Μετάβαση σε περιεχόμενο

Καλώς ήρθατε στο Cyclist Friends
Εγγραφείτε τώρα για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του Cyclist-Friends . Μόλις εγγραφείτε και συνδεθείτε, θα είστε σε θέση να δείτε όλα τα θέματα, να δημιουργήσετε δικά σας και να απαντήσετε στα υπάρχοντα. Θα μπορείτε να στέλνετε προσωπικά μηνύματα, να διαχειριστείτε το προφίλ σας και πολλά περισσότερα! Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό, συνδεθείτε εδώ - αλλιώς δημιουργήσετε ένα λογαριασμό σήμερα!
Φωτογραφία

Campagnolo EPS: οι ηλεκτρονικές Campy είναι εδώ!

- - - - -

  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
74 απαντήσεις στο θέμα

#31
max

max

    Cyclist.gr

  • Cyclist Friends
  • 6.596 Δημοσιεύσεις

Θα ήθελα πάντως να υπάρχει και η δυνατότητα να γίνεται σειριακή η αλλαγή με συνδυασμό και των δύο εκτροχιαστών, πχ όταν έχεις μεγάλο δίσκο και έχεις φτάσει στο μεγάλο γρανάζι της κασέτας και ζητάς ακόμα χαμηλότερη σχέση, τότε να ρίχνει δίσκο και να προσαρμόζει στο κατάλληλο γρανάζι της κασέτας ανάλογα με τα γραναζώματα που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα. Η και να μπαίνει κατ' επιλογήν όριο στους διαγώνιους συνδυασμούς της αλυσίδας, αν και το σύστημα όπως είναι δεν χρειάζεται τέτοιους συμβιβασμούς.

αγόρι μου, είσαι θεός, σε προσκυνάω :respect:
βρήκες εναλλακτικές λειτουργίες ακόμα κ γι αυτό το σύστημα μετάδοσης

σου αξίζει μια θέση στο τμήμα έρευνας κ εξέλιξης της campy... :bleh:

#32
dimx-5

dimx-5

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.519 Δημοσιεύσεις

Το αφήνω για να με ρωτήσετε ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον και πιο σωστό

Λοιπόν ΔΕΝ υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η διάρκεια ζωής της φορτισμένης μπαταρίας είναι περίπου 2000 χιλιόμετρα! Ενώ η Campy σε αντίθεση με την Shimano έχει

στο interface 5 διαφορετικές ενδείξεις για τη στάθμη της μπαταρίας μειώνοντας τις πιθανότητες να ξεμείνει κάποιος στο δρόμο.


2000 χλμ ε? Δεν ακούγεται άσχημο. Όταν δεν το χρησιμοποιείς αποφορτίζεται? Πρέπει να δω πάλι το site της Campy, κάπου θα το αναφέρει.

#33
Guest_Marialena_*

Guest_Marialena_*
  • Guests

Νομίζω παιδιά, πως ότι και να πούμε, ότι ψεγάδια και να ψάξουμε να βρούμε, δυστυχώς δεν θα τα καταφέρουμε. Οι ηλεκτρονικές σειρές είναι το μέλλον και σίγουρα σε κάποια χρόνια θα κοιτάμε τις μηχανικές όπως κοιτάμε τώρα τους λεβιέδες στον διαγώνιο σωλήνα.


Διαφωνώ. Η λογική του ποδηλάτου, αλλά και ένα μεγάλο μέρος της διαχρονικής επιτυχίας του, έγκειται στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα όχημα που προσφέρει τεχνολογική και ενεργειακή αυτονομία. Εξαρτάται για την κίνηση του από τον ποδηλάτη, ενώ βασίζει την απόδοση του σε τόσο απλό μηχανικό εξοπλισμό που ο καθένας με στοιχειώδεις ικανότητες και εργαλεία μπορεί να τον συντηρήσει και να τον επισκευάσει.

Περνώντας από την μηχανική στην ηλεκτρονική μορφή χάνεται αμέσως ένα από τα δύο αυτά χαρακτηριστικά του ποδηλάτου. Μπορεί οι ηλεκτρονικές ταχύτητες να είναι η αποθέωση της άνεσης και της τεχνολογίας, μπορεί να έχουν την καλύτερη απόδοση, αλλά κάνουν τον ιδιοκτήτη τους να εξαρτάται από την εταιρία που παράγει το προιόν. Εξαρτώνται επίσης από το αν θα υπάρχει παροχή ρεύματος κάπου,δεν έχει σημασία κάθε πόσα χιλιόμετρα, πρέπει από κάπου να φορτίζονται, από το αν θα βγαίνει σε πέντε χρόνια η μπαταρία που φοράνε, από το αν θα χαλάσει ο φορτιστής, από το αν η εταιρία θα υποστηρίζει το τσιπ μετά την εγγύηση.. και μπορούμε να προσθέσουμε ότι θέλουμε εδώ από την εμπειρία που σίγουρα έχουμε με άλλες τεχνολογίες του είδους.

Βέβαια για την αμιγώς αγωνιστική χρήση μπορεί να είναι μια προοπτική για το μέλλον. Δεν πιστεύω όμως ότι θα αντικαταστήσουν τις μηχανικές εκδόσεις απόλυτα καθώς υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που κάνουν ποδήλατο, ακριβώς για τα χαρακτηριστικά που ανέφερα στην αρχή.

#34
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

2000 χλμ ε? Δεν ακούγεται άσχημο. Όταν δεν το χρησιμοποιείς αποφορτίζεται? Πρέπει να δω πάλι το site της Campy, κάπου θα το αναφέρει.


Βασικά είναι κάτι που δεν πρέπει να σε απασχολεί μάλλον. Μια φορά το μήνα αν τη φορτίζεις είσαι οκ.

Διαφωνώ. Η λογική του ποδηλάτου, αλλά και ένα μεγάλο μέρος της διαχρονικής επιτυχίας του, έγκειται στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα όχημα που προσφέρει τεχνολογική και ενεργειακή αυτονομία. Εξαρτάται για την κίνηση του από τον ποδηλάτη, ενώ βασίζει την απόδοση του σε τόσο απλό μηχανικό εξοπλισμό που ο καθένας με στοιχειώδεις ικανότητες και εργαλεία μπορεί να τον συντηρήσει και να τον επισκευάσει.

Περνώντας από την μηχανική στην ηλεκτρονική μορφή χάνεται αμέσως ένα από τα δύο αυτά χαρακτηριστικά του ποδηλάτου. Μπορεί οι ηλεκτρονικές ταχύτητες να είναι η αποθέωση της άνεσης και της τεχνολογίας, μπορεί να έχουν την καλύτερη απόδοση, αλλά κάνουν τον ιδιοκτήτη τους να εξαρτάται από την εταιρία που παράγει το προιόν. Εξαρτώνται επίσης από το αν θα υπάρχει παροχή ρεύματος κάπου,δεν έχει σημασία κάθε πόσα χιλιόμετρα, πρέπει από κάπου να φορτίζονται, από το αν θα βγαίνει σε πέντε χρόνια η μπαταρία που φοράνε, από το αν θα χαλάσει ο φορτιστής, από το αν η εταιρία θα υποστηρίζει το τσιπ μετά την εγγύηση.. και μπορούμε να προσθέσουμε ότι θέλουμε εδώ από την εμπειρία που σίγουρα έχουμε με άλλες τεχνολογίες του είδους.

Βέβαια για την αμιγώς αγωνιστική χρήση μπορεί να είναι μια προοπτική για το μέλλον. Δεν πιστεύω όμως ότι θα αντικαταστήσουν τις μηχανικές εκδόσεις απόλυτα καθώς υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που κάνουν ποδήλατο, ακριβώς για τα χαρακτηριστικά που ανέφερα στην αρχή.


Φίλε μου δεν υπάρχει λόγος διαφωνίας. Δεν είναι αναγκαστικά ή άσπρο ή μαύρο. Όλοι χαιρόμαστε τη μελωδία της ευτυχίας που παράγουν οι μηχανικές αλλαγές ιδιαίτερα αν πρόκειται για campy. Η τεχνολογία εξελίσσεται περνά στάδια και μαζί της τα ίδια στάδια περνά και η φιλοσοφική και διανοητική κατάσταση του ανθρώπου μπροστά σε κάτι νέο. Είμαι σίγουρος ότι σε αντίστοιχα forums της εποχής κάποιος θα έγραψε ένα παρόμοιο μήνυμα όταν εμφανίστηκε το τηλέφωνο υπερασπιζόμενος την αυτονομία της αλληλογραφίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το ένα ακυρώνει το άλλο. Βλέπεις ότι ακόμα και σήμερα η αλληλογραφία χρησιμοποιείται παράλληλα με την τεχνολογική εξέλιξη της επικοινωνίας. Όσον αφορά την αυτονομία μιας μηχανικής σειράς εκτός αν σκοπεύεις να κινηθείς με το ποδήλατο μακρυά από οποιονδήποτε πολιτισμό για περισσότερο από ένα μήνα χωρίς καμία παροχή ρεύματος, τα στοιχεία είναι ίδια. Τα εξαρτήματα χαλούν ή δεν χαλούν άσχετα με τον τρόπο που γίνεται η μετάδοση. Άλλωστε σου δίνει και την επιλογή της τοποθέτησης γραναζιού επιλογής σου αν για κάποιον λόγο τα ηλεκτρικά ή ηλεκτρονικά χαλάσουν και να κινηθείς και πάλι.

Για όλα υπάρχει χώρος.

#35
Guest_Marialena_*

Guest_Marialena_*
  • Guests
Φίλε σου απάντησα με παράθεση σε πιο ακριβώς σημείο διαφωνώ. Έχω την αίσθηση επίσης ότι δεν έχεις στείλει γράμμα τελευταία, γιατί αν είχες στείλει θα διαπίστωνες ότι οι ταχυδρομικές υπηρεσίες τείνουν να μην λειτουργούν ούτε καν στοιχειωδώς. :D Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι όλοι μας γινόμαστε όλο και πιο πολύ δέσμιοι των τεχνολογικών υπηρεσιών και μάλιστα έναντι αδράς αμοιβής, ( γιατί μη ξεχνάς ότι για την σύνδεση σου στο ίντερνετ πληρώνεις μηνιαίως, ενώ το γράμμα το πλήρωνες όποτε το έστελνες). Ο χρήστης του ίντερνετ ή και του κινητού, έχουν ανάγκη από το δίκτυο και είναι ουσιαστικά "κλειδωμένοι" σε αυτό το δίκτυο με ετήσιο συμβόλαιο, ο οδηγός του αυτοκινήτου, ( άλλο παράδειγμα πιο κοντινό), έχει ένα όχημα που πρέπει να το πάει στον ειδικό τεχνικό να του το συντηρήσει, γιατί ακόμα και αν βλέπει τον κινητήρα, αποκλείεται να ξέρει να τον φτιάξει... Δηλαδή πρόκειται για χρήστες που είναι κλειδωμένοι στις υπηρεσίες που υποστηρίζουν αυτό που χρησιμοποιούν. Για να έρθουμε στο θέμα μας που είναι οι ηλεκτρονικές σειρές ταχυτήτων, προσωπικά διαβλέπω ότι η βιομηχανίες και οι εταιρίες γενικότερα, τείνουν να βάλουν χέρι ακόμα και σε αυτούς τους τομείς που κρατήθηκαν επί πολλά χρόνια μακρυά από τέτοιες "εξαρτήσεις". Αυτό μεταφράζεται στο ότι έχεις τον μηχανισμό αλλά να μην μπορείς να τον επισκευάσεις μόνος σου αν σου κάτσει η στραβή.. ( που θα συμβεί κάτι τέτοιο.. όλα χαλάνε). Τότε θα πρέπει να πας το ποδήλατο στο "συνεργείο", και θα στο κρατήσουν εκεί, ή θα το κυκλοφορείς μονοτάχυτο μέχρι να το πας. Για τον αθλητή, που έτσι και του μείνει στον αγώνα, θα του δώσουν άλλο ποδήλατο για να συνεχίσει, αυτό δεν έχει και πολύ σημασία. Αυτός είναι επαγγελματίας, οι υπηρεσίες υποστήριξης δουλεύουν για την επιτυχία του. ´Οτι και να συμβεί, το ποδήλατο αντικατάστασης είναι πάνω στην σχάρα οροφής του αυτοκινήτου που έρχεται πίσω του στην διάρκεια του αγώνα. Για τον ερασιτέχνη, που είναι όμως η πλειοψηφία, αυτό είναι πρόβλημα. Ο μέσος ερασιτέχνης, ( που ασχολείται ψιλό συστηματικά με την ποδηλασία), μπορεί στην παρούσα φάση να λύσει και να δέσει μόνος του ένα ποδήλατο. Αν επικρατήσουν τέτοιες τεχνολογίες μελλοντικά, τότε αυτό το κοινό θα ανήκει στις υπηρεσίες service των εταιριών που παράγουν το προϊόν, με το αντίστοιχο ( τεράστιο) κέρδος για αυτές. Σε αυτό το σημείο ειδικά, για μένα είναι άσπρο μαύρο. Και διαφωνώ. ( αν μου επιτρέπετε δηλαδή) :) .

#36
emerald

emerald

    Snakeman

  • Cyclist Friends
  • 6.030 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑνω Γλυφαδα

  • H Shimano ανεβάζει και κατεβάζει 1-1 γρανάζι, ενώ η Campy μπορεί να κατεβάσει ή να ανεβάσει και τα 11 γρανάζια με ένα πάτημα. Η Campy εξαιτίας αυτού έχει και πιο γρήγορες αλλαγές (1.5 δευτερόλεπτο για να κατεβάσεις όλα τα γρανάζια). Και οι δύο σειρές όμως έχουν πολύ καλή ακρίβεια στις αλλαγές τους
  • Η Shimano σε περίπτωση βλάβης ή αποφόρτισης της μπαταρίας στέλνει αυτόματα τον πίσω εκτροχιαστή σε ένα γρανάζι, ενώ στην campy μπορούμε να ρυθμίσουμε χειροκίνητα και να το βάλουμε σε όποιο γρανάζι μας βολεύει για να γυρίσουμε σπίτι


Η πρωτη διαφορα δεν ειναι πλεονεκτημα για μενα,αφου ενα κρυο χερι δε μπορει να αυτορυθμιστει και να εχει την αισθηση να σταματησει το shifting εκει που θελει,οπως επισης η αισθηση με ενα γαντι χειμωνιατικο...διαφωνειτε;;;
Θα προτιμουσα μια ειδικη ρυθμιση που να επιτρεπει να παμε το πολυ 3-5 πανω κατω με μια κινηση του λεβιε αλλαγης η να μπορουμε εμεις να επεμβουμε η να δινει τη δυνατοτητα να το ρυθμισουμε(προφανως ειναι η επομενη βελτιωση για το shifting της κασετας ιδιαιτερα).

Η δευτερη συνιστα σαφως πλεονεκτημα(καποια στιγμη θα μπει ενα εναλλακτικο συρμα υποτυπωδες να μπορεσει να συρει το πισω ντεραγιε σε αλλαγες αφου το βαλουμε στη θεση που ηδη θα υπαρχει...εχω ηδη τελειωσει τη μπαταρια εγω!!!)ειναι προτιμοτερο απο τον Γιαπωνεζο.

Η εμφανιση ειναι ενα δυνατο σημειο της Ιταλιδας,οπως και η αμμεση παραγωγη κατωτερων σειρων σε ηλεκτρονικες(chorus,athena)αφου οι 2 top ξεπερνουν τα ορια της φαντασιας σε χρημα καθιστωντας τες απλησιαστες!!!

:cool::cool::cool:

#37
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens
carbuster, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και έχει σωστούς συλλογισμούς. Δεν προκύπτει όμως από πουθενά (βιβλιογραφία και reviews) ότι οι ηλεκτρονικές χαλάνε πιο εύκολα άρα τα προβλήματα που δεν μπορείς να επιδιορθώσεις εν κινήσει με τις ηλεκτρονικές είναι και αυτά που δεν μπορείς με τις μηχανικές. Αν σου σπάσει μια μανέτα, κάποιο γρανάζι, αλυσίδα κλπ έχεις ή δεν έχεις τα ίδια όπλα. Επίσης, θεωρώ ότι σε θέματα που συμβαίνουν περισσότερο συχνά όπως το κόψιμο συρματόσκοινων οι ηλεκτρονικές έχουν πλεονέκτημα καθότι δεν έχουν συρματόσκοινα και τα καλώδια κόβονται πολύ πιο δύσκολα. Emerald, έτσι φαίνεται διαβάζοντας κάποιος αυτή την παρατήρηση. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις υπάρχει πρόβλημα ιδιαίτερα το χειμώνα με τα γάντια και το κρύο αίσθησης των αλλαγών. Αυτό όμως ισχύει μόνο για τη Shimano καθώς οι αλλαγές της Campy είναι διαφοροποιημένες δεξιά-αριστερά της μανέτας και υπάρχει το χαρακτηριστικό κλικ που μοιάζει αρκετά με τις μηχανικές άρα καταλαβαίνεις απόλυτα πότε και πόσο θες να αλλάξεις. Τα λόγια όμως είναι περιττά σε τέτοιες περιγραφές. Είσαι ευπρόσδεκτος να την δοκιμάσεις. Άλλωστε στο έχω υποσχεθεί.

#38
Eaglos

Eaglos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.532 Δημοσιεύσεις
Δεν είναι καλύτερα να βάλεις την κεντρική μονάδα σε σημείο λιγότερο εκτεθιμένο σε νερά, χαλίκια, πέτρες κλπ; Κατά τα άλλα ελπίζω να μείνει η ηλεκτρονική επανάσταση στα πλαίσια των αγώνων διότι αυτονομία και ελευθερία δεν πάνε μαζί με ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια. Τώρα για τον αν καίγονται τα ηλεκτρονικά δεν χρειάζεται βιβλιογραφία και έρευνα για να μας το αποδείξει. Έχουμε αγοράσει χιλιάδες από αυτά και γνωρίζουμε τις αδυναμίες και τις ιδιαιτερότητές τους. Όπως και να έχει, η προοπτική του κομένου συρματόσχοινου δεν μπορεί να συγκρίνεται με μια βλάβη σε κεντρική μονάδα διαχείρισης όλων των συστημάτων. Πάντως αν είναι σαν τις άλλες επαναστάσεις των FS, δισκόφρενων, carbon, 29er που όλο έρχονται και όλο "θα αντικαταστήσουν για πάντα το ΧΨΖ" δεν έχω άγχος :)

#39
Vulture Cyclist

Vulture Cyclist

    Untermensch

  • Cyclist Friends
  • 2.467 Δημοσιεύσεις
Γράφω σαν φανατικός gadgetάκιας, αλλά και σαν φανατικός της δίαιτας στις κούρσες. GPS στο ποδήλατο; Ναι αμέ. Actioncams; Έχουν την πλάκα τους. Βατομουρόμετρο; Καλή φάση για τους αθλητές και τους πορωμένους χομπίστες. Ηλεκτρονικές αλλαγές; Η απάντηση μου είναι ότι αν με τα γίδια λεφτά παίρνεις πχ Dura Ace ή Ultegra Di2 (sorry που είμαι ελαφρώς offtopic ως προς την Campagnolo, αλλά και σε Campagnolo με την ίδια λογική θα απαντούσα), η επιλογή μου θα πάει στην κορυφαία μηχανική και όχι στην 2η από πάνω ηλεκτρονική. Προτιμώ το χαμηλότερο βάρος της ανώτερης στην εσωτερική κατάταξη και απλούστερης τεχνολογικά σειράς. Πάντως είναι καλή επιλογή για τον Angry Schleck που δεν ξέρει να κάνει αλλαγές. :lol: Φυσικά υπάρχει ήδη μηχανικό Schleck-proof derailleur από τη Sram :lovl:

#40
vasilis62

vasilis62

    Αρτηριακή: 125psi

  • Cyclist Friends
  • 1.068 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΗράκλειο Κρήτη / Θεσσαλονίκη / Αθήνα Ηλιούπολη
Εντάξει όλες οι οπτικές γωνίες είναι σωστές σε τέτοια ζητήματα και ο καθένας βασίζει τη γωνία του σε σχέση με τις 2 βασικές πτυχές που υπάρχουν σ’ αυτές τις περιπτώσεις, το marketing της ετερείας και το consumer need του καταναλωτή-πελάτη. Στο ζήτημα της ηλεκτρονικής αυτής εξέλιξης στα ποδήλατα, το βασικό στοιχείο είναι νομίζω γιατί να θέλει ο καταναλωτής να υοθετήσει την εξέλιξη (ή μάλλον η καλύτερη λέξη θάταν μιάν άλλη επιλογή). Π.χ. αν πήγαινα αισθητά γρηγορότερα με την ηλεκτρονική επιλογή, σίγουρα θα την υοθετούσα γιατί θα μου βελτίωνε τον αγώνα μου, τη προπόνηση μου, τη βόλτα μου κλπ. Επίσης, αν μου έδινε τρομερά περισσότερη ανταπόκριση σε σχέση με τη πολύ καλή μου μηχανική σειρά, τότε επίσης θα την υοθετούσα, κ.ο.κ. Οπότε σε γενικότερο πλαίσιο, οι ετερείες καλά κάνουν και βγάζουν νέα προϊόντα ενώ ο καταναλωτής έχει ακόμα μία επιλογή την οποία θα πρέπει να αξιολογήσει ανάλογα με τις πραγματικές του ανάγκες και να μήν πέσει θύμα του marketing των ετερειών (όπως συμβαίνει συνήθως). Σε προσωπικό επίπεδο, θα δοκίμαζα βέβαια οποιαδήποτε νέα επιλογή και μόνο αν μου άλλαζε βασικά πράματα θα την επέλεγα.

#41
energeia

energeia

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 803 Δημοσιεύσεις
Κι εμένα με μια πρώτη ματιά δε θα μου φαινόταν χρήσιμη ή χρησιμότερη μιας μηχανικής. Άλλωστε εγώ είμαι ένας απλός χομπίστας. Για να συνεχίσω τη σκέψη του Rama, θα μπορούσε άραγε να συνδυαστεί με άλλους αισθητήρες cadence ή και watt, και ένα automatic mode ώστε να βάζεις όριο π.χ περιστροφών στα πόδια και αναλόγως να ανεβοκατεβάζει τις σχέσεις;

#42
banik

banik

    BMC Team

  • Cyclist Friends
  • 6.638 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία3goods
Πολυ ωραια πραγματα διαβαζουμε εδω, ελπιζω καποια στιγμη σε αναβαθμιση τετοια, να ρωτησω κατι αλλο οταν πλεον γινει η εγκατασταση απο κει κ περα τι γινετε με μικρορυθμισεις, ορια εκτροχιαστω κ τετοια ? Η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι να την δοκιμασω για τους γνωστους λογους....:naughty:

#43
mozart

mozart

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 1.206 Δημοσιεύσεις
η συνεχεια φανταζομαι ειναι ευκολοφανταστη. κοντερ, gps, wattometro ενσωματομενο στο τιμονι, ηλεκτρονικη ρυθμιση της αναρτησης, ηλεκτρονικη ρυθμιση φρεναρισματος αναλογα το οδοστρωμα κτλ

#44
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.547 Δημοσιεύσεις

Κι εμένα με μια πρώτη ματιά δε θα μου φαινόταν χρήσιμη ή χρησιμότερη μιας μηχανικής. Άλλωστε εγώ είμαι ένας απλός χομπίστας.
Για να συνεχίσω τη σκέψη του Rama, θα μπορούσε άραγε να συνδυαστεί με άλλους αισθητήρες cadence ή και watt, και ένα automatic mode ώστε να βάζεις όριο π.χ περιστροφών στα πόδια και αναλόγως να ανεβοκατεβάζει τις σχέσεις;


ναι και έναν αυτόματο να σου γυρίζει τα πόδια... :D


χαχα νομίζω αυτό δεν χρειάζεται...
φαντάζεσαι στην ανηφόρα να σου αλλάζει γρανάζι και ενώ εσύ δεν θέλεις πηγαίνοντας για ντεμαραζ?


νομίζω ότι δεν θα μπορούσε να μαντέψει και τις ορέξεις του γκρουπ, μια σειρά...


#45
energeia

energeia

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 803 Δημοσιεύσεις

ναι και έναν αυτόματο να σου γυρίζει τα πόδια... :D


χαχα νομίζω αυτό δεν χρειάζεται...
φαντάζεσαι στην ανηφόρα να σου αλλάζει γρανάζι και ενώ εσύ δεν θέλεις πηγαίνοντας για ντεμαραζ?

Γι' αυτό είπα για automatic mode ;)

#46
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Δεν είναι καλύτερα να βάλεις την κεντρική μονάδα σε σημείο
λιγότερο εκτεθιμένο σε νερά, χαλίκια, πέτρες κλπ;

Κατά τα άλλα ελπίζω να μείνει η ηλεκτρονική επανάσταση στα
πλαίσια των αγώνων διότι αυτονομία και ελευθερία δεν πάνε
μαζί με ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια.

Τώρα για τον αν καίγονται τα ηλεκτρονικά δεν χρειάζεται βιβλιογραφία
και έρευνα για να μας το αποδείξει. Έχουμε αγοράσει χιλιάδες από αυτά
και γνωρίζουμε τις αδυναμίες και τις ιδιαιτερότητές τους. Όπως και να έχει,
η προοπτική του κομένου συρματόσχοινου δεν μπορεί να συγκρίνεται με
μια βλάβη σε κεντρική μονάδα διαχείρισης όλων των συστημάτων.

Πάντως αν είναι σαν τις άλλες επαναστάσεις των FS, δισκόφρενων, carbon,
29er που όλο έρχονται και όλο "θα αντικαταστήσουν για πάντα το ΧΨΖ" δεν
έχω άγχος :)


Eaglos, όπως είπα και στο αρχικό post η τοποθέτηση εκεί ξενίζει αρχικά στο βλέμμα. Όμως είναι ένα σημείο που στην ποδηλασία δρόμου δεν έρχεται σε επαφή με εμπόδια. Με νερά ναι. Αλλά θεωρητικά (και λέω θεωρητικά γιατί αυτό μένει να αποδειχθεί στη χρήση) το κιτ είναι πλήρως αδιάβροχο ενώ το πλαστικό κατασκευής δεν είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο. Υπάρχει σαφώς και η επιλογή τοποθέτησης κάτω στο κάτω μέρος της παγουροθήκης. Όσο για τις βλάβες, όπως προείπα αυτό θα μας το δείξει το μέλλον, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν σχετικές αναφορές και τα test (μην ξεχνάμε ότι 15 χρόνια χρειάστηκαν για την πλήρη εξέλιξη) δεν δείχνουν τέτοια σημάδια. Σχετικά τώρα με τις βλάβες, δεν είναι μόνο το κόψιμο του συρματόσκοινου που μπορεί να συμβεί σε μια μηχανική. Υπάρχουν ροδέλες, γραναζάκια και πλαστικά ή άλλα μέρη τόσο στις μανέτες όσο και στους εκτροχιαστές που πιθανά να χαλάσουν και να χρειαστούν επισκευή. Να σου πω την αλήθεια και μένα με ξενίζει το νέο αλλά έχω την αίσθηση ότι τελικά μάλλον θα βγουν λιγότερο ζημιάρικες από τις μηχανικές.

Τέλος, το ότι πιθανά το μέλλον να κινηθεί προς τα εκεί όσον αφορά την εξέλιξη και να δούμε πιο οικονομικές και πιο προσιτές σειρές δεν σημαίνει ότι παράλληλα θα δούμε την εξαφάνιση των μηχανικών σειρών. Το ίδιο έγινε για παράδειγμα με το carbon. Υιοθετήθηκε αλλά δεν εξαφάνισε το αλουμίνιο ή το τιτάνιο.



Εντάξει όλες οι οπτικές γωνίες είναι σωστές σε τέτοια ζητήματα και ο καθένας βασίζει τη γωνία του σε σχέση με τις 2 βασικές πτυχές που υπάρχουν σ’ αυτές τις περιπτώσεις, το marketing της ετερείας και το consumer need του καταναλωτή-πελάτη.

Στο ζήτημα της ηλεκτρονικής αυτής εξέλιξης στα ποδήλατα, το βασικό στοιχείο είναι νομίζω γιατί να θέλει ο καταναλωτής να υοθετήσει την εξέλιξη (ή μάλλον η καλύτερη λέξη θάταν μιάν άλλη επιλογή).

Π.χ. αν πήγαινα αισθητά γρηγορότερα με την ηλεκτρονική επιλογή, σίγουρα θα την υοθετούσα γιατί θα μου βελτίωνε τον αγώνα μου, τη προπόνηση μου, τη βόλτα μου κλπ. Επίσης, αν μου έδινε τρομερά περισσότερη ανταπόκριση σε σχέση με τη πολύ καλή μου μηχανική σειρά, τότε επίσης θα την υοθετούσα, κ.ο.κ.

Οπότε σε γενικότερο πλαίσιο, οι ετερείες καλά κάνουν και βγάζουν νέα προϊόντα ενώ ο καταναλωτής έχει ακόμα μία επιλογή την οποία θα πρέπει να αξιολογήσει ανάλογα με τις πραγματικές του ανάγκες και να μήν πέσει θύμα του marketing των ετερειών (όπως συμβαίνει συνήθως).

Σε προσωπικό επίπεδο, θα δοκίμαζα βέβαια οποιαδήποτε νέα επιλογή και μόνο αν μου άλλαζε βασικά πράματα θα την επέλεγα.


Δεν θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα.


Αναμένω τις ερωτήσεις και τις απορίες σας από το review.

#47
panos

panos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • PipPipPip
  • 35 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΑθήνα
προσωπικα νομιζω οτι προς το παρων η τιμη της ειναι απαγορευτικη. προτιμω τα λεφτα της ηλεκτρικης να τα ριξω στο σκελετο και να παω σε μια κλασικη σειρα. ασε που σε λιγο με ολα αυτα τα ηλεκτρικα,ηλεκτρονικα και καθε ειδους μπαταριες στα ποδηλατα θα φαινονται διαστημοπλοια. φυσικα πολυ ευχαριστως να ειχα μια να την δοκιμαζα :D:D:D

#48
nabokov

nabokov

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 3.853 Δημοσιεύσεις
Aπλώς έχουμε μεγαλύτερη οικειότητα με το μηχανικό. Λέμε, αν χαλάσει ίσως να μπορέσω και να το φτιάξω και μόνος μου. Το ηλεκτρικό αντίθετα μας είναι άγνωστο. Μαύρο κουτί. Δεν καταλαβαίνουμε τι γίνεται εκεί μέσα.

#49
RockaRolla

RockaRolla

    Ble Cycling Club

  • Cyclist Friends
  • 3.570 Δημοσιεύσεις
... μα απευθύνεται σε συγκεκριμένο "target group". Αν χαλάσει ... ΟΚ χάλασε.... ... σαν να μου λες ότι πάνω στο σπριντ του τερματισμού, αν σου κοπεί το συρματόσχοινο θα κάνεις στην άκρη και βγάλεις πολυεργαλείο και θα αρχίσεις πατέντες με tire-ups... ενώ αν έχεις την ηλεκτρονική δεν θα μπορείς........ .. .. ανάλογοι προβληματισμοί έχουν γραφτεί στο παρελθόν και για αρκετά από τα ηλεκτρονικά μπλιμπλικοειδή που έχουν ενσωματωθεί πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα.... Ας το δούμε και λίγο ψυχρά, μαρκετινίστικα. Carbon πλαίσια και ότι άλλο κέρατο έβγαλε και ο τελευταίος κινέζος, μπορείς να πλέξεις πανάλαφρους τροχούς με το 1/3 των χρημάτων που μπορούσες κάποτε, μπλιμπλίκια που μετρούν μέχρι και την εντροπία της κάθε πεταλιάς σου έχουν γίνει προσιτά στον κάθε χομπίστα, ..... κάτι άλλο έπρεπε να βρεθεί να κάνει την διαφορά, να φέρει κάτι καινούργιο στον χώρο. Και ευτυχώς. Δείχνει ότι ο κλάδος είναι ακόμα ζωντανός, επενδύονται κεφάλαια, βγαίνουν νεοτερισμοί....

#50
Guest_Marialena_*

Guest_Marialena_*
  • Guests

... μα απευθύνεται σε συγκεκριμένο "target group".
Αν χαλάσει ... ΟΚ χάλασε....
... σαν να μου λες ότι πάνω στο σπριντ του τερματισμού, αν σου κοπεί το συρματόσχοινο θα κάνεις στην άκρη και βγάλεις πολυεργαλείο και θα αρχίσεις πατέντες με tire-ups... ενώ αν έχεις την ηλεκτρονική δεν θα μπορείς........


Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Άλλο το μηχανικό μέρος, δηλαδή ντεραγιέ, ροδέλες, γρανάζια κτλ και άλλο το ηλεκτρονικό. Σε αυτή την περίπτωση, βάζουν το ηλεκτρονικό κομμάτι της σειράς να ρυθμίζει το μηχανικό. Αλλά έχει αποδειχθεί, από χρόνια εμπειρίας, ότι όσο περισσότερο επαφίεσαι στον αυτοματισμό τόσο περισσότερο αφήνεις στην τύχη το αν θα λειτουργήσει κάτι σωστά.

Μην πας μακρυά...εδώ κάτι smartphones που έχουμε, και τα έχουμε και στην τσέπη μας δηλαδή, και τα μισά όταν έχει υγρασία κολλάνε και δείχνουν ότι τους κατέβει.. τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένας ηλεκτρονικός μηχανισμός σαν αυτόν δεν θα αρχίσει να κάνει τέτοια κόλπα.
Αν σου βραχυκυκλώσει το τσιπ, και αρχίσει τα παλαβά στον δρόμο, αν π.χ αρχίσει να κάνει "κόλπα" την ώρα που πατάς φρένο, τότε τι κάνεις;

Σου υπενθυμίζω εδώ ότι όλα τα ηλεκτρονικά, μηδενός εξαιρουμένου, είναι ευπαθή, σε ζέστη, κρύο, υγρασία, σκόνη, κραδασμούς και νερό. Λέμε ότι η θήκη είναι αδιάβροχη οπότε θεωρητικά το αφήνουμε έξω αυτό, αλλά αν για οποιοδήποτε λόγο πάρει νερό, εκεί μιλάμε για ξαφνικό θάνατο.

Προσωπικά πάντως δεν θα έτρεχα σε αγώνα υπό βροχή, αν είχα ένα τέτοιο μηχανισμό πάνω στο ποδήλατο.

#51
RockaRolla

RockaRolla

    Ble Cycling Club

  • Cyclist Friends
  • 3.570 Δημοσιεύσεις
... υπερβόλές... (εντελώς φιλικά το γράφω, δεν έχω κάτι μαζί σου και "γενικά" δεν με ξετρελαίνουν οι campy). Εδώ σου λένε ότι το βυθίζεις για 30 λεπτά στο νερό και δουλεύει... εσύ μιλάς για βροχούλες? Το όνομα της εταιρείας, η ιστορία της, η τιμή του τελικού προϊόντος και το γεγονός ότι έκαναν περίπου 15 χρόνια να το κυκλοφορήσουν στην αγορά ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ. .. αν μου έλεγες ότι "έβγαλε η shimano ηλεκτρονική και η campy έτρεξε / τσαπατσούλεψε για να βγάλει ΑΜΕΣΑ κάτιτις στην αγορά" ίσως και να ήμουν ελάχιστα σκεπτικιστής στην όλη ιδέα..... αλλά τώρα, 3-4 χρόνια μετά από την Di2 και 15 χρόνια μετά από την αρχική ιδέα, είμαι 99,999% σίγουρος ότι οι Ιταλοί έχουν βγάλει κάτι καλό στην αγορά.

#52
banik

banik

    BMC Team

  • Cyclist Friends
  • 6.638 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία3goods

Σου υπενθυμίζω εδώ ότι όλα τα ηλεκτρονικά, μηδενός εξαιρουμένου, είναι ευπαθή, σε ζέστη, κρύο, υγρασία, σκόνη, κραδασμούς και νερό. Λέμε ότι η θήκη είναι αδιάβροχη οπότε θεωρητικά το αφήνουμε έξω αυτό, αλλά αν για οποιοδήποτε λόγο πάρει νερό, εκεί μιλάμε για ξαφνικό θάνατο.

Προσωπικά πάντως δεν θα έτρεχα σε αγώνα υπό βροχή, αν είχα ένα τέτοιο μηχανισμό πάνω στο ποδήλατο.

Το αποτελεσμα της Campagnolo θα το δουμε στο μελλον, αν κ ειμαι σιγουρος οτι θα δουλευει αψογα οπως μας εχει συνηθισει...

Οσο για τους αγωνες που λες, μην ξεχνας οτι κ στο pro tour αλλα κ σε ενα σωρο αλλους αγωνες τρεχουν ηδη 3-4 χρονια με την Shimano απροβληματιστα ;)

#53
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Πολυ ωραια πραγματα διαβαζουμε εδω, ελπιζω καποια στιγμη σε αναβαθμιση τετοια, να ρωτησω κατι αλλο οταν πλεον γινει η εγκατασταση απο κει κ περα τι γινετε με μικρορυθμισεις, ορια εκτροχιαστω κ τετοια ?

Η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι να την δοκιμασω για τους γνωστους λογους....:naughty:


H EPS έχει δύο κουμπιά στις μανέτες όπου αν τα πατήσεις στη συνέχεια μπορείς να κάνεις fine tuning εν κινήσει και να αποθηκεύσεις τη ρύθμιση, τόσο για τον εμπρόσθιο όσο και τον οπίσθιο εκτροχιαστή. Αυτό ανεξάρτητα από το αρχικό σετάρισμα που κάνεις αλλά και όποιο σεταρισμα κάνεις σπίτι με reset.

Λόγους?
Χαχαχαχα!

#54
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.547 Δημοσιεύσεις
Λέω να ξεκινήσω από αυτό

[ATTACH]137209[/ATTACH]



http://www.cyclist.g...um=CMP12IF12EPS

Επισυναπτόμενο(α) Αρχείο(α)



#55
banik

banik

    BMC Team

  • Cyclist Friends
  • 6.638 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία3goods

Λέω να ξεκινήσω από αυτό

[ATTACH]137209[/ATTACH]



http://www.cyclist.g...um=CMP12IF12EPS

Aαααα θα βαλεις κ εσυ αυτο το μηχανημα του σατανα ?

#56
pdiomidis

pdiomidis

    ΠΓΣ Λάρισας

  • Cyclist Friends
  • 538 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαΝάξος, Κυκλάδες
Ευτυχώς η όρκα που πήρα δεν έχει υποδοχή για ηλεκτρονική..

#57
zaxariades

zaxariades

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 10.547 Δημοσιεύσεις

Aαααα θα βαλεις κ εσυ αυτο το μηχανημα του σατανα ?


αν υπογράψει ο χορηγός μου για δεκαετές μπορεί χαχαχα

#58
vaggos

vaggos

    ..και τα πετάλια μέσα!!!

  • Cyclist Friends
  • 1.952 Δημοσιεύσεις
  • Τοποθεσία-
Από θέμα εγγύησης τι κάλυψη υπάρχει και για πόσο; Η μπαταρία τι διάρκεια ζωής έχει ; Μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιοδήποτε πλαίσιο (orca 2009) ; Αν ξεμείνει από μπαταρία ή χαλάσει το ηλεκτρονικό σύστημα μπορείς να επιλέξεις γρανάζια με το χέρι ;

#59
Eaglos

Eaglos

    Cyclist Friend

  • Cyclist Friends
  • 2.532 Δημοσιεύσεις
Διαβάζοντας τo τελευταίο Cycle Ride, ας περιμένουμε και τις πρώτες βροχές για να σχηματίσουμε ολοκληρωμένη άποψη για της ηλεκτρονική σειρά.

#60
Takxu

Takxu

    Administrator

  • Administrators
  • 26.446 Δημοσιεύσεις
  • ΤοποθεσίαAthens

Διαβάζοντας τo τελευταίο Cycle Ride, ας περιμένουμε και τις πρώτες
βροχές για να σχηματίσουμε ολοκληρωμένη άποψη για της ηλεκτρονική
σειρά.


Για πες τι λέει?