Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!

Test Bikes - Gary Fisher Superfly '09 Review
#1
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 04:42 μμ

Σε αυτή εδώ την ενότητα οι επισκέπτες του Cyclist Friends μπορούν να διαβάζουν τις εντυπώσεις και τα σχόλια των ποδηλατών που δοκίμασαν τα Test Bikes, αλλά και να συμμετέχουν στις συζητήσεις γύρω από αυτά.
Το συγκεκριμένο Θέμα αφορά το :
Gary Fisher Superfly '09
http://www.cyclist.g...uperfly09_4.jpg
- Ο/Η Traiskisa, Traiskisar, Tiarahoith και 26 άλλοι τους αρέσει αυτό
#2
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:14 μμ

Τα παιδιά από το cyclist έχουν βάλει στόχο να εκπληρώνουν ποδηλατικά όνειρα. Εγώ είχα δυο (εκτός από το να ανέβω στο υψηλότερο σκαλοπάτι σε αγώνα). Να κάνω ποδήλατο στην πίστα στο ολυμπιακό ποδηλατοδρόμιο και να δοκιμάσω ΜΤΒ με τροχούς 29’’. Το πρώτο πραγματοποιήθηκε πέρσι με το καλύτερο τρόπο και το δεύτερο την περασμένη Κυριακή στο γύρο Υμηττού.
Την προηγούμενη Κυριακή είχα μια όχι τόσο επιτυχημένη επαφή με το ΜΤΒ μετά από χρόνια αποχή από αυτό το είδος ποδηλασίας και ήθελα να ξαναδοκιμάσω, αυτή την φορά καλύτερα προετοιμασμένος και με καλύτερο εξοπλισμό.
Και εδώ βοήθησε το cyclist – κανονίσαμε με τον Takxu να πάω να παραλάβω ένα ποδήλατο το Σάββατο. Δεν ήξερα τι θα είναι – μόνο ότι θα ήταν με 29'' τροχούς. Αυτό μου έφτανε. Να όμως που μου δώσανε ένα πανέμορφο, όλο καρμπόν κομψό στολίδι που ονομαζόταν Superfly. Δεν πας να το δοκιμάσεις έξω – μου είπε ο Μάξιμος ο οποίος μόλις είχε ρυθμίσει τα φρένα, τις ταχύτητες κλπ.
Πήγα. Το δοκίμασα. Και έμεινα άναυδος. Ήταν σαν κούρσα – ελαφρύ, άμεσο, σκληρό, διαισθητικό … αλλά ταυτόχρονα απίστευτα σταθερό και απορροφητικό. Είναι από τις ρόδες – είπα. Όχι – χαμογέλασε ο Admin – από το κάρμπον είναι. Δοκίμασα τις ταχύτητες – κανένα πρόβλημα, άλλαζαν με ένα ξεκάθαρο "κλικ" πάντα με τον αντίχειρα, πάντα στο ίδιο σημείο, γρήγορα, με ακρίβεια, με χάρη και αρμονία σαν κάθε κουμπί να σου έλεγε – πάτησέ με παρακαλώ, αυτή είναι η δουλειά μου και χαίρομαι να την κάνω για σένα. Δοκίμασα τα φρένα. Τι να πω; Η πρώτη επαφή με δισκόφρενα αυτής της ποιότητας για ένα ποδηλάτη δρόμου είναι σοκ. Θυμήθηκα τι λένε οι οδηγοί όταν δοκιμάζουν φόρμουλα ένα για πρώτη φορά. Σημείωσα στο μυαλό μου με κόκκινα γράμματα να μην τα πατάω με δύναμη όταν δεν είμαι απόλυτα έτοιμος. Κοίταξα το πιρούνι, δεν ασχολήθηκα περισσότερο, προφανώς ήθελε διάβασμα και θα το έκανα το απόγευμα.
Να πω ότι ενθουσιάστηκα, θα είναι λίγο. Δεν μπορούσα να περιμένω την επόμενη μέρα. Γιατί δεν ήθελα απλά μια βόλτα στο πάρκο. Ήθελα πραγματικό τεστ – πολλές ώρες, τελικές ταχύτητες σε δύσκολες συνθήκες, αγωνιστικές καταστάσεις, φτάνοντας στα όρια. Δεν μπορούσε να υπάρχει καλύτερη ευκαιρία από το γύρο Υμηττού με τον Αίολο και friends την επόμενη μέρα.
#3
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:18 μμ

Για μένα ο γύρος Υμηττού έχει ιδιαίτερη συναισθηματική άξια. Ήταν η πρώτη μου βόλτα με τους Cyclist Friends την μακρινή 2004. Από τότε το έχω κάνει άλλες τρεις φορές και πάντα το έχω απολαύσει. Αργότερα ανακάλυψα την ποδηλασία δρόμου και δεν ασχολήθηκα πια με ΜΤΒ. Μέχρι τώρα. Τα λέω αυτά, επειδή όταν με κατάθεσε ο konnos στην κατηγόρια «σκληροπυρηνικός κουρσάς» συνειδητοποίησα πως ίσως δίνουμε λάθος εντύπωση με αυτά που γράφουμε μερικές φορές. Δεν κάνω σούζα, έντο, back flip, drops και τέτοια, αλλά και δεν έχω κάνει μόνο άσφαλτο.
Προετοιμάστηκα σωστά, σαν για αγώνα – έφαγα ο, τι πρέπει, έκανα το taper (ξεκούραση την Παρασκευή και το Σάββατο), έβαλα κατάλληλα πετάλια. Όπως είπα, ήθελα όλα να είναι σωστά.
Έφτασα με τους πρώτους στην πλατεία και έβγαλα το ποδήλατο. Ήταν τόσο όμορφο και με είχε μαγέψει τόσο, που νοιαζόμουνα ακόμα για την αισθητική! Το άσχημο τσαντάκι σέλλας, τα παγούρια και το Garmin που έβαλα μου κακοφαινόταν σε σημείο να σκέφτομαι να τα βγάλω. Και σας μιλάει κάποιος που οδηγεί μπλε ποδήλατο Discovery, με πορτοκαλί κράνος και μπλούζα Euskaltel … Σοβαρέψου, έλεγα στον εαυτό μου – δεν ήρθες εδώ για τέτοιες βλακείες. Ούτε όλα αυτά που διάβασες χτες το απόγευμα για sag, rebound, slow speed compression, angle of attack, Genesis 2.0 Geometry, contact patch κλπ. κλπ (εσείς να τα διαβάσετε!). έχουν πια σημασία. Να είσαι πιστός στον εαυτό σου και να σε ενδιαφέρει μόνο η απόδοση και η απόλαυση που προσφέρεται μέσο αυτήν. Τα υπόλοιπα είναι για να βασανίζουν τους κατασκευαστές (και τον Taz) για να μπορούν οι ποδηλάτες να απολαμβάνουν το αποτέλεσμα.
Βιάζεστε να ξεκινήσουμε ε; Και εγώ. Εσείς τουλάχιστον μπορείτε να πάτε κατευθείαν στο επόμενο κεφάλαιο, εγώ όχι. Σας βασάνισα με αυτή την ατελείωτη εισαγωγή για να καταλάβετε τα συναισθήματά μου περιμένοντας να ετοιμαστούν αυτοί (ονόματα δεν λέω) που έφτασαν όταν υποτίθεται θα ξεκινούσαμε, να μοιράσουν μανταρίνια και όλα τα σχετικά.
#4
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:21 μμ

#5
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:30 μμ

#6
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:34 μμ

#7
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:39 μμ

#8
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:43 μμ

#9
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:47 μμ

Ήρθε το τελευταίο και καλύτερο κομμάτι – η ανάποδη ανάβαση του κρεμαστού λαγού. Ήταν τα τελευταία χιλιόμετρα με το σούπερ ποδήλατο και ήθελα να τα απολαύσω στα 100%. Στην αρχή της ανηφόρας ο Admin και ο Carlos έφυγαν αρκετά μπροστά. Θα το διασκέδαζα και έτσι, αλλά ο Admin σαν να ήξερε και μετά από την απότομη φουρκέτα σταμάτησε και με περίμενε. Δεν είχα πια δύναμη να παίζω η να τον αλλάζω, έτσι κόλλησα στην ρόδα του και αρχίσαμε να καταπίνουμε τα χιλιόμετρα. Μαζέψαμε τον Carlos και σε τέλειο συγχρονισμό πλησιάζαμε πια τον στόχο. Τότε ήταν που ήρθε στο μυαλό μου την εικόνα από Paris – Roubaix με τους Boonen, Cancelara και Ballan να
πλησιάζουν το ποδηλατοδρόμιο οπού θα τερμάτιζαν μπροστά από χίλιους οπαδούς που φωνάζουν και πανηγυρίζουν. Βγήκαμε στην άσφαλτο και εκεί που νόμιζα ότι τελειώσαμε, άκουσα τον Δημήτρη να λέει με casual ύφος – τώρα κάνουμε
Sprint
Κάναμε και σπριντ. Ανηφορικό στην άσφαλτο μέχρι το τέλος τις ανηφόρας. Θα ήθελα να πω ότι τα έδωσα όλα και κέρδισα με ένα λάστιχο διαφορά, αλλά όχι, δεν το κατάφερα. Ήμουνα στην πλεονεκτική δεύτερη θέση όλη την ώρα, αλλά ποτέ δεν είχα την δύναμη να κάνω την επίθεση. Δεν πειράζει όμως, και αυτό δεν είναι λίγο. Τερμάτισα κολλημένος στην ρόδα τον Admin – ούτε ένα μέτρο πιο πίσω.
#10
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:51 μμ

#11
Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουάριος 2009 - 06:54 μμ

#12
Δημοσιεύθηκε 02 Φεβρουάριος 2009 - 05:11 μμ

Μετά από το test event, αυτό είναι το πιο εύκολο review από όλα. Το Superfly απλά δεν συγκρίνεται. Είναι με διαφορά το καλύτερο. Δεν το είχα δοκιμάσει σε μονοπάτια. Το έκανα χτες. Αν και είχα το Superfly στον πρώτο γύρο, όταν η διαδρομή μου ήταν εντελώς άγνωστη, ένιωθα πιο άνετα και πήγαινα πιο γρήγορα από κάθε ένα από τα άλλα ποδήλατα. Στο BTS (που είναι σαν σε χωματόδρομο) δεν το συζητάμε - το να κρατάς την καλύτερη γραμμή με την μέγιστη ταχύτητα ήταν πανεύκολο. Στον Ισορροπιστή, πάλι, πήγαινε ακριβώς εκεί όπου του έλεγα συγχωρώντας τα λάθη και παίρνοντας πάνω από τα εμπόδια σαν να μην είναι εκεί. Το να ανέβεις πλάγια από το νεροφάγωμα δεν ήταν πρόβλημα με τον μεγάλο τροχό και σου ενέπνεε εμπιστοσύνη δίνοντας σου την απαραίτητη αυτοπεποίθηση να το πας γρήγορα. Στον χωματόδρομο που ακολουθούσε ήταν το μοναδικό ποδήλατο με το οποίο δεν βούλιαζα στις δυο λασπολακκούβες που ερχόταν αμέσως μετά από γρήγορες στροφές. Στην μικρή απότομη ανηφόρα ήταν το μοναδικό ποδήλατο με το οποίο ανέβαινα άνετα με ή χωρίς φόρα. Στα εμπόδια στο παλάτι, αν και έκανα κάτι τέτοιο για πρώτη φορά στην ζωή μου, δεν δυσκολεύτηκα καθόλου. Το τελευταίο που πέφτεις στον δρόμο από ψιλά μέσα από τα δέντρα το έκανα άτσαλα, αλλά πέρασα ομαλά. Νομίζω με κάθε άλλο ποδήλατο θα έπεφτα. Στο Stone Garden δυσκολεύτηκα, αλλά λιγότερο από κάθε άλλο ποδήλατο. Αυτά. Ακόμα και μετά από την σύγκριση με τα υπόλοιπα κορυφαία ποδήλατα που δοκίμασα, ξαναυπογράφω κάθε λέξη που έγραψα παραπάνω για τον γύρο Υμηττού. Ότι και να πεις για το Superfly είναι λίγο.
#13
Δημοσιεύθηκε 03 Φεβρουάριος 2009 - 09:16 πμ

Μπάτλερ (Takxu): Κυρία σηκωθείτε, έχετε Test Event!
La Diva: Χμμμφφφφρρλλλλ, πρωινιάτικα; Πες τους "δεν μπορώ"
Μπάτλερ (Takxu): Δεν γίνεται Κυρία, έχετε κοντράτο....
La Diva: Την αποκλειστικόητά μου μέσαααααα...... Τουλάχιστον είναι κάτι καλό;;
Μπάτλερ (Takxu): Είναι τρείς Testadores Κυρία, σας περιμένουν!
La Diva: Testadores???? Mui bueno μου ακούγεται!!! Νέοι, ψηλοί Λατίνοι με γυμνασμένα λεία κορμιά;;; Θα πάμε Βουλιαγμένη;
Μπάτλερ (Takxu): Εεεεεεεεεεεε, όχι ακριβώς..... Έχουν όλοι πατήσει τα -άντα, οι δύο είναι αξύριστοι (παντού) με μαλλιά που αραιώνουν σιγά σιγά και κάτι κιλάκια παραπάνω και όλοι είναι λίγο ασπρουλιάρηδες......Α!, το evenement είναι κοντά στις Ταβέρνες, στο Κατσιμήδι........
La Diva:


Γειά σου κούκλα, με λένε Φώτη..... Πάμε μια βόλτα;
Ένα είναι σίγουρο, η Diva θα σε πάει παντού και μακρυά. Ήταν το πρώτο 29' που οδήγησα ποτέ και από την αρχή καταλαβαίνεις το πλεονέκτημα στην διατήρηση της ταχύτητας και το δρασκέλισμα εμποδίων. Όχι μόνο ανωμαλιών του τεραίν, αλλά πάσης φύσης εμποδίων όπως άμμο (κινούμενη και στατική), λάσπη, ρίζες, γαρμπίλι κτλ. Η αίσθηση της επιβράδυνσης που νοιώθεις με οποιοδήποτε 26' είναι πολύ μικρότερη, σε σημείο που να μην σε απασχολεί ολοσδιόλου. Στο ανηφορικό , λασπωμένο κομμάτι με ρίζες και πέτρες δίπλα στην πηγή, συμπεριφέρθηκε άψογα. Στον "ισορροπιστή" έμπαινες στις ράγες, ακολουθούσες τα πατήματα και έστριβες με ταχύτητα. Στα πετρόφυτα κομμάτια του "BTS" ένιωθες το πίσω μέρος να αναπηδά, σίγουρα δεν ήταν το ίδιο άνετο με ένα FS αλλά σε καμμία περίπτωση πιο αργό. Στις στρωτές ανηφόρες και τις ευθείες ήταν ένα "κλικ" λιγότερο άμεσο από το ALMA αλλά το ίδιο γρήγορο ή και περισσότερο. Μεγάλη η διαφορά σε ένα κομμάτι με στρωμένες πέτρες μεγέθους 15-23,5 πόντων και ήταν το μόνο ποδήλατο που πέρασα χωρίς πόδι κάτω.
GL: Στάσου κούκλα πέτρεεεες!
Diva : Μικρέ, όταν εσύ κατούραγες τις πάνες σου , ο νονός μου ο Gary ο Ψαράς κατέβαινε μπάλα τους δασικούς στο Orange County της California....
Στα σκαλιά που ήρθαν αμέσως μετά, είχα ένα μικρό δισταγμό στην αρχή, τον οποίο η Diva λόγω αδράνειας επέτεινε, αλλά μόλις άρχισα να κυλάω, είχα ήδη φθάσει κάτω.
Στο σημείο αυτό όμως, πρέπει να διευκρινισθεί ότι το ποδήλατο- όπως και κάθε 29'άρι πιστεύω- διατηρεί την κεκτημένη ταχύτητα και πορεία. Δεν μπορείς να αλλάζεις γνώμη και διαδρομή όποτε σου καπνίσει, χωρίς να υπολογίσεις τον κύκλο στροφής και την αδράνειά του (σσ. το τιμόνι ήταν στενό και ενδεχομένως αυτή η αίσθηση να μετριάζεται με ένα φαρδύτερο). Εάν πάρεις λάθος γραμμή -και θα την πάρεις με ταχύτητα-, η κατάληξη θα είναι να βρεθείς στο τραπέζι με τους δικηγόρους της Diva και εκείνη να ωρύεται : "άκου μικρέ, μου είπες να πάω από κεί και πήγα......ανώριμο πλάσμα..... δεν είμαι εγώ κάνα πιτσιρίκι να με στέλνεις δεξιά-αριστερά".
Γενικά η αίσθηση είναι ότι το 29' φέρνει τον κόσμο σε πλησιέστερη αναλογία για τα μέτρα σου. Αμέσως, οι ανωμαλίες του εδάφους δεν είναι αυτές που ήταν, η ανηφόρα τελειώνει νωρίτερα και εκείνο το ανηφορικό κομμάτι με τις ρίζες που ίσως σου έλλειπε λίγη φόρα ακόμη με το 26', θα το περάσεις χωρίς δράματα. Το μόνο σημείο που με κούρασε, ήταν ο ανηφορικός πετρόκηπος. Με 2-3 χλμ μεγαλύτερη ταχύτητα, θα το περνούσα ευκολότερα ,αλλά δεν είχα την δύναμη για να την αναπτύξω. Αυτό που προσπαθώ να απεικονίσω είναι ότι σε χαμηλές ταχύτητες και εδάφη που κάνουν τον πίσω τροχό να αναπηδά, με ένα αποδοτικό FS, βάζεις το γρανάζι-πιατάκι πίσω και "γρούτσου-γρούτσου" ανεβαίνεις, όση κούραση και εάν έχεις. Το 29' ΗΤ δεν θα σε αφήσεις να πάς όσο αργά θέλεις και η ισορροπία των μεγάλων τροχών σε αυτό το κομμάτι είναι δύσκολη. Ίσως βέβαια ένα μεγαλύτερο τιμόνι να βοηθούσε στον χειρισμό της Diva. Αυτό που είχα ήταν σαν πηδάλιο από βάρκα σε ιστιοπλοϊκό! Χώρια που για μένα δεν νοείται αλουμινένιο τιμόνι, ειδικά σε κάρμπον πλαίσιο.
Γενικά η αίσθησή της ήταν αποδοτική αλλά σκληρή. Πολύ ικανό ποδήλατο, δύναμη να έχεις και σωστή τεχνική να μπαίνεις στις στροφές αλλά δεν έχει την απορροφητικότητα στο πίσω τρίγωνο του σκελετού του ALMA . Ίσως πιστεύουν ότι το 29' είναι πιο άνετο από ένα απλό ΗΤ και διατήρησαν την ακαμψία σε υψηλό επίπεδο. Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ένα πιο απορροφητικό πλαίσιο θα άνοιγε πρόσθετους ορίζοντες και θα έκανε το ποδήλατο πιο ξεκούραστο σε μεγάλες διαδρομές.
#14
Δημοσιεύθηκε 03 Φεβρουάριος 2009 - 10:39 πμ

#15
Δημοσιεύθηκε 03 Φεβρουάριος 2009 - 11:06 πμ

Επιστρέφοντας οι τεσταδορ είχαν τελειώσει (Petroula style) και χαζολογάγανε , πιάνω τον Ioannis και τον ρωτάω στο άσχετο σε ποίο θα έχωνε φράγκα και ΜΕΝΩ με την απάντηση …. Μια και δυο το βουτάω ! με τα crack πετάλια και κομμένα πόδια από την ανάβαση , λέω πάω να κάνω έναν μικρό γυρο.
Καμια σχέση με το FS , καμια σχέση με την G2 …που δεν με βόλευε , μαλακό , χαλαρό , στο μονοπατάκι τέλειο .
ΜΑ ΤΙ ΕΧΕΙ καπνίσει ο θείος !
#16
Δημοσιεύθηκε 03 Φεβρουάριος 2009 - 11:46 πμ

#17
Δημοσιεύθηκε 13 Μάρτιος 2009 - 12:05 μμ


Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)
#18
Δημοσιεύθηκε 13 Μάρτιος 2009 - 12:37 μμ

#19
Δημοσιεύθηκε 13 Μάρτιος 2009 - 12:39 μμ

#20
Δημοσιεύθηκε 13 Μάρτιος 2009 - 03:29 μμ

#21
Δημοσιεύθηκε 13 Μάρτιος 2009 - 04:48 μμ


#22
Δημοσιεύθηκε 14 Μάρτιος 2009 - 08:30 πμ

Αυτό που γράφει στο άθρο, ότι μάλλον δεν χωράει μεγαλύτερο πίσω λάστιχο από 2.1'' ισχύει;
Δεν ξέρω αν ισχύει, θα το δούν οι ειδικοί (από την φωτό στο περιοδικό φαίνεται να ισχύει), παραλείπει όμως το άρθρο να αναφέρει ότι το ελαστικό στην διάσταση 29', έχει αρκετά μεγαλύτερο ωφέλιμο πέλμα από το 26' λόγω διαμέτρου τροχού. Οπότε το 2.1 29' έχει μεγαλύτερη πρόσφυση από ένα αντίστοιχο 26'. Το πόσο, ας μας απαντήσουν οι γεωμέτρες-μηχανολογοτέτοιοι του φόρουμ!

Α, ειδικά για πίσω, δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να βάλεις μεγαλύτερο λάστιχο. Λασπωμένα ανηφορικά κομμάτια με ρίζες και πέτρες ανέβαιναν απροβλημάτιστα με δαύτο!
#23
Δημοσιεύθηκε 14 Μάρτιος 2009 - 03:00 μμ

#24
Δημοσιεύθηκε 14 Μάρτιος 2009 - 03:13 μμ

http://www.fisherbikes.com/gary/storyΤο αρθρο γράφει και κάτι για την "μητέρα Trek" αρα......o Gary είναι "υιός"???
Η Trek πότε θα βγάλει κάτι αντίστοιχο?
1993 Trek Bicycle Corporation acquires the Gary Fisher Bicycle Company in April, Gary heads the product group that fast-tracks a new product line for introduction that August. Fisher rider, Paola Pezzo of Italy wins the UCI World Mountain Bike Championship in France.
#25
Δημοσιεύθηκε 06 Απρίλιος 2009 - 10:15 πμ

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)
#26
Δημοσιεύθηκε 06 Απρίλιος 2009 - 10:22 πμ

#27
Δημοσιεύθηκε 06 Απρίλιος 2009 - 10:25 πμ

#28
Δημοσιεύθηκε 06 Απρίλιος 2009 - 10:27 πμ

#29
Δημοσιεύθηκε 06 Απρίλιος 2009 - 10:31 πμ

Για μου φτιάξω το κέφι, παραθέτω φωτό από την αρχή ενός εξονυχιστικού γύρου τεστ.....
Χθές πήγα στον νωπό Υμμητό και τα μονοπάτια της Καισαριανής. Ανέβηκα κάτι σκαλοπάτια που με το 26άρι θα ήθελε 2η και τρίτη προσπάθεια. Άλλαξα το τιμόνι σε riser και θα ξαναδοκιμάσουμε κάτι ακόμη πιο δύσκολα περάΖματα που περίμενα το θαύμα αλλά δεν ήρθε.... Χαμηλώνοντας την πίεση στα 30-35 psi πίσω, το ποδήλατο μεταμορφώνεται. Επίσης σε προδιαθέτει να το πλαγιάζεις πολύ περισσότερο στις στροφές με πατημένο χώμα. Νεότερα σύντομα. Αυτές οι ρόδες είναι πολύ μεγάλες ρε παιδί μου! Την είδη η ΟΡΚΑ και τρόμαξε! (γι'αύτό την πήγα στον ξενώνα να μην τσακώνονται ΧΑΧΑΧΑΑ!
Κάποια στιγμή να φτιάξουμε καλαθάκι για riser τμόνι , που να παίρνει κάρβουνα (αναμμένα) και σχάρα από πάνω!!! Όσο πιο "aero" γίνεται !!!
#30
Δημοσιεύθηκε 18 Απρίλιος 2009 - 03:53 μμ

Αλλά για να κάνω και λίγο το συνήγορο του διαβόλου. Το μειονέκτημα που διακρίνω είναι η τιμή του.
Πχ το carbon Scott scale 35 με παρόμοιο βάρος κοστίζει 2.000 ευρώ. Οπότε μπορείς να πάρεις carbon hardtail αξιόλογης εταιρείας και να γλυτώσεις και 1.800 ευρώ. Ενώ αν τελικά το λέει το πορτοφόλι σου και αποφασίσεις να ξοδέψεις κοντά στα 4.000 ευρώ "βλέπεις" και το scale 10 των μόλις 9.25 κιλών!
http://www.evanscycl...n-bike-ec016232
Αλλά εντάξει το παραδέχομαι. Με όλα αυτά που έχω διαβάσει τόσο εδώ στο φόρουμ, όσο και στην δοκιμή του περιοδικού (Mbike), έχω αρχίσει να το λιγουρεύομαι (η μήπως ονειρεύομαι ....γιατί 4.000 δεν μου περισσεύουν ούτε για αστείο)!
YΓ. Ευτυχώς που υπάρχει και το πιο γηινο caliber.