Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Campagnolo EPS: οι ηλεκτρονικές Campy είναι εδώ!

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
74 απαντήσεις στο θέμα

#1
Ariel

Ariel

    ...στις 2 ρόδες βρίσκω την ισορροπία μου

  • Cyclist Friends
  • 3.633 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαmighty Europe
Και μας εντυπωσίασαν ήδη, γιατί για άλλη μία φορά η Ιταλική φινέτσα, η εμμονή στην τελειότητα και τη λεπτομέρεια και η άρτια τεχνολογική κατάρτιση της Campagnolo κάνουν εμφανέστατη διαφορά. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή.

Η έρευνα και ο πειραματισμός από την πλευρά της Campagnolo για ηλεκτρονικές αλλαγές ταχυτήτων ξεκινά ήδη από τα 8πλα συστήματα και το 1992. Η τεχνολογία όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι αρκετά ώριμη να εξυπηρετήσει αυτόν τον στόχο. Όλα αυτά τα χρόνια βγαίνουν 5 πρωτότυπα σε δοκιμή, που όμως κανένα δε δίνει το απόλυτο αποτέλεσμα που επιζητά η Campy στα προϊόντα της. Από κάθε πρωτότυπο τα μαθήματα πολύτιμα για να φτάσουμε στην 6η έκδοση, που επιτέλους είναι στο επίπεδο να περάσει από το Pro Peloton στην μαζική εμπορική παραγωγή!

http://www.youtube.com/watch?list=PL7AC54E479A0B69E0&feature=player_detai lpage&v=ULiQykflaV0

Έχουμε από χτες στα χέρια μας τόσο την Record EPS (Electronic Power Shift) όσο και την Super Record EPS. Aπό τί αποτελείται όμως μια ηλεκτρονική σειρά Campy, σε τι διαφοροποιείται από τις μηχανικές και σε τί διαφέρει η Record από τη Super Record?

http://www.youtube.com/watch?v=lARlG42BsfU&list=PL7AC54E479A0B69E0&index= 4&feature=plcp

Τα φρένα, ο δισκοβραχίονας και η κασσέτα είναι τα μόνα πράγματα που μένουν ως έχουν, τα υπόλοιπα αποτελούν την επιτομή της τεχνολογίας στον κόσμο της ποδηλατικής μετάδοσης. Θα μπορούσατε να πείτε ότι υπερβάλω αλλά βρείτε μου μία σειρά που:

- δίνει τη δυνατότητα να κατεβάσουμε ή να ανεβάσουμε 11 γρανάζια με ΕΝΑ πάτημα στο χειριστήριο

http://www.youtube.com/watch?list=PL7AC54E479A0B69E0&v=zOZAdx-_fAk&feature=player_detailpage

- δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσουμε μόνοι μας τη βέλτιστη σχέση στα derailleur με το πάτημα ενός κουμπιού ενώ ποδηλατούμε για να μη βρίσκει η αλυσίδα

http://www.youtube.com/watch?list=PL7AC54E479A0B69E0&v=-5E6bU_NPsc&feature=player_detailpage

- θυμάται τη βέλτιστη ρύθμιση και αναπροσαρμόζει ανά πάσα στιγμή τη θέση των εκτροχιαστών

- έχει ακόμα την αίσθηση του μηχανικού "κλικ-κλακ" στις αλλαγές για να μη μας ξενίζει...

http://www.youtube.com/watch?list=PL7AC54E479A0B69E0&feature=player_detai lpage&v=_eVhDW8T4d4

- μας δίνει ανά πάσα στιγμή πληροφορία για την στάθμη της μπαταρίας αλλά και για τυχόν βλάβη η λανθασμένη λειτουργία σε κάποιο από τα επιμέρους περιφερειακά

http://www.youtube.com/watch?v=1jhqLvWekik&feature=player_embedded

- έχει αισθητήρες που "απομονώνουν" τους εκτροχιαστές ώστε να μην επηρεάζονται από τους κραδασμούς που προκύπτουν από το terrain

- έχει περάσει από το πιο αυστηρό στάνταρντ προτυποποίησης ηλεκτρονικών οσον αφορά την αντοχή στο νερό και τη σκόνη - επιβιώνουν και λειτουργούν μια χαρά ακόμα και αν μείνουν βυθισμένα για μισή ώρα σε νερό όλα τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τμήματα

- αν παρ' ελπίδα κάτι μας συμβεί στο δρόμο και σταματήσει να λειτουργεί μπορούμε να επιλέξουμε χειροκίνητα εκείνο το γρανάζι που μας βολεύει για να γυρίσουμε σπίτι

- έχει γίνει ολόκληρη μελέτη εργονομίας και έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο τα ergopower χειριστήρια για να μπορούμε να φρενάρουμε δυνατότερα και πιο γρήγορα από την πάνω θέση, αλλά και να αλλάξουμε πιο εύκολα ταχύτητες

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=k7dUwqN3PXc

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις 11 ταχύτητες, τα cult ρουλεμάν στον εκτροχιαστή στην έκδοση Super Record και το βάρος που παραμένει χαμηλά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό (2184 γρ για τη Record σειρά, 2098 για τη Super Record και 2048γρ για την έκδοση με τον δισκοβραχίονα Τi)

#2
Ariel

Ariel

    ...στις 2 ρόδες βρίσκω την ισορροπία μου

  • Cyclist Friends
  • 3.633 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαmighty Europe
Kαι αφού είδαμε τα βασικά, να δούμε από τί αποτελείται μια τέτοια σειρά και τί χρειαζόμαστε για να μετατρέψουμε την υπάρχουσα Campy σειρά μας σε ηλεκτρονική.

Tόσο η Record όσο και η Super Record μοιράζονται κοινό ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό σύστημα:

Η καρδιά και το μυαλό του συστήματος είναι το Power Unit. To power unit πέρα από τη μπαταρία που διαρκεί 6 μήνες σε αναμονή και 1800-2000 χλμ σε χρήση με μία πλήρη φόρτιση, έχει και τον εγκέφαλο του συστήματος, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο και την ενεργοποίηση των εκτροχιαστών και την καλή λειτουργία του συστήματος.

[ATTACH]135139[/ATTACH]

Όταν κάτι δεν λειτουργεί σωστά ή η στάθμη της μπαταρίας πέφτει το Power Unit ενημερώνει το ΕPS Interface, το οποίο ειδοποιεί με τη σειρά του εμάς ανάβοντας το σωστό led. To ΕPS interface είναι ο διαμεσολαβητής επικοινωνίας μεταξύ ημών και του συστήματος, αλλά και μεταξύ των εκτροχιαστών και των χειριστηρίων με το Power Unit.

[ATTACH]135140[/ATTACH]

Kαι επειδή κάπως πρέπει να στηριχτεί στο πλαίσιο το Power Unit έχουμε 2 επιλογές στη βάση στήριξης, την standard για το διαγώνιο σωλήνα και μία ακόμα επιλογή για κάτω από τη μεσαία τριβή ή τη σέλα.

[ATTACH]135141[/ATTACH][ATTACH]135142[/ATTACH]

Επίσης θα χρειαστούμε τον φορτιστή μπαταρίας και το καλώδιο του

[ATTACH]135143[/ATTACH] [ATTACH]135144[/ATTACH]

Aυτά είναι τα κοινά που μοιράζονται και 2 σειρές.

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#3
Ariel

Ariel

    ...στις 2 ρόδες βρίσκω την ισορροπία μου

  • Cyclist Friends
  • 3.633 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαmighty Europe
Και πάμε στα μέρη που διαφοροποιούνται οι δυο σειρές - αν και ελάχιστα! Και δεν είναι άλλα από τα χειριστήρια και οι εκτροχιαστές. (Δαγκάνες φρένων, δισκοβραχίονες και κασσέτες κρατάτε ότι έχετε, αν έχετε 11άρα σειρά ;) Αν δεν είστε από τους τυχερούς πάμε για ολόκληρη σειρά.)

Record EPS: για όλους εκείνους που λατρεύουν τα gadget και την καινοτομία αλλά δε θέλουν να φτάνουν στα άκρα το πορτοφόλι τους:
- Εμπρόσθιος εκτροχιαστής: Έχει σερβομηχανισμό προκειμένου να μπορεί να κάνει τις αλλαγές ηλεκτρονικά. Με την τεχνολογία Magnetic Hall Sensor Resolver απομονώνει τους κραδασμούς από το τεραίν για να αλλάζουν σωστά οι ταχύτητες. Το κέλυφος είναι από αλουμίνιο και οι βάσεις του σερβομηχανισμού από ατσάλι και αυτά είναι τα 2 μέρη που διαφοροποιείται από το αδελφάκι του Super Record. Βάρος 133γρ

[ATTACH]135159[/ATTACH][ATTACH]135160[/ATTACH]

- Οπίσθιος εκτροχιαστής: Επίσης με σερβομηχανισμό και αισθητήρα που απομονώνει το σύστημα από τους κραδασμούς του τεραίν, όπως είπαμε και προηγούμενα κατεβάζει και ανεβάζει με τη μία 11 ταχύτητες. Πιο μασίφ κατασκευή από τον αντίστοιχο super record. Βάρος 207gr



- Xειριστήρια: ακόμα πιο εργονομική σχεδίαση από τα παλιότερα ergopower, δίνουν κανονικά την αίσθηση των μηχανικών αλλαγών με το κλικ-κλακ. Καλύτερο και πιο άμεσο φρενάρισμα λόγω βελτιωμένης εργονομίας. Και εδώ έχουμε πια και το περίφημο κουμπάκι "mode" για τις ρυθμίσεις εκτροχιαστών και έλεγχο μπαταρίας και περιφερειακών. Βάρος 268γρ.


[ATTACH]135158[/ATTACH]



Super Record EPS: για όσους δε συμβιβάζονται με τίποτα λιγότερο από το απόλυτο!
- http://www.cyclist.g...P12FD12SR2BEPS'>Εμπρόσθιος εκτροχιαστής: διαφέρει από τον Record στις βάσεις στήριξης του σερβομηχανισμού που είναι από αλουμίνιο και στο carbon κέλυφος και βέβαια στο βάρος! Μόλις 129 γρ

[ATTACH]135162[/ATTACH][ATTACH]135163[/ATTACH]

- Οπίσθιος εκτροχιαστής: διαφέρει από τον Record στα cult ρουλεμάν, στο γεγονός ότι δεν είναι μασίφ αλλά έχει τμήματα κούφια και συνακόλουθα στο βάρος -198γρ.

- Χειριστήρια: με το ίδιο σχήμα και εργονομία που έχουν και τα record με μικρή διαφορά στο υλικό κατασκευής και στα λεβιεδάκια που δεν είναι μασίφ για την εξοικονόμηση βάρους. Στα 262gr.

[ATTACH]135164[/ATTACH]

Μπορεί πολλοί να καταμαρτυρούν στην Campagnolo ότι ήρθε δεύτερη στη μάχη του χρόνου, όμως το προϊόν που μας παραδίδει κέρδισε συνολικά τον πόλεμο! Δύο σειρές πραγματικά καμάρια στην γκάμα της!

Άντε να δούμε ποιος θα είναι ο πρώτος τυχερός!!!!

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#4
AndreasT

AndreasT

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 5.280 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΡαφήνα

Άντε να δούμε ποιος θα είναι ο πρώτος τυχερός!!!!


ο Τakxu.

#5
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Σήμερα μπήκε. Αύριο λεπτομέρειες. Έγινα όπως πάντα το πειραματόζωο. Όχι ότι με χαλάει....

#6
dimx-5

dimx-5

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.519 Δημοσιεύσεις

Σήμερα μπήκε. Αύριο λεπτομέρειες. Έγινα όπως πάντα το πειραματόζωο. Όχι ότι με χαλάει....

Καημένο παιδί. Όλα για χάρη της επιστήμης.
(Τουλάχιστον γράφεις ωραία review μετά).

#7
banik

banik

    BMC Team

  • Cyclist Friends
  • 6.638 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία3goods
Πειρασμος, πιστευω οτι θα δουλεψει αψογα παντως, βεβαια για εμας που εχουμε ηδη 11αρα, θελουμε κοντα στις 2000 ευρω για την μετατροπη...:confused: Αρκετα λεφτα αλλα κορυφαια αναβαθμιση !!! Τακη περιμενουμε εντυπωσεις.

#8
VISSARION

VISSARION

    ΠΑΣ ΕΡΜΗΣ

  • Cyclist Friends
  • 1.600 Δημοσιεύσεις
ημουνα τυχερος και την δοκιμασα σημερα στο ποδηλατο του τακη παιδια απιστευτη φυσικα μπηκε στην αμεση προτεραιοτητα μου αχ τη μας κανεις τακη δεν μας βλεπω διακοπες φετος χαχαχαχαχαχα

#9
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Ειρήνη θα ήταν ενδιαφέρον ένα συγκριτικό με την Di2 στα βασικά σημεία. Ξέρω ότι το έχεις μελετήσει το θέμα. Για πες μας περισσότερα. Δηλαδή ultegra, di2, Record eps, SRecord Eps. Αύριο θα έχω να σας πω πολλά. Τόσο όσον αφορά την εγκατάσταση όσο και τη συμπεριφορά. Δεν περίμενα πάντως να μπει τόσο εύκολα. Έχει να κάνει βέβαια και με το γεγονός ότι το madone μου έχει πρόβλεψη και για di2 αλλά και Eps με ελάχιστες μετατροπές στο kit και καμία παρέμβαση στο πλαίσιο.

#10
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Ένα videάκι από χτες. Robocop.

#11
Fanis.

Fanis.

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.070 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΜαρουσι

Ένα videάκι από χτες. Robocop.

http://www.youtube.com/watch?v=lwrioAFyZnI


Πωωωωωωωωωπωωωωωω!!!!!
λες και βλεπεις βραχιονα απο ρομποτ....

#12
max

max

    Cyclist.gr

  • Cyclist Friends
  • 6.596 Δημοσιεύσεις

Ένα videάκι από χτες. Robocop.

http://www.youtube.com/watch?v=lwrioAFyZnI

δεν μου αρέσει ο ήχος που κάνει στο τέλος
αυτό το "ζιιιτ" δεν είναι καλό :bleh:

δεν την βάζω :stars:

#13
Vagtas

Vagtas

    πάμε για όλα φέτος..

  • Cyclist Friends
  • 3.622 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑΘΗΝΑ
Χθες είχα την τύχη να τη δοκιμάσω για μια κοντινή βόλτα. Απλά είναι αυτό που θα ήθελε ο κάθε ποδηλάτης να έχει το ποδήλατό του!!!!! Περιμένω λίγο ακόμη.... Μόλις σχηματίσουμε κυβέρνηση θα σχηματίσω το όνειρο!!!!

#14
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.547 Δημοσιεύσεις

δεν μου αρέσει ο ήχος που κάνει στο τέλος
αυτό το "ζιιιτ" δεν είναι καλό :bleh:

δεν την βάζω :stars:


αν είσαι επάνω και ρολάρεις η (Rockararis) άλλα θα ακούς

#15
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Έτοιμο!

Δημοσίευση Εικόνας


Λεπτομέρειες μετά την πρώτη βόλτα που θα γίνει σε λίγο.

#16
max

max

    Cyclist.gr

  • Cyclist Friends
  • 6.596 Δημοσιεύσεις

Έτοιμο!

Δημοσίευση Εικόνας


Λεπτομέρειες μετά την πρώτη βόλτα που θα γίνει σε λίγο.

το ζυγίσατε?

#17
rama

rama

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 7.431 Δημοσιεύσεις
Θέλω να δώ την κεντρική μονάδα πως στερεώνεται γύρω στη μεσαία τριβή. Μου δείχνει για απίστευτη γκουμούτσα και προεξέχει με τρόπο που με φοβίζει για χτύπημα όταν σπρώχνεις το ποδήλατο σε σκαλοπάτια & πεζοδρόμια, κατά τον ίδιο τρόπο που χτυπάνε και οι βραχίονες αλλά και ο μεγάλος δίσκος. Αν δεν βρούν άλλο σημείο να δέσει η κεντρική μονάδα, δεν με εμπνέει.

#18
tasos53

tasos53

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 4.029 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΔράμα
Μα ουτως η αλλως το προστατευει οπως φαινεται ο βραχιωνας και ειναι και πιο stealth look απο εκεινο που ειναι στον διαγωνιο που βλεπω σε φωτογραφιες και ειναι οντως γκουμουτσα.

#19
max

max

    Cyclist.gr

  • Cyclist Friends
  • 6.596 Δημοσιεύσεις

Θέλω να δώ την κεντρική μονάδα πως στερεώνεται γύρω στη μεσαία τριβή. Μου δείχνει για απίστευτη γκουμούτσα και προεξέχει με τρόπο που με φοβίζει για χτύπημα όταν σπρώχνεις το ποδήλατο σε σκαλοπάτια & πεζοδρόμια, κατά τον ίδιο τρόπο που χτυπάνε και οι βραχίονες αλλά και ο μεγάλος δίσκος. Αν δεν βρούν άλλο σημείο να δέσει η κεντρική μονάδα, δεν με εμπνέει.

όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια
κ εγώ κρεμαστάρι την έκανα ;)

#20
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.547 Δημοσιεύσεις

Θέλω να δώ την κεντρική μονάδα πως στερεώνεται γύρω στη μεσαία τριβή. Μου δείχνει για απίστευτη γκουμούτσα και προεξέχει με τρόπο που με φοβίζει για χτύπημα όταν σπρώχνεις το ποδήλατο σε σκαλοπάτια & πεζοδρόμια, κατά τον ίδιο τρόπο που χτυπάνε και οι βραχίονες αλλά και ο μεγάλος δίσκος. Αν δεν βρούν άλλο σημείο να δέσει η κεντρική μονάδα, δεν με εμπνέει.


Βαλε πόδια όπως λένε οι BMX άδες... οι παλιότεροι θυμούνται χαχα :)


μα όταν έχεις ένα τέτοιο ποδήλατο βρε Άγγελε δεν το κατεβάζεις από σκαλοπάτια ούτε πεζοδρόμια γιατί είναι για μεγάλες ταχύτητες και στόχους....


οπότε έχουμε 3.500 η σειρά 3.200 το πλαίσιο γύρο στα 1.800 ένα καλό σετ τροχών
-μια 300αρα σέλα με κάτι σουξου μουξου
-άλλα 600 τιμόνια - λαιμοί και τα συναφή

πάμε στα 9.400
γίνεται κάτι καλύτερο? :D



πάντως είναι Γ@μο και μακάρι να την είχα πιστεύω δεν θα το μετάνιωνα

αλλά ούτε τώρα μετανιώνω γιατί έχω μια
Super χωρίς καλώδια


#21
Ariel

Ariel

    ...στις 2 ρόδες βρίσκω την ισορροπία μου

  • Cyclist Friends
  • 3.633 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσίαmighty Europe
Nα σας πω και τα συγκριτικά μεταξύ των 4 ηλεκτρονικών σειρών: Ultegra, DuraΑce, Record και Super Record.

  • H Shimano ανεβάζει και κατεβάζει 1-1 γρανάζι, ενώ η Campy μπορεί να κατεβάσει ή να ανεβάσει και τα 11 γρανάζια με ένα πάτημα. Η Campy εξαιτίας αυτού έχει και πιο γρήγορες αλλαγές (1.5 δευτερόλεπτο για να κατεβάσεις όλα τα γρανάζια). Και οι δύο σειρές όμως έχουν πολύ καλή ακρίβεια στις αλλαγές τους
  • Τα χειριστήρια της Campy φημίζονται εδώ και χρόνια για την εργονομία τους και αυτή η φιλοσοφία συνεχίζεται και βελτιώνεται στα ηλεκτρονικά Ergopower που έχουν και οι 2 σειρές. Η Dura Ace έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με τη μηχανική σειρά της χωρίς όμως να αγγίζει τη δουλειά της Campy και έπεται η ηλεκτρονική Ultegra σύμφωνα με ta reviews
  • Και οι δύο έχουν δυνατότητα μικρορυθμίσεων και βρίσκουν τη βέλτιστη θέση των εκτροχιαστών για να μη βρίσκει η αλυσίδα. Η Campy επιτρέπει όμως να ρυθμίσει κάποιος ενώ ποδηλατεί τη θέση που προτιμά εκείνος. Επίσης στην Campy τα derailleur κρατάνε στη μνήμη τις βέλτιστες θέσεις με βάση το alignment για να μειώνονται κατά το δυνατόν οι τριβές
  • Η Shimano σε περίπτωση βλάβης ή αποφόρτισης της μπαταρίας στέλνει αυτόματα τον πίσω εκτροχιαστή σε ένα γρανάζι, ενώ στην campy μπορούμε να ρυθμίσουμε χειροκίνητα και να το βάλουμε σε όποιο γρανάζι μας βολεύει για να γυρίσουμε σπίτι
  • Διατηρείται το "κλικ-κλακ" των μηχανικών αλλαγών και στην ηλεκτρονική εκδοχή της campy, δίνοντας μια πιο φιλική αίσθηση στο χρήστη.
  • Το EPS Ιnterface δίνει πολύ περισσότερη πληροφορία για το τί πάει στραβά με το σύστημα και πόση μπαταρία απομένει. Δίνει πληροφορίες για τυχόν αστοχία και που αυτή εντοπίζεται καθώς και 5 διαφορετικές ενδείξεις για τη στάθμη της μπαταρίας μειώνοντας τις πιθανότητες να ξεμείνει κάποιος στο δρόμο. Αντίστοιχες ενδείξεις έχει η Shimano μόνο αν συνδεθεί η μονάδα στον υπολογιστή.
  • Διάρκεια μπαταρίας: εδώ οι διαφορές είναι μικρές και εξαρτώνται από τη χρήση και τον χρήστη. Τα reviews δίνουν περίπου 200km παραπάνω στην Campy στην πλήρη φόρτιση
Και σας άφησα για το τέλος τα βάρη:
  • - Campagnolo EPS Record με βάρος 2184 γραμμάρια
    - Campagnolo EPS Super Record με βάρος στα 2098 γραμμάρια και
    - Campagnolo EPS Super Record Ti με τον αντίστοιχο δισκοβραχίονα με βάρος στα 2058γρ
  • Shimano Dura Ace Di2 2375 γραμμάρια
  • Shimano Ultegra Di2 2482 γραμμάρια


#22
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Μιας και την Κυριακή θα κάνω τον πρώτο μου αγώνα για φέτος και θα γίνει με την EPS αποφάσισα να σας γράψω τις εντυπώσεις μου από βδομάδα και όχι σήμερα αν και είχα την πρώτη επαφή μαζί της στη σημερινή ανάβαση στον Υμηττό.


Λίγη υπομονή και θα τα πούμε. Για την ώρα σας αφήνω με κάποιες φωτογραφίες και ένα video.

Δημοσίευση Εικόνας
Τα πάντα σε τάξη χωρίς περιττά καλώδια να εξέχουν, όπως βλέπουμε πολλές φορές σε αντίστοιχες τοποθετήσεις.

Δημοσίευση Εικόνας
Έξυπνη τοποθέτηση του interface στο ίδιο λαστιχάκι με το Garmin.

Δημοσίευση Εικόνας
Ο "κεντρικός υπολογιστής" και η μπαταρία καλά κρυμμένη κάτω από το πλαίσιο. Υπάρχει η standard επιλογή τοποθέτησης στην παγουροθήκη φυσικά αλλά επέλεξα το σημείο τοποθέτησης που η Trek μας έχει φροντίσει να έχει ειδικές υποδοχές που κάνουν τόσο για Di2 όσο και για EPS. Δεν τίθεται θέμα χτυπήματος μιας και ο δισκοβραχίονας είναι σαφώς πιο κάτω και δεν συνηθίζει κανείς να περνά μονοπάτια και drops με την κούρσα του. Η πρώτη αίσθηση είναι ότι είναι εκτεθειμένη αλλά με δεύτερη σκέψη καταλαβαίνει κανείς ότι είναι ένα σημείο που σχεδόν ποτέ δεν βρίσκεται σε επαφή με κάποιο εμπόδιο. Επίσης δεν είναι τόσο ευαίσθητο όσο φαίνεται. Είναι σκληρό ανθεκτικό πλαστικό.

Δημοσίευση Εικόνας
Ο εμπρόσθιος εκτροχιαστής

Δημοσίευση Εικόνας
Τάπα για το σημείο που περνούσε το καλώδιο

Δημοσίευση Εικόνας
Με λίγο μεράκι και προσοχή το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα "καθαρό".

Δημοσίευση Εικόνας
Ο οπίσθιος εκτροχιαστής είναι κόσμημα.

Δημοσίευση Εικόνας
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα "καθαρό" ποδήλατο αν η κατασκευάστρια εταιρία του πλαισίου σας έχει φροντίσει να σκεφτεί λύσεις για την τοποθέτηση και ο μηχανικός σας έχει κέφια.

Δημοσίευση Εικόνας
Ο δικός μου είχε! Σε ευχαριστώ για την επιμονή και την υπομονή Aram!!


Με ρωτούν για το βάρος.......Δυστυχώς ακόμα και με όλα αυτά τα εξαρτήματα και το power meter δεν κατάφερα να το κάνω να περάσει τα όρια της UCI. Λείπουν ακόμα 300 γραμμάρια!


Τα υπόλοιπα τα λέμε από βδομάδα!

http://www.youtube.com/watch?v=z1l1VlBj8_Q

#23
max

max

    Cyclist.gr

  • Cyclist Friends
  • 6.596 Δημοσιεύσεις
κι άλλο video
http://link.brightco...d=1265603855001

#24
Guideus

Guideus

    Ο Scottσέζος

  • Cyclist Friends
  • 2.369 Δημοσιεύσεις
Tάκη περιμένουμε το review της Campy. Είχες πεί μετά τον αγώνα.;) Μην τάξεις του άγιου κερί...:P

#25
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Tάκη περιμένουμε το review της Campy. Είχες πεί μετά τον αγώνα.;)

Μην τάξεις του άγιου κερί...:P


To βραδάκι. Τώρα πάω Sunset.

#26
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
Δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο για να γράψω εκτενές review παρότι είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την EPS στο ποδήλατό μου σε αγωνιστικές συνθήκες σε μια μεικτή διαδρομή 140 χιλιομέτρων που είχε μεικτό ανάγλυφο με πολλές ανηφόρες, κατηφόρες και ευθείες.

Έτσι, θα αρκεστώ στα βασικά και θα παραμείνω πρόθυμος να απαντήσω σε όποιες ερωτήσεις σας.


Να πω λίγο για την ιστορία ότι αρχικά όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες ηλεκτρονικές σειρές από τη Shimano ήμουν ιδιαίτερα επιφυλακτικός γιατί μια τέτοια αλλαγή έθετε σε "κίνδυνο" την αισθητική και την ιστορικότητα ενός πολύ βασικού τμήματος του ποδηλάτου όπως το σύστημα μετάδοσης και οι αλλαγές.

Έτσι μέχρι πέρσι που δοκίμασα τόσο την Di2 όσο και την Ultegra ήμουν κατά βάση αρνητικός απέναντι στην αλλαγή αυτή και λίγο προκατειλημμένος μπορώ να πω. Mετά τη δοκιμή αυτή στην Αυστρία έγραψα ότι πιθανά να απάνταγα θετικά αλλά και όχι για μια τέτοια αλλαγή.


Μέχρι που ήρθε η ώρα να δοκιμάσω την EPS.



Λοιπόν, γρήγορα στο ψητό.

Καλό είναι πριν συνεχίσετε να διαβάζετε να ρίξετε μια ματιά στα παραπάνω πόστ με τις φωτογραφίες και τις τεχνολογίες αλλά και τις διαφορές με τις αντίστοιχες σειρές της Shimano. Αφού είναι γραμμένα δεν υπάρχει λόγος να τα επαναλαμβάνω.

Το εντυπωσιακό με αυτή τη σειρά είναι ότι παρότι οι αλλαγές γίνονται σχεδόν με τη σκέψη, είναι το ίδιο σαφής με τις αντίστοιχες μηχανικές ενώ είναι λάθος να υπολογίζει κανείς το χρόνο αλλαγής από τη στιγμή του πατήματος του πλήκτρου ή της πίεσης του λεβιέ στις αντίστοιχες μηχανικές σειρές. Αυτό που πρέπει να υπολογίζει κανείς για να βγάλει τα συμπεράσματά του είναι ο χρόνος που απαιτείται από τη σκέψη της αλλαγής μέχρι την πραγματοποίησή της στα γρανάζια. Εκεί λοιπόν υπάρχει σαφής και μεγάλη διαφορά.

Νομίζω παιδιά, πως ότι και να πούμε, ότι ψεγάδια και να ψάξουμε να βρούμε, δυστυχώς δεν θα τα καταφέρουμε. Οι ηλεκτρονικές σειρές είναι το μέλλον και σίγουρα σε κάποια χρόνια θα κοιτάμε τις μηχανικές όπως κοιτάμε τώρα τους λεβιέδες στον διαγώνιο σωλήνα.

Το πόσο απροβλημάτιστα αλλάζουν οι μπροστά δίσκοι, το πόσο ελευθερώνεται το μυαλό σου από την σκέψη της αλλαγής, από τον φόβο μήπως κάτι πάει στραβά από την απαίτηση για μικροδιορθώσεις και όλα αυτά είναι εντυπωσιακό.

Αν σκεφτεί κανείς πόσες αλλαγές κάνει μέσα σε 4-5 ώρες και πόσο χρόνο και ενέργεια χρειάζεται να σκεφτεί και να κάνει αυτές τις αλλαγές προσθετικά βγαίνει ένα σημαντικό νούμερο. Και με την EPS αυτός ο χρόνος μειώνεται στο μισό περίπου.

Θα σας πω ένα παράδειγμα από τον αγώνα της Κυριακής για να καταλάβετε τι εννοώ.

Κατεβαίναμε μια παρατεταμένη ανηφόρα που τελείωνε σε ένα χωριό όπου αμέσως αριστερά ήταν ένας εθελοντής που μας έδειχνε το δρόμο. Και τι μας έδειξε στην προκειμένη περίπτωση. Τη χαρά της πεσμένης αλυσίδας. Άμεση στροφή κλειστή με απότομο ανηφοράκι 13-14%! Εκεί λοιπόν, ενώ έβλεπα τους άλλους να κάνουν γρατσα γρούτσα με τις αλυσίδες και να φλερτάρουν με τον εκτροχιασμό εμένα το μόνο που χρειάστηκε ήταν ένα ζζζζττ! Εντυπωσιάστηκα πραγματικά.


Τα υπόλοιπα αφήνω να μου τα ρωτήσετε. Σκέψεις, απορίες και ερωτήσεις.

Να σας πω τελειώνοντας ότι παρότι την έβαλα για να την δοκιμάσω, πλέον δεν θα την αποχωριστώ. Θεωρώ ότι τόσο με την έλευση της Athena EPS από το χειμώνα όσο και με το πέρασμα του χρόνου και την πτώση των τιμών, όλο και περισσότεροι θα ενδίδουν στο e.


Πιστεύω και το λέω με πλήρη γνώση ότι για κάποιον που χρησιμοποιεί αρκετά το ποδήλατό του, κάνει πολλά χιλιόμετρα, συμμετέχει σε αγώνες ή αντίστοιχες εκδηλώσεις είναι μια ιδανική αναβάθμιση. Το καλό είναι ότι οι χρήστες των μηχανικών σειρών μπορούν απλά να υπολογίσουν τα εξαρτήματα που πρέπει να αλλάξουν και να κρατήσουν τα υπόλοιπα. Αυτά όμως τα αφήνω να μου τα ρωτήσετε.

#27
dimx-5

dimx-5

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.519 Δημοσιεύσεις
Τάκη αγχώνομαι. Έχουμε εσωτερική αιμορραγία και εσύ μας δίνεις τσιρότα?? Πες κι άλλα. Βασικά, η διάρκεια με νοιάζει. Φόρτισες ξανά? Μετά από πόση ώρα ποδηλασίας? Φοβάμαι μην πάω ένα πρωί φουλ εξοπλισμένος να βγω με το ποδήλατο και φάω χυλόπιτα. Το παθαίνω συχνά με το κινητό, δεν είμαι και ο πιο οργανωμένος άνθρωπος.

#28
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Τάκη αγχώνομαι. Έχουμε εσωτερική αιμορραγία και εσύ μας δίνεις τσιρότα?? Πες κι άλλα.
Βασικά, η διάρκεια με νοιάζει. Φόρτισες ξανά? Μετά από πόση ώρα ποδηλασίας?
Φοβάμαι μην πάω ένα πρωί φουλ εξοπλισμένος να βγω με το ποδήλατο και φάω χυλόπιτα. Το παθαίνω συχνά με το κινητό, δεν είμαι και ο πιο οργανωμένος άνθρωπος.


Το αφήνω για να με ρωτήσετε ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον και πιο σωστό

Λοιπόν ΔΕΝ υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η διάρκεια ζωής της φορτισμένης μπαταρίας είναι περίπου 2000 χιλιόμετρα! Ενώ η Campy σε αντίθεση με την Shimano έχει

στο interface 5 διαφορετικές ενδείξεις για τη στάθμη της μπαταρίας μειώνοντας τις πιθανότητες να ξεμείνει κάποιος στο δρόμο.



#29
rama

rama

    Senior Cyclist

  • Cyclist Friends
  • 7.431 Δημοσιεύσεις
Είμαι γενικά σκεπτικός σε τόσο ακριβές λύσεις, ειδικά όταν δεν έχουν δοκιμαστεί εκτεταμένα. Αλλά κατά γενική ομολογία και η ηλεκτρονική σειρά της Shimano αποδείχθηκε σκυλί (δεν την έχω δοκιμάσει προσωπικά), ενώ η σειρά της Campagnolo ως γνωστόν δοκιμάστηκε ιδιαίτερα πριν κυκλοφορήσει γι αυτό και "άργησε" να κυκλοφορήσει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Την Κυριακή στον αγώνα του Πύργου είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω λίγο το ποδήλατο του Takxu και έπαθα πλάκα με τον τρόπο που γίνονται οι αλλαγές. Ο μπροστα εκτροχιαστής απλά αλλάζει αστραπιαία σε όποια γωνία και να βρίσκεται η αλυσίδα στην κασέτα, ενώ πίσω χάζεψα με τον τρόπο που πάει από τη μία πλευρά της κασέτας στην άλλη. Δουλεύει ουσιαστικά όπως το χειριστήριο του ποδηλάτου χρονομέτρου στην άκρη της αερόμπαρας, όπου κινείσαι ελεύθερα μονοκοπανιά σε όσα γρανάζια θέλεις στην κασέτα. Και το κερασάκι είναι η αυτόματη προσαρμογή του μπροστά εκτροχιαστή με τον χαρακτηριστικό ήχο terminator που απλά πιστοποιεί οτι ολοκληρώθηκε η όποια μεταβολή σχέσης ζήτησες. Γενικά έμεινα πολύ εντυπωσιασμένος. Το κόστος είναι γενικώς απαγορευτικό για κοινούς θνητούς, αλλά αν αφήσουμε τον παράγοντα χρήμα στην άκρη, στην ουσία το προϊόν είναι πολύ δυνατό. Θα ήθελα πάντως να υπάρχει και η δυνατότητα να γίνεται σειριακή η αλλαγή με συνδυασμό και των δύο εκτροχιαστών, πχ όταν έχεις μεγάλο δίσκο και έχεις φτάσει στο μεγάλο γρανάζι της κασέτας και ζητάς ακόμα χαμηλότερη σχέση, τότε να ρίχνει δίσκο και να προσαρμόζει στο κατάλληλο γρανάζι της κασέτας ανάλογα με τα γραναζώματα που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα. Η και να μπαίνει κατ' επιλογήν όριο στους διαγώνιους συνδυασμούς της αλυσίδας, αν και το σύστημα όπως είναι δεν χρειάζεται τέτοιους συμβιβασμούς.

#30
dimx-5

dimx-5

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.519 Δημοσιεύσεις

Είμαι γενικά σκεπτικός σε τόσο ακριβές λύσεις, ειδικά όταν δεν έχουν δοκιμαστεί εκτεταμένα. Αλλά κατά γενική ομολογία και η ηλεκτρονική σειρά της Shimano αποδείχθηκε σκυλί (δεν την έχω δοκιμάσει προσωπικά), ενώ η σειρά της Campagnolo ως γνωστόν δοκιμάστηκε ιδιαίτερα πριν κυκλοφορήσει γι αυτό και "άργησε" να κυκλοφορήσει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Την Κυριακή στον αγώνα του Πύργου είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω λίγο το ποδήλατο του Takxu και έπαθα πλάκα με τον τρόπο που γίνονται οι αλλαγές. Ο μπροστα εκτροχιαστής απλά αλλάζει αστραπιαία σε όποια γωνία και να βρίσκεται η αλυσίδα στην κασέτα, ενώ πίσω χάζεψα με τον τρόπο που πάει από τη μία πλευρά της κασέτας στην άλλη. Δουλεύει ουσιαστικά όπως το χειριστήριο του ποδηλάτου χρονομέτρου στην άκρη της αερόμπαρας, όπου κινείσαι ελεύθερα μονοκοπανιά σε όσα γρανάζια θέλεις στην κασέτα.
Και το κερασάκι είναι η αυτόματη προσαρμογή του μπροστά εκτροχιαστή με τον χαρακτηριστικό ήχο terminator που απλά πιστοποιεί οτι ολοκληρώθηκε η όποια μεταβολή σχέσης ζήτησες.
Γενικά έμεινα πολύ εντυπωσιασμένος. Το κόστος είναι γενικώς απαγορευτικό για κοινούς θνητούς, αλλά αν αφήσουμε τον παράγοντα χρήμα στην άκρη, στην ουσία το προϊόν είναι πολύ δυνατό.
Θα ήθελα πάντως να υπάρχει και η δυνατότητα να γίνεται σειριακή η αλλαγή με συνδυασμό και των δύο εκτροχιαστών, πχ όταν έχεις μεγάλο δίσκο και έχεις φτάσει στο μεγάλο γρανάζι της κασέτας και ζητάς ακόμα χαμηλότερη σχέση, τότε να ρίχνει δίσκο και να προσαρμόζει στο κατάλληλο γρανάζι της κασέτας ανάλογα με τα γραναζώματα που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα. Η και να μπαίνει κατ' επιλογήν όριο στους διαγώνιους συνδυασμούς της αλυσίδας, αν και το σύστημα όπως είναι δεν χρειάζεται τέτοιους συμβιβασμούς.


Τους δίνεις ιδέες για του χρόνου. Σε 5 χρόνια όλα αυτά θα παίζουν. Όσο για την τιμή....κάτσε να δούμε και την Αθηνά...