Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Cyclist.gr Demo Program 2016

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
40 απαντήσεις στο θέμα

#31
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.412 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

τέλος σαιζόν


  • Janimmipse του αρέσει

#32
lampoul

lampoul

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.311 Δημοσιεύσεις

Περιμενοντας να μου ετοιμασει ο Σπυρος το madone 7s και βλεποντας το 9,2 demo λεω δεν παιρνω να το δοκιμασω, ετσι απο περιεργεια να το συγκρινω με το ssl που το ειχα και 3μισι χρονια. Αφου ο Τακης μου ρυθμισε τη σελα και μπηκαν τα πεταλια ξεκιναω καπακι για Υμηττο και με δεδομενο οτι ειχε compact η διαδρομη απο το νεκροταφειο Παπαγου ηταν μονοδρομος. Με το που καθεσαι πανω κατευθειαν νιωθεις κατι διαφορετικο βλεποντας αυτο το μοναδικο κοκπιτ, αμεσως ορθοπεταλο και εδω λεω εχω σοβαρο αντιπαλο. Φτανοντας στην μεγαλη κλιση στο νεκροταφειο, λεω την μιση θα την βγαλω ορθιος και την αλλη μιση καθιστος. Το φαρδι τιμονι βοηθαει τα μεγιστα στο τραβηγμα καθιστος, ενω ορθιος το στιβαρο μπροστινο σου δινει μια μασιφ αισθηση λειτουργοντας με πληρη ομοιογενεια. Η αναβαση μεχρι πανω μου φανηκε παιχνιδακι λαμβανοντας υποψη οτι ανεβαινω με 39Χ23 με το δικο μου και τι δεν θα εδινα να ειχα αυτη την αναπτυξη με αυτο το πλαισιο!

 Αφου εφτασα μετα τα δεντρα με ελαφρυ πατημα κατεβηκα με σκοπο να ξαναανεβω αυτη τη φορα πιο βαρια, ετσι και εγινε. Τη μιση αναβαση της εκανα ορθοπεταλωντας και ομολογω οτι δεν με κουρασε αρκετα. Στην κατηφορα στριβει πολυ καλα μπορεις ανετα να ριξεις ολο το βαρος μπροστα καθοτι το ολο μπροστινο ειναι πολυ δεμενο και σου εμπνεει εμπιστοσυνη. Τα φρενα της shimano με κουρασαν στην κατηφορα αφου οι μανετες δεν ειναι οσο εργονομικες θα ηθελα, σε σχεση με της campy.

Aλλο που θα ηθελα να προσθεσω ειναι οτι αυτο το πλαισιο δεν πρεπει να δινεται για δοκιμη με αλουμινενιους τροχους, αλλα με τους carbon D3 Aeolus, καθοσον τα πλεονεκτηματα του πλαισιου με τους τροχους που φοραει πανω δεν διαφαινονται. Οσο παιρνουσε η ωρα και τα χιλιομετρα και καθως αρχισα σιγα σιγα να εξοικειωνομαι με ολο το πακετο, ξεκινησα να το ανοιγω και στις ευθειες της Μαραθωνος. Ανταποκρινοταν αμεσα στις αποτομες αυξησεις του ρυθμου. Στην δε κατηφορα με παγιο ανεμο ηταν πραγματικο πολυ σταθερο.

Αυτα βασικα διαπιστωσα και σε οτι αφορα την εμφανιση του παρολο που ειναι κατι το ιδιαιτερο εμενα μου αρεσει πολυ και ιδιαιτερα η παντελης καλυψη ολων των καλωδιων. Και τωρα που τα γραφω αυτα ειμαι σε περιεργη φαση αφου εξερευνω το madone 7s που με αυτο θα περασω τα προσεχη ποδηλατικα μου χρονια. 


  • Ο/Η max, Γιώργος-Κόρινθος, dimzaf και άλλος 1r τους αρέσει αυτό

124.000 χιλ με EPS/SR


#33
herodotosn

herodotosn

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • PipPip
  • 17 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑθήνα
Ενας απολογισμός του 2ήμερου test ride με το Domane 5.2
 
Το αποτέλεσμα του test για μένα είναι το εξής απλό. Αυτό θα είναι το επόμενο ποδήλατο. Όχι αμέσως, είναι δύσκολες οι εποχές αλλά θα είναι. Και αν αργήσω τόσο πολύ και έχει βγει το μοντέλο του 17 τότε θα είναι αυτό. 
 
Το τεστ ήταν βέβαια μια σύγκριση με το τωρινό Madone 3.1, το οποίο είναι αναβαθμισμένο από όλες τις απόψεις σε σχέση με το πώς ήταν όταν το πήρα και πιστεύω ότι είναι πλέον ένα πολύ ωραίο σύνολο. Ηθελα το Domane για test και όχι κάποιο άλλο, γιατί έχω καταλήξει στον τύπο ποδηλάτου που θέλω, στο τι ζητάω από το ποδήλατο.
 
Όταν έβλεπα το Domane από μακριά, δε μου πολυγέμιζε το μάτι, έχει και χρωματισμό που δεν είναι αγωνιάρης, δε προκαλεί, δε μένει το μάτι πάνω του. Όταν όμως το πλησίασα και άρχισα να το περιεργάζομαι, λίγο πριν αρχίσει η πρώτη μέρα του test, άρχισα ήδη να σκέφτομαι ότι τα αξίζει τα λεφτά του, μόνο από την εξαιρετική ποιότητα του πλαισίου, της βαφής, όλων των περιφερειακών και κάθε μικρής λεπτομέρειας. Αυτό που με εντυπωσίασε οπτικά (και αργότερα και στο δρόμο) είναι το κάτω τρίγωνο του πλαισίου, τα κομμάτια που φεύγουν δηλαδή από τον δισκοβραχίωνα. Μεγάλες εναλλασσόμενες διατομές που γεμίζουν το μάτι. Οπου και να κοιτάξεις στο πλαίσιο χαίρεσαι να το βλέπεις.
 
Ολο το διήμερο έγινε προφανώς με τη σέλα που είχε το Domane όπως και με το τιμόνι που είχε. Πολύ καλά και τα 2, αλλά μικρά για μένα, στο Madone φοράω το ίδιο τιμόνι αλλά σε 44cm και καλύτερη σέλα (Paradigm RL) και πάλι πιο πλατιά (α και λαιμό 1cm πιο μακρύ). Με αυτούς τους περιορισμούς το στήσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε στα μέτρα μου και με μια ανησυχία από εμένα μήπως χαντάκωναν την δοκιμή. Ανησυχία μη αιτιολογημένη τελικά, το καλό ποδήλατο δε χαλιέται από αυτά τα πράγματα, απλά όταν μπουν πάνω γίνεται ακόμα καλύτερο.
 
Θα το ήθελα και παραπάνω μέρες για δοκιμή (κανα 6μηνο ας πούμε? Αχαχα!!) αλλά σίγουρα το minimum θα έπρεπε να είναι ένα διήμερο ή τριήμερο. Τη πρώτη μέρα δε δέσαμε απόλυτα, το μάθαινα και το ταλαιπωρούσα λίγο, και μου επέστρεφε και αυτό την αίσθηση ότι κάτι δε κάνω καλά. Παρόλα αυτά, το πήγα στην απολύτως χειρότερη άσφαλτο που ξέρω για να δω τι κάνει, πως δουλεύει το IsoSpeed, το endurance πηρούνι  και όλο αυτό το carbon σειρά 500 πλαίσιο. Ανηφόρησα την Αναστάσεως, αναστέναξα και πάλι στον τοίχο ανηφόρα, έκανα μια πέρα δώθε το ίσιο κομμάτι μέχρι το χώμα και ξεκίνησα την ήπια ανάβαση. Αυτή που είναι πάνω σε άσφαλτο που είναι ικανή να βγάλει σφραγίσματα από κραδασμούς αν περάσεις π.χ. με αλουμινένιο πλαίσιο-πηρούνι. Και το ποδήλατο άρχισε να καταπίνει τα πάντα, άρχισα να ψάχνω τα κακοτράχαλα κομμάτια να το περνάω από εκεί, έτσι για τη χαρά πως τα πέρναγε. Το Madone δεν είναι κακό σε αυτό το δρόμο, carbon είναι και αυτό, και φοράει πλέον καλές ζάντες με εσωτερική διατομή 17mm με 25άρια R3 (άρα σύγκρινα πολύ ίδια πράγματα σε ζάντες – λάστιχα). Οπότε τελειώνοντας το σπαστήρι, άρχισα να σκέφτομαι, ΟΚ καλύτερο δε λέω, αλλά λίγο … μέχρι που κατάλαβα ότι δεν είχα σηκωθεί μία φορά από τη σέλα, πουθενά, λόγω οδοστρώματος. Δεν αισθάνθηκα την ανάγκη να ξεκουραστώ από κραδασμό, από ανωμαλία, από λακκούβα. Αρα τελικά, πολύ μα πολύ καλύτερο, γιατί το Madone δε περνάει μεν πολλούς κραδασμούς αλλά πρέπει να σηκώνεσαι σε πολλά μέρη για να αποφεύγεις το κοπάνημα.  Το IsoSpeed δουλεύει, απορροφάει τα πάντα και δεν αφαιρεί τίποτα από οδική συμπεριφορά ή ακαμψία.
 
Πριν την αρχή της 2ης μέρας, έβαλα τις ίδιες πιέσεις που δουλεύω και στα 25άρια R3 στο Madone (105 μπροστά, 110 πίσω) και με την δικιά μου τρόμπα ώστε να είναι ακριβώς οι ίδιες και συγκρίσιμες με αυτό που ξέρω. Και ξεκίνησα για έναν προαστιακό που φάνταζε δύσκολος λόγω του έντονου Νοτιά. Από τα πρώτα μέτρα με τις πιέσεις αυτές αλλά και την εξοικείωση της προηγούμενης μέρας άρχισα να νιώθω το ποδήλατο, σταθερό στις ριπές του αέρα, στις στροφές και στην ευθεία, και να σκέφτομαι, να η οδική συμπεριφορά, πάει όπου του πεις χωρίς πρόβλημα. Μόλις αποκτήσεις αυτό το αίσθημα της ασφάλειας στην πορεία και στο στρίψιμο, όλα τα άλλα έρχονται εύκολα. Στα λιμανάκια, στη μέση του group, αυτό ήταν εμφανέστατο. Κατσαρή άσφαλτος, πλάγιες ριπές, από πολύ δίπλα άλλο ποδήλατο και το μόνο που ήθελε το Domane ήταν να στρίψει με πιο πολλά καθώς τίποτα από αυτά δε το προβλημάτιζε ούτε στο ελάχιστο.
Λίγο παρακάτω δεν άντεξα το ρυθμό του group παρ’ όλες τις προσπάθειες του Τάκη και του Zaxa (τον οποίο ευχαριστώ πολύ!) και έμεινα πίσω (παρένθεση: αυτός ήταν γερός προαστιακός, με κόντρα νοτιά έγραφα το ένα PR μετά το άλλο όσο ήμουν στο group, άρα εφόσον στους άλλους προαστιακούς έμεινα με το group … ήταν λίγο pro ο ρυθμός για μένα και καμία σχέση με το ποδήλατο!).
Για την ιστορία της δοκιμής πάντως, αυτό ήταν ότι έπρεπε! Κόντρα αέρα χωρίς group μέχρι την Ανάβυσσο και μετά 50χλμ επιστροφή ναι μεν με τον αέρα ευνοϊκό αλλά με μεγάλη κούραση. Εκείνη τη στιγμή, κάμποσο δρόμο πριν την Ανάβυσσο με το Νοτιά να βαράει σκέφτηκα ότι αυτή είναι η τέλεια δοκιμή για ένα endurance ποδήλατο σε ένα μέσο αναβάτη. Να σε πάει, να σε γυρίσει και να είσαι και εντάξει όταν επιστρέψεις. Και με πήγε (και όχι με τόσο μεγάλη καθυστέρηση) και με γύρισε. Και εντάξει έφτασα σπίτι. Πολύ πιο εντάξει από οποιαδήποτε άλλη διαδρομή άνω των 100χλμ έχω κάνει. Και το κυριότερο, εκεί στην επιστροφή, λίγο μετά την Αγία Μαρίνα, στην ανηφόρα προς Κορωπί χαιρόμουν το ποδήλατο. Δεν έκανε τίποτα που να με προβληματίσει όλη μέρα, δε με απασχόλησε με τίποτα απολύτως. Αντιθέτως έκανε ότι ακριβώς ήθελα κάθε στιγμή. Αυτό έμεινε σαν αίσθηση, η χαρά της ποδηλασίας.
Και όλα αυτά με ‘λάθος’ τιμόνι, λαιμό, σέλα! Δηλαδή που να μπουν πάνω αυτά τα λίγα και απλά, και να έρθει πραγματικά στα μέτρα μου!
 
Σήμερα Δευτέρα, το καθάρισα, το επέστρεψα, βάλαμε καινούργια αλυσίδα στο Madone (από το διήμερο κατάλαβα γενικά πολλά πράγματα και για το δικό μου ποδήλατο, μια τέτοια σύγκριση είναι πολύ διδακτική) και η πρώτη μου αίσθηση φεύγοντας στη Μεσογείων ήταν η απουσία του, της κύλισης. της ηρεμίας που έδινε, αυτός ο πολύ ωραίος άσπρος σκελετός ήδη μου λείπει!!
 
Με πάρα πάρα πολλές ευχαριστίες σε όλο το Cyclist που σε τέτοιες δύσκολες εποχές δίνει τέτοια ποδήλατα για εκτεταμένο test ride. Kudos!
 

  • Ο/Η ΚώσταςLC4, philip_time, pahisjon και 10 άλλοι τους αρέσει αυτό

#34
neoides

neoides

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 101 Δημοσιεύσεις

Ερχόμενος στην Ελλάδα απο την Δανία για λίγο καιρό και με το γεγονός ότι το winter-bike μου δεν άξιζε επαναπατρισμό, χρειαζόμουν ποδήλατο να ξεχειμωνιάσω. Στάθηκα τυχερός πολύ γρηγορα όταν μου προσέφερε το Cyclist το πρώτο ποδήλατο που τους ζήτησα: το Εmonda ALR.
 

Μπορεί να φανεί λίγο περίεργο γιατί ζήτησα αυτό το ποδήλατο ενω καραδοκούν διαστημόπλοια τύπου madone 9 ή Emonda SLR. Αλλα αμα σκεφτεί ότι είναι χειμώνας, τα ποδήλατα θα φάνε κακουχίες και όλοι έχουμε κάτα νου τα αθάνατα αλουμίνια ακόμη στους δρόμους μετά απο χρόνια χρήσης. Εκτός αυτού είμαι ανθρωπος που γενικά τον πιανουν περιέργειες και έτσι ήθελα να δω τι σημαίνει high end αλουμίνιο σήμερον ημέρα μετα απο 21 (τους μέτρησα) καρμπον σκελετούς που καβάλησα την τελευταία δεκαετιά, ειδικά μετα απο το ντού των μεγαλων Αμερικάνικων Εταιριών σε αυτόν τον τομέα. Βέβαια είχα και έναν λόγο ακόμα, έστω και λίγο αστείος· η νοσταλγία μου κάπως,διότι το πρώτο μου “σοβαρο” ποδήλατο ήταν ένα Trek 1500 αλουμίνιο με Ultegrα.

 

Το ΑLR προσφέρει η Trek σαν γνήσιο ανταγωνιστή των μεσαίων/ χαμηλών κάρμπον σκελετών ένα βήμα πέρα απο την εισαγωγική κατηγορία. Αλλά προορίζεται κυρίως για αθλητές που θέλουν να πηγαίνουν γρήγορα. Η ίδια το βαφτίζει performance race. Και με εμπεδομένη την μόδα των high end πλαισίων στα αλουμίνια, είπε να αναμετρηθεί με τους ανταγωνιστές της. Και έτσι το ποδήλατο πλασαρετε σαν value for money επιλογή και αλλά με σκοπό τους αγώνες και την προπόνηση για αυτούς. Αμα θέλετε βάσεις για λασμπωτήρες η Panniers, επιλέξτε άλλο μοντέλο.

Επιλεχθηκε, λοιπόν, μια γεωμετρία που τείνει προς το αγωνιστικό. Δηλαδή δεν είναι σε καμμία περίπτωση touring αλλα ούτε τόσο χαμηλό ώστε να χρειάζεται διατάσεις προτού το αγοράσεις. Το συγκεκριμένο που καβαλάω είναι το 54αρι και έρχεται με κούτελο 15.5 σε μήκος και 73 μοίρες γωνια. Με αυτές τις διαστάσεις μπορεί με σωστή επιλογή λαιμού και spacers να το φέρει ο καθένας σε αρκετά μεγάλο έυρος θέσεων χωρίς επιπτώσεις αλλα πάντα σε αλλά σίγουρα σε κατεύθυνση προς το αγωνιστικό. Έχει δε το ίδιο μήκος ψαλίδια Madone 9, μια ακόμη αγωνιστική πινελιά.  Όλη μαζί η γεωμετρία βλέπει σε γρήγορες αλλαγές πορείας και σε συνδυασμό με ενα μαρκύ λαιμό γίνεται αρκετά ευκίνητο και νευρικό. Δεν στρίβει σαν να είναι σε ράγες τόσο όσο είναι σχεδιασμένο να αλλαζεις γραμμή σε αγωνα ευκολα. Μια παρένθεση εδώ, εμενα στην 185νταρα που έκανα με το προαCtiako με έσωσε λίγο που πήρα μια στροφή εντελώς λαθος. Αμα είχε λίγο πιο πολύ rake θα μου είχε φύγει ο μπροστινος τροχός πιθανότατα.

 

Παραλαμβάνωντας το, ξεκίνησα να κατακτήσω τους δρόμους της Αττικής και όχι μόνο κάβαλα στο Emonda ALR 6. Το κορυφαίο της γκάμας των αλουμινίων των Αμερικανών και έρχεται με κάρμπον πιρούνι (συμπ. steerer). H σειρά είναι απο άκρη ως άκρη μηχανική Shimano Ultegra 6800. Τροχοί, περιφεριακά και λάστιχα είναι απο την house brand της Trek την Bontrager: Carbon παλουκόσελο, και αλουμίνιο λαιμός/τιμόνι, ενώ κάθεσαι πάνω στο Paradigm Race της ιδίας. Επειδή ξέρω το φιτ  μου (διαστασεις στις οποίες ρυθμίζω το ποδήλατο, λ.χ. υψος σέλας απο μεσαία τριβή )  και η προπονητική το επιβάλλει, έκανα κάποιες αλλαγες αμέσως, με λίγα λόγια μπηκε wattόμετρο,14αρης λαιμός και χαμηλότερο πανω ποτήρι (#slamthatstem). Κατόπιν του έβαλα παγουροθήκη πλαστική και πετάλια και το ζύγισα: 7.9 κιλά. Το κάρμπον μου ποδήλατο πέρυσι στο πανελλήνιο με την ίδια σειρά και μπουαγιώ ρόδες ήταν το ίδιο βάρος. Χμμμ.

 

Απο τότε το έχω καβαλήσει για 1600+ χιλιόμετρα και προβλέπονται άλλα τόσα. Το ώθησα  πάνω απο βουνά και λαγκαδια και το τέντωσα στις κάτηφόρες, το έκανα bunny hop σε πεζούλια και σαμαράκια (είναι καλά kicker :) ). Το σουζαρα, έκανα τα έντο μου και, θέλωντας ή μη, πλαγιολισθήσεις στην “άριστη” άσφαλτο της πρωτεύσουσας. Το έσπρωχνα στα όρια του έργου που μπορώ να παραγάγω· σπριντ και διαλειμματικα κομμάτια σε ευθεία ανηφόρα, σε βροχή, χιόνι και λιακάδα. Μικρότερη προπόνηση που το εβγαλα ήταν 39 λεπτα ενώ η μεγαλύτερη 8 ώρες και 242 χιλιόμετρα.

Και τι εντυπώσεις έχω να πω για αυτό; ας το πάμε με Ενότητες.

Βαρος

 

Με 7.9 κιλάι κινείται μαζί με τα αντίστοιχα carbon πλαισια του ιδίου μπατζετ. Και, αν θες, βάζεις και ένα ζευγάρι αγωνιστικών τροχών έυκολα χάνει μισό κιλό.
 

Στιβαρότητα.

Εδω ήταν η εκλπληξη. Περίμενα να νιώσω κάτι ανάλογο των αλουμινίων πλαισίων του παρελθόντως με τις γνωστές square taper/ octalink μεσαίες τριβές. Και όμως δεν βρήκα κάτι τέοτιο. Ήταν εξαιρετικά αποδοτικό, δεν ένιωθα ελατήριο αλλά καλή μετάδοση της δύναμής μου στο τερέν. Φτάνω, δε, στο σημείο να πω ότι κόντραρει πλαίσια μιας οικονομικής κατηγορίας απο πάνω. Όσο παταγα έφευγα μπρος. Ο λόγος για αυτό πιθανόν να είναι το to tapered πιρούνι αλλά και η pressfit μεσαία τριβή που επιτρεπουν πιο πολύ υλικό στα σημεία που χρειάζεται. Σίγουρα δεν είναι όσο ακαμπτο είναι ένα ποδήλατο σπρίντ πίστας, αλλα για το μπατζετ του είναι ειλικρινά εντυπωσιακό. Βέβαια το παραπονό μου είναι ότι τόσο οι τροχοί όσο και το τιμόνι, κλέβουν λίγο απο την αίσθηση στιβαρότητας. Δηλαδή εαν σκοπεύει κάποιος να το τρέξει σε αγώνες προτείνω να επενδύσει στα αντίστοιχα ανταλλακτικά για πιο άκαμπτη συμπεριφορα.

Άνεση

 

Είναι για ανθρώπους που προπονούνται αρα δίνει έμφαση στην αγωνιστικότητα και άρα η Trek λέει ότι η στιβαρότητα και το βάρος είναι το σημείο εστίασης. Είναι σκληρό το ή αισθηση του. Βέβαια ο πωπός μου δεν παραπονήθηκε στις 8 ωρες, αλλα είναι και ψηλο ενισχυμένη η σέλα του.  Αλλωστε για πιο πολύ άνεση, υπάρχει και το Domane αλουμίνιο.

 

Με λίγα λόγια
(+)αγοραστε αν: Θέλετε ένα αθάνατο αγωνιστικό ποδήλατο που στεκεται στα ίσα με καρμπον ποδήλατα του ιδίου μπάτζετ, και τα ξεπερνα σε βάθος χρόνου.

(-)δείτε κάτι αλλο αν: στοχεύετε σε μία πιο όρθια θέση οδήγησης, ή αμα θέλετε να δώσετε περισσότερα για σκελετό.


  • Ο/Η Takxu, zarko, George_M και 2 άλλοι τους αρέσει αυτό
Το να βιάζεσαι σε κάνει να σκοντάφτεις όχι όμως και να το πηγαίνεις γρήγορα!!
follow me on twitter :cool:: https://twitter.com/#!/neoides

#35
sdimit

sdimit

    Cycling friend

  • Cyclist Friends
  • PipPip
  • 20 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαNea Erithraia

μετά και των τελευταίων εξελίξεων εντός, μήπως υπάρχει καμία περίπτωση αναθέρμανσης/εμπλουτισμού του demo program? πχ και με κάποιο 29αρι fuel ex 8 ή ίσως 9(λόγω fox34 130), μια που φοράνε και το καινούργιο boost πλαίσιο για το 16?



#36
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.412 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Θέλετε να δοκιμάσετε ένα Madone 9 RSL?

Διαθέσιμο για δοκιμή μέγεθος 52.
6bd9b8cacbf79cca20f79e2c236b7f23.jpg


  • Ο/Η George_M, Dimsabas, airzizel και άλλος 1r τους αρέσει αυτό

#37
Dimsabas

Dimsabas

    Χ.Ο.Π. (Ποδηλάτης)

  • Cyclist Friends
  • 4.436 Δημοσιεύσεις
Το Ορμπέα έχει ξεμείνει;

Cube Agree GTC Race 2014

Sram Apex 2X10

Carbon 50mm wheels (China ολέ)

Fizik Arione

 

Cube Hubrid Reaction Pro 500 2021

100 mm Suntour μ' έκαψες, προσεχώς καλύτερη!

Bosch CX 85 Nm

Bosch PowerTube 500 Wh

Sram SX Eagle 1X12

Ελαστικόν 29+ (29Χ2.60)

KS Lev παλούκιον 125 mm

Specialized Avatar


#38
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.412 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Λάθος φώτο



#39
hellequine

hellequine

    War Pig

  • Validating
  • 5.564 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαSmolikas

To Stache είναι διαθέσιμο για τεστ ή ακόμα;


Molista Enduro Project...............loading


#40
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.412 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Όχι Αλέξανδρε. Φινίτο τα τεστ του 2016.



#41
hellequine

hellequine

    War Pig

  • Validating
  • 5.564 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαSmolikas

Δηλαδή τι;;;;;

 

Θα με εξαναγκάσετε να δοκιμάσω κούρσα... :banghead:

 

Ω, ρε που πάμε ρε... που πάμε... :) :) :)


Molista Enduro Project...............loading