόριο έχω μάθει να δίνω δεύτερες και ίσως τρίτες ευκαιρείες σε περιπτώσεις που πιθανόν πιστεύω πως αξίζει.Όλοι κάποια στιγμή μπορεί να έχουμε τις ''κακές'' στιγμές μας για τον Α-Β λόγο. Επίσης εφ'όσον βλέπω πως ο admin είναι στο σωστό μήκος κύματος να πω και ένα ακόμα αρνητικό περιστατικό και τελευταίο.Έχω πάει στις αρχές της ενασχόλησης μου με την κούρσα για fitting επί πληρωμή.Το ποδήλατο το είχα πάρει από αλλού.Εκεί λοιπόν ο Πορτελάνος ''ξέχασε'' να μου μετρήσει άνοιγμα όμων και λεκάνης.Στην πορεία που έμαθα περισσότερα πήγα και τον ρώτησα.Φυσικά απόρησε κι αυτός με ξαναμέτρησε,τα είπαμε,μια χαρά άνθρωπος είναι,γνώστης,όλα καλά και όποτε πάω τον ρωτάω οτιδήποτε χωρίς να δυσανασχετεί.Απλά το ξαναλέω κάποιος ίσως νεότερος,πιο ευερέθιστος να το είχε δει αλλιώς...........

#79
AS32

AS32

    Cyclist Friend

  • Moderators
  • 7.177 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΝέα Σμύρνη...Ανάβυσσος...
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Να μου επιτραπεί μια παρατήρηση: μη σας τρομάζει το cyclist ότι είναι ελιτίστικο, μπουτίκ και ακριβό επειδή έχει ‘φανταχτερές βιτρίνες’. Φτιάχνουμε τα πάντα, ακόμα και φτηνά ποδήλατα του σουπερ μάρκετ, όλες τις μάρκες χωρίς καμία διάκριση, με γνώμονα πάντα τις ( και οικονομικές) επιθυμίες του πελάτη. Ένα σύγχρονο ποδηλατάδικο δεν χρειάζεται να έχει την όψη του μπαχαλομάγαζου για να δείχνει «λαϊκό» και οικονομικό.


Ακουστε κυριε μου...δεν ειναι δυνατον αυτο που λετε..δεν μπορειτε με τα ιδια χερια που πιανετε κατι φθηνό ,να ακουμπατε και ακριβες κουρσες..να προσλάβει και αλλο μηχανικό το καταστημα,ωστε να επισκευαζει μονο τα φθινα....ελεος πια..ολα μπαχαλο.

#80
deadEye

deadEye

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 346 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Και για να επανέλθουμε: 1. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε (επι πληρωμή ή και μή) σεμινάρια: ...βασικής ή και προχωρημένης συντήρησης/ρυθμίσεων για πόλη, βουνό, δρόμο ...σεμινάρια οδήγησης ίσως και σε συνεργασία με κάποιους εξωτερικούς συνεργάτες, που το κάνουν ήδη 2. Ποδηλατικά tours για την Αθήνα - απυθυνόμενα κυρίως σε τουρίστες, αλλά και όχι μόνο 3. Ποδηλατικές εκδρομές, ίσως σε συνδιασμό με κάποια άλλα events (σχετικά ή και άσχετα με την ποδηλασία), π.χ. συμμετοχη σε brevets 4. Θεσπίστε το προϊόν της εβδομάδας/μήνα, έστω και μέσω ομαδικών αγορών αν κάποιο από αυτά είναι ιδιαίτερα ακριβό 5. Απόσυρση ποδηλάτων εταιρειών που εκπροσωπείτε, σε συνεργασία με τις εταιρείες αυτές, αν είναι δυνατόν ώστε να μην χάνει το κατάστημα, αλλά και οι εταιρείες να αυξήσουν τις πωλήσεις τους 6. Service @ home, δλδ. ερχόμαστε, το φτιάχνουμε ή το παιρνουμε στο κατάστημα για φτιάξιμο και σας το παραδίδουμε στο χώρο σας 7. Προϊόντα ή εταιρείς προϊόντων και χαμηλότερου budget (όπως κάνατε π.χ. με τα funkier), αν είναι δυνατόν και στα ποδήλατα ακόμα Αν και δεν είμαι τακτικός πελάτης του μαγαζιού, λόγω απόστασης, θέλω να παραθέσω την δική μου εμπειρία από το cyclist. Νομίζω γενικότερα ότι το cyclist έχει εισάγει πολλές καινοτομίες στην ελληνική αγορά και περισσότερο προσθέτει παρά (κάθε άλλο) αφαιρεί. Παράπονα μπορεί να έχουμε όλοι, αλλά η κριτική του τύπου μου είπε, σου είπε, του είπε νομίζω δεν έχει νόημα και δεν ωφελεί κανένα. Και ίσα ίσα που όλα τα παιδιά που έχει τύχει να με εξυπηρετήσουν κατά καιρούς, ήταν κάτι παραπάνω από άψογα στη δουλειά τους. Βέβαια εγώ δεν έχω και 8άρα :cool: (μα καλά και εσύ, :gossip: 8άρα?). Εύχομαι μέσα από τα σκαμπανεβάσματα αυτά, να βρείτε ξανά το δρόμο σας, γιατί η αγορά σήμερα χρειάζεται τέτοια μαγαζιά.

#81
Panosgr

Panosgr

    Α.Ο. Διομήδης

  • Cyclist Friends
  • 2.402 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g το σερβις ενως μαγαζιου είναι το Α και το Ω. συνήθως όταν πας εκει εχεις πρόβλημα και νευρα γιατι κατι σου χαλασε και το τελευταιο που θελεις να δεις είναι μουτρα και υφος από τους τεχνικους. γενικα η ευγένεια δεν έβλαψε ποτε κανέναν...

#82
μεσηλικας ?

μεσηλικας ?

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 203 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Και λίγα σχόλια από την επαρχία... Δυστυχώς οι εκτός Αθηνών είμαστε "ριγμένοι". Ούτε στα bazar δεν μπορούμε να συμμετάσχουμε (ποδήλατο έχουμε όλοι :-)), ούτε μελομακάρονο να φάμε. Σε πρώτη ευκαιρία θέλω να έρθω να σας γνωρίσω από κοντά και να σας ευχαριστήσω για την φιλόξενη σελίδα σας (τα σχόλιά μας, τα ραντεβού για τις βόλτες μας, τις απαντήσεις στα ερωτήματά μας, τις αγγελίες μας...) Σας ευχαριστούμε. Προτάσεις: α) Τμήμα second hand parts (με την εγγύηση του cyclist) σε συνδυασμό με το β) ¨στήσιμο¨ custom made ποδηλάτου σε χαμηλότερη τιμή από το καινούριο entry level. γ) private lebel σειρά ρουχισμού με το λογότυπο και τα χρώματα του Cyclist (λευκό-μαύρο-πορτοκαλί)...τα είχατε πριν από χρόνια και τα σταματήσατε...γιατί ? Νιώθω ότι ανήκω στην κοινότητα αυτή και πολύ θα χαιρόμουνα να φορέσω τα ¨χρώματά¨της. To marketing consulting ήταν μια προσφορά από την Θεσσαλονίκη.

#83
mackgr

mackgr

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • PipPip
  • 26 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Πέραν του καθαρά εμπορικού χαρακτήρα του cyclist, που καλύφθηκε πιστεύω απο τις παρεμβάσεις των φίλων παραπανω, θα μπορουσατε ίσως να αξιοποιησετε τη γνώση τη δική σας και των πελατων- friends , σχετικα με το commuting. Δοκιμαστε νσ σχεδιασετε και να προτεινετε σε Δήμους της Αττικής πιλοτικές δράσεις και παρεμβάσεις, με προοπτικη ανάθεσης βέβαια σε σας της προμήθειας-συντηρησης του συστηματος. Ολοι προς τα εκεί πάνε. Πάρτε θέση νωρίς...

#84
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.410 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενος που σας βλέπω και συμμετέχετε! Το λέω ειλικρινά. Για μένα το γεγονός ότι μπαίνετε να γράψετε έστω και 2 γραμμές λέει πολλά! Σας ευχαριστώ. Όταν βρώ λίγο χρόνο (όπως χτες αργά το βράδυ) θα απαντήσω σε μερικές τοποθετήσεις και ιδέες.

#85
atlas

atlas

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.640 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Ακουστε κυριε μου...δεν ειναι δυνατον αυτο που λετε..δεν μπορειτε με τα ιδια χερια που πιανετε κατι φθηνό ,να ακουμπατε και ακριβες κουρσες..να προσλάβει και αλλο μηχανικό το καταστημα,ωστε να επισκευαζει μονο τα φθινα....ελεος πια..ολα μπαχαλο.



.....με το γαντι και το οινοπνευμα.


#86
NANDRO

NANDRO

    Cycling friend

  • Cyclist Friends
  • 521 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΠαρνηθα
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Η συμβουλη μου: Εκμεταλλευτειτε το κενο στην αγορα για μεγάλο και πλήρες κατάστημα με πλήρη αντιστοιχία σε ιντερνετικο και αντιστροφα Εκμεταλλευτειτε το πλεονεκτημα του ονοματος σας που στηριζεται σε μεγαλο βαθμο απο ανεξαρτητες ομαδες μη αθλητων ποδηλατων Εμπλουτιστε με επαρκεια σε προϊοντα και νεες εταιριες (υπαρχουν παρα πολλες αξιολογες που δεν αντιπροσωπευονται στη Ελλαδα) Αναδιαταξτε την αρχιτεκτονικη του χωρου σας και την προσεγγιση στον πελατη, δινοντας μεγαλυτερο βαθμο ελευθεριας (χαζεμα ψαξιμο) Οι καλες προσπαθειες λειπουν και ειναι περισσοτερο απο αναγκαιες

#87
paris20vt

paris20vt

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.130 Δημοσιεύσεις
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

διαβασα μερος του thread οχι γιατι το ηθελα αλλα γιατι μου το ζήτησαν

ειδα, εμπορικες ιδεες επιπέδου Βεροπουλου και carrefour οι οποιές δεν εχουν σχέση με premium προιοντα οπως bontrager κλπ

πρεπει λιγακι να το παρουμε απο την αρχή το θεμα και να δουμε τι ειναι το πραγματικό προιον που πουλαει το cyclist και πόσο θα πλήρωνε ο καθενας μας για αυτο διοτι δεν ειναι ξεκάθαρο.


δεν ειναι σκοπος της λειτουργίας του να ανταγωνιστεί e-retailers που βρίσκονται σε αναπτυσόμενες / αναπτυγμένες οικονομίες με χαμηλότερους φορολογικούς συντ. και αγορά 20 πλασια της Αθηνας.

Το cyclist ειναι μια κοινωνία/ παρεα ποδηλατών
που σημαινει πας εκει πίνεις τον καφε σου λες τα προβληματα σου ποδηλατικα κ μη
ακους το καταπληκτικό χιουμορ του Λεβα που κατα την αποψή μου ειναι ολιγον τι αγγλοσαξωνικό με δόσεις ειρωνείας που σε καποιους μπορει να μην αρέσει αλλα :clap:

και συνάμα αγοραζεις καποιες απο τις κορυφαίες μαρκες / ανταλλακτικά τα οποια τοποθετούνται δωρεαν πανω στο ποδηλατο σου


τώρα για να εχεις εναν χώρο σαν κ αυτον, με υπηρεσίες μοναδικες στον χώρο και αντ/πιες καποιες εκ των κορυφαίων στον κοσμο ειναι λογικό να μην ειναι το φτηνότερο μέρος. Όμως ειναι ανταγωνιστικό και αυτο ειναι το σημαντικότερο

αν θες φτηνες τιμες χωρις εγγύηση και να τα βαλεις μόνος σου τότε σίγουρα θες εναν e-retailer να κανεις την δουλειά σου

οταν ομως μετα απο χρονια το πλαίσιο η οτι ανταλλακτικό εμφανίσει ενα θεμα θα πρεπει να πληρώσεις το αντίτιμο στο cyclist Ομως?
ριξτε μια ματια εδω:

http://www.cyclist-f...fetime-Warranty

στην Ελλαδα εχουμε μάθει να τα θέλουμε όλα και αρκουμαστε σε υποσχέσεις που μπορει να ξέρουμε πως δεν ειναι αληθίνες, η too good to be true και να ελπίζουμε σε αυτες. Δεν ειναι ετσι οι επιχειρήσεις.

Οι επιχειρήσεις ακομα και οι non profit πρεπει να καλύπτουν τα έξοδα τους για να συμβεί αυτο πρεπει να εχουν τα εξης:
1. χαμηλότερο η ίσο κόστος με τους ανταγωνιστές
2. μοναδικο προιον κ features

το 2ο ειναι λίγο δύσκολο μιας και οι διαφορες αναμεσα στις κορυφαίες εταιρίες ειναι μικρές για το 1ο ομως αν και πολυ-παραγοντικό κατι γίνεται αν και μονον αν οι καταναλωτες καταλάβουν ολα τα features του προιοντος που παίρνουν (μερος των οποίων αναφερθηκαν παραπανω -δεν εχω χρόνο για κατι αλλο)

τωρα αν με ρωτήσεις εμενα τι πρεπει να γίνει:
θεωρω πως ειναι υποχρέωση του cyclist να μεινει εκει που ειναι με τους ίδιους ανθρώπους με τα ίδια χαμόγελα και να μπορέσει να αντέξει την δύσκολότερη εποχη που θα μπουμε απο την δευτερα. Ειναι υποχρέωση του!

τα περι αποθηκης stock management, νεα προιοντα, working capital, assortment, κόστη, %GM κοκ δεν νομίζω να μπορεί κανεις να εκφερει άποψη με αξία χωρις hard data.

#88
Πάρης

Πάρης

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 3.803 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Ας μην φυτιλιαστεί αυτό το θέμα με τις πολιτικές μας επιλογές, εκτιμήσεις και προτιμήσεις...

#89
paris.gr

paris.gr

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 5.239 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαGreece
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g Παρη έγραψες πως "αν θες φτηνες τιμες χωρις εγγύηση και να τα βαλεις μόνος σου τότε σίγουρα θες εναν e-retailer να κανεις την δουλειά σου" το οποίο πολύ απλά δεν ισχύει καθώς πρώτον τα μεγάλα e shops έχουν υποδειγματικο customer service (προσωπικά έστειλα πίσω 3 σκελετούς στο CRC) ενώ οτιδήποτε αγοράζεται εντός ΕΕ (και προορίζεται για χώρα της ΕΕ) καλύπτεται από εγγύηση. Από εκεί και πέρα και με βάσει τα λεγόμενα του Τάκη ότι το Cyclist πήγαινε για κλείσιμο προφανώς το υπάρχον μοντέλο δεν τραβάει οπότε και πρέπει να γίνουν αλλαγές και για αυτό ο Τάκης άνοιξε και αυτό το θέμα. Αν τώρα βέβαια αντί να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις των μελών (υπαρχόντων ή μελλοντικών αγοραστών) μπούμε στην λογική της δικαιολογίας και του ότι δεν είναι ψυλλιασμενοι οι αγοραστές κτλ τότε μάλλον αναιρουμε τον σκοπό του θέματος και εξακολουθουμε να κάνουμε τις ιδιες κινήσεις με τα ίδια προφανώς αποτελέσματα. Εγώ την άποψή μου την έχω πει πιο πριν σχετικά με τα προβλήματα που έχω αντιμετωπισει οπότε δεν υπάρχει λόγος να την επαναλάβω. Για τα υπόλοιπα οποίος ενδιαφέρεται ας ρίξει ένα τηλέφωνο στην εταιρία μου γιατί κάπως πρέπει να ζήσουμε κι εμείς :). ΥΓ. 3 Παρηδες στην σειρά!

#90
AS32

AS32

    Cyclist Friend

  • Moderators
  • 7.177 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΝέα Σμύρνη...Ανάβυσσος...
Απάντηση: Ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του Cyclist.g

Παρη έγραψες πως "αν θες φτηνες τιμες χωρις εγγύηση και να τα βαλεις μόνος σου τότε σίγουρα θες εναν e-retailer να κανεις την δουλειά σου" το οποίο πολύ απλά δεν ισχύει καθώς πρώτον τα μεγάλα e shops έχουν υποδειγματικο customer service (προσωπικά έστειλα πίσω 3 σκελετούς στο CRC) ενώ οτιδήποτε αγοράζεται εντός ΕΕ (και προορίζεται για χώρα της ΕΕ) καλύπτεται από εγγύηση.


Δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται συγκριση με το CRC το cyclist...το ενα απευθύνετε στην φτωχή Ελλάδα και το άλλο σε όλο το κόσμο..